Пейпал - помощ! - 5-та тема

  • 41 332
  • 745
  •   1
Отговори
  • Мнения: 5 790
Пейпал е система за онлайн разплащания.
Регистрацията в нея е бърза и лесна.
Използването й ви гарантира, че продавачът/магазинът няма да видят данните от кредитната ви/дебитната ви карта.

Регистрация в Пейпал

Как да смените курса, така че да ви таксува по курса на банката ви:

-> My Account
-> Profile
-> Financial Information
-> Recurring Payments
-> Edit Funding Options
-> Conversion Options
-> Bill me in the currency listed on the seller's invoice.
-> Submit

Ако нямате такава опция:
-> Credit/Debit Cards
-> Bank Accounts
-> Currency Balances
-> Gifts and Discounts
-> My preapproved payments
-> Manage the automatic payments you send to merchants.
-> My preapproved payments
-> Set Available Funding Sources
-> Conversion Options
-> избирате втората опция
-> Submit

Ако нямате и такава опция, в момента на плащането с Пейпал, избирате Bill me in the currency listed on the seller's invoice. И на всяко следващо плащане проверявате дали тази опция е отметната.

Как да верифицирате картата си:

За да верифицирате картата си и да можете да плащате суми над 100 евро, трябва да имате код.
Кодът се получава, след като наредите това.
Като си влезете в акаунта, от страни, вдясно пише:
To Do List - Verify my Account.
Системата ще ви изтегли 1.50 евро.
Кодът се полава в месечното ви извлечение от банката-издател на картата ви. Може също да си поискате разпечатка на транзакциите си, или да го видите в електронното банкиране, ако имате такова.
Кодът не се получава веднага, а след 3-4 работни дни, когато се осчетоводи транзакцията.
Срещу него пише - PAYPAL EXPUISE XXXX, където ХХХХ са четирите цифри, които е кодът.
Когато въведете правилния код, системата ще ви върне 1.50 евро и те ще останат в акаунта ви, като може да плащате с тях.

Ако регистрирате втора карта, защото старата ви е изтекла, трябва отново да я верифицирате. Това е задължително вече и няма как да се избегне.
Ако регистрирате нова карта, защото старата ви е изтекла, но със същия номер, но различен секюрити код и дата на валидност - в общия случай не се налага да се верифицира отново. Въпреки това, проверете в началото на акаунта, в таблицата дали има To do list - Verify/Confirm my card.

Как да пуснете диспут:

За да пуснете диспут, намирате трансакцията, отваряте я и избирате Resolve a problem with this transaction. Следвате стъпките и описвате случая.
Ако не сте получили стоката - избирате I haven't received my item.
Ако стоката се различава от описанието - избирате The item I received is significantly not as described. В този случай ще ви накарат на върнете стоката за ваша сметка и едва след като продавачът си получи пакета, ще ви върне парите.
Внимавайте да не затворите диспута, защото няма да можете да го отворите отново.
Ако не намерите решение с продавача в диспута, може да ескалирате до Claim. По този начин оставяте решението за спора ви с продавача да бъде взето от Пейпал. Бутонът за ескалиране до Claim се появява няколко дни след пускането на диспута, не веднага.

Имайте предвид, че в Пейпал НЕ СЕ ВИЖДА наличността по картата, която сте регистрирали. Там ще седят само нули, ако ще и милиони да имате по картата. Това не е електронно банкиране и няма как да ви се виждат парите.

Старите теми:
Пейпал - помощ
Пейпал - помощ - 2-ра тема
Пейпал - помощ - 3-та тема
Пейпал - помощ - 4-та тема

Успех в пазаруването!

# 1
  • София
  • Мнения: 934
Здравейте, имам следният проблем. Имам наличност 45лв в картата, но не мога да платя с пей пал 8,95паунда спечелен търг. Какво да направя?Дава ми това съобщение.
Sorry, we aren't able to complete your request at this time.

# 2
  • Мнения: 5 790
1. Плащала ли си досега с тази карта?
2. Ако си плащала - колко си платила общо от нея досега?
3. Провери ли за блокирани суми по картата?

# 3
  • София
  • Мнения: 934
1да, плащала съм
2 в смисъл общата сума на парите ли? не знам, как мога да я проверя
3.утре ще звънна, но няма от къде да имам блокирана.
Притеснявам се, че спечелих търга преди 48часа и не знам колко още мога да отлагам плащането  Confused

# 4
  • Мнения: 5 790
Картата верифицирана ли е?

# 5
  • Пловдив
  • Мнения: 3 624
 Hug

# 6
  • София
  • Мнения: 934
Картата верифицирана ли е?

сега разбрах какво е стананло, глупаците от теско са ми блокирали 10п,защото имам отказана паръчка, за която дори нямам изпратен мейл, че ми я отказват. Сега грябва да чакам 45дни да ми я освободят.  Twisted Evil

# 7
  • На брега
  • Мнения: 1 482
Здравейте! Регистрирах се, мисля успешно, но при опит да платя ми излиза съобщение, че съм достигнала лимита на опитите си да платя с тази карта.
You have reached the limit of attempts allowed to confirm your card. If you'd still like to use this disabled card with PayPal, we need you to send us some documents.
Please upload the following documents:
A valid photo ID (front/back copy)
A recent card statement showing the last four digits of the card, your billing address and your full name as registered on your PayPal account
До сега не съм я ползвала за Пейпал! Какъв е проблема?

# 8
  • София
  • Мнения: 934
Здравейте! Регистрирах се, мисля успешно, но при опит да платя ми излиза съобщение, че съм достигнала лимита на опитите си да платя с тази карта.
You have reached the limit of attempts allowed to confirm your card. If you'd still like to use this disabled card with PayPal, we need you to send us some documents.
Please upload the following documents:
A valid photo ID (front/back copy)
A recent card statement showing the last four digits of the card, your billing address and your full name as registered on your PayPal account
До сега не съм я ползвала за Пейпал! Какъв е проблема?

трябва да я верифицираш, виж в първият пост как

# 9
  • На брега
  • Мнения: 1 482
Благодаря!
Останах с впечатление, че за плащане до 100 евро може да не се въведе кода. И кода нали излиза след транзакция, след плащане... Как да стане щом ми иска код? (аз ли не го разбирам правилно, параграф 22 ли е Laughing... )
Още при регистрацията (преди няколко дни) ми изтегли 1,50 евро.

# 10
  • Мнения: 1 162
Благодаря!
Останах с впечатление, че за плащане до 100 евро може да не се въведе кода. И кода нали излиза след транзакция, след плащане... Как да стане щом ми иска код? (аз ли не го разбирам правилно, параграф 22 ли е Laughing... )
Още при регистрацията (преди няколко дни) ми изтегли 1,50 евро.

 Трябва да го въведеш този код, провери в банковия си акаунт - там трябва да има транзакция от пейпал, ще видиш  ПОКУПКА ЧРЕЗ POS ПРИ ТЪРГОВЕЦ и там  код - 4 цифри. Въвеждаш го в пейпала и картата ти ще бъде верифицирована

# 11
  • Русе
  • Мнения: 621
Здравейте, има ли някаква тънкост при пускане на диспут за частичен рефънд. Получих няколко парцала с огромни петна и дупки, пуснах диспути, ескалирах, платила съм за единия 10 паунда + 4 пощенски, исках да ми върнат 4 паунда и Pay pal ми писаха, че трябва да върна дрехата и ще получа пълно възстановяване, а с това пазаруване с посредници няма как да стане.

# 12
  • Мнения: 5 790
Няма. Трябва да върнеш дрехата, за да ти върнат парите.

# 13
  • Русе
  • Мнения: 621
Благодаря Алекс1 , значи хич няма да си губя времето с пускане на подобен род диспути.

# 14
  • Мнения: 81
Здравейте, момичета
Имам следния проблем: На 17.10 пуснах поръчка от Ларедута, която така и не дойде. Платих с Пейпал, а там статуса е още Pending  ooooh!.

След кореспонденция с Ларедутци, според тях няма такава поръчка въобще и да съм ги извинила за неудобството. Та, да Ви питам - Кога ще ми отблокират парите? След 45 дни ли? Защото при опит да пусна диспут ми отговоря, че е невъзможно щом плащането не е завършило  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт