Пейпал - помощ! - 5-та тема

  • 44 493
  • 745
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 213
Здравейте.
Искам да ви попитам, как мога да платя с парите по пейпал акаунта.
Онези 1.5 евро, които връщат след регистрацията.
Сега като пазарувам, винаги тегли пари от картата, а тези 1.5 евро остават.
Предварително ви благодаря!


посъщият начин е и моя баланс , незвисимо да ли плащам в евро или долари , 1,5 евро си сто и немога да ги усвоя

# 706
  • На един клон
  • Мнения: 1 065
Сигурна ли си,че си плащала в евро,да не е било в лири?

# 707
  • София
  • Мнения: 120
А как се обръща еврото от баланса в лири?

# 708
  • На един клон
  • Мнения: 1 065
Току що я свърших тая работа,ма почти нищо не запомних.
Пишеше при мен 2 валути - евро и долари.Имаше от  падащо меню да се добави друга валута,избрах  паунд и после го направих праймъри.Дано ти помогне.
Освен това аз имах стотинки и в лири и в евро,сега ми ги изчисли всичките в лири.

# 709
  • София
  • Мнения: 120
Направих го, но сега ми пише:

GBP (primary) 0.00,
EUR 1,5

Нещо май не правя като хората...  newsm78

# 710
  • София
  • Мнения: 120
Успях  newsm44  То трябвало и в дясно в менюто да въведеш сумата, за да се конвертира.

# 711
  • Мнения: 4 370
Няма такова нещо, ако в акаунта няма налични пари, те автоматично се дърпат от картата, ако и в нея няма вече е друг въпрос  Crazy
Друга ще е причината за канселирането  Rolling Eyes
В канселираното плащане пише, че в акаунта няма 7.50 долара,която е сумата за програмата. Плащам с 2 карти. И в двете има предостатъчно пари. Както и да е,ще питаме продавача! Но така или иначе ме интересува как се прехвърлят пари от картата в акаунта? Например, ако искам да изпратя пари на лицето "Х" как да ги прехвърля в акаунта,за да му ги изпратя?

Последна редакция: ср, 29 фев 2012, 23:16 от sasi6

# 712
  • Мнения: 5 790
Здравейте. Искам да ми изпратят пари в паъпал акаунта, но не съм сигурна дали не ме лъжат дойде ми е-маил
Подател:
PAYPALONLINECUSTOMERSERVICE (serviceinformation@consultant.com)

а това е съдържанието.
You have an Instant Payment of €520.00
From "Micheal"(fe.............@yahoo.com)
Transaction ID: #5Y7.....................


View the details of this transaction online
It may take a few days for this transaction to appear in the Recent Activity list on your Account Overview.
Payment Details from: Mic................







Item Number Item Title Quantity Price Subtotal

Not Specify


€400.00

€400.00
Shipping & Handling: First Class Recorded Mail:
(via Express mail service EMS)
120,00


Postage Insurance:
€ 00.00

Total: € 520,00




Delivery Information

ITEM MUST BE SHIP THROUGH EXPRESS MAIL SERVICE [EMS]



Name: BA...
Address : N..........
City : I.............
State : O..............
Zip code : 2................
Country : N..................










This PayPal® payment has been deducted from the buyer's account and has been " APPROVED" but will not be credited to your account until the shipment reference/ tracking number is sent to us for shipment verification so as to secure both the buyer and the seller. Below are the necessary information requested for your account to be credited. Send shipment reference/ tracking number to us by through this email(serviceinformation@consultant.com) and our customer's payment service agent will attend to you. As soon as you send us the shipment's tracking number to us for security purposes and the safety of both buyer and seller, the money will be credited to your account. Do not send to the buyer the reference/ tracking number for the safety.

**PLEASE NOTE**
Immediately the shipment tracking number is sent to us, we will verify and credit your account automatically.
You will receive a "CONFIRMATION EMAIL" from PayPal ® informing you that the Money has been credited. Be informed that this payment has been made in your name.
Thank you for using PayPal !
The PayPal Team

PayPal (America) Limited is authorized and regulated by the Financial Services Authority in the United America as an electronic money institution.


Тези два e-mail'a serviceinformation@consultant.com и payverifieds@accountant.com не са на paypal нали?

Лъжат те!!!
Това не е мейл от Пейпал по никакъв повод!
Мейлът от Пейпал започва с двете ти имена и винаги идва от домейн @int.paypal.com
Пейпал НЕ искат да им обявяваш, че си пратила нещото с EMS по никакъв повод.
С две думи - опитват се да те излъжат с 520 евро!!! Не пращай нищо, докато не получиш истински мейл от Пейпал и не си видиш парите в акаунта. Това, че отнема няколко дни да се появят /каквото пише в мейла/ е измишльотина на 10000%. Парите /ако са пратени/ се появяват на секундата в акаунта!!!!

# 713
  • Мнения: 0
Благодаря ви! Simple Smile

# 714
  • Мнения: 3
Здравейте и от мен! Не знам моето питане дали е за тук, но скоро получих една стока от айофър, която се различава от тази на дадените снимки. Става въпрос за една чанта, която изрично попитах дали е добро качество, същата ли е като на снимките и т.н Но получавам за 90лв, нещо доста евтино изглеждащо. Дизайна беше същия, но материалите не и липсваше дръжката за през рамо. Писах на продавача, но естествено ми отказва рефънд и отворих диспут в Пейпал. Какво трябва да направя сега? Колко трябва да чакам? Според вас може ли да ми дадат някакъв рефънд дори и ичастичен, за неотговаряща на описанието стока?

# 715
  • Мнения: 37
ДО cherry_chapstick : "Според вас може ли да ми дадат някакъв рефънд дори и ичастичен, за неотговаряща на описанието стока?"

Може, на мен ми дадоха поискания от мен частичен рефънд за неотговаряща на описанието стока. Бях отворила диспут в Пейпал, изчаках околко 3 или 5 дни не помня точно колко, но не много. В това време продавачът не ми отговори на "обвиненията"Simple Smile и ескалирах до claim". Тогава любезно ме уведомиха от Пейпал, че има 10 дневен срок, в който те ще потърсят контакт с продавача във връзка с моите оплаквания. Минаха тези 10 дни, в които продавачът явно не е отговорил или пък се е съгласил с исканата от мен сума, защото claim-ът( искът на български казано) не продължи по нататък, а направо Пейпал затвориха случая и ми възстановиха поискания частичен рефънд. Правя си този извод на базата на това, че когато ексалираш до claim в описанието на иска е дадена и схемата със стрелкички, кое след кое следва като стъпка. Значи през тези 10 дни моят статус беше " Чакане на другата страна да отговори" и пишеше, че ако не отговори парите ще се възстановят на "имащия право да ги получи" . Следващата стъпка беше да ми поискат допълнителна информация (в случай, че продавачът оспорва състоянието на стоката) и там също имаше посочен срок... после имаше следваща стъпка  и срок в който Пейпал да прецени кой крив , кой прав и накрая да вземат решение. НО моят случай свърши след тези 10 дни , в които продавачът трябваше да отговори на Пейпал. Явно той не отговори или пък кандиса на частичния рефънд и така само след 10 дни ми затвориха случая и ми възстановиха парите. Тоест не се стигна до стъпката , в която да ми искат допълнително инфо или снимки или каквито и да е доказателства, че стоката не е отговаряла на описанието, въпреки че аз се бях подготвила със снимки. Също така си бях запазила (копирала) инормацията за търга, защото понякога тези търгове и аз не знам как и защо ги изтриват от ибей и после върви доказвай какво е било написано като описание, а ти какво си получил като стока. Абе изобщо бях се подготвила отвсякъде за борбата:))) благодарение на този форум и специално на Алекс1. Давай смело, ескалирай до claim и хич не му мисли. В правото си си. НО запази инфото от търга, направи си и някой друга снимка на злополучната чанта. При теб има някаква предварителна комуникация. Щом си отворила диспут даже няма какво да чакаш, той продавачът ясно ти е казал, че няма да получиш нищо от него! Какво да чакаш повече? Той етапът "Диспут" (разбирай спор) е времето, в което да можете САМИ да се разберете помежду си. Вие не сте се разбрали, тъй че ескалирай направо и Пейпал да се заемат с разследването:)) Успех ти желая. При мен беше невероятно лесно и ми отне неочаквано кратко време.

Последна редакция: пт, 02 мар 2012, 09:36 от margoncik

# 716
  • Мнения: 5 790
Здравейте и от мен! Не знам моето питане дали е за тук, но скоро получих една стока от айофър, която се различава от тази на дадените снимки. Става въпрос за една чанта, която изрично попитах дали е добро качество, същата ли е като на снимките и т.н Но получавам за 90лв, нещо доста евтино изглеждащо. Дизайна беше същия, но материалите не и липсваше дръжката за през рамо. Писах на продавача, но естествено ми отказва рефънд и отворих диспут в Пейпал. Какво трябва да направя сега? Колко трябва да чакам? Според вас може ли да ми дадат някакъв рефънд дори и ичастичен, за неотговаряща на описанието стока?

Не, ще те накарат да върнеш стоката за твоя сметка и когато продавачът си я получи, ще ти върне парите.
Доста е неизгодно, затова винаги е по-добре в такъв случай /ако няма тракинг номер/ да пишете, че не сте получили нищо. Знам, че не е честно и доста неприятна лъжа, но пък и това да ти пробутат боклук за много пари и после да се направят на ударени също е гадно.

# 717
  • Пловдив
  • Мнения: 8
Здравейте, мами, да питам нещо, за първи път ми се случва, не си получих купената от ибей блуза и продавача ми върна парите и виждам в пейпал транзакцията, а в картата нямам върнати пари.
Защо става така? Кога ще си получа парите?
Много ще се радвам ако някой ми отговори, благодаря.   bouquet

# 718
  • Мнения: 5 790
След 3-4 работни дни ще се появят по сметката ти.
На банката ти й трябва време, за да получи информацията за входящия валутен превод и да я обработи.

# 719
  • Мнения: 2 594
Здравейте!Искам пак да се допитам до вас.Аз и мъжа ми имаме акаунти в Ибей които са свързани с една обща кредитна карта регистрирана в ПейПал.Адреса в тази пейпалска регистрация е нашия в Бг.Но акаунта на мъжа ми в Ибей е с английски адрес за доставка.Искам да ви попитам като дойде време за плащане,мъжа ми ще има ли проблем с това разминаване на адресите?Понеже участваме в търгове които са само аз UK,ако ПейПал признава само БГ адреса ни,ще ни издъни търга.

Общи условия

Активация на акаунт