СМГ "Паисий Хилендарски" - похвали и оплаквания

  • 112 668
  • 735
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 5
Аз не мога да резбера, вероятно защото съм руса, толкова ли е сложно да напишеше в 3,5 или 8 реда регламента за едно състезание. Състезанието е Х точки, класират  по Х деца от училище или с Х% резултат или с Х точки, резултатите ги изнасяме 5 дена след състезанието едикъде си! То велика философия, аман от тайни неща в тая държава. Само ходим и се питаме "ти знаеш ли?"," Ами не!", "Иван знае!", ама и Иван не знае. Като се некадърни, да си се заврат в дупките и да не се упражняват върху децата. Моя ходил и питал госпожата по Английски, тя му казала от 55т. имаш 50т. ама не стигат - и дотам. Добре, ама как да го мотивирам това дете да продължава да ходи на състезания, като не знае къде са му грешките, като иска да си види защо има 50т. И после ми се жалва "Мамо, те нищо не ни казват, защо ги питаш?" Мога ли, аз по цял ден да звъня на преподавателите, щото някой го мързи да свърши работата си качествено. Днес ще си загуба деня да се боря с РИО СОФИЯ, щото няма резултати от олимпиадата,  със Училището по същата причина, с преподавателката по математика, отново по същата причина, и след това ще повторя упражнението по Английски - РОNS/КЛЕТ, Училището и преподавателката. И накрая трябва да съм благодарна че се отказа от разни други школи, защото вместо да се занимавам е образованието на детето си, аз се занимавам с тъпи разговори с хора който не си вършат работата.

# 601
  • Мнения: 1 783
Аз затова предположих в горния пост, че състезанието на Понс не е състезание за децата, а състезание за учителите им. Те получават награди и те предполагам са запознати с регламента на състезанието. Децата са просто някаква необходима част, не са измислили точно как да го организират без тях като че ли Simple Smile Тъй че, откъде накъде да ги запознават с регламента...

# 602
  • Мнения: 52 466
Аз затова предположих в горния пост, че състезанието на Понс не е състезание за децата, а състезание за учителите им. Те получават награди и те предполагам са запознати с регламента на състезанието. Децата са просто някаква необходима част, не са измислили точно как да го организират без тях като че ли Simple Smile Тъй че, откъде накъде да ги запознават с регламента...


Децата също получават награди - безплатно явяване за сертификат. Това е с еквивалент на 200-300 лева. Ако вече си имат сертификат им дават нещо предметно за същите пари.
Но иначе състезанието е  за сверяване на часовника, не за награди. Да не би от разните математически състезания да има кой знае какви награди? Лошото е, че именно това сверяване на часовника явно май не се е получило, щом децата не са получили обратна връзка. Би трябвало учтелите повече да се постараят, да върнат работите, да направят анализ и пр.

# 603
  • София
  • Мнения: 1 154
Аз не мога да резбера, вероятно защото съм руса, толкова ли е сложно да напишеше в 3,5 или 8 реда регламента за едно състезание. Състезанието е Х точки, класират  по Х деца от училище или с Х% резултат или с Х точки, резултатите ги изнасяме 5 дена след състезанието едикъде си! То велика философия, аман от тайни неща в тая държава. Само ходим и се питаме "ти знаеш ли?"," Ами не!", "Иван знае!", ама и Иван не знае. Като се некадърни, да си се заврат в дупките и да не се упражняват върху децата. Моя ходил и питал госпожата по Английски, тя му казала от 55т. имаш 50т. ама не стигат - и дотам. Добре, ама как да го мотивирам това дете да продължава да ходи на състезания, като не знае къде са му грешките, като иска да си види защо има 50т. И после ми се жалва "Мамо, те нищо не ни казват, защо ги питаш?" Мога ли, аз по цял ден да звъня на преподавателите, щото някой го мързи да свърши работата си качествено. Днес ще си загуба деня да се боря с РИО СОФИЯ, щото няма резултати от олимпиадата,  със Училището по същата причина, с преподавателката по математика, отново по същата причина, и след това ще повторя упражнението по Английски - РОNS/КЛЕТ, Училището и преподавателката. И накрая трябва да съм благодарна че се отказа от разни други школи, защото вместо да се занимавам е образованието на детето си, аз се занимавам с тъпи разговори с хора който не си вършат работата.

Тоест вече се знаят резултатите на децата от състезанието по английски? От кой преподавател можем да получим информацията?

# 604
  • Мнения: 1 783
Но иначе състезанието е  за сверяване на часовника, не за награди.

Не съм съгласен. Сверяване на часовника при недопускане на втори кръг на всички, постигнали да кажем 85-88% от максимума е нереално. С подобна организация - 2-ма от училище, прилагана в недоразумения от типа на Знам и Мога не се постига проверка на знания.
Изискването 2-ма от училище предполагам осъзнаваш как влияе на проверката на първия кръг и оценяването на последната задача, която е задължителна за нагласяне на подходящите резултати ако недай си боже има паритет в първите 35 въпроса. Simple Smile

# 605
  • Мнения: 5
Резултатите се знаят от преподавателите по Английски език. С голямо удоволствие бих им качила телефоните на учителите Simple Smile /но за тяхно щастие ги нямам/, та да се научат за другият път, колко по-лесно е да направят една табличка и да я качат в нета....

# 606
  • Мнения: 5
Резултатите се знаят от преподавателите по Английски език. С голямо удоволствие бих им качила телефоните на учителите Simple Smile /но за тяхно щастие ги нямам/, та да се научат за другият път, колко по-лесно е да направят една табличка и да я качат в нета....

Как точно "си сверяваш часовника", като нямаш ясни и реални критерии за отправна точка. Сверяваш го към какво - едно към ВИТОША!!! За да сравниш каквото и да е трябва да имаш отправна точка. Така пише в дебелите книги, дето май не са ги чели много задълбочено. Сверяваш сравними стойности, величини при ясни правила и критерии. Това е просто ПР примамка за учители с ясна търговска цел, но основна необходимост са децата и парите на родителите изразени в покупката на помагала. За съжаление това е истината. То лошо няма в ПР акцията, стига да беше направена правилно.

# 607
  • Мнения: 52 466
Не съм съгласен. Сверяване на часовника при недопускане на втори кръг на всички, постигнали да кажем 85-88% от максимума е нереално. С подобна организация - 2-ма от училище, прилагана в недоразумения от типа на Знам и Мога не се постига проверка на знания.
Изискването 2-ма от училище предполагам осъзнаваш как влияе на проверката на първия кръг и оценяването на последната задача, която е задължителна за нагласяне на подходящите резултати ако недай си боже има паритет в първите 35 въпроса. Simple Smile

Сверяването на часовника трябва да е точно на първия кръг (ако всяко дете си види резултата и работата).  Това дали дете е допуснато или не до втори кръг не променя резултата, нали? Видяло се е кой колко знае и какви са му шансовете на изпит за сертификат. Това е целта. Вторият кръг е за имидж и мотивация на отличниците.
Не знам каква е тази последна задача, но не виждам защо учителите да манипулират резултата. Техният интерес е на втори кръг да отидат най-добрите ( а не връзкарите), защото най-добрите могат да им докарат награда.

# 608
  • София
  • Мнения: 1 154
Резултатите се знаят от преподавателите по Английски език. С голямо удоволствие бих им качила телефоните на учителите Simple Smile /но за тяхно щастие ги нямам/, та да се научат за другият път, колко по-лесно е да направят една табличка и да я качат в нета....
Може би трябва да залеем имейла на директора със същата цел!
Все пак всичко е въпрос на организация от страна на ръководството!
Като не искат да качват резултатите на децата на сайта на училището, поне могат да ги слагат на таблото в училището. Но не, тази година дори от олимпиадата по математика нямаше резултати, за другите олимпиади пък да не говорим /с изключение на тази по история/.

Последна редакция: вт, 19 фев 2013, 12:07 от Master

# 609
  • Мнения: 5
Да, въпроса е точно в това! ЯСНИ ПРАВИЛА И РЕЗУЛТАТИ!!! Никой не говори за връзкари или да ходят на втори кръг деца без знания. Идеята е, че като имаш правила и резултат, знаеш къде си, къде отиваш и как да стигнеш до целта. Сега какво знаеш??? Нищо, или по-лошо, подлагаш на съмнение непълната информация с която НЕ"РАЗПОЛАГАШ".

# 610
  • Мнения: 1 783
Не знам каква е тази последна задача, но не виждам защо учителите да манипулират резултата. Техният интерес е на втори кръг да отидат най-добрите ( а не връзкарите), защото най-добрите могат да им докарат награда.

Не ме разбираш правилно. Когато има резултати, неотговарящи на очакванията, това е ситуация, на помощ в която идват подобен тип задачи. Независимо за какъв тип състезание става дума.
Пример - миналия национален кръг на Кенгуру - състезаниe на национално ниво, даващo освен директен прием в СМГ и стипендии. Лош подбор на задачите, съответно много максимални резултати, които са недопустими. Възможност за манипулация в другите задачи, освен последната няма, защото са с ограден отговор - или е вярна или не. И какво правим... оценяваме последната задача по начин, който отговаря на очакванията.
Същото е и на този понс - 35 задачи с твърд отговор - ситуация - 10 деца отговарят на 34 от тях например. Нито едно на 35.
И от тези 10 деца, естествено 2 трябва да имат по-високи оценки от другите 8. Не може да са 5 с еднакъв резултат. И... оказва се, че е точно така, две деца са с по-висок резултат от другите 8.

Та проблема е, че подобен формат с твърдо определена бройка продължаващи, принуждава проверяващите да се правят на маймуни и да извъртат резултати за да не изпадат в цайтнот. Нещо, което не е приятно за никого, най-вече за самите оценители.




Може би трябва да залеем имейла на директора със същата цел!

Айде сега директора. Оставете човека да си върши важните неща. Остава и за някакво състезание по английски да го тормозим.
Спамете ПОНС, организацията е тяхна.
От друга страна... ПОНС си е частна организация, прави си състезание, каквото им харесва. Ако на мен или на който и да е от нас не ни харесва... ами не участваме бе, какво да мрънкаме. решили са, направили са - по-добре от нищо. Трябва да уважаваме инициативата им, била и далеч от идеална.

Последна редакция: вт, 19 фев 2013, 12:51 от kodbg

# 611
  • Мнения: 5
Подкрепям KODBG-точно така е!

# 612
  • София
  • Мнения: 1 154
Организацията на училищния кръг трябва да се организира от училището, а не от Pons.
А работа на директора е да организира цялата дейност на училището, включително и състезанията и олимпиадите на които неговите ученици се явяват. Ако иска да делегира права и задължения на зам. директори, учители по съответните предмети и т.н., но той е този който ръководи и създава организицията в училището. Да виждате някъде качени телефоните или имейлите на съответните организатори на състезанието и/или олимпиадата за да им звъним на тях?

# 613
  • Мнения: 1 783
Организацията на училищния кръг трябва да се организира от училището, а не от Pons.

Принципно си права. Но в случая - ако има училище с добра организация в София, то това е 119-то според мен. Училището е член на Кеймбридж асоциацията, значи в него се е провело същото състезание.
Резултати - йок. Като ги няма там е кауза пердута да очакваш да се появят на сайта на СМГ Simple Smile

# 614
  • Мнения: 52 466

Същото е и на този понс - 35 задачи с твърд отговор - ситуация - 10 деца отговарят на 34 от тях например. Нито едно на 35.
И от тези 10 деца, естествено 2 трябва да имат по-високи оценки от другите 8. Не може да са 5 с еднакъв резултат. И... оказва се, че е точно така, две деца са с по-висок резултат от другите 8.


Хм, каква е тази работа с толкова твърди отговори? Няма ли диктовка поне? Писане на есе  или нещо такова? newsm78 Нали уж е по формата на Кембрдидж?

Общи условия

Активация на акаунт