Пиша, смятам и чета в Първи клас 2011/2012

  • 35 649
  • 745
  •   1
Отговори
# 435
  • София
  • Мнения: 7 477
Klemy, броят се различните по вид фигури. Това е.
Ще видим.  Peace

# 436
  • Мнения: 10 547
Да, ще видим. Просто винаги до този момент квадрати и правоъгълници са броени отделно. Даже имаме сборник с точно такава задача.  Peace

# 437
  • София
  • Мнения: 7 477
Ако е така, значи ученик, който знае повече от другите ще бъде глобен. Което не мисля, че е честно.  Rolling Eyes Както и да е.

# 438
  • София
  • Мнения: 1 427
Според мен е по правилно (като принципно положение за задаване на условие) да се брои като правоъгълник, защото иначе щеше да е дадено отделно като фигура-така беше в едно от предходните състезания - една къща  - имаше и правоъгълник и квадрат...Но ми се ще да е така както детето е писало  Mr. Green, или най-справедливо да ценят и двата отговора при това задание.

# 439
  • Мнения: 2 391
Не знам доколко първокласниците знаят, че квадрата е вид правоъгълник. Всички ние знаем и според мен следва да се брои.
И именно затова мисля, че оценките на тази задача за преброен квадрат или не, няма да варират. Така или иначе дали са 5 или 6 това не пречи на следващите действия в същата задача, нито на критериите за оценка.

10зад. Написани знаците за сравняване две точки;
            За действията девет точки;
            По три точки за вярно преброени фигури. (Общо 20 точки)

# 440
  • Варна
  • Мнения: 4 295
друго - не е видял минусите по вертикала, така че третото уравнение не му е вярно

Ей тва е пропуснал и моя,сега го питах.
А интересно сега с таз дискусия за квадрата и правоъгълника,би следвало и за 1ви клас да дават верни отговори. Simple Smile
Радвам се аз,че отиде детето,с такова желание и радост и не смятам да му ги помрачавам с някакви си подробности. Simple SmileКак ли пък няма отсега да му заобяснявам за прави ъгли,страни и тем подобни. Crazy

# 441
  • Мнения: 1 884
В такъв случай се радвам, че детето не отиде на това състезание. Ние сме й казвали, че квадратът е правоъгълник. Нали има прави ъгли...Интересно ще ми бъде наистина как ще го броят.

Аз затова не обяснявам. NaughtyВинаги го питам какво е казала госпожата. За да не обърквам детето.И без това материала им е ужасно труден. ooooh!
Моя пък каза че имал две грешки и не ги поправил, не знал, а сега казва, че едната я е поправил. Whistling  Ще отида на място да му видя работата, милия хич не може да обяснява.

# 442
  • София
  • Мнения: 1 861
За мен е правилно да се броят всички правоъгълници, включително и тези, които приличат на квадрат. Казвам "приличат", защото на око не може да се определи със сигурност... Така съм инструктирала и детето.

# 443
  • София
  • Мнения: 288
Добре пописахте, аз добре почетох, оставям ви да мислите, каквото желаете, няма да убеждавам никого в нищо!
Приятен ден!

# 444
  • Мнения: 723
Ами, според мен , пък, не би следвало да се брои квадрата,
дори и да не знаят какво е правоъгълник и квадрат, на условието е нарисуван правоъгълник,
по тази логика да бяха нарисували квадрат или успоредник......и да броят всички четириъгълници....
Васко е овапцал 9-тата, също и последното уравнение на 10-та,
другите в къщи ги реши вярно, но да видим.......

Друго, забранили са им да ползват молив Confused, а аз -от мнението на математическия подфорум, го инструктирах, първо да пише с молив, после да проверява, а накрая да омастилява, обаче......
Едната квесторка беше голямо  Confused, изгони родителите от стаята и децата от 8 до 8.30 стояха сами, имаше и плачещи, тръшна ни вратата буквално под носа и ни каза, че нямаме работа вътре....хайде за другите класове не знам как е, ама да ги беше съжалила душиците от първи клас....

# 445
  • Мнения: 1 884
Еластина   как от 8 са били сами? Нали в 10 почва състезанието.
И моя е писал с химикал, така са му казали.

За мен е важно,че му е харесало и не беше притеснен.Като прегледам работата ще реша дали ще работим върху грешните задачи.Аз го записах на състезанието понеже е много разсеян,да преценим дали се справя сам.

# 446
  • София
  • Мнения: 7 477
“Ако в кабинета ми дойде човек, който е напълно здрав, функцията ми на терапевт ще е да го невротизирам достатъчно, за да може да се адаптира към света”, /Ерих Фром/

# 447
  • Мнения: 2 391
в книга на учителя намирам следното пояснение:

 Peace

# 448
  • София
  • Мнения: 324
Бях ви позагубила няколко дни и сега имах възможност да наваксам.

.......
- "Владимир реагира бурно, ако не го посоча, когато вдига ръка!" - излиза, че да не знаеш - лошо, да знаеш - пак лошо.

Това, което тук си написала, за мен е абсурдно и то не от страната, която ти я виждаш, а от това, че той реагира така. За мен имате сериозен проблем с дисциплината. Ако съм на мястото на учителката и аз не бих приела едно дете да се държи така в час. Това да пречи на останалите, цялото внимание да е концентрирано върху Негово величество, защото видите ли искал да покаже, че е нещо повече от другите и всичко му е позолено. Щом толкова често получавате забележки и очевидно вие не правите нищо по въпроса, за да се оправят проблемите на време, в крайна сметка е било съсвем правилно да се види с директора.
На мен никак няма да ми е приято да има в класа едно такова дете, което да пречи на всички останали, да не говорим, ако са повече от едно.
Съвет, който дори и да не го искаш, все пак сподели с нас проблема ви - поработете по-сериозно с него. Успех!

# 449
  • Мнения: 723
Еластина  как от 8 са били сами? Нали в 10 почва състезанието.
И моя е писал с химикал, така са му казали.
При нас /Бургас/, състезанието /първи-четвърти клас/ започна в 8.30ч.,
от 5-ти до 12 клас , бяха обявени за 10.30ч

Общи условия

Активация на акаунт