Сайтове за колективно пазаруване – да обсъдим сделките – тема 21

  • 47 010
  • 730
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 0
само по старите сделки ваучерите не се изпращат преди да е затворила сделката. направихме известни промени и от средата на тази седмица вече ваучерите се изпращат от момента, в който мине плащането при нас.

# 466
  • София
  • Мнения: 5 241
Браво!  newsm10 Сега остава и да спрете да ни пиешете на "ти" в мейлите.


Момичета, някой ходил ли е на масаж в салон Ефект? Моля, за мнение. И гледам пак ни лъжат за намалението - пише намалено от 40лв., а в сайта има обявената цена е  34лв.  Crossing Arms http://www.saloneffect.com/index.php

# 467
  • София
  • Мнения: 15 306
само по старите сделки ваучерите не се изпращат преди да е затворила сделката. направихме известни промени и от средата на тази седмица вече ваучерите се изпращат от момента, в който мине плащането при нас.

Това мога да го потвърдя - вчера платих и вече имам ваучер, макар и да е валиден след няколко дни.

Купих си тортата на Офертомат  Grinning. Имах си натрупани кредити и ми излезе без пари  Party.

# 468
  • Мнения: 0
Г-жо/ це Александрова, точно в това е проблемът- Вие не виждате грешка, ние обаче виждаме такава. Офертата за тортата беше некоректно представена, и колкото и да се опитвате да ни убедите, че не сме прави, това си остава факт. Нямаше нито едно изречение в първоначалния текст, което да представя тортата като нещо по-различно от стандартните торти на Лагуна. Снимката на тортата не може да се счита за обвързваща за офертата, както гласи условието. Вашето обяснение не ме удовлетворява, защото представя недоразумението в изгодна за Вашия екип светлина, без да компенсира по никакъв начин у мен чувството, че съм била излъгана. Затова в заключение само ще кажа, че очаквам да ми бъде възстановена сумата от покупката, както ми бе обещано. 
Напълно подкрепям.
Г-жо/ це Александрова, ако сте изпратили мейли на всички закупили ваучери за "неповторимата" коледна торта, то това е станало след случилото се тук обсъждане, а не защото Вие или "Лагуна" сте решили да бъдете до край точни и откровени с клиентите си.
Общо взето, който иска си е направил съответните изводи. Смешните оправдания и обяснения правят по-скоро лоша услуга, отколкото да внасят яснота и разбиране на ситуацията. Сериозните компании, държащи на името и клиентите си, постъпват по различен от възприетия от Вас начин. Освен това, съвсем добронамерено споделям, че воденето на кореспонденция с непознат на "ти" също Ви отличава от всички, но не в добрия смисъл Mr. Green Не се възприема като приятелско и сближаващо.
За мен тази "случка", както и изразената от Вас позиция тук е показателна: Колектива. Както е видно и от първия пост, който със сигурност не е най-пълен, сайтове за колективно пазаруване много, между тях, коректни и уважаващи клиентите си - не липсват. За мен, Вашият не е между тях и предлаганите там оферти вече не представляват интерес.

 (Ако съм на Ваше място офертата с киното от лятото не бих я споменала като добър пример. И там май имаше голямо омазване или греша? Laughing)
Уважаема звънче, в поста си, където говоря за сделката с киното, изобщо не се споменава лятото:-), а миналогодишния октомври. Simple Smile И както някой каза в по-горен пост, много по-лесно е да се помни само лошото.
И мили дами, моля, оценете факта, че един приятел може да говори да ВИЕ и това нищо да не означава. Ние говорим на ТИ, но то е само защото смятаме, че за нас клиентът е приятел наистина.
Желая ви хубав и усмихнат уикенд

# 469
  • София
  • Мнения: 5 241
Но не мога да разбера, защо не искате да отчетете, че не ни е приятно да ни говорите на "ти"?!  Stop Ваша си работа...  topicclosed

# 470
  • София
  • Мнения: 840
Г-жо Александрова, вие примате за даденост, че аз като клиент съм Ви била приятел  Stop. За да си приятел с някой, се изисква двустранна връзка. Това го обясняваме на Вас и екипа Ви от доста време, но вие си знаето вашето "приятели" и готово. Ами не съм Ви приятел, и познат дори не съм, така че за мен е проява на уважение да ми говорите на ВИЕ. Разбирам опита да сте максимално близки с клиентите си, но повтарям така само звучите излишно фамилиарно, и започва да клони дори към елементарно.
Сори за спама.

# 471
  • София
  • Мнения: 4 988
Момичета, някой с отзиви за салон Style, близо до Мол Сердика е. Купих такъв ваучер http://www.procent.bg
Вече няколко пъти звъннах в салона днес /пише, че работят всеки ден/ и никой не отговаря на обажданията Tired

# 472
  • Мнения: 540
Ходих на кола маска -цели крака в Кимберлит Бюти. Много съм доволна, бих посещавала и без ваучер  http://www.grupovo.bg/index.php?p=offer&id=896&refid=23574&webid=67   

Чисто е, момичето е внимателно и работи добре.

# 473
  • София
  • Мнения: 283
Момичета, има ли някой посещавал въпросния салон и по-специално целутрона им?
Много се чудя на тази оферта. newsm78
http://www.grupovo.bg/index.php?p=offer&id=1071

# 474
  • Мнения: 256
interesuvame oferta za arbanasi ili trqvna Praynig
p.s sorry nqmam kirilisa

# 475
  • София
  • Мнения: 840
Момичета, има ли някой посещавал въпросния салон и по-специално целутрона им?
Много се чудя на тази оферта. newsm78
http://www.grupovo.bg/index.php?p=offer&id=1071
Присъединявам се към питането  Thinking.

# 476
  • Мнения: 1 343
Момичета, някой с отзиви за салон Style, близо до Мол Сердика е. Купих такъв ваучер http://www.procent.bg
Вече няколко пъти звъннах в салона днес /пише, че работят всеки ден/ и никой не отговаря на обажданията Tired
Имаше недоволни от този салон по-назад в темата.Аз също съм от тях.Постригването беше доста набързо, без въобще да ми раздели на пластове косата.Общо взето режеше от тук, от там.Следващата фризьорка, която ме постригва беше изумена, колко криво съм постригана.Боядисването беше ок, то няма и как да е друго яче/ аз съм чернокоса/ и както и да ме боядисат не е фатално.Подхранващата маска беше някаква обикновена в голяма кутия, от сорта на тези с плацентата.Аз очаквам, че като отида на фризьор ще ме измият и подхранят косата с професионални продукти.Сешоара беше ок горе-долу.Накрая казах, че нещо не ми харесва как стои бретона отстрани/ аз си разделям на път косата странично/и тя хвана и отряза от двете страни по около 2 пръста ей така със замах.Абе с две думи не съм доволна.Иначе бяха мили и любезни.Мен ме пострига собственичката/русата жена/, която доколкото разбрах е с голям опит.

# 477
  • София
  • Мнения: 18 259
Госпожо Александрова, аз също имам проблем с оферта на Колектива - Data prima 400 MB интернет от Мтел. От стартиране на офертата няколко души всеки ден влизаме в различен  офис на Мтел и след дълго суетене и разтакаване се установява, че картите са свършили. Кога  и дали ще има продавачките вдигат рамене. Времето минава, края на офертата наближава. На / 88 нямат понятие къде ги има налични за да отидем, даже не са чували за ваучерите.
Мислите ли, че единственото ми забавление преди Коледа ще е да продължа да обикалям?  Ясно, ще зарежа ваучера, майната им на 6 лв. Но за мене и другите потърпевши - вече няма да купуваме нищо от Колектива.  Явно вие продавате само за бройката, не се интересувате дали другата страна може да осигури услуга или предмет за всички закупили ваучер. Важното е да има продажби, пък после клиентите кучета и яли.
Нищо, има и други сайтове.

# 478
  • Мнения: 314

коя е сделката?
моля, пишете ми на лични и ще изпратим ваучера


Благодаря за съдействието.  Simple Smile
И понеже става въпрос за подарък за понеделник /12.12/, пък пише "с предварителна резервация" явно, за да попълнят необходимите бройки, значи, че утре трябва да го заявим с No: на ваучера.
Ще Ви пиша ЛС.

Редактирам се - вече го има. Simple Smile))

Последна редакция: сб, 10 дек 2011, 16:23 от mama&sladurana

# 479
  • София
  • Мнения: 4 988
Момичета, някой с отзиви за салон Style, близо до Мол Сердика е. Купих такъв ваучер http://www.procent.bg
Вече няколко пъти звъннах в салона днес /пише, че работят всеки ден/ и никой не отговаря на обажданията Tired
Имаше недоволни от този салон по-назад в темата.Аз също съм от тях.Постригването беше доста набързо, без въобще да ми раздели на пластове косата.Общо взето режеше от тук, от там.Следващата фризьорка, която ме постригва беше изумена, колко криво съм постригана.Боядисването беше ок, то няма и как да е друго яче/ аз съм чернокоса/ и както и да ме боядисат не е фатално.Подхранващата маска беше някаква обикновена в голяма кутия, от сорта на тези с плацентата.Аз очаквам, че като отида на фризьор ще ме измият и подхранят косата с професионални продукти.Сешоара беше ок горе-долу.Накрая казах, че нещо не ми харесва как стои бретона отстрани/ аз си разделям на път косата странично/и тя хвана и отряза от двете страни по около 2 пръста ей така със замах.Абе с две думи не съм доволна.Иначе бяха мили и любезни.Мен ме пострига собственичката/русата жена/, която доколкото разбрах е с голям опит.

Жалко, направо се замислих дали да ходя. Аз не мисля да ползвам подстригването, а само сешоара и плитката ама май ще помисля за друг салон Tired

Общи условия

Активация на акаунт