От Франция до България- превоз на покупките ни (10)

  • 38 623
  • 713
  •   1
Отговори
# 435
  • София
  • Мнения: 9 517
и това

Ако адреса, с който сте се регистрирали в сайтовете( адреса за фактуриране) е френски адрес или просто не е Вашия адрес, задължително го променете с Вашия български адрес и Вашите имена. Френския адрес посочвайте само и единствено като адрес за доставка. Ще Ви предоставим допълнителни указания как да процедирате, ако в някои сайтове това е невъзможно. Дотогава се въздържайте от поръчки от акаунти, в които сте се регистрирали с наш адрес и сайтове, които не позволяват регистрация с български адрес. В противен случай не носим отговорност за приемането и доставката на тези поръчки. Всички тези мерки са с цел да Ви предпазим от проблеми с поръчките, вследствие на сливане или объркване на акаунти, което стана в някои магазини след множество регистрации на един адрес.


Read more: http://www.francetobg.net/bg/

# 436
  • Мнения: 3 714
anbibian,давай изход или me deconnector и влез в акаунта,на които искаш да направиш промяна
и това правя и компютъра рестартирах, и браузъри сменях не и не
правя промените в първия акаунт, там нищо не се отразява, обаче от ЛР ме засипаха с мейли за променени данни
отидох да си сменя инфото в другия акаунт и се оцъклих  Shocked
сега почвам пак с опитите  Sad

# 437
  • Мнения: 181
от СД на мейла:
ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВСИЧКИ КЛИЕНТИ !!!!!!!!!!!! СД уведомява всички свой клиенти, които ползват или смятат да ползват нашите услуги че : Акаунтите за фактуриране към всички магазините трябва да са стриктно и единствено на личното и пъно име на клиента* (без съкращения и асоциаций) и на пълната адресна регистрация на клиента в България !!!! При нужда трябва да можете да предоставите документ за адресна регистрация и самоличност. Това съобщение е съгласно изискванията на органите на реда във Франция и България. Приветстваме ви да промените незабавно акаунтите си към абсолютно всички магазини. В кратък срок наш представител ще пусне анкета към магазините, за да удостовери тези промени от ваша страна, и ако констатира че съществува сметка на наше име или адрес тя ще бъде запорирана и титуляра ще бъде приведен към показания. Тази процедура е с цел предоставяне на равни възможности за всеки един клиент - той трябва лично да отговаря за акаунта си, защото от магазините асоциират и обединяват всички акаунти който са направени на наше име и адрес. Благодарим ви предварително.
Ей този текст от къде го взехте?? newsm78Аз никъде не мога да го прочета? newsm78Нито съм получила мейл с подобно съдържание newsm78Не разбирам в сайтовете,различни от Ла Редута,какво да променя и къде??

# 438
  • София
  • Мнения: 2 296
от СД на мейла:
ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВСИЧКИ КЛИЕНТИ !!!!!!!!!!!! СД уведомява всички свой клиенти, които ползват или смятат да ползват нашите услуги че : Акаунтите за фактуриране към всички магазините трябва да са стриктно и единствено на личното и пъно име на клиента* (без съкращения и асоциаций) и на пълната адресна регистрация на клиента в България !!!! При нужда трябва да можете да предоставите документ за адресна регистрация и самоличност. Това съобщение е съгласно изискванията на органите на реда във Франция и България. Приветстваме ви да промените незабавно акаунтите си към абсолютно всички магазини. В кратък срок наш представител ще пусне анкета към магазините, за да удостовери тези промени от ваша страна, и ако констатира че съществува сметка на наше име или адрес тя ще бъде запорирана и титуляра ще бъде приведен към показания. Тази процедура е с цел предоставяне на равни възможности за всеки един клиент - той трябва лично да отговаря за акаунта си, защото от магазините асоциират и обединяват всички акаунти който са направени на наше име и адрес. Благодарим ви предварително.
Ей този текст от къде го взехте?? newsm78Аз никъде не мога да го прочета? newsm78Нито съм получила мейл с подобно съдържание newsm78Не разбирам в сайтовете,различни от Ла Редута,какво да променя и къде??
Заповядай:

# 439
  • София
  • Мнения: 9 517
а аз защо го нямам този коментар  newsm78

# 440
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
В сайтовете различни от ЛР нищо не можеш да направиш.
НЯМА да поръчваш.
Явно трябва нова тема с големи червени букви ,че засега само от ЛР може да се поръчва.

# 441
  • София
  • Мнения: 9 517
в Брандалей има адрес за фактуриране и адрес за доставка, но не приема БГ за адрес на фактуриране  newsm78

# 442
  • Мнения: 227
Момичета опитах се да ви изчета дотук- то е ясно, че пак се заформя някаква неразбория и че преустановяваме да поръчваме изобщо от фр сайтове/без ЛР, но с поръчките които сме направили се чудя как ще са нещата да не би пак да ходят насам -натам из Франция newsm78 имам 2 от showroomprive след 20 дни ако се наканят ще ги пускат дали да не се опитам да ги анулирам ooooh! иначе аз нямам съобщение от СД може би защото сега се регистрирах и попълних формата Hug

# 443
  • Мнения: 1
в Брандалей има адрес за фактуриране и адрес за доставка, но не приема БГ за адрес на фактуриране  newsm78
точно за това за мрънкам сутринта Crossing Arms
В всичи сайтове държава е Франция априори ooooh!

Сега какво ми кара смарт?  ooooh! да променя адрес на фактуриране  на еди кой си, само не на техен? все пак пейпал не показва моят адрес кога плащам Whistling

# 444
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
в Брандалей има адрес за фактуриране и адрес за доставка, но не приема БГ за адрес на фактуриране  newsm78
Adresse de facturation

Sofia (adresse de facturation par défaut)
Arnaudova Desislava
Lagera bl 9 vh A
1612 Sofia
France Metropolitaine
Téléphone: 0877300678

Няма България.Така го направих.А имам ваучер за 10 евро.

# 445
  • София
  • Мнения: 9 517
и аз си мислех за нещо подобно, Деси newsm78

а тия ваучери за 10 евра, как ги дават?

# 446
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
и аз си мислех за нещо подобно, Деси newsm78

а тия ваучери за 10 евра, как ги дават?
Бях се поканила и поръчах.И получих 10 е.
Сега трябва бързо да ги изхарча. Mr. Green
http://www.brandalley.fr/fiche-Produit/Rayon-714409
Тези за щерката,какво ще кажете?

# 447
  • София
  • Мнения: 9 517
супер са, и без това може след седмица нищо да не можеш да поръчаш, така че пускай ги  Peace

и аз се самопоканих, ама не получих ваучер - само някаква оферта да трупам точки  ooooh!, но нищо - на фона на тройно изполвания ваучер от английския бранд, съм доволна Mr. Green

# 448
  • Мнения: 181
Аз също това го нямам написано във формата на Смарта.Не разбирам защо пишат че са готови да посредничат при сделки с френски сайтове,пък после дават назад и заплашват да спират акаунти и да търсят отговорности.

# 449
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
супер са, и без това може след седмица нищо да не можеш да поръчаш, така че пускай ги  Peace

и аз се самопоканих, ама не получих ваучер - само някаква оферта да трупам точки  ooooh!, но нищо - на фона на тройно изполвания ваучер от английския бранд, съм доволна Mr. Green
Ама трябва и да поръчаш
 Joy Joy Joy
Като в англ .бранд

Общи условия

Активация на акаунт