Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са правата на потребителите при връщане на стока с повредена опаковка?
Какви са правата на потребителя, ако даден продукт е в гаранция и не може да бъде ремонтиран в рамките на определения срок, но търговецът отказва замяна или възстановяване на сумата?
Какви права има потребителят при несъответствие на закупената стока с договора за продажба?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са правата на потребителите при връщане на стока с повредена опаковка?
При връщане на стока с повредена опаковка, търговецът може да откаже замяна или възстановяване на сумата, освен ако стоката е дефектна или не съответства на договора за продажба. В случай на онлайн пазаруване, потребителят има право да върне продукта без посочване на причина в рамките на 7 работни дни.
-
Какви са правата на потребителя, ако даден продукт е в гаранция и не може да бъде ремонтиран в рамките на определения срок, но търговецът отказва замяна или възстановяване на сумата?
Ако даден продукт не може да бъде ремонтиран в рамките на определен срок, потребителят има право да поиска замяна с нов продукт или възстановяване на сумата съгласно разпоредбите за защита на потребителите. Ако даден продукт е под гаранция и не може да бъде ремонтиран в рамките на определения срок, потребителят има право да поиска замяна с нов продукт или възстановяване на сумата съгласно разпоредбите за защита на потребителите. Ако даден продукт е в гаранция и не може да бъде ремонтиран в рамките на определения срок, но търговецът отказва замяна или възстановяване на сумата, потребителят може да се обърне към Комисията за защита на потребителите и да подаде жалба, като представи документи за покупка и гаранция.
-
Какви права има потребителят при несъответствие на закупената стока с договора за продажба?
-
Какви са правата на потребителите при връщане на артикул, закупен онлайн или от магазин?