Рекламация в Технополис

  • 42 224
  • 31
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 039
Технополис нямат вина, че ноутбука  е дал дефект и са в  правото да ти откажат замяна и да те пратят в сервиза ако е след 7 дневният срок за рекламация при закупуването. В Бг няма фирма която без да види  какво и е на машината да ти дадат нова такава. Миналата година си купих нов лаптоп от Мост компютърс нямаше и 10 дена харда даде дефект и всичко което бях качила замина! От магазина ми казах да се обърна директно към сервиза на съответна марка явно беше, че е дал дефект. И така чаках 2 седмици за части смениха ми всичко само обвивката на лаптопа остана понеже и след смяната на харда са продължили проблемите. Не можеш да обвиниш които е да е магазин, че ти се паднала дефектна стока ( не ги защитаван) например ако един пиксел ти е изгорял никой няма да ти замени стоката, дори и в чужбина.
Ако смяташ, че си права подай жалба в комисия за защита на потребителите -  http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=12&document_id=19

# 16
  • София
  • Мнения: 1 508
Така е, права си, нямат вина, че стоката е дала дефект. Те си спазват процедурата, но спазвайки я правят редица нарушения. И да се беше повредила в рамките на 7 дена пак нямаше да я заменят, защото нямат практика да заменят стока по никакъв начин. Ясно ни го обясниха, замяна или връщане на пари само при онлайн купуване, но както се видя от случая на  MelindaD и това не го практикуват.

# 17
  • Мнения: 4 785
Моят лаптоп е купуван директно от Techno Pro Ltd. Bulgaria и съм с отлични впечатление, нямам грам проблеми с лаптопа, а вече 2 години е натоварен на максимум... Когато го купувах ми хрумна да го направя от Технополис, за което бях мигновено оритана от човек, който се занимава с компютри и има фирма от години, та той ме заведе в горецитираната фирма и слава Богу се оказах с много читав лаптоп!

# 18
  • Soon London :)
  • Мнения: 133
Понеже стана въпрос за замяна на дадена стока в чужбина - ясно е, че фирмата, която продава стоката няма вина, тя е дистрибутор, но точно тя е посредника между крайния клиент и фирмата производител. Такова нещо като няма замяна - в чужбина не важи - в по - голяма част магазините предлагат замяна или връщане на стоката в 7-дневен или 28-дневен срок. Просто казваш, че не си достатъчно @happy@ от дадения артикул и можеш да го върнеш. Живея в Англия и мога да ви уверя, че нещата с обслужването на клиенти са коренно различни от тук.

# 19
  • София
  • Мнения: 1 508
И аз съм сигурна, че в чужбина заменят, особено пък развалена стока. Тук клиентът не е важен, особено като се държи пазарът от няколко фирми. Сестра ми е още без компютър, вече дори няма сили да се разправя.

# 20
  • Soon London :)
  • Мнения: 133
Mia1, разбирам напълно сестра ти и адски съжалявам, за положението в което се намира. Опитвала съм се да се боря с подобни "продавачи" и знам точно как се чувства. За съжаление ...
В един момент от всичките тези неща, които ти говорят в магазина, започваш да се чудиш наистина дали ти не бъркаш.
Жалка история, не стига, че цените са по - високи отколкото в чужбина, ами и гаранционното и извънгаранционното обслужване са под всякаква критика.
Съжалявам, наистина. Единственото, за което се сещам е КЗП, но не съм сигурна, че и там ще направят каквото трябва.  Sad

# 21
  • Мнения: 0
Технополис Бургас има най-арогантния управител който съм срещала, изключително груб, неприятен, миришещ, плешив и дебел, казва се Георги Диев, дори не иска да изслуша претенциите на клиента, прави се на недосегам, директно ме изпрати да си търся правата при защита на потребителите, там много добре го знаели... Е господин Диев, сигурно и те мислят за вас това което мисля и аз, неприятна и отблъскваща личност, която се е видяла с някаква власт и избива комплекси. Но аз ще последвам съвета ви и ще отида до комисията, пък нека се трупат жалбичките, да видим шефовете Ви до кога ще ви търпят

# 22
  • Мнения: 39
Купувайте от amazon.de или amazon.co.uk. Доставката е 7-8 евро, гаранцията си е истински, може да върнеш стоката без проблеми до около месец, обслужването им е западно, клиентът винаги е с предимство. А и е по-евтино Simple Smile

# 23
  • Боса по асфалта вървя си ...
  • Мнения: 20 833
Ще изпозлвам темата, за да не отварям нова.

Днес си купих от Технополис (Младост) преса за коса. Обаче се убедих, че няма да ми свърши работа. Имам ли право да я върна и/или заменя с друга като си доплатя? Ако може и да ми цитирате закона, защото четох, четох, но нищо не открих.

П.П. Да добавя, че опаковката беше нарушена при закупуването. Но имаха в наличност само две бройки преси от този модел. И двете с кофти опаковки. Убедена съм, че ще се хванат точно за това. Но мога ли да ги оборя по някакъв начин? Например да извъртя нещата, че те са ме подвели или са ми продали продукт, който не отговаря на 100% на търговските изисквания? newsm78 Нали след като изискват да се върне продукт в ненарушена опаковка - би трябвало да го продадат в такава

Последна редакция: нд, 26 фев 2012, 21:40 от Tanati

# 24
  • София
  • Мнения: 1 508
Замяната на стока зависи от търговеца и от добрата му воля. В интерес на истината преди нашия случай с разваления лаптоп винаги съм сменяла без проблем, търговците са били отзивчиви, но като им знам политиката на Технополис...Опитай се да го върнеш и замениш. Няма да се хванат за развалената опаковка, това важи само за онлайн пазаруването. Те май са на принципа: да си мислили като си купувал.

# 25
  • Боса по асфалта вървя си ...
  • Мнения: 20 833
Замениха ми стоката като доплатих и си взех по-скъпа преса. За опаковката нищо не казаха. Обаче ме накараха да платя още 15лв, защото трябвало да поръчат нова гаранционна карта на върнатия продукт. В интерес на истината гаранционната карта беше в едно вакумирано пликче към пресата, цветна е и има сериен номер. Понеже бях чела за тези 15лв реших да се поопъвам. Казах, че ще звънна на вносителите да ги питам това вярно ли е...ама не мина номера.

Новата преса обаче ходих да я купя от друг магазин на Технополис. Там пак ми казаха за тези 15лв и че се прилага само за някои марки, докато при други марки гаранцията била едно ксерокс копие и нищо не се плащало. Издадоха ми касов бон за сумата. Продавачката ми показа какви вафли прави новата преса, което ме учуди, защото при първата ми покупка твърдо отказаха да ми покажат, защото не било позволено. Оказа се, че е позволено и всичко зависи от благоразположението на консултанта. Ако го бяха сторили - щях да направя правилния избор и пресата нямаше да ми излезе златна Tired

# 26
  • София
  • Мнения: 1 508
Е, поздравление. Това си е направо успех за Технополис. Аз честно не вярвах, че ще ти я сменят.

# 27
  • София
  • Мнения: 5 727
Ще извадя отново тази тема от "прахта"- поредните попарени от страхотната политика на Технополис.
Вчера купуваме таблет- в къщи се оказва с проблем,прави връзка с интернет и ни изхвърля след малко,пробваме друг таблет в къщи няма проблем,няма проблем и с нета. Отиваме да го върнем или да ни дадат нов. Не може,само може да го вземат за сервиз и да чакаме. (Мъжът ми пътува във вторник и този вариант не ни удолетворява,таблета е взет с цел - ползване извън БГ). Изключително грозно държание на управителя,повтаряше само едно и също. 
Оказва се ,че и закона не ни пази,нямаме право да върнем продукт ако размислим,само за интернет важи. В спора с управителя се изтърва,че магазина си е решил ,че няма да може да се изполваме от възможноста замяна с нов. Те предлагат само поправка.

В този магазин повече кракът ми няма да стъпи,ако ще да продават със 70% намаление.

# 28
  • Мнения: 98
Тази верига магазини"Технополис" е и в моя черен списък-нищо не купувам вече от там...
Моята история е с един цифров фотоапарат и карта памет.Когато включа апарата(навън, и е студено),даваше проблем с картата...неможело да я сменят или заменят..трябвало да отиде в сервиза да я тестват...хич не ми  се занимаваше(да не коментирам грозното отношения на тлъстия управител) и си купих нова ...и хоп проблема се оказа в фотоапарата,но аз(моя е грешката) бях изхвърлила касовия бон на фотоапарата...по погрешка....и ''изпих една студена вода''  и ползвам фотоапарата само лятото,когато е топло,че не ми се хвърляха 350лв. в кофата..

# 29
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 086
И ние в кюпа с недоволни клиенти от веригата.2011г. купихме проточен бойлер за кухнята,който при монтиране още на следващия ден се оказа течащ.Опаковахме го на нова сметка и го занесохме във веригата за подмяна.Заместник управителката-крайно нагло и елементарно същество,отказа подмяна и настоя за сервиз.Аз обаче бях бременна и много ядосана и след грандиозен скандал и разговор с управителя по телефона,получих замяната.Тя съответно от яд,че не стана на нейното,извика охраната с думите,че съм била агресивна и съм щяла да я набия. Shocked Дойде едно момче и с превъртане на очите ми каза "Ох,аман от нея."   Crazy Е,тръгнахме си с чисто нов бойлер,ама повече не съм си и помисляла да пазарувам там. Wink

Общи условия

Активация на акаунт