Препоръчайте ми икономичен автомобил

  • 61 573
  • 71
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 448
Първо и основно- няма кола ,която да харчи толкова, колкото пише в техническата спецификация. Тестовете , според които се изчислява разхода се правят в идеални условия, до които е абсурдно да се доближиш в реалното движение.

Второ- какво означава дизелов автомобил, който харчи малко? Колко малко? Малко за сегмента си или по принцип малко? Седан ли, хечбек ли, мини ли, джип,ван? Дай малко повече изисквания , за да видим с какво можем да съдействаме. Малко се получава като:"Каква кола искаш? - Ми, синя".

Трето-нов автомобил или втора употреба?(приемаме , че се търси малка , градска , дамска кола)

Ако е втора употреба,определено бих препоръчала Корса С (Це)- здрава, икономична, евтина за поддържка и обслужване. Налични части, много сервизи и т.н. Общо взето е оптимален избор, ако човек търси нещо ,което да го вози икономично. Не бих препоръчала Пежо по безброй много причини , Ситроен поради една- много скъпа поддръжка. Иначе Ситроеновите дизелови двигатели са много икономични, но за съжаление като ходова част "елхичката" е прекалено нежна. Фолксваген е вариант , но има един лаф , че който кара VW, трябва задължително да има втора кола, докато първата е в сервиза ( а там се случва честичко, при по-новите модели).

Ако ще се хвърляш на нов автомобил- пазара се пука по шевовете от предложения за малки лачени колички. Ако дефинираш цената, около която се движиш , бих могла да нахвърлям малко
инфо.Simple Smile



За старите WV не важи, напротив адски здрави машини са, а и лесни за поддръжка, сваляхме кутията за 45мин са смяна на съединител Joy Joy Но по здрави няма от тях. За новите не знам толкова, но тия с 8 носача са ужас. Как се сменят 8 носача по над 120 лева бройката само заради едни болтове. Пък Двигателите на са лоши толкоз. Е един път едни Крафтери 2007 на по 400 000км отваряхме не бяха бутнали сигментите, но пък бяка заминали спираловидните канали в ризите и горяха масло. Гадно защото се цепи целя блок и се минават на спец. машина, ама бяха над 400 000. Иначе ремъците им онези жълтите са за по 200 000км.

# 16
  • Мнения: 373
Ми първо за дизел от времето която работих в един сервиз, научих от майстора че японския дизел е добър, също немския на Фолксваген. Един път дойде един със скъсан Ангренажен ремък и дори не беше бутнал клапаните. Само сменихме ремъка. Тази марка са корави. Пежо са дизели също не са зле. Зависи дали е чист ли турбо дизел. Турбината гори повече. За 4-5 на 100 съмнявам се, то ако някой ми го каже няма да му повярвам. За дизела важи принципа по голям мотор по малък разход. За малка кола като Клио и Пежо, са 1.9 двигатели и са икономични. Ако двигателя е малък ще гори повече. Мит е че малкия двигател е икономичен, защото го тормозиш на по-ниски предавки. Пежо, Японски, Немски. По корав от Мерцедес няма де. На 500 000 само сигменти им сменяхме и пасване на клапани. Пък и с 10л масло как иначе. Другите са с по 4, ама от Мерцедес знаят. Не взимай никога Форд или Фият.

Новите Рена са направени с крайно некачествени материали. Не може кола на 22 000км. да се саморазрушава  Laughing Да не говорим , че хвърлят масълца стабилно Ренцата.На Пежо атмосферните дизели стават , но повечето им TD за мен са тотална скръб.

За Фиат не съм много съгласна. Част от техните дизелови двигатели се ползват от доста други марки , и никак не са лоши. Отделно , Фиат ползват двигатели от Исузу, които пък от своя страна са железни. Simple Smile

# 17
  • Мнения: 448
За най новите нямам наблюдения. Но никой не казва май, колко стара или нова кола се търси.

# 18
  • Мнения: 373
Да, ние затова си коментираме без ограничения  във времето Simple Smile
 

# 19
  • Мнения: 448
Е да. То сега как да ги разбере човек, преди едни марки бяха железни и неразрушими, като дизела на VW и Мерцедес, а сега може да са боклук. Тъй че ако автора поясни годините на возилото и насоките ще са по точни.

# 20
  • Мнения: 633
В предишния си пост казах, че вече сме се спряли на Ауди А2.Ако някой има лични впечатления нека сподели мнението си.Благодаря  Flutter

Честита Нова Година! Нека да е здрава и късметлийска за всички!

# 21
  • Мнения: 448
В предишния си пост казах, че вече сме се спряли на Ауди А2.Ако някой има лични впечатления нека сподели мнението си.Благодаря  Flutter

Честита Нова Година! Нека да е здрава и късметлийска за всички!

Ми специално ако окачването е като на А3, с 8 носача. Алуминиеви отливки заедно с шарнирите, и всеки по 120лв. Става солено за поддръжка. Пък няма всеки ден да се сменят де. Ама само туй де. иначе Ауди си е VW.

# 22
  • Дъ Биг Вилидж
  • Мнения: 100
В предишния си пост казах, че вече сме се спряли на Ауди А2.Ако някой има лични впечатления нека сподели мнението си.Благодаря  Flutter

Честита Нова Година! Нека да е здрава и късметлийска за всички!

А2-ката за разлика от големите алудита не е с алуминиево окачване, нито е набъкана с електроника поради което колата е доста надеждна. Двигателите:

1.4 TDI с 75 и 90 кончета са тези които ви трябват ако ви е ключова икономията. Гледайте колата да е произведена след Август 2002.

В никакъв случай супер икономичния модел 1.2 TDI 3L - комплектова се само с автоматична скоростна кутия която прави доста проблеми.

За тази кола трябва да се огледат много внимателно тенекиите - колата е алуминиева и не ръждясва но ако някой нашенски майстор се е опитвал да я ремонтира без да разбира от алуминий може да имате сериозни проблеми след това.

Не знам защо сте харесали А2-ката но за 2000 хиляди по-малко се взема Лупо 1.4 TDI същите години с същите размери и икономичност. За тия 2000 колко нафта може да и се сипе на тази кола - за 16 000 км.

Истината е че А2 е хубава малка кола но е от най-скъпите в класа си!

П.П. Едрогабаритните части за А2 / нови / струват доста парички.

# 23
  • Мнения: 17 987
FIAT Cinquecento (на бълг. - "ФИАТ 500"  Joy ) - икономична градска машинка!  Peace



Ужасно грозен автомобил, почти колкото Форд Ка  Mr. Green

# 24
  • Мнения: 448
FIAT Cinquecento (на бълг. - "ФИАТ 500"  Joy ) - икономична градска машинка!  Peace



Ужасно грозен автомобил, почти колкото Форд Ка  Mr. Green


Хахах тука има една пицария дето ги ползва за разнос на пици. Само за туй стават.

# 25
  • Мнения: 448
Цитат
Не знам защо сте харесали А2-ката но за 2000 хиляди по-малко се взема Лупо 1.4 TDI същите години с същите размери и икономичност. За тия 2000 колко нафта може да и се сипе на тази кола - за 16 000 км.

И сигурно са с еднакви двигатели. То нали Ауди и VW са си едно цяло.

# 26
  • Дъ Биг Вилидж
  • Мнения: 100
Естествено че са с еднакви. То това му е хубавото на А2 - техника от фауве и отгоре лека алуминиева рама с лукса и визията на Ауди. Няма скъпи и трошливи алуминиеви носачи, двигатели тип "мъка за майстора" и типтроници неподлежащи на ремонт.

# 27
  • Мнения: 1 020
Трябва да се преценят мнооого добре нещата. Мъжа ми сменя маслото на нашата, и брат му на тяхната кола по едно и също време и нещо се заговориха на тема частите и брата на мъжа ми остана хипер учуден, че филтрите за реното (някакво малко, много малко и не особено ново, около 2000) и за мерцедеса (2002) са почти на една и съща цена. Малко е мит факта, че поддръжката на мерцедес е много скъпа. Първо по-рядко се случва гаф, после частите не са чак толкова по-скъпи  Rolling Eyes

Когато ние избирахме, предпочетохме малко по-стар мерцедес отколкото по-нова друга. Нашия е голям, та не знам как би харчил по-малък предполагам по-добре. Нашата извънградско харчи 5, 5 и малко, а градско си вдига разхода поне на 8 и паркирането в града е неудобно, но ние не сме я взели за градска.

Поогледайте се все пак и за мерцедеси, след като се качих на нашия се родих... Служебната на брат ми също не е никак лоша, някакъв пасат е, не знам коя година, но бая зор е видял и добре се държи.

Аудито май е по-скъпо и все теснее (аз като по-висока и едра жена така го виждам). Не съм се качвала в удобно за мен Ауди  Wink За по-високия им клас не знам, но и вие не гледате него

# 28
  • Мнения: 448
Хей един въздушен филтър на нов мерцедес е 120 лева. В това съм сигурен на 100% Пък и един C220 събира 9 литра масло. Иначе спор няма че Мерцедеса е добър. Не знам само за А класата.

# 29
  • Мнения: 1 020
Е нашия не е нов 2002 е (Е270 ТДИ, комби) Simple Smile Да наистина самото масло е повече. Ама ти казвам какво се чудиха двамата (пояснявам не са купени частите от балканстар и рено, а от едно и също място, техен приятел има магазин за авточасти и им препоръчва какво да вземат). Въздушния и масления филтър за двете коли излизаха на почти еднаква цена!

Общи условия

Активация на акаунт