Второ- какво означава дизелов автомобил, който харчи малко? Колко малко? Малко за сегмента си или по принцип малко? Седан ли, хечбек ли, мини ли, джип,ван? Дай малко повече изисквания , за да видим с какво можем да съдействаме. Малко се получава като:"Каква кола искаш? - Ми, синя".
Трето-нов автомобил или втора употреба?(приемаме , че се търси малка , градска , дамска кола)
Ако е втора употреба,определено бих препоръчала Корса С (Це)- здрава, икономична, евтина за поддържка и обслужване. Налични части, много сервизи и т.н. Общо взето е оптимален избор, ако човек търси нещо ,което да го вози икономично. Не бих препоръчала Пежо по безброй много причини , Ситроен поради една- много скъпа поддръжка. Иначе Ситроеновите дизелови двигатели са много икономични, но за съжаление като ходова част "елхичката" е прекалено нежна. Фолксваген е вариант , но има един лаф , че който кара VW, трябва задължително да има втора кола, докато първата е в сервиза ( а там се случва честичко, при по-новите модели).
Ако ще се хвърляш на нов автомобил- пазара се пука по шевовете от предложения за малки лачени колички. Ако дефинираш цената, около която се движиш , бих могла да нахвърлям малко
инфо.
За старите WV не важи, напротив адски здрави машини са, а и лесни за поддръжка, сваляхме кутията за 45мин са смяна на съединител Но по здрави няма от тях. За новите не знам толкова, но тия с 8 носача са ужас. Как се сменят 8 носача по над 120 лева бройката само заради едни болтове. Пък Двигателите на са лоши толкоз. Е един път едни Крафтери 2007 на по 400 000км отваряхме не бяха бутнали сигментите, но пък бяка заминали спираловидните канали в ризите и горяха масло. Гадно защото се цепи целя блок и се минават на спец. машина, ама бяха над 400 000. Иначе ремъците им онези жълтите са за по 200 000км.