От Франция до България-превоз на покупките ни (11)

  • 40 324
  • 735
  •   1
Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 1 225
Момичета,извинявам се за глупавия въпрос  Embarassed , но след като избера So Collisimo ,кое от следните три да избера ?
-mon domicile
-mon bureau de poste
-mon commercant

-mon domicile излиза автоматично с отметка. Peace

# 76
  • Бургас
  • Мнения: 2 104
Да,това ми излезе, ама реших и да питам.
Благодаря много за бързия отговор.   bouquet

# 77
  • София
  • Мнения: 5 242
tedichka07 , мерси за отговора!  Hug Ха, дано! Че нямам търпениееее!  Laughing

# 78
  • Мнения: 4 363
Здравейте! Имам 2 питания! Бланката на Франсето може ли някой да я копне тук, че не съм сигурна дали съм пратила каквото трябва! И това Numéro de ma commande от къде го вземате! Аз сложих номера, който е в потвърдителния мейл от ЛР.Вероятно съм объркала нещо,a поръчката ми вече е експиде!
Благодаря ви!

# 79
  • Мнения: 0
Здравейте! Чакам поръчка от смарт, която е без номер за проследяване в ларедут.  В суивито ми поръчката от миналия петък (6.01) е със статус доставена. До момета статуса в смарт системата на поръчката ми е чака номер на кашон. Не е ли вече време поръчката ми да е обработена, че е пристигнала във Франция? Какво ме съветвате да направя, това е втория път, който поръчвам със смарт, не съм запозната с времето което има отнема да обработят нещата...

# 80
  • Мнения: 3 714
Някой знае ли точно какво означават статусите на поръчки в системата на СД.
Чака номер на кашон какво ще рече? Другият ми статус е В изпълнение?


При статус "в изпълнение" трябва да имаш табличка с данни  къде се намира поръчката/БГ или ФР/,кг и т.н. Peace
сега видях, това трябва да ми е изгубената поръчка, аз подадох за нея втора заявка през новата система на СД и им писах, че е стара, неполучена и скоро я отразиха, а иначе на мейлите ми не отговориха
а номер на кашон имате ли идея какво точно означава - може би че са обработили заявката, но не са получили поръчката newsm78

# 81
  • София
  • Мнения: 9 517

а номер на кашон имате ли идея какво точно означава - може би че са обработили заявката, но не са получили поръчката newsm78
според мен - да  Peace

# 82
  • В полето, под тепето.
  • Мнения: 928
Имам получени преди 3-4 дни поръчки на адреса на  СД  и те са със статус чака номер на кашон. Така, че... май нищо конкретно не означава. 
До вчера се водеха необработени, а със сигурност бяха получени според проследяването.

# 83
  • Мнения: 3
Момичета, имам питане, не намерих отговор с търсачката. За първи път ползвам превозвач - СД и нправих поръчка, пратих им заявка с номер, сега пише че чака номер на кашон, това значи ли колисимо и нужно ли е да им давам още някаква информация? В ларедута, като проверих, поръчката ми е разделена на две и едно от нещата ще тръгне на 18.01, а другите на 17.01?! Това възможно ли е два пакета ли ще бъдат. Всичко е една поръчка, платена наведнъж...съвсем се обърках  Cry С едно колисимо са иначе...да го пратя ли на СД  newsm78

# 84
  • София
  • Мнения: 12 875
  Така и аз с един въпрос. Не бях поръчвала с посредник и омотах нещата от ларедута явно.
  Преди два дни пуснах поръчка, но не от мое има в данните, а попълних както е обяснено в смарт деливъри да се попълни, но при адрес за доставка. Пуснах го така, като платих с пеипал, но името на жената е само първо име, явно незнайно защо фамилията и не е била приета.
  Сега въпроса е според вас, дали ще мине тази поръчка, на стъпка четири е и дали само с първо нейно име и техният адрес , като мои ще успее да го получи?

# 85
  • Варна
  • Мнения: 7 080
Aila, би трябвало да няма проблем. Те следят номера на поръчката и евентуално ако има колисимо номер. Но за всеки случай, добави като коментар във заявката за транспорта, че на пакета ще е само първото име.

misstan, ако имаш номер колисимо им ги напиши. Не е задължително, но ако нямат двата пакета такива номера, поне им напиши, че поръчката е разделена на 2 пакета, за да знаят. Няма как да са с едно колисимо...говорим за такъв номер SO COLISSIMO Nº 6Q00488670ХХХ.

# 86
  • София
  • Мнения: 12 875
Flash* мерси много, че се притесних сериозно. Ще им пиша определено допълнително, тъй като и моята въпросна поръчка е разделена на три...
Сега чакам да видя и новата дали ще я разделят .

# 87
  • Мнения: 2 231
Flash* мерси много, че се притесних сериозно. Ще им пиша определено допълнително, тъй като и моята въпросна поръчка е разделена на три...
Сега чакам да видя и новата дали ще я разделят .
Няма да имаш проблеми нито с името нито с разделението. Даже нищо да не пишеш пак всичко ще е о.к.
Аз не знам защо но пиша (вписала съм отдавна) CHEZ Valcheva  Mr. Green a не Иванка, и така от самото начало. Нищо не са ми казали и не съ имала проблеми никога  Wink

# 88
  • Мнения: 1 808
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr/posts/220770841340012
Основни промени при работата на Smart Delivery

 1. Акаунти към магазините
 Поради възникналите запитвания от страна на френските магазини към нашия офис във Франция по отношение на неплатени поръчки, неправилни имена, и създаване на многобройни акаунти на името и адреса на фреското ни представителство, напомняме на нашите уважаеми клиенти, че висчки сметки (акаунти) във Френските онлайн магазини трябва да са задължително на името и адреса на клиента.
 Много е важно всеки един клиент да създава акаунт на собствената си самоличност. Според кодекса на онлайн пазаруването, всеки акаунт трябва да може да бъде удостоверен от собственика му.
 Всички клиенти трябва да се регистрират във всеки един сайт задължително с личния си адрес ( адрес за фактуриратне ). Френският адрес за доставка се посочва единствено и само като адрес за доставка. Приканваме всички клиенти, които са направили регистрация във Френски сайтове с нашия адрес за фактуриране да го променят незабавно в противен случай не гарантираме приемането на подобни пратки. Разбираме, че някои магазини не предоставят възможност за създаване на регистрация на Български адрес и ви привестваме да се обърнете директно към отдела клиенти на магазините, за да удостоверят адреса ви в България. От наша страна ще поемем инициативата да се споразумеем с магазините за нова политика на адресиране, която ще ви бъде представена след нейното удостоверение.

 2. Промени при описването на пратки от Франция:
 Всички пристигнали пакети във Франция ще се описват единствено като номер colissimo/ colieco заедно с датата на получаване. Всеки клиент ще може да проследи дали дадена пратка е пристигнала на наш адрес на нашата страница: http://smartdelivery.org/bg/colissimo.html
 Останалата информация ще се обработва в България.

 3. Изпращане чрез български пощи:
 Плащането на всички пратки чрез български пощи ще се извършва само чрез наложен платеж и Paypal.
 Ценообразуването на патки с наложен платеж се изчислява по следния начин:

 Всички пакети се изпращат като колети (независимо дали са под 2кг) според килограмите и тарифата на БП.
 Такса обявена стойност 0,50ст
 Такса наложен платеж 0,60
 Такса за превод на сума с наложен платеж ( до 10лв - 0,35ст, от 10 до 20лв - 0,60ст)
 4. Получаване на пратки в София:
 Смарт Деливъри е с нов офис, който се намира в Младост 3, бл. 385 (зад сградата на Extra Pack).
 линк към bgmaps: http://www.bgmaps.com/link/83E05303C055D47EA28B3C4B6F22E9CC
 Раздаването на пратки ще се извършва два пъти в седмицата.
 Дните ще се уточняват за всеки пристигнал курс и ще бъдат обявявани в секция “ Курсове” на нашата страница.

 5. Пратки без заявка и без име за получаване (No Name):
 Пратки без заявка в нашата система ще бъдат таксувани с допълнителни 3лв за обработка на данни, които ще се добавят към таксата за доставка от Франция. Времето за тяхното изпращане се удължава и пратките ще бъдат изпратени с тези от следващия ни пристигнал курс.
 Пратки, на които получателя е само Ivanka Valcheva ще бъдат директно връщани на магазина за това моля внимателно поверявайте за присъствието на вашето име в полето на получател преди да направите поръчката.

 *Местонахождението на офиса за раздаване на пратки се сменя от дата 16.01.2011г
 *Промените влизат в сила за заявки направени след 15.01.2011г

 Благодарим ви за разбирането и професионалното отношение към тези правила.

http://smartdelivery.org/bg/novini/osnovni-promeni-pri-rabotata- … -delivery.65.html

# 89
  • Мнения: 2 231
Aз както бех фенка на СД, май май ще ме откажат.
Получаването в София в точно определен ден и час не ми се нрави много.  Rolling Eyes

Общи условия

Активация на акаунт