От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни - 3

  • 44 141
  • 749
  •   1
Отговори
# 630
  • София
  • Мнения: 82
Аз пък друго питане отново за Габко - може би на адреса им UK са ми доставили пратка, но е подписана от CLIFFORD. Някой да е имал пратка, подписана от този човек. Питам, защото пратката е от Маталан и вече веднъж опитаха да я доставят на Габко, но нещо не са могли и я върнаха обратно на Маталан. Сега отново правят доставка. Та вече взех да се чудя доставена ли е на адреса или не. Междувременно писах и на сайта и сутринта ми отговориха, че била доставена, ама аз вече имам едно на ум. Rolling Eyes

# 631
  • Мнения: 928

За тези с тракинг номер им пиши и поискай обяснение. Нали е видно кога са притигнали на адреса?

Настоявай да направят проверка.

Видно е. Описах я във формата в сайта им, след като видях потвърждението, пратих мейл и за другите, обаждах се, но  до този момент никой не си направи труда да я впише. То тракинг номер има, ама и той не е гаранция изглежда, щото можело да няма ИД  newsm78  
В някои от по-нормалните държави, превозвачи и доставчици са длъжни доколкото знам да застраховат товарите и затова Амазонци могат да ни връщат пари, а на тези им дреме на  "...  "  Close Товарят, карат - пък каквото и както дойде дотук, ако има проблеми - вдигат рамене и  всичко си остава за сметка на клиента   Confused
Айде стига глупости...Въздържах се до сега от коментар, ама вече не мога.  Sick Не знам за случай на човек, който има доказано изгубена пратка от Габко и те да са отказали да му върнат парите. Никой не вдига рамене...А и аз твоят случай конкретно не мога да го разбера...Нали разбирате, че ако на мен например ми се случи да имам тракинг, доказателство че те са приели пратката ми, тя не пристига и очевидно е загубена по тяхна вина, до сега ще съм им продънила телефона и със сигурност ще се разберем да ме обезщетят. Тук вече всеки пише на кило - загубена пратка, имаш тракинг -ОК - Звъня ли им, иска ли обяснение, говори ли с тях? Те какво казват? Ако на мен ми се загуби пратка няма да ги оставя на мира докато не ми я платят Peace
В твоят случай от написаното от теб излиза, че пратката ти просто не е вписана в системата им, но не е сигурно че е изгубена!
Стига сте създавали масова психоза! Не забелязвате ли че са затрупани? Пускат курсове всеки ден и през ден!
Приемам плюене по адреса на някой, ако е основателно Peace

Sweety Lady най-добре им се обади и ги питай Габко имат ли такъв човек...

# 632
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Hrissy  Peace

Така е!
Когато една пратка е доказано, че е получена при тях, чрез тракинг номер, хората си правят разследване и възстановяват сумата, ако е загубена.

# 633
  • Мнения: 372
Виждам, че доста от вас ползват Габко. Винаги ли получавате смс, когато имате доставена пратка в склад София? Има ли случаи, в които не получавате смс, а директно имейл? Rolling Eyes

И друг въпрос- има ли случай да не са ви известили, че пратката е на адрес в УК, а директно да ви известят като дойде с камиончето в БГ?  Чакам 2 мои пратки на УК адрес от след 20.01 и още нищо не са пратили като инфо да е пристигало Sad

Смс само един-два пъти съм получавала, а ми имат телефона със сигурност. Последните пратки само мейл получавам.
Имам пратки получени в УК, не ме бяха известили и ги нямаше в профила. Дойдоха с този курс и забелязах, че от спортс-а са ми резнали ИД-то, а имам доста поръчки с тях, които са били без проблем. Откога почнаха да го режат това ID  Crossing Arms

# 634
  • Мнения: X

За тези с тракинг номер им пиши и поискай обяснение. Нали е видно кога са притигнали на адреса?

Настоявай да направят проверка.

Видно е. Описах я във формата в сайта им, след като видях потвърждението, пратих мейл и за другите, обаждах се, но  до този момент никой не си направи труда да я впише. То тракинг номер има, ама и той не е гаранция изглежда, щото можело да няма ИД  newsm78 
В някои от по-нормалните държави, превозвачи и доставчици са длъжни доколкото знам да застраховат товарите и затова Амазонци могат да ни връщат пари, а на тези им дреме на  "...  "  Close Товарят, карат - пък каквото и както дойде дотук, ако има проблеми - вдигат рамене и  всичко си остава за сметка на клиента   Confused

Не разбрах какъв ти е проблема?

Има пратка ( с тракинг), но не е описана в системата...или имаш изчезнала пратка (с тракинг).

Ако е първото - чакаш. Няма гаранция, че I-то е изписано, а и да го има, често се случват да не описват всички пратки. За какво обезщетение говориш, като пратката още я няма в София?
Ако е второто  - звъниш докато не ти обърнат внимание.

И аз призовавам за малко реализъм все пак. Ок, недоволствайте, ама поне го правете като има за какво.

# 635
  • Варна
  • Мнения: 482
И аз чакам 6 пратки от СпортДирект с Габко. Всички бяха доставени най-късно до 2-3 дена на адреса им, а само за 1 получих имейл, че пътува към БГ. Пратките са при тях, дано ги пратят бързо.

# 636
  • На един клон
  • Мнения: 1 065
Просто в Англията са заринати,тва е обяснението.Моите пратки пък нарастнаха в последния курс,като дойдоха тук.

# 637
  • Мнения: 372
И аз чакам 6 пратки от СпортДирект с Габко. Всички бяха доставени най-късно до 2-3 дена на адреса им, а само за 1 получих имейл, че пътува към БГ. Пратките са при тях, дано ги пратят бързо.

Както по-горе писах, моите пратки от спортса, които не бяха описани в системата на габко се оказа, че са им отрязани ID-тата и това е от скоро, защото имам доста пратки със спортса и са били с ID, а нищо по адреса не съм променяла.
Най-вероятно и при теб е така  Peace

# 638
  • Мнения: 3 154

За тези с тракинг номер им пиши и поискай обяснение. Нали е видно кога са притигнали на адреса?

Настоявай да направят проверка.

Видно е. Описах я във формата в сайта им, след като видях потвърждението, пратих мейл и за другите, обаждах се, но  до този момент никой не си направи труда да я впише. То тракинг номер има, ама и той не е гаранция изглежда, щото можело да няма ИД  newsm78  
В някои от по-нормалните държави, превозвачи и доставчици са длъжни доколкото знам да застраховат товарите и затова Амазонци могат да ни връщат пари, а на тези им дреме на  "...  "  Close Товарят, карат - пък каквото и както дойде дотук, ако има проблеми - вдигат рамене и  всичко си остава за сметка на клиента   Confused
Айде стига глупости...Въздържах се до сега от коментар, ама вече не мога.  Sick
....
Стига сте създавали масова психоза! Не забелязвате ли че са затрупани? Пускат курсове всеки ден и през ден!
Приемам плюене по адреса на някой, ако е основателно Peace

Sweety Lady най-добре им се обади и ги питай Габко имат ли такъв човек...

Глупости ли!? Confused
Твоите пратки нали са получени, описани и нямаш проблем, и ако единствения ти проблем е с мен - значи изобщо нямаш ядове, но щом съм те ядосала толкова, та едва издържаш вече  Rolling Eyes -  да повторя:
1. Обясних, че чакам пратка на доста голяма стойност вече почти месец и не идва - тя няма тракинг и почти съм я отписала вече.  Чаках и този курс да мине и писах на продавача преди час с надеждата да ми върнат парите. И да мисля си, че ще пиша В КЗП също, колкото и да е неприятно за някого. 
2. Друга една, която има тракинг и съм описала във формата,  все още се надявам да пристигне с някой следващите курсове.  Ако не дойде - да ще видигам скандали, разбира се.  Но  всички пратки, които съм получавала до този момент (с изключение само на една ) имаха изписан този прословут ИД номер, но не всички са ми описвани, за да знам какво и кога ще получа. Сега по-ясно ли е?
И да, благодаря за съветите, трудно бих се сетила, че мога да им се обадя и да питам какво става  Wink
Всеки си гледа от неговата камбанария - като ти се случи нещо подобно, тогава реагирай както ти намериш за добре - аз преценявам за себе си.
Преди няколко курса и аз писах почти същото, като се опитвах "да им вляза в положението", че са много претоварени и пр., но малко ми се изчерпа търпението, но мога да  обещая, че ако си получа нещата, публично ще се извиня тук и да ги реабилитирам - виждам, че имиджа им ти е голяма грижа ... така доволна ли си ? Peace   

# 639
  • Мнения: 928
Първо, за разлика от теб не си позволих да използвам тон като твоят! Нито ти си ми проблем, нито имиджът на Габко Peace И в двата случая ми е все едно Mr. Green

Товарят, карат - пък каквото и както дойде дотук, ако има проблеми - вдигат рамене и  всичко си остава за сметка на клиента    Confused

Това е твой цитат, как го разбра това??? Не ми е ясно само от изброените ти точки кой и кога ти вдигна рамене и кога нещо остана за твоя сметка?!? newsm78 Естествено че като нямаш тракинг трябва да си търсиш пратката/парите от продавача, а не от Габко! Как ще докажеш, че те са я загубили? Ами ако са я загубили от Роял мейл? За тази с тракинг, сто пъти се обясни че може да не се е виждал ИД номера и за това да не е вкарана в системата предварително!
И пак казвам - срете да пишете глупости! И да, обадете се първо на Габко преди да пишете във форума! Laughing
Както е видно едва ли Габко имат нужда от реклама или защита, но написах тези два поста за да успокоя момичетата, които се стресират като четат постове като твоя!
 Stop

# 640
  • Мнения: 3 154
Първо, за разлика от теб не си позволих да използвам тон като твоят! Нито ти си ми проблем, нито имиджът на Габко Peace И в двата случая ми е все едно Mr. Green

Товарят, карат - пък каквото и както дойде дотук, ако има проблеми - вдигат рамене и  всичко си остава за сметка на клиента    Confused

Това е твой цитат, как го разбра това??? Не ми е ясно само от изброените ти точки кой и кога ти вдигна рамене и кога нещо остана за твоя сметка?!? newsm78 Естествено че като нямаш тракинг трябва да си търсиш пратката/парите от продавача, а не от Габко! Как ще докажеш, че те са я загубили? Ами ако са я загубили от Роял мейл? За тази с тракинг, сто пъти се обясни че може да не се е виждал ИД номера и за това да не е вкарана в системата предварително!
И пак казвам - срете да пишете глупости! И да, обадете се първо на Габко преди да пишете във форума! Laughing
Както е видно едва ли Габко имат нужда от реклама или защита, но написах тези два поста за да успокоя момичетата, които се стресират като четат постове като твоя!
 Stop

О, колко хитро ..  Извинявай не знаех,  че ти си психоаналитикът в темата и тук не трябва да се пишат тревожни и стресиращи постове.  Mr. Green 
Какво има да доказвам толкова? Ами хайде да обърнем палачинката - защо вината да е винаги в Роял мейл? Как те ще ми докажат, че не е пристигнала и дадена на някой друг? Въпросът е по-скоро реторичен - не вярвам да имаш отговор

Няколко пъти си позволяваш да ми пишеш  "глупости", а после твърдиш, че моят тон бил неприемлив. Аз писах от какво съм недоволна - мисля, че имам това право, а ти си адвокатствай - не ми пречиш изобщо  Mr. Green

# 641
  • Мнения: 3 714
 newsm17 peace! lalalala
Призовавам за мир и любов в темата  Heart Eyes

# 642
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Че има проблем има.
Сега чета и в тема за Фраганса.
Липсващи пратки от средата на януари към техен адрес.
Което не е нормално.
Едната е моя.Поръчвам от сайта от години и никога нищо не се е губило.
Вярно,че ще ми върнат парите ,но не е там въпроса.
Само да си получа нещата и си бия шута от тях.
Нямам нерви да се разправям.

# 643
  • Мнения: 928
Аз писах от какво съм недоволна - мисля, че имам това право, а ти си адвокатствай - не ми пречиш изобщо  Mr. Green
Напротив, ти писа Товарят, карат - пък каквото и както дойде дотук, ако има проблеми - вдигат рамене и  всичко си остава за сметка на клиента, което си си изсмукала от пръстите ooooh!
Аз не адвокатствам на никой както вече писах, но проблема е че ти ми пречиш, както на мен, така и на момичета, които за пръв път поръчват с тях и няма да спят докато не си получат поръчките Whistling
Приключихме вече Stop
Деси, аз съм си получавала поръчките от Фраганса на техен адрес, но бяха от края на декември Peace Дано да не са изгубени Praynig

# 644
  • Мнения: 685
Да се включа като патила и да ви кажа какъв е редът при това положение. Wink

Нямате получена пратка...свързвате се с превозвача и той ви казва, че такава няма.

Трябва да докажете (Хриси го е писала), че такава е стигнала до тях...нямате тракинг номер, ми...това превозвача грее ли го ... то така и аз мога да кажа, че чакам за 1000 п пратка от нейде си, ама като не мога да докажа, че е пристигнала при превозвача  Confused Дааа, гадно звучи, знам, от изгорелите съм, които не успяха да докажат, че имат пратка доставена на техен адрес, ни пари, ни пратка видях, макар че хората, без да са длъжни се включиха в питането и издирването (не бях сама с изгубени пратки от една дата, но нищо не стана...пък накрая и на мен ми писна да се занимава).

Отивате при сайта/продавача и търсите доказателство, че са предали пратката на правилния адрес...само продавачът(частно лице или сайт) може да пита фирмата, която извършва вътрешния транспорт (Йодел, Хермес или други идиоти) дали са предоставили пратката на адреса и кой я е подписал....тези изброените винаги имат тракинг, та сигурно е както Деси пише, че пратката е с РоялМейл и без тракинг.
.... Така че вървите и си търсите обезщетение от продавача...друго не остава.

Все пак, ако пратката е от ибей, платено е с ПП, има си някаква защита Wink
Banshee, пък и как така скъпа стока, а няма тракинг? Защо така е допуснал продавачът  Tired

От СДиректа и аз нищо нямам, а нещата по мои сметки са стигнали още на 30.01, така че 2 курса са тръгнали от тогава и мои пратки в описаните няма...дано, когато пристигне в Б-я камиона се установи, че има.
На всички желая да получат това, което са поръчали, колкото и да ни е неприятно обаче, гледайки времето навън какво е, май няма да е толкова скоро, колкото ни се иска.  Hug

Общи условия

Активация на акаунт