От Франция до България- превоз на покупките ни (12)

  • 43 961
  • 735
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 686
имам поръчки с проследяване от бранда и атласа, и двете са пристигнали доста преди 29-ти /на 19-ти и 23-ти/, обаче си чакат номер на кашон и това е  Sad.

И аз имам пристигнали на 19.01., които чакат номер на кашон, но не съм ги отписала още. Предполагам, че вчера не са успели да обработят всички пратки. Все пак във фейсбук бяха писали, че са натоварили този път всички пратки, които са пристигнали при тях преди курса Simple Smile

# 61
  • София
  • Мнения: 9 517
имам поръчки с проследяване от бранда и атласа, и двете са пристигнали доста преди 29-ти /на 19-ти и 23-ти/, обаче си чакат номер на кашон и това е  Sad.

И аз имам пристигнали на 19.01., които чакат номер на кашон, но не съм ги отписала още. Предполагам, че вчера не са успели да обработят всички пратки. Все пак във фейсбук бяха писали, че са натоварили този път всички пратки, които са пристигнали при тях преди курса Simple Smile
дано си права, че като проверих, излезе и една пратка от ЛР, доставена на 26-ти... пратката от бранда не ме притеснява толкова - има я в секция колисимо като получена, но тези от ЛР и от атласа, ги няма...

# 62
  • Мнения: 20
И аз да се оплача имам доставена на 17 .01 от ларедут на СД но все още чака номер на кашон а по късна пратка вече има номер дали ще дойде и първата някога?

# 63
  • Мнения: 32
 CryНа мен ми няма пакета от 11.01. В предния курс дойдоха следващи пакети, а този липсва. Чакам с нетърпение да обработят всичко.

# 64
  • Мнения: 95
Здравейте! Направих пет поръчки от Ларедут,три от тях дойдоха! Но имам още две,които упорито стоят на 5 стъпка! Фактурирани са и пише ,че са експедирани на 23.01,но нищо повече! Нямам и номер за проследяване! Имам ли повод за притеснение? Какво да правя? Как да разбера какво става с тях?

# 65
  • Мнения: 277
Здравейте! Направих пет поръчки от Ларедут,три от тях дойдоха! Но имам още две,които упорито стоят на 5 стъпка! Фактурирани са и пише ,че са експедирани на 23.01,но нищо повече! Нямам и номер за проследяване! Имам ли повод за притеснение? Какво да правя? Как да разбера какво става с тях?
Аз имам една ,която е от 13 и стои на 5 стъпка.Надявам се да се появи скоро.

# 66
  • София
  • Мнения: 12 873
  От началото на намалението чета в темичката и оплакванията от СД. Засега нямах причина да се включа, очакванията ми всичко останало беше наред.
  Първата поръчка обаче с превозвач не бях разбрала и я бях пуснала до техен адрес и за фактуриране. Веднага след като открих проблема коригирах това и останалите са си пуснати с мой адрес за фактуриране, като в коментар се извиних за предната поръчка още тогава.
  В момента имам следното съобщение за първата поръчка -
Цитат
Моля променете адреса за фактуриране в La Redoute с вашия личен!
Това е в разрез с нашите общи условия.
Поздрави.
 Разбирам ги и са прави, но аз съм се извинила и отдавна съм го коригирала, а тази удивителна и тонът с който имаш чувство, че ти го казват, просто ми развали приятната петъчна сутрин. Не е нещо сериозно, но наистина имат какво да коригират в начина на контакт с клиентите си.
   Като консултант по кърмене при консултации на майки, винаги внимаваме как точно предоставяме информацията и предлагаме дадено нещо или питаме. Не е толкова трудно и е въпрос на желание и познаване на основните принципи в общуването, така че и двете страни да са доволни. А при нас става въпрос дори за доброволна работа, при която не се получават парични облаги дори.

   И нещо положително от петте ми поръчки, четирите стари всичките вече са в статус в изпълнение и има посочени кг.
   Четирите поръчки са от 11-ти, 13-ти, 17-ти и 18-ти. Като първите две са с къщичката, следващите две са с колисимо.

Последна редакция: пт, 03 фев 2012, 09:13 от Aila

# 67
  • Мнения: 928
И аз чаках 3 поръчки с този курс, и трите са със статус "чака номер кашон" Crossing Arms Ако трябва да чакам следващия курс, не знам вече.... Whistling

# 68
  • Мнения: 454
Добро утро! Вчера за първи път направих поръчка от Ларедут, с доставка чрез Francetobg. Изпратих им формуляра за регистрация и заявка за доставка, като в отговор получих имейли в които наред с другите неща, пише че, ако все още не съм посочила като адрес за фактуриране моя, то трябва да го направя. Еми зверих се, пулих се и така не разбрах къде ми пише адреса за фактуриране,  че да го сменя, ако е нужно. Единственото за което се сетих е, да направя една поръчка и да видя дали в някоя от стъпките ще ми излезе нещо такова. Та по този начин видях, че на адрес на доставка ми излиза техния адрес, а на адрес за фактуриране ми излиза моя си адрес. По тази логика и вчера трябва да е било така, но ако може да ми кажете, как се проверява и се сменя този адрес, ще съм ви благодарна. Защото ако се сменя само в процеса на поръчване, то няма как да го сменя за вече направена поръчка.

# 69
  • Мнения: 0
 Виж от тук дали е твоя адрес на фактуриране  https://www.laredoute.fr/Account/ModifyAccount.aspx

# 70
  • София
  • Мнения: 5 241
Какво пише в  поръчките ви, на които "чака кашон" е станало "в изпълнение" - "пристигнали във Франция" или "пътуват към БГ"? На мен снощи една ми се появи, трябва да е пристигнала във Франция около 20.01, следователно я чаках с този курс, а статута й е "Пристигнала във Франция".  newsm78

# 71
  • Мнения: 11
kashmir, значи че е в БГ, пишат пристигнала във Франция, но означава, че е тук Peace

# 72
  • София
  • Мнения: 1 225
Какво пише в  поръчките ви, на които "чака кашон" е станало "в изпълнение" - "пристигнали във Франция" или "пътуват към БГ"? На мен снощи една ми се появи, трябва да е пристигнала във Франция около 20.01, следователно я чаках с този курс, а статута й е "Пристигнала във Франция".  newsm78

"в изпълнение" -  - поръчката е в БГ. Peace

# 73
  • Мнения: 454
Виж от тук дали е твоя адрес на фактуриране  https://www.laredoute.fr/Account/ModifyAccount.aspx
Да, в този линк излиза моят адрес в БГ. Считам, че всичко е ОК. Благодаря!

# 74
  • Мнения: 10
Aila, това е автоматично съобщение от Администратор, т.е те най вероятно преглеждат всички поръчки, които имат техен адрес на фактуриране и пускат съобщенията на конвейр. Надали са си направили труда да вземат под внимание имейла ти. Казвам го от личен опит Peace

Аз сега забелязах, че в поръчката ми е отбелязано, че ще си получа пакета от новия им офис в Младост. Спомням си, че като я пусках, изришно бях отбелязала - офиса им в Дружба! Защо така си сменят нещата на своя глава?

Общи условия

Активация на акаунт