От Франция до България - превоз на покупките ни (13)

  • 55 450
  • 722
  •   1
Отговори
# 645
# 646
  • Мнения: 0
СД изнесли ли са информация, дали все пак тръгна курс днес от Франция. newsm78
За мен е редно това да чета в сайта им, но уви.
Много ни "уважават" като потребители и затова не получаваме никаква информация.

От СД
Статус курс 30.04.2012 - пътува
 планувана дата на пристигане 6.04.2012

# 647
  • София
  • Мнения: 9 517
СД изнесли ли са информация, дали все пак тръгна курс днес от Франция. newsm78
За мен е редно това да чета в сайта им, но уви.
Много ни "уважават" като потребители и затова не получаваме никаква информация.

От СД
Статус курс 30.04.2012 - пътува
 планувана дата на пристигане 6.04.2012

наистина ли ще дойде на 4 април, малеееееее те ще върнат времето назад и ще заличат пропуснатия април без курсове - ето на това му викам оптимизиране на транспорта Joy Joy Joy

# 648
  • София
  • Мнения: 1 225

От СД
Статус курс 30.04.2012 - пътува
 планувана дата на пристигане 6.04.2012


Здравейте,
Всичко е по график и статуса в секция курсове е обновен:
http://smartdelivery.org/bg/route66.html
Курса го очакваме края на седмицата.
Поздрави и спокойна вечер.


наистина ли ще дойде на 4 април, малеееееее те ще върнат времето назад и ще заличат пропуснатия април без курсове - ето на това му викам оптимизиране на транспорта Joy Joy Joy

 Joy

Много са бързи ,оправиха датата в сайта. Peace

# 649
  • Мнения: 181
Момичета,моля за съвет.Имам и аз непристигнали поръчки със Смарт-а и утре ми изтича срока за пускане на диспут във Пейпъл.Разбрах,че е тръгнал курс,но не виждам промяна в статуса на поръчките ми-продължава да е "чака номер на пакет".Сега няма как да знам дали са в този курс или дали изобщо са някъде си.Имам колисимо номер,но тъй като поръчките са с подаръци,не мога да ги проследя.Дайте ми съвет-да пускам ли диспутите или да чакам на юнашко доверие.

# 650
  • Мнения: 1 141
slaveia, аз имам три такива пратки. Не смятам да пускам диспути. Причината е, че няма как да съм сигурна, че пратките не са пристигнали на адрес, дори и да не ги получа. В момента в който съм избрала да ползвам превозвач съм се отказала от идеята да обвинявам магазина за това, че не съм си получила поръчката, т.е. приела съм юнашкото доверие. Това е най-общо отговор на въпроса ти. Що се отнася до статуса - той ще се промени чак  когато пратките пристигнат в България и някой ги отметне. А щом имаш колис номер, то в сектора колисимо на СД можеш да си ги откриеш - доколкото си спомням втората буква се заменя с U и отзад на номера се добавя още една цифра - пробваш от 0 до 9.

# 651
  • София
  • Мнения: 531
Момичета,моля за съвет.Имам и аз непристигнали поръчки със Смарт-а и утре ми изтича срока за пускане на диспут във Пейпъл.Разбрах,че е тръгнал курс,но не виждам промяна в статуса на поръчките ми-продължава да е "чака номер на пакет".Сега няма как да знам дали са в този курс или дали изобщо са някъде си.Имам колисимо номер,но тъй като поръчките са с подаръци,не мога да ги проследя.Дайте ми съвет-да пускам ли диспутите или да чакам на юнашко доверие.

1. От Смарт бяха писали изрично, че обработката на пратките ще става след пристигането им в България. Следователно, няма причина да очакваш промяна на статуса на поръчките ти в сайта на Смарт.
2. Ако имаш съмнения в коректността на ЛаРедут, откъдето, предполагам, са поръчките ти, пусни си диспут. За твое успокоение. Иначе както се знае, ЛР са едни от най-стриктните сайтове.
3. Юнашкото доверие в случая се основава на дългогодишен опит без проблеми и увъртания (визирам ЛаРедут). Смарт също са доказали, че може да се разчита на тях.  Но не може да се угоди на всички.
В крайна сметка решението трябва да си е твое.

# 652
  • Мнения: 181
Момичета,моля за съвет.Имам и аз непристигнали поръчки със Смарт-а и утре ми изтича срока за пускане на диспут във Пейпъл.Разбрах,че е тръгнал курс,но не виждам промяна в статуса на поръчките ми-продължава да е "чака номер на пакет".Сега няма как да знам дали са в този курс или дали изобщо са някъде си.Имам колисимо номер,но тъй като поръчките са с подаръци,не мога да ги проследя.Дайте ми съвет-да пускам ли диспутите или да чакам на юнашко доверие.

1. От Смарт бяха писали изрично, че обработката на пратките ще става след пристигането им в България. Следователно, няма причина да очакваш промяна на статуса на поръчките ти в сайта на Смарт.
2. Ако имаш съмнения в коректността на ЛаРедут, откъдето, предполагам, са поръчките ти, пусни си диспут. За твое успокоение. Иначе както се знае, ЛР са едни от най-стриктните сайтове.
3. Юнашкото доверие в случая се основава на дългогодишен опит без проблеми и увъртания (визирам ЛаРедут). Смарт също са доказали, че може да се разчита на тях.  Но не може да се угоди на всички.
В крайна сметка решението трябва да си е твое.
Благодаря  bouquetПросто имах нужда от съвет.А относно това,че пратките ще се обработват ръчно-не съм го прочела Embarassedи не съм разбрала EmbarassedБлагодаря за съвета  bouquet

# 653
  • София
  • Мнения: 37 620
Славея, всички сме така с пратките. Не смятам, че е честно да се пускат диспути.
Сега четох условията на СД, има бая променени дребни, но важни неща. Може и да са стари, не съм чела скоро. Интересно ми е само, че в права и задължения на клиента аз......права нямам, само задължения Thinking И колкото и информация да са написали - много е обща, нищо конкретно не се споменава.

# 654
  • София
  • Мнения: 9 517
Славея, всички сме така с пратките. Не смятам, че е честно да се пускат диспути.
Сега четох условията на СД, има бая променени дребни, но важни неща. Може и да са стари, не съм чела скоро. Интересно ми е само, че в права и задължения на клиента аз......права нямам, само задължения Thinking И колкото и информация да са написали - много е обща, нищо конкретно не се споменава.
как нямаш права - принципно всяко задължение ти се явява и правило  Wink

а колкото до промяната на общите условия - не е ли коректно при всяка промяна да информират клиентите си с мейл  Thinking

иначе и аз ги питах за поръчки, на които изтичат сроковете за диспути - обещаха пълно съдействие на френска територия, ако нещо случайно не дойде, не че аз вече помня, какво трябва да дойде, де  newsm78

# 655
  • Мнения: 181
Аз исках само съвет и съм далеч от мисълта да пускам безсмислени диспути или да мамя на дребно.Естествено,предпочитам нещата да ми дойдат,а не да ми върнат парите.След зимната сага с поръчките,поръчани чрез другия доставчик се убедих,че сайта е коректен.Но и аз не съм съгласна да променят общите си условия без да информират за това нас.А ми прави впечатление,че при този доставчик се случва май не за пръв път.Но както и да е.Дано се оправят и да няма непристигнали поръчки.

# 656
  • София
  • Мнения: 37 620
Nom:  Името на получателя на поръчката в България,независимо на чие име е акаунта
Prenom: Фамилията на получателя на поръчката в България,независимо на чие име е акаунта
*Пример: (Nom: Ivan; Prenom: Ivanov)
3 Rue D Aubure pour SD, id (номер на клиент в нашия сайт)
*Пример: (3 Rue D Aubure pour SD, id xxxx)
67100 Strasbourg

Някой знае ли за тези промени?! Аз не. Къде е Иванка?Много им куца на Смарта комуникацията. Да речеш, че последния месец са заринати- човешко е. Ама един мейл да не можеш да напишеш Tired Пуснах 3 поръчки по стария начин, дано няма проблем ooooh!

# 657
  • Мнения: 47
може ли малко инфо каква е цената за  доставката от киаби-то

# 658
  • София
  • Мнения: 531
може ли малко инфо каква е цената за  доставката от киаби-то

1. в самия сайт kiabi.com си пише каква е доставката и до пункт, и до адрес във Франция, елементарно е да отвориш сайта и да погледнеш. Това не е тайна, която се знае от малцина, а е общодостъпна информация.
2. темата, в която питаш, не е тази, в която може да се намерят желаещи да извършат едно елементарно действие вместо теб. Има тема за пазаруване от френски сайтове. Тази е за превоза от Франция до България.

# 659
  • Мнения: 47
въпроса ми е точно за тук,защото ме интерсува колко взема Франсето за взимане именно от такъв пункт?

Общи условия

Активация на акаунт