От Франция до България - превоз на покупките ни (13)

  • 55 449
  • 722
  •   1
Отговори
# 630
  • София
  • Мнения: 531
Не може да чакам близо 2 месеца да получа нещо, при все, че разумните им срокове са до 10 дни.
Напълно съм съгласна. Аналогичен случай в наше село, както се казва. Но вместо да се мерим кой е по-по-най-малко пострадал, не е ли по-добре да се формулират някакви градивни препоръки и конструктивни критики? Може аз да не гледам/чета внимателно, но в тази тема, чийто смисъл е точно този, аз такива не виждам.

Целта ни е една и съща - да си получаваме поръчаните неща без щети по тях, възможно най-бързо и срещу едно разумно заплащане на услугата.
Наличието на информация за пристигането на пратките на френския адрес на превозвача е от изключителна важност, и тук съм съгласна. За 90% от поръчките ми вече е минал 45-дневния срок за обжалване на транзакцията. Аз карам на доверие. Това, разбира се, е похвално идеалистично също, но не бих го практикувала дълго време... Това без съмнение е едно от слабите места.
Другото е времето. От какво зависи кога се реализират курсове? Може би е хубаво да поискаме компетентно разяснение по този въпрос. Трябва да се подчертае, че тези изключително дълги срокове на доставка автоматично ни лишават от правото да отправяме рекламация на стока. Кой поема отговорността в този случай? Продавачът е продал, купувачът е платил, остава превозвачът, че не си е свършил работата.
Третото е гаранцията.
Сигурно има още неща, за които не се сещам в момента, но имат значение в цялостния процес.
Това според мен са все въпроси, чиито отговори трябва да се изискват от всички превозвачи. Фактът, че от Франция те са два броя, има не само лоши страни. Бихме могли да насочим усилия към това да превърнем негатива в позитив!

Знам само, че цяла ми тръпка в пазаруването от ЛР започва да гасне, тлеят още чувства, но ми е все по-трудно да ги поддържам Wink
Всяко зло - за добро! Погледни и от тази гледна точка! Wink Hug

# 631
  • София
  • Мнения: 37 620
Мнението ти е конструктивно и точно в десетката. Но предполагам знаеш любимата фраза на българина- "Ти ли ще ми кажеш?" Подобни предложения превозвачите ще отчетат, като намеса в работата им и натрапване на мнение от "хора, които си нямат друга работа" Tired
Хубаво би било да прочетат....не заяждането на дребно, а наистина добрите съвети.
Оптимизирането на работата струва средства, които разбира се, ще се изплатят в бъдеще. Всяка услуга струва скъпо и прескъпо. Знам го от лични впечатления, на-вече в сферата на транспорта.
Не е лесно, няма как да се отрече,... винаги ще има недоволни - и това е ясно. Но много се размиват границите. Заставам зад работата на превозвачите, но стоя и от моята страна на клиент. Компромиси се правят, но до време Peace
Хубава и спокойна нощ, момичета!

# 632
  • Burgas
  • Мнения: 201
Добро утро момичета!
от доста време не съм пазарувала от ларедут, вчера изпратих формата за регистрация към едната фирма за транспорт "франсето"Simple Smile пише че до 2 дена ще ми отговорят! трябва ли да чакам този отговор или мога да пускам поръчка на техния адрес и да им изпратя номер на поръчката?

# 633
  • София
  • Мнения: 9 517
А аз твърдо вярвам, че превозвачите ще подобрят работата си - помня смутните времена в началото на някои от превозвачите от Англия, помня как пратки, пристигнали на адреса им седмица преди курса, не се товареха в камионите поради липса на място и планиране, помня неяснотата, дали пратката е получена на английски адрес /между другото това го има в някои превозвачи от Англия все още/, виждам и промяната в някои - изградиха система, отразяват пратките в Англия, товарят ги в първия следващ курс, има и проблеми - спор няма, но нещата се подобряват. Вярвам, че същото ще се получи и с превозвачите от Франция - ако имат желание да продължат да бъдат такива. Но може и да съм идеалист  newsm78

ПП Е, междувременно съм спряла да пазарувам от Франция  Wink

# 634
  • Мнения: 36
Нека се направи като начало регистър на пристигналите пратки на адреса на превозвача на френски адрес.

# 635
  • Добрич
  • Мнения: 220
Моята тръпка от пазаруването от френски сайтове напълно изчезна.  #Cussing out Направих поръчка в средата на март, която беше предадена на френските превозвачи, но така и не стигна до България. Сега C&A водят разследване какво е станало с нея, но аз започнах да губя надежда, че изобщо ще се намери.  Rolling Eyes  Пишат ми, че не могат да ми върнат парите по сметката за сега, но ако искам да пусна същите неща наново и ако се дублират - мога да ги върна. Аз обаче се чудя защо са ми пролетни дрешки, които евентуално ще пристигнат в разгара на лятото!  newsm78

# 636
  • Мнения: 286
Много неприятно стана напоследък.
Аз съм тотално разочарована от Ларедут във връзка с един панталон за 4 евро, който ми отказаха и ме лъгаха два месеца, че ще преведат парите.
Сега с тези срокове за доставка съвсем изгубваме шанс да си искаме парите, ако нещо е платено и изчерпано.
Моят случай е показателен как Ларедут почнаха да мънкат за едни 4 евро - изчерпан номер на панталон, който ми прехвърлиха за доставка отделно самостоятелно, след три седмици казаха че е изчерпан и ще върнат парите. Не ги върнаха и пуснах диспут в пейпал - започнаха едни увъртания и извинения и след две седмици ми казаха, че понеже съм отворила диспут съм си блокирала сметката и те не могат да преведат - да затворя диспута. Аз не го затворих, той изтече съвсем скоро и им писах че съм разочарована като техен клиент от дълги години и не е хубаво така за едни 4 евро да се отнасят с клиентите си. Диспуттъ изтече на 30 март и от тогава нямам превод. Онзи ден пак им писах и приложих цялата кореспонденция. До днес не са върнали 4 евро.
Истанита е че не исках да се натоварвам, но напоследък се заинатих да си търся правата и да не подиграват за едни 4 евра.
Ще пускам оплакване в банката за неполучен артикул - на тях не отказват и връщат парите.

Навремето едно момиче беше получило мои пратки и не ми ги даде, само банката се оправи с френските търговци и ми възстановиха парите.

А също така когато си местеха офиса в Младост и имаше забавяне в пратките от януарското намаление - купичките ги получих на сол: сега имам шест лъжички и две купички от подаръка. Представям си как са мятани и подхвърляни между офисите - а те бяха опаковани здраво в стиропор.

# 637
  • София
  • Мнения: 9 517
слава, а ти защо не ескалира диспута?

# 638
  • Мнения: 175
Някой разбра ли дали тръгва все пак днес курса на Смарделивъри?

# 639
  • София
  • Мнения: 169
Някой разбра ли дали тръгва все пак днес курса на Смарделивъри?
И аз това се питам, че нещо ми се изчерпва чакането вече.
Не виждам нещо да се е променило в сайта им. Никаква информация...

# 640
  • София
  • Мнения: 169
Моята тръпка от пазаруването от френски сайтове напълно изчезна.  #Cussing out Направих поръчка в средата на март, която беше предадена на френските превозвачи, но така и не стигна до България. Сега C&A водят разследване какво е станало с нея, но аз започнах да губя надежда, че изобщо ще се намери.  Rolling Eyes  Пишат ми, че не могат да ми върнат парите по сметката за сега, но ако искам да пусна същите неща наново и ако се дублират - мога да ги върна. Аз обаче се чудя защо са ми пролетни дрешки, които евентуално ще пристигнат в разгара на лятото!  newsm78
Извинявай, но може ли да споделиш с кой превозвач ти изчезна праткат?

# 641
  • Мнения: 112
СД изнесли ли са информация, дали все пак тръгна курс днес от Франция. newsm78
За мен е редно това да чета в сайта им, но уви.
Много ни "уважават" като потребители и затова не получаваме никаква информация.

# 642
  • София
  • Мнения: 1 225
СД изнесли ли са информация, дали все пак тръгна курс днес от Франция. newsm78
За мен е редно това да чета в сайта им, но уви.
Много ни "уважават" като потребители и затова не получаваме никаква информация.

За сега няма нищо ,но все пак са почивни дни  и хората отморяват. Mr. Green

# 643
  • Мнения: 112
Да, един месец много им дойде работата......... #Cussing out

# 644
  • Мнения: 181
СД изнесли ли са информация, дали все пак тръгна курс днес от Франция. newsm78
За мен е редно това да чета в сайта им, но уви.
Много ни "уважават" като потребители и затова не получаваме никаква информация.

За сега няма нищо ,но все пак са почивни дни  и хората отморяват. Mr. Green
Те пък щото тоооолкова се умориха,горките #2gunfire

Общи условия

Активация на акаунт