Прекратяване на договор с Глобул

  • 22 236
  • 47
  •   1
Отговори
# 15
  • на правилното място, в точното време
  • Мнения: 2 731
Iff Piff , вчера именно в Пловдив се опитах да платя с карта в офис на Глобул  Mr. Green На Мария Луиза се намира офиса. Казаха ми да отида в централен офис  #Crazy Питах в "Кой? Колко централен да е офиса, за да мога да платя с карта? На луната ли да кацна или да потърся някъде из Млечния път?" Гледаха ме тъпо и се усмихваха... Явно за голямата международна фирма Глобул плащането с карта е опция от бъдещето. Сега ще пробвам варианти да плащам през банка. Иначе съм от Димитровград, понякога успявам да платя с карта....когато работи устройството в офиса на Германос. Иначе другите 3 офиса на Глобул зачитат плащането с карта или когато си купуваш телефон, или ако картата ти е кредитна... ooooh!
Но, благодаря за предложението за помощ!   bouquet

# 16
  • Мнения: 4 411
Фейщи, аз пращам сметки през epay.bg и съм нямала проблеми до сега. Късмет   bouquet

# 17
  • Мнения: 448
Преди време ми откраднаха телефона и поисках да прекратя временно договора, защото имаха наглостта да ми искат 30 лв за карта, а имах и да плащам по 100 лв за телефона още 5 месеца. Отказах им и не им платих нищо. Молеха ме половин година да им платя поне дължимото по фактура, и им го платих, но дотам. Просто бях се заинатил защото имах голяма сметка, а искаха и пари за нова карта. Бяха доволни и на сумата по фактурата, и нямаше неустойки. Това си е блъф, не мисля че им е изгодно да водят дела. Плащай им сметката и им кажи, че сте до там.

# 18
  • Мнения: 1
Не приемат плащане с карти ,защото така укриват оборот от НАП Когато нещо мине през банките край. Обърни внимание,че и в много магазини вече не се плаща с карти Уж устройствата не работят.Ако договора е фирмен,тоест се води на юридическо лице -дори да е починал някой от групата няма да ти прекратят договора за едната карта.Тоест няма да извадят починалия от групата Ако е някаква друга програма може би Иначе гърците,ако Глобул е още гръцка фирма ,както са пред фалит ще продължат да печелят от починал човек На късмет да им е Казвам ти го от опит Имаме същия случай. Дано успееш,но не им плащай неустойки Прави си ПАС, както казват децата Няма да ти заведат дело,защото губят всички дела

# 19
  • Червено знаме 11:)
  • Мнения: 57
Олеле,колко теории прочетох тук,повечето от които все едно ги изказват хора паднали от луната. JoyНе искам да обида никой,но момичета,вземете се в ръце,моля ви.Всеки хули мобилните оператори,много се оплакват,че им надписвали сметките,а не спират да говорят по телефона.Както и да е.Да ви разясня малко,пък който иска да разбира.Няма как да ти дадат телефон,който струва 150лв,на цена 9 лева,без да подпишеш договор.Или това не ви изнася да го мислите?Дори само карта да си вземете,пак се подписва договор.Закона е за това,да няма 'автоматично подновяване" след изтичане на срока на първоначалния договор.Който не иска договори,има предплатени карти,и те могат да имат роуминг,и с тях се говори...Ааа,да,,ама искате и евтинко да си говорите,ама когато решите и да може да не плащате.Да отидете и да кажете,е,това ще платя,а това -не!Не става така.И не само при мобилните оператори,ами навсякъде.Къде няма договори,има за апартамента ако живееш под наем,има в банката,ама навсякъде,и повярвайте,не са само в България!!!
От починал човек никой не иска да кяри,носи се смъртния акт и се приключва всичко.
За 100лв за нова карта,моля моля,доооста е преувеличено,12 лева струва-ако е открадната или изгубена,ако ви я дадат безплатна-вие може всеки ден да ходите да искате нова.Ако пазите стария чип,и ви е блокирал,то тогава се заменя безплатноооо!
Стига толкова,неискам да се заяждам,но така излиза,просто се дразня на вечно хленчещи и от всичко оплакващи се хора!!!
А сега,линчувайте ме!

# 20
  • Мнения: 448
Искаха ми 27 лв за картата преди доста години, 100лв имах да изплащам тела, не беше с промоция тогава дори не беше към Глобул самия апарат. Прекратих си договора сам, и не ме съдиха. Това със съденето е само блъф, разберете го най сетне.

# 21
  • Мнения: 9
Искаха ми 27 лв за картата преди доста години, 100лв имах да изплащам тела, не беше с промоция тогава дори не беше към Глобул самия апарат. Прекратих си договора сам, и не ме съдиха. Това със съденето е само блъф, разберете го най сетне.

Именно, защото е било преди доста години и най-вероянто не сте бил в срочен договор. Сега това може да се случи, след като изтече срока на първоначално сключеният договор - 12 или 24 месеца.
А за съденето, те си решават проблема като продават дълговете на частни компании за събиране на вземания, например Фронтекс и всички от този род, които не жалят средства и звънят като луди, не само на Вас, но на роднини и близки, и всичко това е ПО ЗАКОН. Има и хиляди други неща, за които потребителите се заблуждават. Наистина, до скоро бях в системата и ви казвам:

      Договори, подписани след 5.април 2011г. след изтичане на първоначалния срок (12 или 24 месеца), не се преподписват автоматично, НО докато сте в този срок, не можете да прекратите договора или да си намалите таксата.
Напр: Договорът е подписан на 10.04.11г за 12 месеца - до 10.04.12г вие сте длъжен да плащате всеки месец таксата си плюс натрупаната сметка, след тази дата, ако не сте заявил писмено седмица преди изтичането на договора, че искате да го прекратите той НЕ се подновява автомаично за още една година, както беше до сега!!! А може да бъде прекратен по ваше желание, във всеки един следващ момент с ЕДНОМЕСЕЧНО ПРЕДИЗВЕСТИЕ!!!
Същото важи и при преподписването на вече съществуващи договори!
Също така след изтичането на договора ви, може да си запазите номера, преминавайки на предплатен карта със същия номер, служителят в офиса попълва бланка, заплащат се 5 лв за чипа, като тези 5 лв след седмица се зареждат като баланс по картата.
      Относно смяната на СИМ карти : Заплащат се 12лв, когато картата е ЗАГУБЕНА, ОТКРАДНАТА, ПОВРЕДЕНА, при дефектна СИМ не се заплаща нищо, но трябва да я занесете на място в офис, където служителите я тестват и ви я подменят безплатно!!!

# 22
  • у дома
  • Мнения: 965
Не приемат плащане с карти ,защото така укриват оборот от НАП Когато нещо мине през банките край. Обърни внимание,че и в много магазини вече не се плаща с карти Уж устройствата не работят.Ако договора е фирмен,тоест се води на юридическо лице -дори да е починал някой от групата няма да ти прекратят договора за едната карта.Тоест няма да извадят починалия от групата Ако е някаква друга програма може би Иначе гърците,ако Глобул е още гръцка фирма ,както са пред фалит ще продължат да печелят от починал човек На късмет да им е Казвам ти го от опит Имаме същия случай. Дано успееш,но не им плащай неустойки Прави си ПАС, както казват децата Няма да ти заведат дело,защото губят всички дела
Как точно се укриват тия данъци?! Като има фактура и плащайки на каса, плащаш същата сума? Много ми е интересно, тази нова теория, с какви, аджеба, аргументи е подкрепена? Останах без думи, след прочетеното...

# 23
  • Мнения: 448
Цитат
А за съденето, те си решават проблема като продават дълговете на частни компании за събиране на вземания, например Фронтекс и всички от този род,

Да и... Звъняха ми и ме молеха да им платя само сметката. Платих я и??? Не съм плащал неустойки. Защо не ме съдиха или притесняваха тогава. Аз от опит знам, че никой няма да ви търси неустойка.

# 24
  • у дома
  • Мнения: 965
Баш, да са те молили  Stop Не са те съдили, защото предпочитат бърза ликвидност, пред дела, които се точат с години. Но щяха да те осъдят, защото имащ договор и дължима сметка.
Съвет към авторката не мога да дам - освен да не се ядосва за глупости... Peace И, разбира се, да разбере точно кога изтича договора, за да подаде едномесечно предизвестие. Да не се налага да пуска тема, после и за едномесечното предизвестие.

# 25
  • Мнения: 9

Да и... Звъняха ми и ме молеха да им платя само сметката. Платих я и??? Не съм плащал неустойки. Защо не ме съдиха или притесняваха тогава. Аз от опит знам, че никой няма да ви търси неустойка.
[/quote]


Пак казвам, преди години - да, когато не е имало срочни договори, срочните договори са от 2008г. И след този период мърдане няма от плащане на неустойки!

# 26
  • Мнения: 448
Бях се заинатил и цяла година ги мотах, накрая им платих сметката, но нямат сметка да ме съдят нито мен нито никой. А и едва ли ако някой има желание да води дела ще успеят да го осъдят. Тези договори са само блъф, сигурен съм че добър адвокат ще намери вратичка в тях, а и със тези скандали на последък нямат шанс в съда. Те го знаят и затова не рискуват с дела.

# 27
  • у дома
  • Мнения: 965
Да, защото мобилните оператори нямат лигъл департмент...
Айде, спирам, няма нужда да спамиме...

# 28
  • Мнения: 5 539
Имаме няколко карти към Глобул, които ползваме от няколко години. Договорът се преподновява автоматично всяка година на 21 март. Картите са към ООД, което беше на мен и мъжа ми, но вече е прехвърлено на други лица. Тази година искаме да прехвърлим картите на наше име, т.е. на физическо лице, а на едната да сменим плана с по-нискотарифен.
От Глобул ни уверяват, че като отидем на 21 март ще можем да прекратим договорите безпроблемно и после да си подпишем нови със същите номера като физически лица. (в техните регистри мъжът ми все още се води МОЛ на фирмата). Дали не ни лъжат?
Благодаря на всеки, който евентуално може да даде съвет по казуса ни. Simple Smile

# 29
  • Мнения: 9
Имаме няколко карти към Глобул, които ползваме от няколко години. Договорът се преподновява автоматично всяка година на 21 март. Картите са към ООД, което беше на мен и мъжа ми, но вече е прехвърлено на други лица. Тази година искаме да прехвърлим картите на наше име, т.е. на физическо лице, а на едната да сменим плана с по-нискотарифен.
От Глобул ни уверяват, че като отидем на 21 март ще можем да прекратим договорите безпроблемно и после да си подпишем нови със същите номера като физически лица. (в техните регистри мъжът ми все още се води МОЛ на фирмата). Дали не ни лъжат?
Благодаря на всеки, който евентуално може да даде съвет по казуса ни. Simple Smile

Лилита, не чакай в никакъв случай крайната дата на договора, особено щом става въпрос за фирма. Уреждайте си нещата, защото, за да се обработи една такава молба за прекратяване са необходими от 5 до 7 работни дни.
Моят съвет е да отидете тези дни!!!  Не съм наясно с процедурите в момента за прехвърляне на номера от ООД към физическо лице, защото не съм в системата от септември, но пък колегите по офисите са запознати. Но не чакай последния момент, защото ще си останеш с още 1 злополучна година с договор!!!

Общи условия

Активация на акаунт