Парфюмни размисли и страсти - 152

  • 49 900
  • 722
  •   1
Отговори
# 450
  • София
  • Мнения: 1 334
Днес в бутика на ЕЛ тествах едната нова Богиня - Bronze Goddess Capri

Много, много ми хареса - бергамот (няма го в пирамидата, но цитруса, който усещам не е описаната мандарина), после ванилия и муск - приказно усещане  Heart Eyes
Разбира се - не особено траен, но затова и го продават в 100 мл  Mr. Green

Не питах за цената, че се омаях по пролетната пудра-желе (която естествено отнесох Flutter)

Ели - ти беше ли го пробвала по летищата? Ако имаш спомен за цена newsm78

Другото лятно издание (от 2011) много прилича на предишните кокосови вариации.

# 451
  • Germany
  • Мнения: 1 598
Натали, чудесен репортаж  Hug
Моля ако е представен този бранд на изложението да го преслушаш и по-специално Rue de Lilas на Phaedon  Praynig Носът е Пиер Гийом. При него обикновено като е казано люляк, значи е люляк и ми е интересно дали и тук е така?

# 452
  • Германия
  • Мнения: 71
 Hug Hug

За вас предава на живо от Милано топ-любопитката на темата Натали Никол.

От конферентната зала днес най-интересното беше лекцията на Майкъл Едуардс "300 години свежест" или проследяване на дисциплината eau de cologne в парфюмерията. Като се започна от Фарина - 1695г. и Кьолнската вода на 4711, та чак  до наши дни. Специалния фокус беше върху бергамота като основна съставка на одеколоните. Както и за ириса бяха представени всички парфюми жалони в дисциплината. И това като ириса си заслужава отделен пост, който ще пусна като се прибера у дома. По-интересно ми беше, че легендата Майкъл Едуардс, наричан тук "експертът на експертите" е човекът, въвел олфактивното делене по групи при парфюмите. Това несъмнено ви е известно, аз обаче бях много изненадана. Свързвах го до днес само с първата парфюмна енциклопедия, база данни и първата книга за парфюми. Много е артистичен този мъж, ХН го взе даже за актьор по професия - то дикция, то стойки и чалъми. Той и вчера води единият модул, посветен на парфюмната журналистика, но днес беше в стихията си. Аз всъщност така и не счетох за нужно досега да си платя 80-те долара вход за да мога да ползвам базата данни в сайта му. Вчера Елена Кнежевич, основателката на фрагрантика, го заби много лошо, че иска пари за достъп до енциклопедията. Усети се сериозно напрежение между конкуренти. Първо той я представи като авторката на фрагрантиНа и после я настъпи, че няма представа как източноевропейците имат вътрешни връзки в брандовете и публикуват неща, които той - гуруто на базите данни за парфюми - не са получили. Ставаше въпрос за някакви парфюми на Проктър & Гембъл. Елена е много естествена и ми хареса как го изряза накрая като успя да откопчи думата от него.Тя живее в Щатите доколкото ми е известно на мен и можеше спокойно да го репликира по въпроса за Източна Европа, но не го направи.

От изложението днес успях да се добера до Montale. Новите им три аромата, които представят:

Dark Purple - все още го водят за нов, пък аз репликирах, че го знаем от Флоренция. Пак не можах да намеря толкова сливите, колкото мощта монталска и интензивната кихлива нота. За разлика от предния път като го пробвах сега не ми се стори чак толкова сладък.

Aoud Purple Rose - не можах да го отлича от червения и от основната линия на бранда. Розата не е толкова мазна, била е на диета и се е откапала от мас. И освен това не я визуализирах тъмно червена, по-скоро тъмно цикламена на цвят.

Santal Wood - е другият нов аромат, афиширан като мъжки. Не ми се стори толкова тестостеронен, бих носила и аз. Всъщност, той най ме впечатли, понеже е най-отличим от основната линия на марката. Пипер и сандалово дърво ми го представиха, но пипер не усетих до кихане.

Куриозът при Монтал беше, че се запознах с дъщерята на маестрото. Тя ми даде цялата информация и чак накрая като споделих, че съм се запознала с мосюто миналата година, си призна, че е негова дъщеря. Слисах се сериозно, не си приличат освен в това, че са болезнено слаби. Тя е грацилно момиче на около 20-25 с руса коса и прозрачна като статуетка. На никого не казва, че е дъщеря на парфюмера. Разпитах я дали е единствено дете, какъв човек е баща й -
да, едно дете е, татко е прекрасен и много мил човек. Стана ми много мила. Embarassed Попитах я как да произнасяме точно ууд. "В Европа произнасяме уд /кратко у/, но арабската дума се произнася "худ" /пак кратко у/. Мисля точно така ни ги беше обяснила и Пикси. Х-то е с предихание както е изобщо х в арабския и го чуваш като свистене на вятър по-скоро, отколкото като х. Тя го нацели идеално.

Miller Harris - представя новият Le Pamplemousse. Моментално го харесах, но аз поначала харесвам грейпфрут в парфюм. Този няма нищо общо с химичния от Асва Алегория серията на Герлен. Там има нещо остро в подтоновете, което ми напомня кутийка Ково за лъскане на обувки. При грейпфрута на Ермес също имам големи забележки, но този тук ми пасна точно. Енергичен, негорчив, слюноотделящ. Енергизатор за лятото.

Пак научих интересни неща, които повечето от вас несъмнено знаят / а може и да не знаят, понеже едва ги изкопчвах/. Парфюмерката на бранда се казва Лин и е пословично скромна и деликатна като нашата Лин. Учила е в Грас и като знак на благодарност към баща си, който финансира 5-годишното обучение, кръщава бранда на татко си. Самата тя иска да поддържа нисък профил и пуска напред като таран мъжа си, който се води президенто-мениджър. Лин е англичанка, мъжът й французин. Съпругът й я оправда така - Лин е артист и прави изкуство, плаши се от изяви по ТВ и медии.

Тествах Figue Amere и го харесах като най-неподсладеното дотук смокиново мляко, без да е тръпчиво в същото време. Историята му е една почивка на Лин на Ибиса и смокиновите дървета покрай брега. Идеята пък е да създаде морска смокиня /не че друга си я представям де, винаги свързвам с морски климат заради виреенето/. Без да има бръснарски подтекст като Филосикос, тази морска смокиня си е повече мъжка върху моята кожа.

Първият парфюм на марката има страхотно интересна история. L’air de rien си превеждам като въздухът на нищото. В писмото, с което възлагат парфюма на Лин /започнал е като аромат за друг бранд/ са искали аромат на стари книги, стара библиотека, табак и земя /пръст/. Започва като нищо Whistling, но става тежкоподвижно амбров. Поствам да не става дълго.

# 453
  • Мнения: 64
Още, още, ощееееееееееее! Аз съм без обоняние вече 4-ти ден, само на Натали репортажите ме държат далеч от депресия.  Hug

# 454
  • Германия
  • Мнения: 71

Моля ако е представен този бранд на изложението да го преслушаш и по-специално Rue de Lilas на Phaedon  Praynig Носът е Пиер Гийом. При него обикновено като е казано люляк, значи е люляк и ми е интересно дали и тук е така?

Милейди,  Hug, досега не съм го мярнала, но тук е невъзможно да обиколиш всичко. Много нови брандове, ама много. Днес успях да преслушам едва седем от тях. Назобих се с информация до повръщане, да ме прощавате за израза. Имам да разправям около един ден без да млъкна.


Сънчо, ти си ни от големите сърца и стоици в отбора, обаче Casbah ще те гътне като сламка.  Hug Hug Непоносимо остро църковен, смъртен направо. Пресен гроб, пази боже. АД!

ИСКАМ ДА СПОДЕЛЯ НЕЩО, КОЕТО НАМИРАМ СТРАХОТНО. ДНЕС АНДИ ТАУЪР ПОТВЪРДИ НА 98 % , ЧЕ ЩЕ ДОЙДЕ НА НАШАТА НАЦИОНАЛНА СРЕЩА КАТО ВИП ГОСТ. За догодина имаме 102 % потвърждение то Франсис Кюркджиян, а 2014 ще ни гостува Кейко Мечери!! Ще пиша и в другата тема, нарочната за целта, но просто нямам време в момента. Hug Hug

# 455
  • Германия
  • Мнения: 71

Моля ако е представен този бранд на изложението да го преслушаш и по-специално Rue de Lilas на Phaedon  Praynig Носът е Пиер Гийом. При него обикновено като е казано люляк, значи е люляк и ми е интересно дали и тук е така?

Не го намерих в каталога по азбучен ред, но много брандове не са листвани изобщо, защото са се присламчили към други, които са платили за щанда - явно по приятелска линия. Любин напр. го няма щото излага при Костюм Насионал. Милейди, Пиер Гийом не беше ли на Парфюмери Женерал??? Или бъркам имената. Защото ако е той, ми предстои да се запозная с него и ще го питам на всяка цена за люляка. Ама ако не е той, ще се изложа като кифла, тъй че ще сверя имената. Embarassed Embarassed Аз не помня имена, жалвала съм се и преди. Затова пиша кои парфюми, щото ги забравям.

# 456
  • Мнения: 64
Натали, сега вече ти завидях! Ще се запознаваш с Pierre Guillaume!!! Само като се сетя за него и ми се подкосяват краката...  Heart Eyes http://www.cafleurebon.com/wp-content/uploads/2010/08/PG-torso.jpg
ПП: Да му кажеш, че има най-голямата му фенка е българка от Карлсруе, и телефона ми ще ти дам да му дадеш!  Crazy  Joy

# 457
  • Козлодуй
  • Мнения: 955
Нати,мисля,че е същият Пиер Гийом от Парфюмери Женераль Peace
Ако дойде Анди Тауър,аз ще съм много щастлива Heart Eyes Не познавам много аромати на Куркджиян,но знам,че той не е моя човек.Виж,на Анди заради едната Мароканска пустиня само съм му верен фен и ми е много по-интересен като личност.

# 458
  • Germany
  • Мнения: 1 598
Натали, точно той е, няма да се изложиш като кифладжийка. Три са брандовете, зад които твори - ПЖ, Huitieme Art Parfums и сега Phаedon.
Да знаеш, че е по-хубав от Романо Ричи, задължително провери сексуалната му ориентация и гледай да поканиш и него Mr. Green
Рениии, Рениии, сега ще се мерим на фенове ли Mr. Green
Аз мислех да пиша за Ирис Укиое, обаче след такъв репортаж ще замълча.

# 459
  • Мнения: 64
Аааа разкажи разкажи, на мен ми е много любим ирис, макар, че не го притежавам и винаги чета с интерес мнения за него.
А за сексуалната ориентация на Г-н ПЖ дори не се бях замисляла, ама че съм голяма бяла птица!  Joy

# 460
  • Мнения: 33 771
Скрит текст:
Хубавото си е хубаво, какво ви интересува сексуалната ориентация на човека?! Whistling Толкова обичам Том Форд и е толкова красив, че не ми пука че е гей. Аз не го искам за легло, а да твори и явно сексуалния му заряд е много силен, защото нещата му се получават.

Днес пробвах трите нови Гучита от серията Флора. Ще разкажа за тях.

# 461
  • Germany
  • Мнения: 1 598
Рени, с ириса имам дълго запознанство - явно, че сега му е времето, защото два дни го нося и е прелестен Heart Eyes
Препоръчвам горещо като пролетен парфюм.
Обикновено при мен не се появяват картини, когато нося парфюм, но тук усещането е за широколистна гора, окъпана от пролетен дъжд, толкова свежо и зелено, озона още трепти във въздуха, но се усеща и окъпан пролетен цвят, и измита млада трева, а в малко поточе в гората някой е хвърлил сноп ириси - уханни, лилави, водни и свежи. На моменти се появява и аромат на розов зюмбюл, или може би това са дръжките на ириса. Много чист и нежен аромат, добър като трайност. Доволна съм Heart Eyes

# 462
  • Sofia
  • Мнения: 7 998
Исках да разгледам повече снимки на този симпатяга
Скрит текст:
не е толкова готин и наистина прилича на гей http://www.flickr.com/photos/global-art-of-perfumery/4517399336/in/photostream
, но намерих албум от Global Art of Perfumery  от 2011 г с интересни снимки. http://www.flickr.com/photos/global-art-of-perfumery/page31/

# 463
  • Мнения: 2 191
Днес тествах и аз Flora by Gucci Gorgeous Gardenia Gucci.Мога да кажа,че направо съм очарована.Никога не съм предполагала,че толкова ще харесам парфюм с гардения.Не че нещо против нея имам,ама по едно време я сравнявахте с тубероза,та за това.Присъства и любимото ми пачули,естествено.Другите два от серията изобщо не ги тествах.
Натали,страхонти репортажи.Чета с удоволствие! Hug

# 464
  • Мнения: 33 771
Да хубави са и двата парфюма Flora by Gucci Gorgeous Gardenia и Flora by Gucci Glamorous Magnolia. На мен Магнолията ми мирише много силно в началото на диня. Страшно сочен и вкусен аромат. Изключителна трайност има при сериозно нахпръскване на ръката ми. Сега го усешам силно след душ. Не вярвах, че противните за мен Гучи могат да направят нещо което да искам да пробвам още няколко пъти. Не са шедьоври, но и нямат претенции за такива. Подходящи са за млади хора и естествено имат много сериозни цени. Не са води, а имат трайност и необходима плътност, но са подходящи за настъпващия сезон и дори за лятото. Третия аромат Flora by Gucci Gracious Tuberose не ми хареса и не му обърнах подходящо внимание, но ще го видя пак. Парфюмите са смесици от доста други аромати, но са свежи, сочни и пълни с проста енергия.

Общи условия

Активация на акаунт