Javari.co.uk / Javari.de / Javari.fr - 21

  • 37 936
  • 728
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 17 546
Аз ще се ядосам и ще им пиша накрая на нашите мързеливци, че ще уведомя централния немски офис на DHL за забавянето, лъжите и отношението към тукашните клиенти! Егати нахалниците лъжливи! Crossing Arms

# 646
  • Мнения: 76
Извинявам се за късното включване, но да дам отзиви за тези (ако никой не е давал)
http://www.javari.co.uk/Womens-Shoes/b/213376031/ref=topnav_sd_w … 61%26pageCode%3Dd
За тесен крак са. Добра изработка. От вътре не са с дебела подплата - това рошавото е само горе (незнайно защо). Нося 41, поръчах 8 и са ми теснички, но се надявам да се поотпуснат. Очаквах да са с топла подплата за зимата.

И да питам за тези сандали някакви отзиви - дали си отговарят на номера?
http://www.javari.co.uk/Womens-Shoes/b/213376031/ref=topnav_sd_w … 30%26pageCode%3Dd

# 647
  • Мнения: 633
Аз ще се ядосам и ще им пиша накрая на нашите мързеливци, че ще уведомя централния немски офис на DHL за забавянето, лъжите и отношението към тукашните клиенти! Егати нахалниците лъжливи! Crossing Arms
И моята изпратена на 28ми сега се появи в бг сайта на ДЧЛ. Наистина е странно, преди като получавах с тях от ЛаРедут се отразяваха всички стъпки коректно.

# 648
  • Бг
  • Мнения: 856
Dodonka, ето ти едно предложение от мен сандал с цвете  Heart Eyes, още един и още един.
И още, и последно. Само не знам ценово дали те устройват.

Последна редакция: ср, 04 апр 2012, 15:37 от Alexa_a

# 649
  • Варна
  • Мнения: 78
О, чудо  Shocked  ...  мойта вече пристигна от Германия, чакайте да видя за колко време .. Говорих с тях в 13.30 -  значи  за час и половина -  те това е скорост  Hands Clap
и при мен така скорострелно се развиха нещата след позвъняване от моя страна Simple Smile Странно  newsm78

# 650
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 490
О, чудо  Shocked  ...  мойта вече пристигна от Германия, чакайте да видя за колко време .. Говорих с тях в 13.30 -  значи  за час и половина -  те това е скорост  Hands Clap
и при мен така скорострелно се развиха нещата след позвъняване от моя страна Simple Smile Странно  newsm78
Аз докато се оплача и ситуацията се промени - също пристигна пратката Peace

# 651
  • Мнения: 1 162
 Имам чувство, че броят на пратките е нараснал. И по стара добра традиция на превозвачите  не могат да ги обработят всички в един ден  Mr. Green И мисля, че едно съобщение от типа - още обработваме - би могло да реши тези проблеми. Или друг вариант - може би сега камиони пристигат не само във вторник и четвъртък?  newsm78 Последните ми пратки били са задържани с един ден. Нашия офис на ДХЛ не работи в събота и аз ги получавам в понеделник

# 652
  • Варна
  • Мнения: 78
На мен девойката по телефона ми каза, че получават пратки вторник, четвъртък и петък  Peace

# 653
  • Мнения: 1 162
riccie

 Днес е сряда и това значи, че обработват вчерашните пратки Mr. Green Нищо страшно няма да ни уведомят, че не са успели вчера. Все пак наистина това са пощенски пратки и нямаме основание да им се сърдим, че ни забавят с един ден. Но просто да ни уведомят да не се чудим какво става Wink

# 654
  • Мнения: 2 375
За вчерашните поръчки ми определят дати за получаване за повече от седмица... Tired
Днес получих тези на адидас. Мн сладки и си отговарят. Grinning

# 655
  • Мнения: 3 373
Харесах си тези боти http://www.javari.fr/Chaussures-femme/b/344089031/ref=topnav_sd_ … 40%26pageCode%3Dd
Моля някой ако ги има да каже как са като номер, дали си отговарят и качеството как е?
Нямам ботите, но имам ботуши на тази марка и според мен си отговарят на номера, качеството е хубаво на пръв поглед. Не съм ги носила още

# 656
  • Мнения: 114
някой знае ли как се почиства предната част на тази обувка

http://www.javari.de/s/ref=topnav_sk__gw/277-6083679-0293114/?on … _1%26pageCode%3Dd

Предполагам че само с четка. Thinking

С мокри кърпички също.

# 657
  • Мнения: 277
някой знае ли как се почиства предната част на тази обувка

http://www.javari.de/s/ref=topnav_sk__gw/277-6083679-0293114/?on … _1%26pageCode%3Dd

Предполагам че само с четка. Thinking

С мокри кърпички също.

благодаря. мъжът ми предложи да си ги нося вкъщи да не се замърсят Simple Smile но обувките са много ефектни и с радост ще си ги нося следващата година или в задаващите се по - студени дни. дано не се събира мръсно м/у лентите


момичета, някой с отзив за тези балерини? опасявам се дали не са твърде изрязани отпред

http://www.javari.de/Buffalo%20207-3562%20116543%20Ballerinas%20 … GAPHQ0,B002YWZDH2

# 658
  • Мнения: 2
Аз ще се ядосам и ще им пиша накрая на нашите мързеливци, че ще уведомя централния немски офис на DHL за забавянето, лъжите и отношението към тукашните клиенти! Егати нахалниците лъжливи! Crossing Arms

Загубих доста дни в писане на жалби за неоснователно задържане на пратки за последваща обработка  - разговарях с около 6 служителя от софийския им централен офис и от отдела за жалби, но в резултат получих редовните клишета в няколко модификации в рамките на един мейл и след около 2 дни размисъл какво да напишат:

"С настоящото бих искала да изразя своята лична ангажираност към възникналата ситуация и разбира се желанието ни и намерението да предоставим най-пълна и точна информация по отношение за засегнатите от Вас въпроси.

Благодарим Ви за изразеното мнение....."


"Бих искала още веднъж да поднеса извинения за изпитаните от Вас неудобства и да Ви благодаря за изразеното мнение. Уверявам Ви, че държим изключително много на доброто си име, което се гради на качеството на услуги, които предлагаме и реализираме ежедневно и затова всеки един сигнал е от голяма важност за нас. Целта ни винаги е да установим и намерим точната и коректната информация и разбира се най-доброто решение за всеки един клиент"

Поставих им ясни въпроси - какви са критериите по които задържат пратки, защо от 2 пратки  с един търговец, изпратени в един ден, получени в техия офис в един ден, с адрес за доставка в един и същи район - от един куриер, едната бива задържана за последваща обработка, но конкретни отговори липсваха. За времето което изхабиха, за да ми се обаждат и извиняват и да пишат горепосочените локуми, както и да искат от мен да им вадя номера на товарителници за да извършели "разследване", можеха да обработят доста пратки.

От разговорите, които проведох с customer care отдела в Германия останах с впечатлението, че просто нашите са си мързеливи, а и нагли, затова и жалбите си копирах и до Dhl.de.

# 659
  • Мнения: 17 546
От разговорите, които проведох с customer care отдела в Германия останах с впечатлението, че просто нашите са си мързеливи, а и нагли, затова и жалбите си копирах и до Dhl.de.
А от там имаше ли отговор?

Общи условия

Активация на акаунт