Предупреждение за 138СОУ

  • 18 952
  • 179
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 26
Яростни защитници на 138 СОУ аз не съм срещнала в темата. Коментираме си написаното и нареждаме пъзела по случая на стрида с наличната информация.

Ама то не е само случаят на Стрида, както стана ясно от оплакванията и на други потребители. Проблемът е в самото училище и то от години. В началото на темата се включиха доста хора с подобни оплаквания, което означава, че случаят не е изолиран. При това са потребители, които не са се регистрирали специално за целта, а е видно, че пишат отдавна във форума. Защо се хванахте само със стрида? В началото имаше само една мама Пенка, която беше доволна от своята учителка. И в интерес на истината учителката на нейното дете (даже не помня момиченце или момченце беше), е от малкото, които наистина стават. Сега, като наближи решителният момент около записването на децата, и се разбра, че училището няма да успее да запълни предвидените бройки и съответно ще трябва да намали щата, изведнъж се появи морския, пък и други защитници. Отстрани изглежда съмнително, съгласете се.

Наистина ми е крайно трудно да разбера защо само тези, които дават положителни коментари за училището или пък се съмняват за причините накарали стрида да си премести детето да са съмнителни.
По нашите географски ширини негативните кампании са повече на мода.
Мен не ме касае записването на децата в първи клас и съм пропуснала съвпадението, но не е ли напълно възможно негативната тема да е пусната точно сега с цел да засили бъдещите първокласници в другото училище.

# 136
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 360
Никой няма лошо отношение към децата, които не създават проблеми, сама го казвате.
А останалите са с етикет "арогантни"и под един знаменател "невъзпитани,арогантни,неучещи и създаващи проблеми деца" и съответно никой няма добро отношение към тях.
Много мъдро.
Но пък си е чистата истина.

 
Колко от доволните остават в това толкова хубаво училище след 7-ми клас? Thinking



Факт е, че тези без проблемите нямат проблеми никъде и, където и да отидат, ги приемат. нова, няма проблеми, тях можеш да наречеш притворни, интересчии, склоняващи главици, наречи ги както искаш. Аз ще си ги наричам ученолюбиви, възпитани, будни и умни Hug

Проблемните са такива, каквито са ги възпитали родителите им и в един момент ще си носят последствията.

но не е ли напълно възможно негативната тема да е пусната точно сега с цел да засили бъдещите първокласници в другото училище.
Умна жена си ти  Hug

# 137
  • Мнения: 443
А какво да бъде отношението към тях? Да са всеобщи любимци ли? Нали и към възрастните се отнасяме по същия начин.Кой иска да общува с невъзпитани простаци,арогантни и пр. Всеки ги отбягва. Сега ще кажете,че учителят ако е истински педагог трябва да умее да превърне и най- голямото диване в херувимче. Това не е ли задължение на родителя?  Обикновено родителите на едно такова дете винаги смятат,че то е нарочено,учителят не го харесва,децата са против него и т.н. Вместо да погледне истината в очите.

# 138
  • В светлината на слънцето
  • Мнения: 7 948
Не съм защитник на въпросното училище и даже не знам къде се намира. Изразявам принципно мнениетоси. Форумът е пълен с недоволни родители,които плюят дадено училище или учител,но като прочете човек внимателно постовете се вижда Че отрочето не е света вода ненапита и всичко си има обяснение. Но най-лесно е да плюем и винаги учителите да са виновни.

И защо тогава се пише мнение, при условие, че дори не се знае за кое училище става дума. Просто ей така, да се трупат публикации. Thinking Едно от децата на наши близки приятели, обявено за малоумно, бавноразвиващо се и т.н., и официално насочено към специализирано училище, изобщо не попада в графата конфликтни деца. Напротив - то е от децата, които и на мравката път ще направят. Много умно, възпитано и тихо детенце. Е, не отиде да учи в специализирано училище, защото се оказа, че си е съвсем наред. Сега е една от големите надежди в Лондон и показва такива резултати, че не е за описване. Другото дете, което описвах -също не попада в категорията "деца, които псуват, бият връстниците и не учат". Но пък бе нарочено за неудачник, защото е също от скромните деца, а родителите не са от категорията "подмазвачи на класната". Така че когато се пише за едно училище, би било добре да се поназнайва поне нещо за него, а не да се пише заради принципа или бройката публикации. Peace

Мама Пенка, единственото друго училище, което се спомена в темата бе 119-о и доколкото знам, там приемът е според района, така че няма как да се насочват натам деца, живеещи около 138-о. Друга е причината, повярвай. Peace

# 139
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 360
А какво да бъде отношението към тях? Да са всеобщи любимци ли?
Не бре, зарязваш уроци, зарязваш гимнастика, зарязваш музика, рисуване, моделиране и почваш да се занимаваш с коригирането на грешките на родителите. Ти пък?! Хората данъци плащат, за да се решават проблемите, не да се учи  Laughing

# 140
  • В светлината на слънцето
  • Мнения: 7 948
Ама как хитро изместихте темата, браво... Mr. Green

# 141
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 360
Ама как хитро изместихте темата, браво... Mr. Green
Ти пък хич не се постара в тази посока  Wink

# 142
  • Мнения: 443
Lulumba,форумът е свободен и всеки може да изрази мнението си.Ако пиша принципно то не е за да трупам публикации,а защото във всяко едно училище е пълно с подобни Мишовци и майки,които не казват фактите докрай. забележка по чл.139,обществено полезен труд,преместване в друго училище са много сериозни неща и аз се учудвам на родителите,че не се притесняват от това,а хвърлят вината на училището.

# 143
  • Мнения: 8 567
Никой няма лошо отношение към децата, които не създават проблеми, сама го казвате.
А останалите са с етикет "арогантни"и под един знаменател "невъзпитани,арогантни,неучещи и създаващи проблеми деца" и съответно никой няма добро отношение към тях.
Много мъдро.
Но пък си е чистата истина.

 
Колко от доволните остават в това толкова хубаво училище след 7-ми клас? Thinking



Факт е, че тези без проблемите нямат проблеми никъде и, където и да отидат, ги приемат. нова, няма проблеми, тях можеш да наречеш притворни, интересчии, склоняващи главици, наречи ги както искаш. Аз ще си ги наричам ученолюбиви, възпитани, будни и умни Hug

Проблемните са такива, каквито са ги възпитали и родителите им в един момент ще си носят последствията.

А къде прочете, че наричам децата, които не създават проблеми "притворни, интересчии, склоняващи главици"? ooooh!

"Сабята" беше по повод родителите, които се движат по линията на най-малкото съпротивление, не по повод децата.
"Войната"( както ти я нарече), аз бих я нарекла просто спор, е нечистоплътна, когато не се води доблестно между родители и учители, а при оплакване от някой родител се води от учител срещу дете/деца.

# 144
  • Мнения: 26
Мама Пенка, единственото друго училище, което се спомена в темата бе 119-о и доколкото знам, там приемът е според района, така че няма как да се насочват натам деца, живеещи около 138-о. Друга е причината, повярвай. Peace
[/quote]

Със сигурност, приемът не е според района, или може би близостта до училището просто дава някакви допълнителни точки, но преди три години дъщеря ми беше приета и в четирите училища, където подадохме документи - 138-мо, 119 - то, 31-во и 23 -то,  и навсякъде отчитаха точки(може би без 23-то).
Макар и с повишена раждаемост в последните години битката за деца си остава жестока Laughing

# 145
  • В светлината на слънцето
  • Мнения: 7 948
Напротив - повдигнах въпроса за ролята на педагога. Judy също се включи по друга, също много важна тема, касаеща детето. Ама нали трябва да се пише за училището само хубаво, та се намесиха защитниците, които изместиха по-важните неща.  Wink

# 146
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 360
"Войната"( както ти я нарече), аз бих я нарекла просто спор, е нечистоплътна, когато не се води доблестно между родители и учители, а при оплакване от някой родител се води от учител срещу дете/деца.
Обикновено основните нечистоплътници не смеят да изразят открито мнението си в един цивилизован разговор с учителя, а предпочитат да леят помия зад гърба му и да търсят съмишленици по седенки, беленки и форуми.

# 147
  • Мнения: 443
Така де-анонимна епистоларна дейност. Защо ще говорят с някаква си учителка и да си губят времето. Писане на доноси му е майката. А може би ако говорят с учителя ще лъсне истината за поведението на тяхното отроче.

# 148
  • Мнения: 623
Обикновено основните нечистоплътници не смеят да изразят открито мнението си в един цивилизован разговор с учителя, а предпочитат да леят помия зад гърба му и да търсят съмишленици по седенки, беленки и форуми.

Разговор се води с интелигентни хора, с интриганти и простаци не става.

В нашия клас имаше проблем с едно дете, което всички считаха за любимка на учителката, то се възползваше от ситуацията, децата го мразеха...а госпожата нямаше идея какво става. Говорих с нея, обясних и положението от наша гледна точка и жената се справи, но тя е педагог, интелигентен човек.

А без да се обиждате, темата нещо много изпростя.

# 149
  • Мнения: 32


Thinking Едно от децата на наши близки приятели, обявено за малоумно, бавноразвиващо се и т.н., и официално насочено към специализирано училище, изобщо не попада в графата конфликтни деца. Напротив - то е от децата, които и на мравката път ще направят. Много умно, възпитано и тихо детенце. Е, не отиде да учи в специализирано училище, защото се оказа, че си е съвсем наред. Сега е една от големите надежди в Лондон и показва такива резултати, че не е за описване. Другото дете, което описвах -също не попада в категорията "деца, които псуват, бият връстниците и не учат". Но пък бе нарочено за неудачник, защото е също от скромните деца, а родителите не са от категорията "подмазвачи на класната". Така че когато се пише за едно училище, би било добре да се поназнайва поне нещо за него, а не да се пише заради принципа или бройката публикации. Peace

Мама Пенка, единственото друго училище, което се спомена в темата бе 119-о и доколкото знам, там приемът е според района, така че няма как да се насочват натам деца, живеещи около 138-о. Друга е причината, повярвай. Peace

Именно това имах предвид, във споделеното от мен, много хора познаха своята история. Не мислете, че не съм говорила с учителката, както с едната така и с другата. Моят син в детската градина не е имал, изобщо никакви проблеми, след като го преместих в друго училище също започна да се чувства добре, а и учителите са доволни от него, той е умно дете и бързо наваксва пропуските. Моя беше грешката, че не го преместих след първи клас веднага и това трудно ще си го простя. Правеше ми впечатление, че стана затворен и доста изнервен, но и през ум не ми минаваше, че е такъв проблемът, имах доверие на учителката му. А относно наказанието за обществено полезен труд, моето недоволство е свързано с това, че случаят не беше проучен от учителките и че виновен е само този когото са си нарочили, там явно мерят със двоен аршин, когато преди две години забиха химикалка в главата на детето ми, никой нищо не направи - това било зависело от класният ръководител (въпросното дете беше от бившият клас на сина ми), беше отговорът. Има доста подобни случаи са съжаление, в които нормално дете се изкарва не във ред, защото е неудобно, но там явно това е практика и излятата съвсем тендециозно помия от морския показва, че нечий мазол е настъпен. Така или иначе имах намерение след четвърти клас да споделя впечатленията си от това училище, но дори и аз не съм мислела, че ще са толкова негативни. Слава богу в района има и доста свестни училища и който иска може да си избере някое от тях, според предпочитанията, а може и 138-мо да си избере, както веднъж казах за всеки влак си има пътници.

Последна редакция: пн, 23 апр 2012, 20:05 от strida

Общи условия

Активация на акаунт