СЕДМОКЛАСНИК страницата с котките затвори, идва ред на Пиза да пребори...

  • 38 568
  • 744
  •   1
Отговори
# 600
  • Бургас сити
  • Мнения: 123
знае ли се при каква разлика в оценките на двамата проверяващи се дава работата на арбитър?
И аз доколкото си спомням 0,25.
Ако разликата в точките на двамата проверители е до 5 т. включително, взема се средно аритметично. Ако е 6 т. и повече, работата отива на арбитраж . Проверителите не пишат оценки, а само точки, като първият проверител не ги вписва в писмената работа, а в специален протокол, така че вторият проверител да не знае колко са точките, дадени от  първия, когато проверява.
Точките се трансформират в оценка от специална комисия по въвеждането на данните на по-късен етап. bowuu

# 601
  • Там, където ме обичат
  • Мнения: 3 682
знае ли се при каква разлика в оценките на двамата проверяващи се дава работата на арбитър?
И аз доколкото си спомням 0,25.
Ако разликата в точките на двамата проверители е до 5 т. включително, взема се средно аритметично. Ако е 6 т. и повече, работата отива на арбитраж . Проверителите не пишат оценки, а само точки, като първият проверител не ги вписва в писмената работа, а в специален протокол, така че вторият проверител да не знае колко са точките, дадени от  първия, когато проверява.
Точките се трансформират в оценка от специална комисия по въвеждането на данните на по-късен етап. bowuu

Ясно! newsm20

# 602
  • Мнения: 2 796
А знаете ли с каква тежест ще са оценките по другите предмети от ВО през следващата седмица? И ако поради някаква причина ученикът не се яви какво следва?
В 32-ро оценките от ВО ще се третират като класна работа. Отделна класна работа по тези предмети няма да се прави.
 По БЕЛ Димана не се е справила добре, аз направих едно супер песимистично оценяване по точки и очакванията ми не са големи. На първия модул още докато гледахме въпросите тя сама си откри грешките, преди да сме видяли верните отговори, което означава, че не е успяла да се концентрира достатъчно и да и остане време за проверка. Преразказа ще определи нещата, но той не й е силата, така че каквото стане, очакванията ми са около 4.50  Rolling Eyes
 По математика на първия модул има сгрешена една задача -11- та. На втория модул 23-тата и 24-тата са с неправилен 3-ти етап, така че са под въпрос крайните точки. Подробно е изписала всички стъпки на решение, така че ще видим какво ще излезе.
 

# 603
  • Там, където ме обичат
  • Мнения: 3 682
Струва ми се, че оценките по БЕЛ ще са по-ниски от тези по МАТ. Как мислите вие? И че преразказа ще решава в крайна сметка, кой, накъде?

# 604
  • Бургас сити
  • Мнения: 123
А как се "разчитат" тези статистики? Какво означава това натрупване? Нищо не разбирам.  Blush
Напр. имаме 10 деца в интервала 5.80-6.00 и 15 деца в интервала 5.50-5.79, значи в интервала 5.50-5.79 с натрупване имаме 25 деца /сумират се всички бройки от интервали с по-високи оценки/.

Защо в интервала от 5.50 - 5.79 с натрупване имаме 25 деца? Нали са 15. Или от 5.50 - 6.00 с натрупване имаме 25 деца?  newsm78 И аз каква информация мога да получа от тая статистика относно класирането и подреждането на желания?  Thinking

От статистиката можеш да получиш само ориентировъчна представа къде се намира  горе-долу детето ти и колко деца има преди него с по-висок бал, като това са единствено оценките по бел и мат от изпитите, няма как да знаеш колко ще имат в дипломата си тези деца по двата предмета. В този смисъл, само половината бал ще знаеш. Освен това, от статистиката не става ясно кое къде ще кандидатства и какви желания ще нареди. Тя дава информация само за това, колко деца са преди твоето според оценките си от двата изпита. Как стои въпроса с натрупването ?
1 интервал - 11 - 12   , това означава оценка  5.5 - 6 , за всеки от двата изпита Това е групата на суперотличниците.  Тук има , да кажем,  10 деца с такива постижения. Натрупване няма, те са на върха на класацията.
2 интервал - 10 - 11 ,това означава 5.0 - 5.5  , за всеки от двата изпита . В тази група има например, 20 деца. Ако твоето чедо е сред тях, значи се състезава с децата от тази група + онези от първата, с по-високия бал, значи 20 +10 = 30. Конкурирате се с 30 деца. Това е натрупване Simple Smile
Има и още подробности и тънкости, но за това - когато му дойде времето, за да не те обърквам повече !

# 605
  • Пловдив
  • Мнения: 714
Струва ми се, че оценките по БЕЛ ще са по-ниски от тези по МАТ. Как мислите вие? И че преразказа ще решава в крайна сметка, кой, накъде?
При нас стана тотално объркване. По БЕЛ не пожела да ходи на никакви уроци или школи, защото не му се ходеше и каквото научи от училище ,това, все ми казваше, че ще е. И че ще компенсира с математиката, защото тя му е от любимите предмети и след Нова година ходи на частни уроци да се занимават с интересните сложни задачи.
Да, ама не. По БЕЛ отиде сравнително спокоен, закусил дори. Само на първи модул си има почти максимален брой точки. За преразказа не слагам още нищо. А по математика..то такова притеснение беше тази сутрин - повръщаше му се, коремът го болеше, не хапна нищо, едва отиде. И на този лесен тест такива елементарни грешки е допуснал, че и той още не може да се осъзнае как така и защо. Голяма драма и мъка е днес у нас. ooooh!

# 606
  • Там, където ме обичат
  • Мнения: 3 682
Seaa,  рано е за драми. Освен това балът при момчетата винаги е по-нисък. Нека да излезе статистиката, ние не сме представителна извадка. Децата около нас имат около 4.5-4.7 на МАТ. Така че ще има и отлични, и много добри, и добри оценки. Hug

# 607
  • Пловдив
  • Мнения: 714
foxysilver, права си, макар че и аз съм на нокти заради това, което се получи с неговата математика. Той си беше абсолютно сигурен и уверен как ще изкара по математиката минимум 5.50. Ама толкова сигурен, че сега е като ударен с мокър парцал и то доста силно. Е, може би ще си направи някои изводи..
Иначе мен просто ме е яд за толкова глупавата издънка. Но станалото станало.  

# 608
  • Там, където ме обичат
  • Мнения: 3 682
Koлко точки очаквате?

Пак ни люля Shocked

# 609
  • София
  • Мнения: 5 557

ganis, не мислиш, че може да признаят на зад.18 В - CD също, като верен отговор /ED=CD/
Не, не мисля, че ще и дадат точки. Дължините може да са равни, но CD съвсем не изразява разстояние.

# 610
  • София
  • Мнения: 5 557
Мами, Честит 24 май! Пожелавам на  децата ви, здраве най-вече; да влязат в най-желаното училище и да бъдат все така трудолюбиви. Нека винаги бъдат гладни за това, да научат повече:)

# 611
  • Всеки ден трябва да се инжектираме с малко фантазия, за да не умрем от реалност: Рей Бредбъри
  • Мнения: 4 328
Мами, ... честит празник!!! Много труд и нерви и ние положихме Simple Smile Сега да изчакаме 4.06 ... И нали знаете: ФОРОМСКИТЕ ДЕЦА ВИНАГИ УСПЯВАТ Simple Smile Нека да се сбъдне мантрата: НА ПЪРВО КЛАСИРАНЕ - ПО ПЪРВО ЖЕЛАНИЕ!!!

# 612
  • София
  • Мнения: 4 349
А знаете ли с каква тежест ще са оценките по другите предмети от ВО през следващата седмица? И ако поради някаква причина ученикът не се яви какво следва?


На РС ни обясниха, че това са текущи оценки и ако детето пропусне някое от оценяванията ще има 2. Но ако ме питаш мен до голяма степен има и отношение на учителя. Той има впечатление от детето през цялата година и текущи оценки през 2 срока, така че безумие е тази двойка да окаже влияние.

# 613
  • София
  • Мнения: 4 349
Честит празник и от мен. Положихме доста усилия, вложихме много нерви - успехът ни е гарантиран.   bouquet  bouquet



Някой може ли да даде линк за успеваемостта миналата година.

# 614
  • Бургас сити
  • Мнения: 123
Честит 24 май на всички българи !
Бъдете здрави, силни и успешни, мили мами и дечица!
Знанието е сила! Нека бъде с вас !

Общи условия

Активация на акаунт