СЕДМОКЛАСНИК страницата с котките затвори, идва ред на Пиза да пребори...

  • 38 536
  • 744
  •   1
Отговори
# 675
  • София
  • Мнения: 1 659
Лесни, лесни, но пак като четох вчера форума, установих, че се допускат грешки. Вчера казах и задачите, на които според мен ще има грешки и май познах.. Но, мисля, че последната задача трябваше да е една хубава геометрия..
Защото, какво излиза? Трудът на много деца отива напразно..
Всеки ученик знае, какви задачи е решавал по школите, с учители и пр..И сега, какво? Нито една задача с творчески елемент! Нито една! Поне според мен! 23 задача- 5 клас. 24 зад- съвсем рутинна параметрична задача. Не знам, но за мен отсявката е хубава геометрия. И то най-вече за децата, кандидатстващи за МГ. Все пак мат се утроява..
Но, ще видим тепърва. Скала, формула за преобразуване в оценки,.....

newsm10

Обидно е това отношение към математиката в МОМН - и към труда на децата, и на учителите, които ги подготвяха. Вчера дъщеря ми направо страдаше, вместо да се радва, че е решила задачите, защото с тези задачи просто не може да усети удовлетворение, че е показала знанията и възможностите си. А и чисто новите чертожни инструменти и моливи, които си купи специално за матурата, така и останаха неизползвани  Wink.
Вкъщи сме разочаровани - от министерството  newsm11
Дали това е опит да докажат - на кого ли - че средното ни образование е на ниво?
Министър Игнатов се скатава, че не разбирал от математика, зам.министърката Дамянова дава интервюта за мода (http://www.monitor.bg/article?id=318797), даже в нашия скромен форум юристката с претенции Check Please спори с доказан преподавател по математика за елементарна задача ... Докъде може да се простре у нас некомпетентността по една от фундаменталните науки?
А 23 зад. я дадох на сина ми (5 клас СМГ) и я реши с лекота, по-голямата част даже наум.

# 676
  • София
  • Мнения: 62 595
Интересно, че ии моята вчера като се прибра каза, че е обидена, че нямало геометрична задача,  и за какво изобщо се била зорила цяла година с тях, че и с допълнителните пристроявания, а така да я прецакат. Всички учители все едно и също казваха, че геометрична задължително ще има, и че тя отсява отличниците за добрите гимназии.

# 677
  • Там, където ме обичат
  • Мнения: 3 682
И ние си купихме нови чертожни инструменти -дори 2 триъгълника, по мое настояване. Един равнобедрен и един с 60 и 30 градуса. Останали неизползвани. Sad

# 678
  • Мнения: 114
И аз бях разочарована, че нямаше задача с доказателство  Sad Геометрията ми е най-силна, а 24 задача толкова ми се иска да не беше тая омразна алгебра, а да беше с някоя фигура.. Щях да си взема 10-те точки, вместо само 4 с огромен зор.

# 679
  • Мнения: X
А 23 зад. я дадох на сина ми (5 клас СМГ) и я реши с лекота, по-голямата част даже наум.
Вчера и моят син разгледа набързо изпитните материали. 23 зад. не е единствената, която е по силите на петокласник. Имаше и други задачи, решението на които му отне буквално секунди. Решил е през оставащите почивни дни да се пробва върху целия тест, ако го направи ще пиша колко е изкарал.  Mr. Green
Не ми се мисли какво ще стане в София при едно струпване на висок брой максимални оценки.

# 680
  • Там, където ме обичат
  • Мнения: 3 682
Как какво, по-добрите по БЕЛ в СМГ Mr. Green

# 681
  • Мнения: 195
И при нас е същото положение - масово преписване и квестори които изобщо не знаят за какво са били там. Съученици на сина ми които не знаят и за 3-ка  са преписали от отличен ученик / не знам защо им е дал /и ще имат много високи оценки  #Cussing out
Изобщо не разбирам защо нямаше геометрична задача  #Crazy нали точно те отсяват при такива тестове.
Цяла година обяснявам че това е решаващия изпит и на него ще се види кой колко е научил . Оценките през годината се пишат без всякаква логика / в зависимост кой колко се е подмазвал/
на изпита се преписва и накрая оценките ще им бъдат почти еднакви , а в най -големия студ някои мръзнаха по спирките и ходиха  на курсове в събота , неделя и ваканциите другите не !
После как да ги убеждаваме, че с труд всичко се постига - те виждат че с лъжи и мошеничество е по-лесно  #Cussing out
Същото  чух и при матурите
БЯСНА СЪМ !!!

# 682
  • Мнения: 2 940
И ние си купихме нови чертожни инструменти -дори 2 триъгълника, по мое настояване. Един равнобедрен и един с 60 и 30 градуса. Останали неизползвани. Sad

И аз така постъпих.
На синът ми математиката не му е силна страна, но е с две грешки на 1-ви модул, решена 22 зад. и частично решение по останалите 3, не сме ги проверявали подробно, защото отказа.
Странно е че нямаше задачи за скорост, работа, смеси и сплави, геометрия. При тях не се е толерирало подсказване и преписване. Не изключвам някой все пак да е мярнал нещо по чужди листове.
И според мен тази година изпитът по  математика беше значително по - лесен от предишни години.

# 683
  • София по рождение
  • Мнения: 1 240
e как може, преписване и подсказване Shocked За какво са тези квестори, нали им е правен инструктаж.

# 684
  • София
  • Мнения: 5 557
Дами, от няколко години наблюдавам, но сега вече се уверих!
Както се съсипа в последните години професионалното образование, така се съсипват и природните науки.....
И това си е насочена тенденция!

# 685
  • София
  • Мнения: 5 557
Да, 23 задача си е само ниво 5 клас! И аз решавах такива с племенника ми, който е 5 клас, от сборника му!

# 686
  • Мнения: 195
Дами, от няколко години наблюдавам, но сега вече се уверих!
Както се съсипа в последните години професионалното образование, така се съсипват и природните науки.....
И това си е насочена тенденция!


Права си , съвсем целенасочено съсипват образованието в България !!!

# 687
  • Мнения: 2 796
Класната на единият 7-ми клас в 32 СОУ е преподавател по биология и изключително много държи на предмета си. На 1-ви кръг участва почти целия неин клас и още поне 10-15 деца от другите класове. Резултатите след 1-ви кръг варират от 83.4 - 117 т. Освен това едно от петте деца от София класирани за национален кръг също е от 32 СОУ.
Въпросната класна е класна на Димана и историята е следната. Не се е явявал целия клас, само 5 деца от класа. И заслугите на всички участници на първи кръг са на гърба на класиралото се за националния кръг момче /той е изключително интелигентен/. С две думи всички са си преписали от него и после са си го и признали на другите деца.
Банчева /класната/ обича повече да мрънка и да се оплаква от учениците, от колкото да ги натиска да участват по олимпиади.

Последна редакция: чт, 24 май 2012, 15:08 от Кифлата

# 688
  • Мнения: 439
Момичета,какви са тези квестори,за които говорите? За кои у-ща? Ако има такива нередности подавайте жалби. Как така някои деца цяла година се блъскат и трудят,родителите делят от залъка си,а готованците ще препишат и ще изкарат добри оценки? После как ще мотивираме децата да учат? Аз бях квестор и на двата изпита с различни колеги-не им давахме да шукнат,макар да се опитаха някои да ни казват че сме лоши. Единствено сме помагали по техническата част-кои плик как да слагат,да внимават  с идентификационната бланка и др.подобни. Това,което пишете е скандално.

# 689
  • Mladost
  • Мнения: 137
Момичета,какви са тези квестори,за които говорите? За кои у-ща? Ако има такива нередности подавайте жалби. Как така някои деца цяла година се блъскат и трудят,родителите делят от залъка си,а готованците ще препишат и ще изкарат добри оценки? После как ще мотивираме децата да учат? Аз бях квестор и на двата изпита с различни колеги-не им давахме да шукнат,макар да се опитаха някои да ни казват че сме лоши. Единствено сме помагали по техническата част-кои плик как да слагат,да внимават  с идентификационната бланка и др.подобни. Това,което пишете е скандално.


Това което пишем е реалноста в БГ. Дъщеря ми се съмнявяше, че камерата работи  иначе не си обеснява поведение на деца и квестори.

Общи условия

Активация на акаунт