Препоръчано и изпробвано от магазини DM - тема 3

  • 113 695
  • 739
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: 69
Момичета, виждали ли сте в ДМ лентички и ролон за кола маска?
Благодаря!

# 526
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
днес ,след направената справка в нашия филиал относно покупката с отстъпка 15% за ЧРД,на продукти от намалените на alverde на 20 %,та ми обясниха,дори и документално,че отстъпка,за промоционалните продукти не важи и тази за ЧРД,дори и да се таксувало отстъпка,системата автоматично изключвала по-ниската отстъпка и оставала само тази от 20% .

# 527
  • В полите на Витоша :)
  • Мнения: 1 367
никид, на моята бележка всеки артикул на Алверде има -20%, после тотал на всичко и след това отстъпка рожденик -15%. Сега сметнах, че 15те процента са си на цялата сума, системата им не е изключила по-ниската. Така че, ако искаш, ще ти сканирам бележката и да се разправяш с тия...

# 528
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
Green_Eyed благодаря ти,но вече 3-ти път да ходя,излизат ми златни,мерси все пак.

# 529
  • Варна
  • Мнения: 401
никид, според мен направо се свържи по мейл с централата в София, не знам колко е конкретната разлика в момента, но дори и да не е голяма сума, в този филиал трябва да научат правилата, може и завбъдеще да ти се случи.

Това, което беше цитирано от сайта им от Guess who, според мен се отнася за някакви глобални промоции, като например при рожден ден на дадения филиал, има 20% отстъпка на всички стоки, тогава не важи намалението за твоя рожден ден, но върху ежедневните промоции от брошурите  си имаш право на -15%.

Момичета, виждали ли сте в ДМ лентички и ролон за кола маска?
Благодаря!

Виждала съм, но май не на тяхната марка, може и да бъркам обаче.

# 530
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
Джиджи-биджи мерси,наистина им писах,ще споделя тук резултата Simple Smile

# 531
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
и такааа,след моето писмо до тях,относно направената ми покупка на продукт Alverde с -20 % намаление,който не обхващал и допълнително -15% ЧРД,та,обадиха ми се да ми кажат,че правилата им не били ясно написани и били доста объркващи и подвеждащи (ХА,АМИ ДА СИ ГИ ПРОМЕНЯТ,щом и техни служители от други градове не ги знаят),но дамата-супер мила и учтива,каза,че е чела темата тук(понеже им я посочих като информативен линк и обсъждане),обеща,че ще се включат в темата с изяснение на правилата им..но уви вече 4 дни,никой не е писал,откакто ми се обади.Каза,че касиерката в нашия филиал е постъпила точно според правилата,а другите от др.градове НЕ!,ха сега де.
Та да знаете,като ви правят допълнителна отстъпка,не ви се полага,ама от сърце ви я дават служителките,пълна Индия. Rolling Eyes

# 532
  • В полите на Витоша :)
  • Мнения: 1 367
Много започват да ме дразнят с тия "неясни" правила! Преди 2-3 години си направих експеримент, нали имат политика, ако има разлика в цената на даден артикул на стилажа и в касовата бележка, ти го подаряват, без значение дали е по-висока или по-ниска. Имах една листовка, на която това беше написано. Е, взех спирала на Лореал, на която не бяха сменили цената на всички места, където я имаше (тя беше на промоция тогава). На касата отказаха да ми върнат парите и да задържа спиралата. Извикаха управител, който се държа супер арогантно и който ИЗЛЪГА, че на записа се вижда как взимам спиралата от стелажа с по-високата цена и като исках да видя записа най-нагло каза, че не може и си тръгна! Върнах спиралата и си взех парите, като на другия ден се свързах с централа, подадох жалба и от там с мен се свързаха двама мениджъри на ДМ за България да ми се извиняват. Поканиха ме в удобен за мен магазин, за да ми се извини "целия персонал". Е, отидох и въпросният господин (управител на магазина в мол Сердика) гледаше в земята, едвам си вдигна погледа, за да ми подари букет цветя (който наистина беше много красив). А мениджърката ми подари пликче с мини-версии на няколко продукта на ДМ и каза, че са взети съответните мерки за наказание.

Въпреки всичко това, остана неудовлетворението, че не се спазват правилата, които дори ги имаше (тогава) в брошури и залепени до касите във всички магазини. Да ми бяха подарили спиралата на Лореал, както си му е редът.

# 533
  • Мнения: 1 110
Green_Eyed, моите поздравления   bouquet Малко са потребителите, които биха направили подобно нещо, а не бива да е така.

# 534
  • Мнения: 21 609
Много започват да ме дразнят с тия "неясни" правила! Преди 2-3 години си направих експеримент, нали имат политика, ако има разлика в цената на даден артикул на стилажа и в касовата бележка, ти го подаряват, без значение дали е по-висока или по-ниска. Имах една листовка, на която това беше написано. Е, взех спирала на Лореал, на която не бяха сменили цената на всички места, където я имаше (тя беше на промоция тогава). На касата отказаха да ми върнат парите и да задържа спиралата. Извикаха управител, който се държа супер арогантно и който ИЗЛЪГА, че на записа се вижда как взимам спиралата от стелажа с по-високата цена и като исках да видя записа най-нагло каза, че не може и си тръгна! Върнах спиралата и си взех парите, като на другия ден се свързах с централа, подадох жалба и от там с мен се свързаха двама мениджъри на ДМ за България да ми се извиняват. Поканиха ме в удобен за мен магазин, за да ми се извини "целия персонал". Е, отидох и въпросният господин (управител на магазина в мол Сердика) гледаше в земята, едвам си вдигна погледа, за да ми подари букет цветя (който наистина беше много красив). А мениджърката ми подари пликче с мини-версии на няколко продукта на ДМ и каза, че са взети съответните мерки за наказание.

Въпреки всичко това, остана неудовлетворението, че не се спазват правилата, които дори ги имаше (тогава) в брошури и залепени до касите във всички магазини. Да ми бяха подарили спиралата на Лореал, както си му е редът.


Колкото и странно да е, понеже не е това целта на поста ти, аз пък съм впечатлена от доблестта на дружеството при направена грешка да се извини по подобаващ начин на клиента - браво, на теб че не си оставила нещата  така, но пък и те са излезли с чест от ситуацията.

# 535
  • В полите на Витоша :)
  • Мнения: 1 367
Благодаря, feria99 Simple Smile Надявам се повече хора да си търсят правата, защото по друг начин няма да има промяна.

milittana , и аз се изненадах (приятно) от това, че имаше реакция от страна на мениджърите и не отричам, че постъпката им не е типична за 99% от другите вериги магазини в България. И все пак, правилата са, за да се спазват Simple Smile

# 536
  • Мнения: 2 205
Аз влизам набързо само да напиша , че мин. седмица , както и миналата година съм ползвала
 - 15% за РД на вече намалени/промоционални стоки

# 537
  • Мнения: 179
...........................
Колкото и странно да е, понеже не е това целта на поста ти, аз пък съм впечатлена от доблестта на дружеството при направена грешка да се извини по подобаващ начин на клиента - браво, на теб че не си оставила нещата  така, но пък и те са излезли с чест от ситуацията.
И аз съм впечатлена от реакцията на ръководството на фирмата. Естествено, адмирации и за Green Eyed, че си е потърсила правата, но колко български фирми биха поднесли извинение? Въпросът е риторичен...

# 538
  • на последния етаж
  • Мнения: 9 888
Съпругът ми днес купил детски прах за пране Бочко, но на етикета било отбелязано -20% отстъпка за притежатели на карта "Бейбибонус". На касата му казали, че не е валидна тази оферта и няма отстъпка. В този случай може ли да възползва от това да вземе продукта безплатно? Макар че не е знаел за това "правило". И късно е ли е да се върне утре примерно?

# 539
  • Мнения: 2 215
Ако имате карта би трябвало да ви направят 20 % отстъпка, както е било по етикет.
Ако етикетът е грешен и има разминаване между цената на етикета и тази на касовата бележка, трябва да ви подарят стоката.
Ако все пак се направят на луди, което е възможно, защото може утре етикетът да е коригиран, можете срещу касов бон да върнете стоката.
Ето ги правилата им
http://www.dm-drogeriemarkt.bg/bg_homepage/services/145266/einka … _wohlfuehlen.html

Общи условия

Активация на акаунт