Обвиняват ни в 7класна мания, само да ни видят на кандидат-студентската кампания

  • 44 858
  • 780
  •   1
Отговори
# 345
  • София
  • Мнения: 3 245
Тази вечер разгледах последния вариант на файла с оценките (вчера нямах възможност) и искам да поздравя автора му за наистина отличната работа!  bouquet Като разделих условно поравно момичетата и момчетата, горе-долу ми се изясни нашето положение в статистиката. Wink За Втора АЕГ мисля, че няма почти никакъв шанс с очакван бал 30.96, но НПМГ е на път да му стане първо желание, така че ще го приемем философски.Simple Smile За НПМГ балът му е по-висок от минималния през 2011 за избраните паралелки, дано да няма драстични разлики тази година! Praynig

Вчера най-сетне успях да нахвърлям един първоначален списък на останалите училища, и пак съм благодарна на съвета, който прочетох тук, за подбора им по бала на прием. Hug Това значително ме улесни, тъй като е ясно, че няма как предварително да се знаят и да се вземат предвид абсолютно всички фактори.

Относно подаването на заявлението- казала съм на сина ми, че докато не приключи кампанията по кандидатстването, ще си стои в София. Grinning Ваканцията е достатъчно дълга, има време да замине при баба си и след това. Peace

Нормално е в тази тема да отприщваме натрупаната негативна енергия, но за съжаление само по себе си никак не е ефективно. При толкова крещящи нарушения и неадекватни действия от страна на МОН  наистина трябва да насочим усилията си в конкретни действия, ако искаме нещо да помръдне. Peace

# 346
  • Мнения: 69
С риск да стана досадна- каквото и да се случи от тук нататък, изпитите минаха,резултатите от тях са ясни, родителите видяха къде се намират децата в общата картинка, но въпросът който не ми дава мира е защо министерството толкова се плаши от статистиката и тя е ясна-доколко е грамотно българското дете-прилични резултати, но дали може да мисли което трябва да докаже до някаква степен статистиката по математика-там нещата са меко казано странни-ако преброим колко са резултатите до 24,5 т/според мен справедливата тройка е 100/4=25/ двойките излизат 2019 от 8732 участници в НВО елементарната сметка показва повече от 23% тотална липса на знания,В същото време за да се замаже тази гадна констатация се въвеждат странни правила. Тъй като преди време се развихриха страстите за и против МГ след 4 клас и аз лично като възпитаник на МГ се чудех какво пречат на МОНМ тези училища сега при ясни резултати си направих труда за тази малка статистика.
Интересни цифри се получават и при резултати от 99 до 100т.по МАТ-броят им е 144-на практика това са пълните 6./Тези констатации затвърждават казаното от учители проверявали работите, че е имало инструкции да се кастрят пълните 6 защото са много/ Направихте ли си изводите?
Не трябва да има мислещи хора-те само пречат!

# 347
  • Мнения: 2 176

Виж какво - ситуацията хич не е нелепа. Тя си е суперординерна. Следобед изръшках цялата тема - имате сериозни проблеми, но насочвате силите си в неадекватна посока. Мислите си, че медиите ви четат - хал хабер си нямате как седят нещата в медийния универсум, който от своя страна също се смята за център на вселената. И най-вече пишете точно както е типично за повечето народоединици да говорят - целта е да си кажете, т.е. клатене на въздуха. Добре, че Бясна мама се е захванала и дали тя е организирала, или и други родители също подбутват тук и там, но нещо може да се поразмърда. Браво на Бясна мама ! Очаквам още неща, но заради нейните усилия, а не заради писанията тук!

А като казах, че съм изръшкала темата - да кажа най-сетне и за наръчника. Щом толкова ви трябва инфото от наръчника, има два варианта - единият е ясен, другият - сами си събирате, филтрирате и форматирате информацията, там в началото на наръчника пише, че е от отворени източници. Тези, които нямат пари, сигурно имат време - да вземат, пък да я обработят тази информация, какъв е тоя зор да я имате наготово!

Мисля, че прекалявате. Излишно е да правите от мухата слон, освен това не ви подхожда да се държите покровителствено и високомерно.  Наясно сте, че има способни родители, които могат да филтрират и форматират данните (вече го доказаха), при това с некомерсиална цел, от съпричастност към другите. Ако от МОН не бяха постъпили толкова абсурдно, със сигурност нямаше да възникне този проблем. Не виждам какво толкова е станало, че са ползвани няколко страници от помагалото, за вдигате такава пушилка и то в най-неподходящия момент. Все още, поради случилото се, има притеснени и объркани родители, и само това липсваше.  Whistling

# 348
  • Мнения: 2 176
Бясна мама, същите са изводите, до които стигнах и аз.
Защо е тази секретност при определяне на критериите, изнасяне на резултатите, определяне на формулата, разглеждане на протоколите от изпитната работа? Очевидно няма прозрачност, а това е пълен абсурд, все пак живеем в 21 век, в правова държава от ЕС. Непременно трябва да настояваме за обратна връзка с МОНМ и да държим да си оправят пропуските и грешките, ако искаме тази държава да излезе от кризата. Иначе ще продължи изтичането на умни и способни деца, а масата ще бъде неграмотна и неспособна да я управлява. То и в момента положението не е никак розово, какво да говорим за тенденциите..  ooooh!

# 349
  • Мнения: 69
Бясна мама, същите са изводите, до които стигнах и аз.
Защо е тази секретност при определяне на критериите, изнасяне на резултатите, определяне на формулата, разглеждане на протоколите от изпитната работа? Очевидно няма прозрачност, а това е пълен абсурд, все пак живеем в 21 век, в правова държава от ЕС. Непременно трябва да настояваме за обратна връзка с МОНМ и да държим да си оправят пропуските и грешките, ако искаме тази държава да излезе от кризата. Иначе ще продължи изтичането на умни и способни деца, а масата ще бъде неграмотна и неспособна да я управлява. То и в момента положението не е никак розово, какво да говорим за тенденциите..  ooooh!
Голяма грешка правят като изнервят допълнително хората.Виж какви работи стават- подробна информация в екселски файл удобен за всякакъв вид обработка. Нямаше да се случи ако бяха дали каквато и да е информация навреме.По малко главоболия щяха да имат.

# 350
  • Мнения: 2 176
Както написах и по-назад, няма законови пречки да се изнасят оценките срещу номера на детето. Без ЕГН-та и имена. Още повече, че в училищата са разлепени оценките, при това поименно. Явно умишлено се крие пълната информация.  Peace

# 351
  • София
  • Мнения: 1 654
Изчетох отново нахвърляните въпроси и добавям още един -докога ще има неинформирани, незаинтересовани и некадърни квестори? Тук няма как да предоставим доказателства, но часове след изпитите темата беше изпълнена с примери на безхаберието им. Да се пише заглавие на преразказа в едни училища, да не се пише в други, да се слага Z, в края на изписаните листове, да не се слагат. На други места пък превърнаха децата в параноици и едва ли не трябваше да измерват всяка поставена точка в края на всяко изречение.

Среща днес, в 13 часа в Мр Пица, ул. "Верила" 3, до НДК[/size]

Дано менторките ни успеят да ни зарадват с присъствието  си  bouquet

# 352
  • Мнения: 23
" Обръщаме внимание, че качването в интернет на снимани и сканирани страници от Наръчника е нарушение на Закона за авторското право и, меко казано, не прави чест на хора, които се възмущават, че някой (МОНМ, учители, квестори, проверители и т.н.) нарушава правата на децата им. Качването в интернет на страници от Наръчника е идентично с преписването и е странно как хора, които не приемат за редно слабаци да преписват от отличници, напълно одобряват и се възхищават на подобни действия от възрастни хора. Всъщност е много повече - все едно работата на един отличен ученик да бъде залепена на бялата дъска във всички стаи на училището и всички ученици да препишат на воля."
Много грешно сравнение. Когато се постави работата на един отличен ученик на бялата дъска, ще я препишат всички- включително и много добрите, просто добрите и наистина слабите ученици. Полза наистина ще има всички, но на всеки тези отговори са му дошли под различен ъгъл помощ- на добрите ученици са им били достатъчни да препишат 3 задачи, докато на слабите- всичките. Затова се приема, че ползата от работата и труда на ученика докарва всички до едно ниво, но в началото всеки е бил на своето си място.
Докато статистиката също ни помага, но е равностойна за всички- тук не става въпрос тя да те облагодетелства по въпросен начин.
И пак казвам, изобщо изнасянето на подобна информация не е идентично с преписване, защото при преписването ти получаваш нещо, има резултат, докато при информацията такъв НЯМА.
Не мисля, че някъде е станало въпрос за Закона за Авторското право- той засяга лична информация, принадлежаща на някого, а в случая тя не принадлежи на никого, тя е част от цялата ни държава.
Време е МОМН да обърнат внимание не на изнасянето на данните, а на другите съществени проблеми около изпита.

Изчетох отново нахвърляните въпроси и добавям още един -докога ще има неинформирани, незаинтересовани и некадърни квестори? Тук няма как да предоставим доказателства, но часове след изпитите темата беше изпълнена с примери на безхаберието им. Да се пише заглавие на преразказа в едни училища, да не се пише в други, да се слага Z, в края на изписаните листове, да не се слагат.
Мога да ти кажа какво стана точно в нашата стая- нашите квесторки разбрали, че при изслушването на текста на преразказ текат вече дадените ни 15 минути, и тъй като изчитането на текста на компютъра стана за около 5 минути, на нас ни остана да четем самостоятелно 10 минути. Докато в съседната стая- листовете са били отпуснати за период от 20 минути. И затова ли се чудя защо съм забравила името на улицата Гоце Делчев.  newsm78 А при изпита по ЧЕ- технически проблем, но времето си тече, тече... На кого му пука, че 10 минути изчезват, а после оценките- ниски.
Ами така е, населението ни наистина не е грамотно и образовано- те хората за пример не са такива, че ние, учениците ли?  newsm78

# 353
  • Мнения: 831
Аз няма да мога да дой да в 13ч, както бях заявила. Налага се да пътуваме извън София. Приятна среща и ще чета отзивите ви после!   bouquet

# 354
  • Попово
  • Мнения: 329
Може ли да ми обясните какво означава това?(маркираният текст) newsm78
Благодаря ви.   bouquet

# 355
  • Мнения: 52
Момичета, извинявам се знам че го има някъде из страниците, но те вече са толкова много, че ще трябва почти цял ден да го търся. Дали ще може някой да ми изпрати линк към заявлението за кандидатстване? Предварително благодаря.

# 356
  • Мнения: 157
Бясна мама, не си права за тройката и излишно се самонавиваш. Не е редно да е на 25т при положение, че ученикът се явява само на модул1 за който максимумът точки е 65. Не всички деца се напъват за 100т, защото не им е необходим. София не е България-не правете изводи от нея, а само за нея.В много от градовете в провинцията е достатъчно добро представяне на  модул1 за да се класират в местни гимназии. Представи си как се мотивират такива ученици. Поздравления за вашите деца, за усиления труд и успех в класирането. А вие всички мами, се гордейте с тях Peace

# 357
  • Мнения: 100
Искам да попитам какъв е този диапазон в статистиката? И да кажа, че в заглавието има грешка - кандидатстудентски е една дума. ( в тълковния речник го пише) Wink

# 358
  • София
  • Мнения: 1 659
Момичета, извинявам се знам че го има някъде из страниците, но те вече са толкова много, че ще трябва почти цял ден да го търся. Дали ще може някой да ми изпрати линк към заявлението за кандидатстване? Предварително благодаря.

http://www.rio-sofia-grad.com/
Отляво, кликваш на
:. прием след VІІ-VІІІ клас

Там е

    ЗАЯВЛЕНИЕ
    за участие в първи(трети) етап на класиране след положени изпити за приемане в държавните и в общинските училища след завършен VII клас

Файлът е word-овски.

# 359
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Специално за Пловдив качих сканирани страниците от справочника за тази година за начина по който се изчислява относителното място на дадено дете спрямо другите, както и статистика за натрупаните честоти за Пловдив за езиковите гимназии на последните 3 години. Например миналата година на първо класиране в ЕГ "Пловдив" последното прието момче за АЕ  е било на 222 място в генералната класация по бал. Ако на някой не му стане ясно как да пресметне това място за своето ще обясня повече, но мисля, че в документа е обяснено добре:

Как се пресмята относителното място на ученика: http://dox.bg/files/dw?a=9982bda5e8


А може ли някой да ми даде пощата и паролата в абв, че съм ги забравила?  newsm78 Бих искала да разгледам този файл.

Общи условия

Активация на акаунт