как да издействаме легнал полицай

  • 15 043
  • 47
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 101
Когато аз исках легнали полицаи и табели, писах до постоянната комисия по транспорта. Не са се свързвали с мен с искане за подписка или нещо подобно. Така или иначе те пращат екип на мястото, което искате да има легнали полицаи, светофари, знаци или каквото и да е друго и преценяват на място дали е необходимо и обосновано искането.

# 16
  • Мнения: 50 664
Само на мен ли ми прави впечатление, че става дума за булевард??? На булевард не се слагат лежащи полицаи, защото минаването през такава неравност иска скорост под 30 км/ч. Е какъв булевард ще е това?
По-скоро искайте ограда за детската площадка.

# 17
  • Мнения: 796
Ако минава и градски транспорт също.

# 18
  • Мнения: 0
Само на мен ли ми прави впечатление, че става дума за булевард??? На булевард не се слагат лежащи полицаи, защото минаването през такава неравност иска скорост под 30 км/ч. Е какъв булевард ще е това?
По-скоро искайте ограда за детската площадка.

А като е булевард, какъв е проблема, щом минава през града? Нали допустимата скорост там е 50км/ч? А ако се спазват правилата на пешеходна пътека се намаля, дори и да няма пешеходци. Тогава какъв е проблема да се сложат?

Ако минава и градски транспорт също.

По новите закони, наредби и заповеди, това не важи вече. Вижте в Бургас на какви улици има легнали полицаи! А в Ст.Загора има и повдигнати пешеходни пътеки даже на такива улици.
А и знаете ли колко ме интересува, нали от там пресичат децата ни, а има всякакви идиоти с коли.  Затова, за да се научат, че трябва да се спира на пеш. пътека, ако трябва на всяка трябва да сложат такива! А и не само да спират на пешеходните пътеки, ами и за да не могат да се отпускат шофьорите , че в последно време бая народ си отиде както си стоят по тротоарите, заради такива. Да не говорим, че по този начин действат възпитателно и на пешеходците, да пресичат по пеш.пътеки.

# 19
  • Мнения: 796
Не съм разбрала, че има поправки в този закон Peace. Преди няколко месеца на прословутия бул. Г.Димитров в София отказаха слагането на такива неравности. В момента  в натоварените часове има полицаи/истински/ на едната от пешеходните пътеки.

# 20
  • Мнения: 0
А там дето блъснаха Марина не направиха ли повдигната пътека?

# 21
  • Мнения: 796
Има повдигната пътека Peace. Но ефекта не е голям, защото като не е тип легнал полицай и скороста не се намалява. Разчитат сигурно на добрата маркировка. Преди няколко дни минах от там, колите си минават без да намаляват.

# 22
  • София
  • Мнения: 2 623
Не съм чела всички коментари, но съм минала по този път.
Писах до виртуалното деловодство на Столична община.
От там, главния секретар, разпределя молбите, където трябва.
След време получих отговор от Общината, че поради наличието на
градски транспорт на съответната улица е недопустимо да се
направи легнал полицай.

# 23
  • Мнения: 4 587
Ако минава и градски транспорт също.
 Xъм, в Разград пък по маршрута на градския транспорт има изкуствени неравности. Има и по булеварди, например по бул. Априлско въстание са по три в двете посоки. Но при нас по традиция се поставят по две на места, където има убит младеж или девойка при пътно-транспортно произшествие. За толкова им стига акъла на общинарите.

# 24
  • Мнения: 50 664

А като е булевард, какъв е проблема, щом минава през града? Нали допустимата скорост там е 50км/ч? А ако се спазват правилата на пешеходна пътека се намаля, дори и да няма пешеходци. Тогава какъв е проблема да се сложат?


50 км/ч са много за минаване през легнал полицай. Освен това не става дума за пешеходни пътеки, а за факта, че край булеварда имало спортна площадка и можело дете да изтича на улицата. Че то край много булеварди има алеи за пешеходци и дете може да претича. Може и от тротоара да скочи ненадейно. Тогава какво, на всеки 10 метра ли да се слага полегнал полицай???

Да не говорим, че изписването на пешеходни пътеки на булеварди е чиста проба измиване на ръцете от страна на общината. Не може на "бърза улица" с две платна да излезеш от завой и да се натресеш на пешеходна пътека. Тогава и с 50 км/ч да караш не можеш да спреш. Да не говорим, че от някой рейс или камион пред теб не виждаш нищо. А има премного пешеходци, които си мислят, че давайки им предимство на пешеходна пътека законът отменя и физическите закони. Да, ама не.

# 25
  • Мнения: 241
...
Не споменавайте легнал или полегнал полицай, ще вбесите полицай. В ЗДП е изкуствена неравност на пътя.

Скоро чух, да им казват "обърнати дупки", и според мен е по-вярно, защото вършат същото като дупките — не ограничават скоростта, а само хранят "близките до общината" фирми.
Най-добро решение е светофара за пешеходци, когато става дума за булевард.  Peace

# 26
  • Мнения: 50 664

Скоро чух, да им казват "обърнати дупки", и според мен е по-вярно, защото вършат същото като дупките — не ограничават скоростта, а само хранят "близките до общината" фирми.
Най-добро решение е светофара за пешеходци, когато става дума за булевард.  Peace

Точно така, само светофар решава кардинално проблема, без да троши коли и да спъва движението. Всичко друго е измиване на ръцете.

# 27
  • Мнения: 796
Ако минава и градски транспорт също.
 Xъм, в Разград пък по маршрута на градския транспорт има изкуствени неравности. Има и по булеварди, например по бул. Априлско въстание са по три в двете посоки. Но при нас по традиция се поставят по две на места, където има убит младеж или девойка при пътно-транспортно произшествие. За толкова им стига акъла на общинарите.

А те изкуствените неравности не са ли различни видове? Мислих, че темата е за вид легнал полицай/тези, които са доста високи и трябва почти да спреш, за да минеш.  Такъв ако се сложи на булевард, където се движат раздрънкани автобуси не ми се мисли. Автобусите от линия 102, примерно, в София минавайки през такова препятствие ще трябва после да го събират на части. Тип повдигнати пътеки, или тези които се "вграждат" в асвалта  и в момента ги има. Само, където не вършат почти никаква работа. Само преди 2 седмици на Симеоновско щяха да ме размажат, точно след такава неравност, след която има и пътека.

Точно така, само светофар решава кардинално проблема, без да троши коли и да спъва движението. Всичко друго е измиване на ръцете.

Няма как да се слагат светофари през 10 метра. По-скоро трябва да се сложат надлези и преграждения по протежението на целия булевард. Не че няма да има хора, които да ги прескачат, де...




# 28
  • Мнения: 50 664

Няма как да се слагат светофари през 10 метра. По-скоро трябва да се сложат надлези и преграждения по протежението на целия булевард. Не че няма да има хора, които да ги прескачат, де...


Така е. И пешеходците трябва да се научат да ходят до следващия светофар. Преди няколко седмици бях във Виена. От светофар до светофар са към 500 метра, ама никой не пресича по средата. И никъде няма пешеходна пътека или лежащ полицай на булевард.

# 29
  • Мнения: 36

Няма как да се слагат светофари през 10 метра. По-скоро трябва да се сложат надлези и преграждения по протежението на целия булевард. Не че няма да има хора, които да ги прескачат, де...


Така е. И пешеходците трябва да се научат да ходят до следващия светофар. Преди няколко седмици бях във Виена. От светофар до светофар са към 500 метра, ама никой не пресича по средата. И никъде няма пешеходна пътека или лежащ полицай на булевард.


Аз пък бях в Лондон и на всяко кръстовище има легнали полицаи и целия град е в камери. Има над 30 000 легнали полицая в града.

Разликата между Англия и Австрия е, че в Англия загиват всяка година 10-ина човека на милион по улиците, а в Австрия са двойно повече, а в България са десет пъти повече. Затова докато се научим си трябват много по-строги мерки.
Направете си един опит! Карайте в града в който живеете точно с ограничената скорост и ще разберете за какво става въпрос! Аз повече от десет години го правя...
И се поразровете из нета да разберете защо от 10-15 години в западните градове няма построена нито една пасарелка и няма поставен нито един светофар за пешеходци. Всичко, което си го има си го има от преди това. Дори има доста, които са премахнати.

И мисля, че не трябва да има спор дали да се ограничава скоростта в НАСЕЛЕНО МЯСТО или не, защото лично на мен живота на детето ми е много по-скъп от колата ми. Между другото карам 20-годишна кола и всеки ден минавам поне по 20 пъти по легнали полицаи и все още нищо й няма. Вие как минавате не знам...

И накрая ще Ви напиша каква е раликата м/у пешеходеца и шофьора:

1.   Човек се ражда пешеходец, а не шофьор
2.   Пешеходеца не държи изпит за пешеходец и не се явява на мед. преглед за да стане пешеходец
3.   Пешеходеца не може да убие автомобил, но обратното е често явление особено у нас
4.   Пешеходеца не може да се движи с превишена скорост
5.   Пешеходеца съществува още преди да се появи автомобила и всяко населено място трябва да е негово царство, а не затвор!
6.           Пешеходци са Вашите деца, родители, роднини, съседи, Вие...
7.           Погледнете пак #2! Има слепи, глухи, с психични отклонения, с недъзи и т.н. и това не означава, че трябва да ги убием ако са излезли на пътя, не където трябва в НАСЕЛЕНОТО МЯСТО!!!
8.           Пешеходеца живее в НАСЕЛЕНОТО МЯСТО още преди да се е появил автомобила, а автомобила първоначално е създаден за придвижване на далечни разстояния





Ей , хора, разберете го! Всеки ден загиват по двама човека по улиците в България, а други 25 се отървават с травми.  Не изядени от кучета или от болести или във война... И ми е малко странно, когато някои продължават да си мислят, че щели да им се счупят колите от неравностите...  



Последна редакция: пт, 22 юни 2012, 23:14 от mipopov

Общи условия

Активация на акаунт