Пейпал - помощ! - 7-ма тема

  • 51 290
  • 740
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 17
Благодаря ти  Aia' !

Успях да изтрия излишния акаунт.

Сега остава другия проблем. Аз му задавам да ми изкарва и през последните три месеца и много по- назад от това. И ми показва само около 50 процента от плащанията.

Имам плащания, които са от миналия месец и не ги виждам, от този месец също.
На имейла съм получила уведомление за плащането и имам номер Receipt No: .

Като въведа този номер в търсачката и отбележа,че търся точно Receipt No: , не ми излиза нищо, все едно няма такава транзакция. А друг номер на транзакция не виждам да има, за да го търся.

# 31
  • Мнения: 5 790
Да не си използвала Пейпал като гост?

# 32
  • Мнения: 17
Нямам представа, може и като гост да съм била. Но винаги първо си влизам в сайта, от който пазарувам, слагам в количката и отивам на бутона на paypal. И от там следвам стъпките. Не помня конкретно всяка покупка, но имам спомен, че си влизам с името и паролата и след това продължавам нататък до края.

# 33
  • Мнения: 5 790
Да не би да имаш 2 регистрирани акаунта в Пейпал?
Или да влизаш с мейл, различен от регистрирания и да те логва като гост?
Не знам,разсъждавам само... трябва да има обяснение и в повечето случаи задкомпютърното устройство е отговорно за случващото се. Simple Smile
А като напишеш номера на трансакцията в търсачката на Пейпал за трансакции излиза ли нещо?

# 34
  • Мнения: 17
И аз така си помислих, че може да имам регистрирани два акаунта и затова поисках забравена парола на единия ми имейл, на който получавам също писма от пей пал за извършено плащане. И така като поисках то ми прати на имейла да си сменя паролата и аз като сложих нова парола се оказа, че явно съм се регистрирала сега наново и затова исках да го изтрия този акаунт. Там нямам нито регистрирана карта, нямам нищо.

Другия вариант наистина може да влизам по някакъв начин с този имейл и да ме логва като гост. Но нямам представа как става това. Хем да влизам с другия имейл, хем да ми тегли от сметката, където ми е регистрирана картата с имейла, с който съм регистрирана в пей пал.

Иначе установих, че само транзакциите, за които съм получила известие в другия имейл ми липсват в хисторито. Тоест имейла, с който не съм регистрирана в пей пал.

Направих пробно да стигна до поръчка и винаги ми иска име и парола за пей пал. Единствено ако не съм влязла в сайта, от където ще купувам и заредя кошницата и натисна бутона на пей пал, тогава вече плащането може да мине като гост.

Иначе като напиша номера на транзакцията в пей пал нищо не ми излиза, все едно няма такова плащане.

# 35
  • Мнения: 5 790
Значи да видим дали съм разбрала правилно:
Имаш два имейл адреса. Получаваш известия за направено плащане и на двата.
И двата имейл адреса ли са регистрирани в Пейпал?
Колко кредитни/дебитни карти имаш, с които плащаш?

# 36
  • Мнения: 17
Да, имам два имейл адреса, с които съм регистрирана по сайтовете, от които пазарувам.

Получавам известия от пей пал и на двата, но най- вече на този на който съм регистрирала пей пал сметката ми. На другия ми е необяснимо защо получавам известия.

Само единият имейл е регистриран в пей пал. И само една регистрирана карта имам регистрирана в пей пал. Тоест всички разплащания ми минават от една регистрация.

# 37
  • Мнения: 17
Най- накрая получих едно писмо от пей пал, в което има някаква надежда. Вече сигурно поне 7-8 писма съм им писала и най- накрая улучих един имейл адрес, от който се заеха с проблема ми. Понеже искам да повдигна диспут за едно от нещата, които съм купила. Ето текста на писмото:



"Thank you for contacting PayPal regarding the payment you have made on the 16th of June. I have read your email and I am very pleased to help you.

I have reviewed your payments and with the receipt ID I was be able to find your payment.

If you are not satisfied with this transaction and wish to open a claim to receive a refund of your payment, please send us an email and we will log your complaint in our system. I need you to contact us from the email that you introduced when you made the payment. For security reasons I can only give you the domain of the email which is @gbg.bg

Please state the amount, date and the email address of the seller and we will create a claim within 24-72 hours. We will then notify you by email about the progress of your claim.

We recommend you the next time you make a payment using PayPal; you should log in introducing your email address and your PayPal password. That way all your payments will be registered and you could check them on the history of your account."

# 38
  • Мнения: 5 790
Ползвала си Пейпал като гост.
Логвала си се с мейла, който не е регистриран в Пейпал, а в сайта, от който си плащала. Това ми е единственото разумно обяснение.

# 39
  • Мнения: 17
Най- вероятно така е станало. Там е работата, че имам спомен, че съм влизала след като съм въвеждала потребителско име и парола. Последната ми покупка от един сайт отново не виждам в хисторито, а съм сигурна че се логнах с името и паролата си.


Затова ще наблюдавам какво ще стане при следваща покупка, ще внимавам да си напиша правилния имейл, макар че при мен го попълвам автоматично с програма и той си е запаметен там правилния, с който съм регистрирана в пей пал. Но сега ще го напиша ръчно, за да съм сигурна.

# 40
  • ...край Дунава
  • Мнения: 214
Получих писмо от ПП:

Подател:   <paypal.feedback@echosurvey.com>   
До:   .....   
Относно:   PayPal Needs Your Feedback   
Дата:   Сряда, 2012, Юли 18 16:29:40 EEST


Dear .......,

We understand that you may have initiated a dispute with a seller recently. We appreciate your cooperation during this process.

As part of PayPal's Commitment to excellence, we would like to ask you to take just a few minutes to answer questions regarding PayPal's dispute resolution process.

To respond to our survey, please click on the web address below. If that does not work, please cut and paste the entire web address into the address field of your browser.

NOTE: Please respond within five days. After 5 days, this invitation will expire.

http://surveys2.incontact.com/paypal/survey_paypal.taf?survey_id … 9249-EFC0AE09CF5B

Thank you for your feedback and continued business with PayPal!

Sincerely,

PayPal Customer Support

** An important note from the survey vendor **

PayPal, as the party who controls the data collected in this survey, may use your responses together with existing data it has about you to ensure its products and services meet your needs. PayPal will treat data collected from you in accordance with PayPal's privacy policy. To review this privacy policy, please contact PayPal or visit PayPal's web site.

If you want to be excluded from future surveys and survey correspondence, please click below:
http://surveys2.incontact.com/paypal/opt_out.taf?id=CCA7780F-418 … amp;client=paypal


Какво означава?

# 41
  • Мнения: 5 790
Да попълниш анкета дали си доволна от начина, по който е решен диспута ти.
Нормална практика е, не се притеснявай.

# 42
  • ...край Дунава
  • Мнения: 214
А, добре Hug

# 43
  • Мнения: 1
Здравейте,как да използвам тези 1,50 евро който ми върнаха след верификацията на картата ми.Преди малко направих друго плащане но тези пари си останаха така  newsm78

# 44
  • Мнения: 5 790
Плащането трябва да е в евро и автоматично ще дръпне първо тях.
Можеш и да ги обърнеш в друга валута - над табличката пише Conversion options или нещо подобно.

Общи условия

Активация на акаунт