Пейпал - помощ! - 7-ма тема

  • 47 548
  • 740
  •   1
Отговори
  • Мнения: 5 790
Пейпал е система за онлайн разплащания.
Регистрацията в нея е бърза и лесна.
Използването й ви гарантира, че продавачът/магазинът няма да видят данните от кредитната ви/дебитната ви карта и да злоупотреби с тях.
За да регистрирате кредитна/дебитна карта в Пейпал, трябва да има задължително пари в нея, около 5 лева са достатъчни. В момента на добавянето на картата ще ви блокират 1 долар, който няма да изтеглят въобще. Това се прави, за да се провери, че такава карта наистина съществува. При верифицирането, ще ви изтеглят 1.50 евро, които ще ви върнат в баланса, след като въведете правилния код за верификация, получен от разпечатката на трансакциите ви, които дава банката ви, или го видите в електронното банкиране.

Регистрация в Пейпал

Как да смените курса, така че да ви таксува по курса на банката ви:
Начините са 3:

Първи:
-> My Account
-> Profile
-> Financial Information
-> Recurring Payments
-> Edit Funding Options
-> Conversion Options
-> Bill me in the currency listed on the seller's invoice.
-> Submit

Втори: Ако нямате такава опция:
-> Credit/Debit Cards
-> Bank Accounts
-> Currency Balances
-> Gifts and Discounts
-> My preapproved payments
-> Manage the automatic payments you send to merchants.
-> My preapproved payments
-> Set Available Funding Sources
-> Conversion Options
-> избирате втората опция
-> Submit

Трети:
Ако нямате нито една от трите опции, в момента на плащането с Пейпал, избирате Bill me in the currency listed on the seller's invoice. И на всяко следващо плащане проверявате дали тази опция е отметната.

Как да верифицирате картата си:

Картата се верифицира, за да може да плащате с нея над 100 евро. Това означава, че когато изхарчите от тази карта 100 евро, ако не е верифицирана, картата  ще се блокира до въвеждането на кода за верификация. Може да платите 2 х 50 евро, или 100 пъти х 1 евро, на на следващото евро картата ви ще е блокирана.
За да верифицирате картата, трябва да го наредите в Пейпал. Само не става. След като наредите верификация, ще получите кода от вашата банка.
Като си влезете в акаунта, от страни, вдясно пише:
To Do List - Verify my Account.
Системата ще ви изтегли 1.50 евро.
Кодът се полава в месечното ви извлечение от банката-издател на картата ви. Може също да си поискате разпечатка на транзакциите си, или да го видите в електронното банкиране, ако имате такова.
Кодът не се получава веднага, а след 3-4 работни дни, когато се осчетоводи транзакцията.
Срещу него пише - PAYPAL EXPUISE XXXX, където ХХХХ са четирите цифри, които е кодът.
Когато въведете правилния код, системата ще ви върне 1.50 евро и те ще останат в акаунта ви, като може да плащате с тях.

Ако регистрирате втора карта, защото старата ви е изтекла, трябва отново да я верифицирате. Това е задължително вече и няма как да се избегне.
Ако регистрирате нова карта, защото старата ви е изтекла, но със същия номер, но различен секюрити код и дата на валидност - в общия случай не се налага да се верифицира отново. Въпреки това, проверете в началото на акаунта, в таблицата дали има To do list - Verify/Confirm my card.

Как да пуснете диспут:

За да пуснете диспут, намирате трансакцията, отваряте я и избирате Resolve a problem with this transaction. Следвате стъпките и описвате случая.
Ако не сте получили стоката - избирате I haven't received my item.
Ако стоката се различава от описанието - избирате The item I received is significantly not as described. В този случай ще ви накарат на върнете стоката за ваша сметка и едва след като продавачът си получи пакета, ще ви върне парите.
Внимавайте да не затворите диспута, защото няма да можете да го отворите отново.
Ако не намерите решение с продавача в диспута, може да ескалирате до Claim. По този начин оставяте решението за спора ви с продавача да бъде взето от Пейпал. Бутонът за ескалиране до Claim се появява няколко дни след пускането на диспута, не веднага.

Имайте предвид, че в Пейпал НЕ СЕ ВИЖДА наличността по картата, която сте регистрирали. Там ще седят само нули, ако ще и милиони да имате по картата. Това не е електронно банкиране и няма как да ви се виждат парите.

Старите теми:
Пейпал - помощ
Пейпал - помощ - 2-ра тема
Пейпал - помощ - 3-та тема
Пейпал - помощ - 4-та тема
Пейпал - помощ - 5-та тема
Пейпал - помощ - 6-та тема

Успех в пазаруването!

# 1
  • Мнения: 116
Запис и...пак да питам-сетих се,че преди време и аз имах имейл с линк през който трябваше да влезна в Пейпал,адресиран към мен,с името ми.Ако имаше нещо нередно,вече щеше да си е проличало за 2-3 месеца,нали?

Последна редакция: пт, 06 юли 2012, 12:52 от Мидичка

# 2
  • Мнения: 353
Сега тук ли да питам,ето отново тогава:

..."Сега се сетих още нещо,това се случва за втори път,но за предната пратка не знаех и не попитах тук и така си и остана.
Възможно ли е на адресът в UK където е изпратено писмото,някой друг вместо мен да плати и да вземе пратката?"

 

# 3
  • Мнения: 125
Алекс, за темата   bouquet

Запис и...пак да питам-сетих се,че преди време и аз имах имейл с линк през който трябваше да влезна в Пейпал,адресиран към мен,с името ми.Ако имаше нещо нередно,вече щеше да си е проличало за 2-3 месеца,нали?
След като ти е било изписано цялото име, предполагам, мейлът е бил наистина от ПП и не би трябвало да има проблем.

Възможно ли е на адресът в UK където е изпратено писмото,някой друг вместо мен да плати и да вземе пратката?"
Можеш ти сама да си го платиш по интернет. На самата картичка си пише колко и как да се плати. Свържи се с превозвача и поискай да ти прати копие на картичката

# 4
  • Мнения: 116
Aia',благодаря  Simple Smile

# 5
  • Мнения: 2 229
Simple Smile Да си копирам питането от миналата тема:

Ако сайта не ми дава да платя, защото "Paypal does not allow your country of residence to ship to the country you wish to"

billing и shipping адреса трябва да са съвсем еднакви каквито са на картата – не само държава/град, а целия ли?  Защото се чудя дали не мога да поръчам до адреса в работата. Мерси!

# 6
  • Мнения: 125
foxie, според мен съобщението, което ти дава означава, че сайта не приема плащане с БГ карти.

# 7
  • Мнения: 353
  От притеснения пак забравих  БЛАГОДАРЯ ЗА ТЕМИЧКАТА   Hug


Можеш ти сама да си го платиш по интернет. На самата картичка си пише колко и как да се плати. Свържи се с превозвача и поискай да ти прати копие на картичката

"Няма нищо изпратено" казват,а пратката си я виждам,че стои задържана от митницата  newsm78
Задържана е вече много време,а първата си е от около 3 месеца.
Ако е трябвало да има писмо и за нея,те предполагам щяха да ми кажат......но сега попитах и казаха,че няма нищо.
Има ли вариант да са си направо конфискувани,без право на вземане?
В голяма чуденка съм  newsm78

    

Последна редакция: пт, 06 юли 2012, 14:35 от MiSs CApRiCe

# 8
  • Мнения: 125
MiSs CApRiCe, Parcelforce пазят стоката при тях 20 дни и после я връщат на изпращача. Така че това от преди 3 месеца го забрави. За другото, ако не са минали 20 дни, пиши директно на Parcelforce, като им дадеш тракинга и ги питай колко и как да платиш, защото не си получила писмо  Peace

# 9
  • Мнения: 353
MiSs CApRiCe, Parcelforce пазят стоката при тях 20 дни и после я връщат на изпращача. Така че това от преди 3 месеца го забрави. За другото, ако не са минали 20 дни, пиши директно на Parcelforce, като им дадеш тракинга и ги питай колко и как да платиш, защото не си получила писмо  Peace
Добре,супер,но нямам идея къде да им пиша, а пратката стои така:
"Status:                      Delivered"
"International Hub     Handed to Customs"

Много ти благодаря,че ми помагаш   bouquet

# 10
  • Мнения: 125
Пиши им от тук
Дай тракинга, да видим точно какво излиза в сайта.

# 11
  • Мнения: 353
Ох,благодаря ти,току що им писах точно от тук,добре,че и ти ми показваш същото   bouquet
Дано да ми отговорят,дано успешно да изляза от тази боза  Crazy

# 12
  • Мнения: 125
Дано да си получиш нещата  Praynig
Сподели после как са се развили нещата.

# 13
  • в тристайна гарсониера :)
  • Мнения: 208
  bouquet

# 14
  • Мнения: 29
Здравейте - на клуба на Знаещите!
Много Ви моля за някакви идеи - как да си реша проблема.
Прочетох назад в предната тема, но не видях някой да се е сблъсквал с точно това.
Затова си позволявам да Ви помоля за помощ -
Имам акаунт в ПП отдавна и си плащах всичко нормално. Преди два месеца си смених банката и кредитната карта. Смених ги в ПП, верифицирах новата карта и от тогава не съм влизала в ПП. Снощи се опитах да платя в Ла редут чрез ПП и ми каза, че или името или паролата са ми грешни. Понеже беше късно през нощта, а французите правят обикновенно по това време нещо по сайта си, реших че се е бъгнал и оставих за днес. Но ... и днес ми отговаря същото. Опитах се да вляза в акаунта си директно през  www.paypal.com , но и от там не става - отговаря ми следното - " Please make sure you enter your email address and password correctly. If you still can't log in, please see the Troubleshooting Tips below. " А съм сигурна, че адреса и паролата са правилни.

Просто нямам никаква идея какво трябва да стане от тук нататък.
Благодаря Ви предварително за отделеното време   bouquet

Общи условия

Активация на акаунт