Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да променя настройките си, за да бъда таксуван в местната валута на банката ми, когато използвам PayPal?
Как мога да потвърдя картата си в PayPal?
Как мога да изтрия акаунт в PayPal?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да променя настройките си, за да бъда таксуван в местната валута на банката ми, когато използвам PayPal?
За да промените настройките си, така че да бъдете таксувани в местната валута на вашата банка при използване на PayPal, можете да изберете от следните методи: 1) Отидете в „Моят акаунт“ -> „Профил“ -> „Информация за финансовата информация“ -> „Редовни плащания“ -> „Редактиране на опциите за финансиране“ -> „Опции за преобразуване“ -> "Таксувайте ме във валутата, посочена в сметката на продавача" -> "Изпращане"; 2) Ако нямате достъп до тази опция, отидете в „Кредитни/дебитни карти“ -> „Банкови сметки“ -> „Баланси на валута“ -> „Подаръци и отстъпки“ -> „Моите предварително одобрени плащания“ -> "Управление на автоматичните плащания, които изпращате към търговците" -> "Моите предварително одобрени плащания" -> Изберете опцията за налични източници на финансиране" > "Опции за преобразуване" > Изберете втората опция > Изпращане; 3) Ако нито една от тези опции не е налична, по време на плащане с PayPal изберете „Таксувайте ме във валутата, посочена в сметката на продавача“. За всяко последващо плащане се уверете, че тази опция е отметната.
-
Как мога да потвърдя картата си в PayPal?
За да потвърдите картата си в PayPal, първо трябва да поръчате верификация. След това ще получите код от вашата банка. Когато влезете в акаунта си, от дясната страна има списък със задачи - "Проверете моята сметка". Системата ще изтегли €1,50 от вашата сметка. Кодът се намира в месечното ви банково извлечение, издадено от банката, която е издала картата ви. Можете също да поискате разпечатка на транзакциите си или да го видите в онлайн банкирането си (ако имате такова). Кодът не се получава веднага; отнема 3-4 работни дни, докато транзакцията бъде осчетоводена.
-
Как мога да изтрия акаунт в PayPal?
-
Как мога да отворя спор в PayPal?
-
Трябва ли да потвърдя отново кредитната си карта след смяна в PayPal?