Идеи, стартиране и развитие на бизнес 18

  • 78 992
  • 810
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 241
Гледам една фактура пред мен сега...

1 кг месо от този вид крава струва 193лв без ДДС.

После да не кажете, че не давам идеи за бизнес.  Mr. Green
Ти виж   Money колко струва телешко от Кобе... Ама виж и как точно се отглеждат животните.  Shocked

# 316
  • Мнения: 11
Да кажа и аз видях заведение за мъфини, което беше готино, че вече не работи. А беше ново и многообещаващо.  Sad  Може би location-а, може би високите цени или наем са изиграли решаваща роля.
А идеята ми е: за тези, които умеят да шият. Нали всички наелонови торбички ще стават платени и си мислех, че ми трябва платняна пазарска чанта.  Peace Но да е готина да не е точно като от едно време. Чантите от наелон, които са от материя тип човал не ми харесват, а и не са еко.  Wink Понякога списанията слагат чанти като подаръци. А вие може да им намерите пазар като рекламирате в интернет. Материята трябва да е издръжлива и да не са скъпи.

Пример:   



"Луди пеперуди" искаш ли още модели за идеи за плетене?

# 317
  • Мнения: 1 129
Здравейте, сега ви откривам и ако приемате нови членове се записвам да ви следя, тъй като с мъжът ми стартирахме преди няколко месеца собствен бизнес. Той напусна работа, а аз все още работя, защото е трудно и трябва време. Предполагам, че темата би могла да ми бъде полезна. Ще прочета какво сте писали и назад.  Grinning

# 318
  • Мнения: 4 864
Поли,какъв е вашият бизнес?

# 319
  • Мнения: 1 129
Ами занимаваме се с виртуални разходки на хотели, ресторанти, апартаменти за продажба, вили и т.н. Като тази в подписа ми. Общо взето тип рекламен бизнес. Въпросът е, че у нас все още не е много популярно. Всъщност в България има само още 1-2 човека, предлагащи тази услуга и нещата се случват по-трудно и по-бавно. Фирмата е регистрирана от няколко месеца и предполагам, че е нормално да мине време преди да се развие, а може и нищо да не стане, но решихме да опитаме.
Та, това е общо взето.

А сега да попитам, смятате ли, че има ефект от онлайн каталозите за фирми, защото имаме регистрация в един и сега обмисляме дали да не се свържем с още някой, но не знам дали има смисъл.

# 320
  • Мнения: 116
Вижте на какво попаднах във фейсбук http://www.facebook.com/pages/%D0%91%D0%B0%D0%B1%D0%B0-%D0%BF%D0 … C/429125250473006
Може би е обикновена агенция за детегледачки,но е представена много идейно.

# 321
  • Мнения: 3 634
Всъщност в България има само още 1-2 човека, предлагащи тази услуга и нещата се случват по-трудно и по-бавно.

Съмнявам се. Още преди 7 години работех във фирма, която се занимаваше и с това. В началото беше много интересно и особено доходно, но вече се наситиха собственици и посетители на сайтове. Все пак ще имате успех, ако работите съвемстно с уеб-дизайнери, които да предлагат виртуален тур на клиента.

# 322
  • Мнения: 1 129
Съмнявам се. Още преди 7 години работех във фирма, която се занимаваше и с това. В началото беше много интересно и особено доходно, но вече се наситиха собственици и посетители на сайтове. Все пак ще имате успех, ако работите съвемстно с уеб-дизайнери, които да предлагат виртуален тур на клиента.

Ами поне регистрираните и обявени лица, занимаващи се само с това са толкова. Мислили сме идея да се свържем и с уеб-дизайнери и с агенции за недвижими имоти, но още не се е избистрила и не знам от къде да започнем. Към този момент сме работили с клиентите предимно посредством имейл адреси, което сработи в началото, но мисля, че е време да обърнем подхода с обикаляне и лично разговаряне.

Мидичка, агенцията е наистина интересно представена.

# 323
  • Мнения: 600
Здравейте..  bouquet .. много хубава тема,сега я откривам...
Аз по принцип не съм в БГ ,но преди време имах бизнес там..6те се опитам и тук ,за сега разу4авам основно изискванията,4е с глобите 6ега не си правят.. smile3529

# 324
  • Мнения: 116
Имам въпрос относно взаимоотношенията с клиентите.Ухажвате ли ги?Как?От няколко дни се чудя по какъв начин мога да заявя благодарността си към клиентите,така че и те да са доволни и пак да изберат мен не само заради качеството,но и заради специалното отношение към тях.Едната идея,която ми идва е да поемам половината доставка.Но това сякаш не се забелязва много.Другата е да слагам малко подаръче.Но колко малко?И дали клиентът няма да го приеме все едно цените са завишени,заради подаръка?

# 325
  • Мнения: 4 864
Имам въпрос относно взаимоотношенията с клиентите.Ухажвате ли ги?Как?От няколко дни се чудя по какъв начин мога да заявя благодарността си към клиентите,така че и те да са доволни и пак да изберат мен не само заради качеството,но и заради специалното отношение към тях.Едната идея,която ми идва е да поемам половината доставка.Но това сякаш не се забелязва много.Другата е да слагам малко подаръче.Но колко малко?И дали клиентът няма да го приеме все едно цените са завишени,заради подаръка?

Какъв ти е бизнесът?

# 326
  • Мнения: 116
Бизнес е много силно казано.Да кажем,че продавам от време на време.Картини и рисувано стъкло основно.

# 327
  • Мнения: 3 634
От няколко дни се чудя по какъв начин мога да заявя благодарността си към клиентите,така че и те да са доволни и пак да изберат мен не само заради качеството,но и заради специалното отношение към тях.

Ако качеството отговаря на цените и процеса се случва с вежливо и компетентно отношение, това е достатъчно. Не бих давала подаръци освен, ако не са обвързани с конкретна кампания.

Бизнес е много силно казано.Да кажем,че продавам от време на време.Картини и рисувано стъкло основно.

В Амазон предлагат безплатно опаковане, ако е за подарък.

# 328
  • Мнения: 116
Да,наистина това с подаръка не звучи много добре,трябва да е нещо ненатрапчиво.Или ако е подарък да е обвързан с определени условия.Цените в момента са ми доста занижени,поради тази причина не мога да си позволя да поема изцяло доставката.Чувала съм,че някои колеги слагат благодарствена картичка.Това сякаш е по-семпло.И това с опаковката-подарък е интересно.

# 329
  • Мнения: 241
Да,наистина това с подаръка не звучи много добре,трябва да е нещо ненатрапчиво.Или ако е подарък да е обвързан с определени условия.Цените в момента са ми доста занижени,поради тази причина не мога да си позволя да поема изцяло доставката.Чувала съм,че някои колеги слагат благодарствена картичка.Това сякаш е по-семпло.И това с опаковката-подарък е интересно.
Сложи подарък, който "да работи" за следващата продажба и за следващият клиент. Това с доставката не трогва никого, защото се забравя (особено за твоя бизнес, който е по-скоро в еднократните покупки — рядко, виж ако продаваше книги, намалението в доставката има тежест). Бих сложил ключодържател, свързан със самата покупка: ако е картина, да е по темата и да напомня за нея, ако е рисувано стъкло, да е стъклен, който да напомня за предмета и да буди интереса на околните. Нещо дребно, което може да се показва и да привлича вниманието на околните — хем клиента ти ще се чувства поласкан от интереса на околните, хем те ще научат за твоите творби от "доволен клиент". Стъклото дава възможност да правиш висулки за GSM, или дребни бижута, бизнес аксесоари за бюро... Бъди различна, че да те запомнят и пак да те потърсят. Peace

Общи условия

Активация на акаунт