Re: Пазаруване от Amazon.co.uk и Amazon.de - 13

  • 60 852
  • 738
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 876
skubi77,
Help след това в дясно бутона   contact us и ще ти се отвори прозорец да избираш-чат,ел.поща  или телефон.

# 436
  • Мнения: 0
skubi77,
Help след това в дясно бутона   contact us и ще ти се отвори прозорец да избираш-чат,ел.поща  или телефон.
 bouquet
то било оранжево,за това не съм го видяла ooooh!
Моля някой с добър английски да ми каже какво точно искат да ми кажат-ще ми върнат ли пощенските или не?Получих обувки които са като избелели

Hello .

Please note that we can only pay for the cost of return delivery if the return is a result of our error.

However, the items you have purchased are not what you expected. On this occasion if you could confirm the costs you incurred in returning the items to us, we’ll be glad to reimburse your return delivery costs.

Please submit your receipt for your return postage via PDF to the e-mail address below.


Благодаря ти  bouquet

Последна редакция: ср, 24 окт 2012, 14:17 от skubi77

# 437
  • Wolwedans
  • Мнения: 396
skubi77,
Help след това в дясно бутона   contact us и ще ти се отвори прозорец да избираш-чат,ел.поща  или телефон.
 bouquet
то било оранжево,за това не съм го видяла ooooh!
Моля някой с добър английски да ми каже какво точно искат да ми кажат-ще ми върнат ли пощенските или не?Получих обувки които са като избелели

Hello Valentina,

Thank you for contacting Amazon.co.uk. I'm sorry to hear about the issue you have experienced with your order #203-1056907-3607521.

Please note that we can only pay for the cost of return delivery if the return is a result of our error.

However, the items you have purchased are not what you expected. On this occasion if you could confirm the costs you incurred in returning the items to us, we’ll be glad to reimburse your return delivery costs.

Please submit your receipt for your return postage via PDF to the e-mail address below.

Казват да им върнеш сгрешения артикул и да приложиш копие от разписката по разходите от връщането, в PDF format,  за да ти възстановят и пощенските

# 438
  • Мнения: 3 714
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000Y16EPU/ref=ox_sc_act_titl … id=A3P5ROKL5A1OLE
http://www.amazon.co.uk/Tomy-Aquadoodle-Travel-Drawing-Green/dp/ … =pd_cp_k_h_b_cs_0

Дали има разлика между тези две играчки за рисуване  newsm78 Едната са я кръстили Aquadoodle другата Aquadraw, цените са различни, изглеждат ми еднакви  newsm78

# 439
  • Мнения: 781
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000Y16EPU/ref=ox_sc_act_titl … id=A3P5ROKL5A1OLE
http://www.amazon.co.uk/Tomy-Aquadoodle-Travel-Drawing-Green/dp/ … =pd_cp_k_h_b_cs_0

Дали има разлика между тези две играчки за рисуване  newsm78 Едната са я кръстили Aquadoodle другата Aquadraw, цените са различни, изглеждат ми еднакви  newsm78
Даже детенцето на снимката е еднакво  Laughing И на мен ми изглеждат еднакви, но има разлика в тежестта им  newsm78

# 440
  • Мнения: 1 162
 Единствена разлика, която забелязах е, че едното е зелено, другото - червено  Mr. Green номерата на модели също са различни, но дали се различават по размери - не знам newsm78

# 441
  • Мнения: 3 714
Поръчах по-евтиното  Mr. Green
Ще го видим като дойде  Grinning

# 442
  • Пловдив
  • Мнения: 692
Момичета, ако някоя следи сокоизтисквачката Филипс и я намалят подобаващо ще пише ли тук? Искам да я купя на намаление, че не ми е спешна  Laughing

# 443
  • Мнения: 27
Здравейте и извинявайте, че нахлувам така.
Скоро направих поръчка , но ях объркала името си и съответно ми писаха, че нещо не е наред с картата ми. Влязох и оправих нещата, но пак ми писаха същото. Сега ми изпращат това :
Important Messages
We thought you should know that we're experiencing a delay with your order. We apologise for any inconvenience. Please take note of the revised dispatch and delivery estimates marked in red below.

Before we can proceed with your order, your credit card's issuing bank requires you to do one of the following:
* Update the expiration date on the credit card you entered.
* Choose an alternate credit card from your account.
* Enter a new credit card number.
Click  to continue.
От това разбирам, че няма пролем с картата, но не мога да разбера какво трябва да сменя и трябва ли да въведа и друга карта или нещо не съм разбрала.
Благодаря ви предварително!

# 444
  • там край морето...
  • Мнения: 166
Здравейте и извинявайте, че нахлувам така.
Скоро направих поръчка , но ях объркала името си и съответно ми писаха, че нещо не е наред с картата ми. Влязох и оправих нещата, но пак ми писаха същото. Сега ми изпращат това :
Important Messages
We thought you should know that we're experiencing a delay with your order. We apologise for any inconvenience. Please take note of the revised dispatch and delivery estimates marked in red below.

Before we can proceed with your order, your credit card's issuing bank requires you to do one of the following:
* Update the expiration date on the credit card you entered.
* Choose an alternate credit card from your account.
* Enter a new credit card number.
Click  to continue.
От това разбирам, че няма пролем с картата, но не мога да разбера какво трябва да сменя и трябва ли да въведа и друга карта или нещо не съм разбрала.
Благодаря ви предварително!

Изискват да провериш * датата на валидност на картата, която си въвела,
*или да избереш друга карта от твоя акаунт(ако си въвела повече от една карта, да избереш другата),
* или направо да въведеш нова карта в твоя акаунт.
От това което изискват,оставам с впечатлението , че или валидността на картата ти е изтекла, и трябва да я подновиш в банката, за това не могат да си дръпнат парите от там, и за това те молят да избереш друга карта, от която да си дръпнат парите за поръчката за да могат да я подготвят за изпращане.
 Peace

# 445
  • Мнения: 27
Мерси много, но съм объркана, защото ми пишат, ме част от поръчката е изпратена и се чудя защо ще е изпратена, ако не са си взели парите.

# 446
  • там край морето...
  • Мнения: 166
Има ли друго писмо, освен това, което си публикувала? Защото от това което е цитирано, те уведомяват че се извиняват за забавянето на поръчката, и се извиняват за причиненото неудобство, но трябва да се направят тези няколко стъпки, преди да изпратят поръчката? Аз оставам с впечатлението, че поръчката изобщо не е преминала  към стъпка - изпращане

# 447
  • Мнения: 27
След това ми изпратиха едно съощение , с което ме известяват, че изпращят един от артикулите и да си проследя пакета. Аз отворих линка и пише, че е във Франция. За това не мога да разбера, дали съм платила или не?!

# 448
  • Варна
  • Мнения: 239
Влез в профила си и отиди на  Your Orders. Ако има проблем и не си успяла да платиш, най-отгоре ще ти излезе съобщение, че трябва да промениш метода на плащане. Ако няма съобщение и срещу артикулите пише dispatch soon, значи всичко е наред.
От различни продавачи ли са ти артикулите?

# 449
  • София
  • Мнения: 158
Момичета може ли да предложите код с който да намаля още малко тези чехлички? http://www.amazon.de/gp/product/B0019Q40ZK/ref=ox_sc_act_title_1 … id=A1FKPWG4PGB8I6

Общи условия

Активация на акаунт