Ягодка и Саса

  • 60 097
  • 470
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 270
       


Сайта на Ягодка  и   Сайта на Sasa    


ТОП 20
ЛИНК за  Проверка срок на годност на продуктите

ЛИНК за   Проверка срок на годност на продуктите- руски

ЛИНК за   Формуляр за връщане на ДДС                                    
                                                            
                                  
Проследяване на парфюми:                                      Проследяване на козметика:          
Шведски пощи                                                         Руски пощи
                                                              и
                                                     Български пощи


 Старата тема

                            

# 1
  • София
  • Мнения: 7 798
И аз тук.
След като ми блокираха картата заради Ягодка, ми издадоха нова и скоро мисля пак да рискувам с тях.
Дано да няма повече проблеми.

Момичета, колко най- голям % отстъпка сте получавали за код 'Липсваш ми' ?

Последна редакция: вт, 28 авг 2012, 10:30 от Иля

# 2
  • Мнения: 70
Иля, на мен наскоро ми предложиха общо 13 - 5% бонус за лоялност + 8% за 'липсваш ми' и  тива е най-високият процент, който са ми предлагали. Понеже не съм поръчвала от повече от година и половина (поради което и големият процент за 'липсваш ми'), сега наистина съм изкушена, но се притеснявам много за проблемите, които момичетата са имали с картите си.

Може ли някой, който е поръчвал напоследък, да сподели опит, за да знаем дали вече е отстранен този проблем?  Praynig

И също, ако може някой да обясни за това ДДС, защото преди нямаше подобно нещо и сега не знам какво да очаквам, ако направя поръчка?  Embarassed

# 3
  • Варна.....
  • Мнения: 1 754
ХЪм, аз последно из липсвах за 10 %.
Размина ми се ДДС -то, митничарите се оказаха разбрани!

# 4
  • София
  • Мнения: 7 798
Аз получих код за 11%, но ми се размина поръчката. Сега си чакам 12% код.  Laughing

# 5
  • Мнения: 1 270
Аз явно повече им липсвам, последното предложение е от 24 Август за 25 %  Mr. Green
Обаче сега съм на друга вълна, та ще им полипсвам още поне 6-7 месеца  Joy baby_neutral

# 6
  • София
  • Мнения: 7 798
Ооо, супер, skrita FUstA, аз за това попитах, да знам още колко могат да ми вдигнат %.
Значи и аз ще им липсвам още.  Whistling

# 7
  • Мнения: 1 270
Иля, определено изчакай, 25+10 са си 35% отстъпка  Peace
Сега си проследих мейловете  и са започнали от Март с 13%, Април 14%, Май - 15%,Юни -17.5%, Юли - 20%
Тъкмо за Нова година ще ти предложат 20%

# 8
  • София
  • Мнения: 7 798
Ще изчакам без проблем, и аз сега съм на друга вълна, а и повечето от нещата вече могат да се намерят и тук на добри цени.
skrita  Hug

# 9
  • Мнения: 167
Аз им липсвам като за 8 %, ама ще почакам още. Laughing

# 10
  • София
  • Мнения: 35 957
.....И също, ако може някой да обясни за това ДДС, защото преди нямаше подобно нещо и сега не знам какво да очаквам, ако направя поръчка?  Embarassed

Ако сумата на поръчката ти е над 30лв - вероятността да отиде на Митница е голяма. Там плащаш ДДС /20%от сумата на поръчката /+ Митническа такса /3,50лв за София/
От сайта ти връщат ДДС - след като им изпратиш снимка на Митническа разписка за платено ДДС

1. Попълни формуляра   
2. Прикачи снимка на разписката за ДДС директно  към формата
Трябва да видиш потвърждение, че формуляра е бил изпратен успешно и да получиш автоматичен мейл за подтвърждение. Ако не става - значи формуляра не е бил изпратен. Повтаряш операцията.
 
ПП.
Избираш:
   I'd like to send an electronic copy of my receipt (bmp, gif, jpeg or pdf format)

# 11
  • Мнения: 70
denis_d, много благодаря за разясненията!  Hug

Аз поръчвам на адрес в провинцията и митницата определено би усложнила нещата. А и това с блокираните карти никак не ми хареса, макар че плащам с PayPal. Поръчах си нещата от enzo.bg - първа поръчка ми е там, дано нямам проблеми.   Praynig

Харесала съм една маска, която обаче я има само в Ягодка и не знам...ще се почудя още известно време, те така или иначе пращат такива 'липсваш ни' предложения всеки месец.

# 12
  • Мнения: 1
Здравейте, рядко пиша, но ви чета и реших и аз да направя първата поръчка от ягодка. Имаше един ПЪЛНИТЕЛ за парфюм на Бушерон, който беше невероятно намален и именно това ме накара да го поръчам, дори не знам как мирише, ей така, заради цената му от 17лв (50мл)! Всичко добре, платих си доставка 1,60 (тъй като не добавих козметика) и какво стана след това - първо на митницата се заядоха, нямало такива намаления, в сайта си бил (първо казаха 130лв, после казаха 140, после 200...) аз им пратих линк (като за малоумни), линк към самия парфюм, както и към всички останали на Бушерон (да видят, че и другите са намалени, както им направих и снимка на страницата, плюс картината от парфюма с цената до него, пратих фактура, че съм превела 18,60 до сайта, както и копие от имейла, който те ми пратиха... Това го казвам само, за да знаете с какво може да се занимавате някой ден... До тук добре, с особена досадаа в гласа инспекторката на митницата в Пловдив ми каза, че парфюмчето идва към мен (Карлово). След като първо беше в цнтрална поща, после го местиха из клоновете, после не знаеха къде е, в крайна сметка си го намерих... и се оказа, че трябва да платя ДДС на стойност 18.60. От кога ДДС-то не е 20%, а 100% се чудя... както и защо пратка на стойност 18,60, идваща от ЕС, се разхожда по митници и т.н., още нещо - мито не ми е взето.... Не знам какво да правя, но засега мисля да и звънна на онази инспекторка да попитам за разяснение, не че някой ще ми върне парите де, (аз мога да пратя бележката от ДДС-то до ягодка, но те ли точно да ми връщат 18.60, при положение, че аз купих от тях парфюм за 17лв.) Кажете ако знаете нещо по темата, а аз ще ви уведомя какво са ми отговорили от митницата.





Развитие по случая - инспектрката не вдига телефона. Сега чак видях, че на фактурата за ддс ми е написала стойност на пратката 93лв. (след като по точно 6 начина и доказах, че парфюма е 17лв.)... Няма да оставя нещата така, звъннах в агенция митници, обясних за случая, казаха ми да ида в друга митница, за да преизчислим ддс-то... Както и да е, май просто имах кофти късмет да попадна на малоумна служителка, която дори един линк не може да отвори, за да види каква е цаната на даден артикул. (И за лош късмет - 1. промоцията свършва днес, 2. Парфюмът (пълнител) е вече изчерпан от няколко дни и днес даже са го изтрили, а 93лв. е цената на парфюмът в оригинално шише, т.е. не пълнител...). Не искам от сайта да ми връщат ддс-то, аз нямаше да им пиша, тъй като е достатъчно, че го купих на такава цена, голяма работа ако платя 3лв ДДС (колкото е реалното (смятам грубо)). Пожелавам ви успех и внимавайте да не купите нещо много евтино, че тук в Бг не знаят какво е намаление (последно един цитат "Е, какво е тва намаление, аз разбирам 10-20-30%, ама тоооо... 80%... айде моля ви" - това беше обяснението на въпросната инспекторка, когато и показвах колко струва парфюма.

Последна редакция: вт, 04 сеп 2012, 12:15 от verito_

# 13
  • Мнения: 1 270
verito_ просто са решили да се заядат с теб  Peace

# 14
  • София
  • Мнения: 20 084
verito_ , щом стойността на поръчката ти е 17 лв., не им дължиш абсолютно никакво ДДС. То се дължи за поръчки на стойност над 30лв.
Не се отказвай да си търсиш правата!  Peace

Общи условия

Активация на акаунт