От Франция до България - превоз на покупките ни (16)

  • 53 251
  • 751
  •   1
Отговори
# 585
  • София
  • Мнения: 37 657
Смарт таксуват на започнат килограм. Ако имаш пратка 1.100, ще платиш 6лв Rolling Eyes

# 586
  • Мнения: 327
Смарт таксуват на започнат килограм. Ако имаш пратка 1.100, ще платиш 6лв Rolling Eyes

Е,как така,аз прочетох това и го копирам тук:
1.1. Доставка до България на поръчки от сайтове за бързо, лесно и удобно пазаруване от Франция и Англия.
 
2. Атрактивни цени за доставки от Франция и Англия до България - 2.93 лв. за един килограм, като изчисляването се извършва до грам (единственото условие е доставката на пратка да струва минимум 2.93 лв., т.е. даже и теглото на пратката да е по-малко от един килограм, цената, която следва да бъде заплатена е горепосочената).
 

# 587
  • Мнения: 2
Моля момичетата с изчезналите поръчки да споделят какво се случва с тях?!
За моята имам пуснат диспут в пейпал, паралелно си пишем със Сабине. Жената следва процедури но ми отговаря бързо на въпросите.... последно обаче почти 2 седмици чака от 'получателя на френския адрес' да и върне попълнена и подписана някаква форма. Засега това не се случва...
Всичко това за поръчка без подарък т.е. с номер и доставена отдавна според френските пощи, не и според Франсето обаче. Но те не вземат участие  в случващото се ... трябва да им докажа, че са я получили. Но обвиняват френските пощи в лъжа... та и срещу документ, че пратката е получена от представител на фирмата която ползват, пак не е сигурно, че ще признаят грешка...



и аз не получих 2 поръчки на стойност над 200 евро при проследяването ми излиза че са предадени на франсето, пуснах диспут делата приключиха на 29 ти декември и все още нямам отговор дали ще ми възстановят парите , ако някой има подобен проблем моля да ми пише какво се случва, благодаря  Cry


пиши на сайта че не си получила поръчките,искай им документ с който да ти докажат че са получени на френски адрес(подпис и име на получател) ако трябва се обади по телефона заплаши ги че ще подадеш жалба в полицията и европейската комисия за защита на потребителите,пиши на страницата им във FACEBOOK и докато не си получиш документите не ги оставяй на мира,след като ти го дадат превозвача или трябва да ти върне парите или да ти даде поръчката но без този документ никой нищо няма да направи!
можеш да подадеш жалба и във банката като не получена пратка!
от кой сайт са поръчките?



от ларедут ми писаха че ще ми възстановят парите, явно все още са коректни
Dear Madam,

You made a request concerning your last orders you did not receive by So Colissimo.

I apologize for that  inconvenience.

I reimburse your parcels : 57,78€ et 153,80€ by your Paypal account.

Thank you for patience.

Best regards.
 трябва ли сега да направя нещо newsm78

Последна редакция: пт, 11 яну 2013, 10:57 от bibi_784

# 588
  • София
  • Мнения: 2 296
от ларедут ми писаха че ще ми възстановят парите, явно все още са коректни
Dear Madam,

You made a request concerning your last orders you did not receive by So Colissimo.

I apologize for that  inconvenience.

I reimburse your parcels : 57,78€ et 153,80€ by your Paypal account.

Thank you for patience.

Best regards.
само не разбирам каква е тази микро сметка , и трябва ли сега да направя нещо newsm78
Браво, много се радвам!
Нищо не трябва да правиш, в ПП ще постъпят първоначално и едва след няколко работни дни ще отидат в картата ти. А може и в ПП акаунта ти да останат. Сумите са 2, защото вероятно поръчката е разделена на 2 части.  Peace

Коректни са, да, но ако имаха подпис, че поръчката ти е доставена, нямаше толкова бързо да ти върнат парите. Не са толкова наивни.
Колкото и лесно и удобно да се струва на повечето от вас, аз съм убедена, че пратките ни не изчезват по вина на превозвачите. Заплюйте ме пак ,че защитавам Даниела, но е достатъчно да  се помисли малко преди да се хвърлят камъни... Както в нашите пощи изчезват пратки, така и там се случва това. Като са "бяла" държава уж, не значи, че там са по-честни  и няма кражби и злоупотреби!  Simple Smile
А специално ФТБ нямат Дирекция  и офис с много служители, та да има мегдан за пипане.
Аз имам загубена пратка от друг сайт, по това време също имаше доста оплаквания от липсващи поръчки към ФТБ.  И през ум не ми е минало, че Даниела или някой от хората ѝ ще ми гепи тигана....

# 589
  • Мнения: 1 350
от ларедут ми писаха че ще ми възстановят парите, явно все още са коректни
Dear Madam,

You made a request concerning your last orders you did not receive by So Colissimo.

I apologize for that  inconvenience.

I reimburse your parcels : 57,78€ et 153,80€ by your Paypal account.

Thank you for patience.

Best regards.
само не разбирам каква е тази микро сметка , и трябва ли сега да направя нещо newsm78
Браво, много се радвам!
Нищо не трябва да правиш, в ПП ще постъпят първоначално и едва след няколко работни дни ще отидат в картата ти. А може и в ПП акаунта ти да останат. Сумите са 2, защото вероятно поръчката е разделена на 2 части.  Peace

Коректни са, да, но ако имаха подпис, че поръчката ти е доставена, нямаше толкова бързо да ти върнат парите. Не са толкова наивни.
Колкото и лесно и удобно да се струва на повечето от вас, аз съм убедена, че пратките ни не изчезват по вина на превозвачите. Заплюйте ме пак ,че защитавам Даниела, но е достатъчно да  се помисли малко преди да се хвърлят камъни... Както в нашите пощи изчезват пратки, така и там се случва това. Като са "бяла" държава уж, не значи, че там са по-честни  и няма кражби и злоупотреби!  Simple Smile
А специално ФТБ нямат Дирекция  и офис с много служители, та да има мегдан за пипане.
Аз имам загубена пратка от друг сайт, по това време също имаше доста оплаквания от липсващи поръчки към ФТБ.  И през ум не ми е минало, че Даниела или някой от хората ѝ ще ми гепи тигана....


аз съм на същото мнение  newsm10 newsm10
вземане даване със френските им партньори нямам и нищо не мога да кажа,но за Даниела съм сигурна че всичко което пристигне във България го изпращат на получатела!!!!!!!!

а Ла Редут са наистина много коректни
преди няколко месеца имах няколко поръчки от тях ,след получаването им установих че една хавлия ми липсва,не си направих труда да званна на Франсето защото си личеше че пратката не е отваряна,писах на сайта и след няколко имейла ми изпратиха хавлията  Simple Smile

Последна редакция: пт, 11 яну 2013, 11:15 от snow22

# 590
  • Мнения: 2
от ларедут ми писаха че ще ми възстановят парите, явно все още са коректни
Dear Madam,

You made a request concerning your last orders you did not receive by So Colissimo.

I apologize for that  inconvenience.

I reimburse your parcels : 57,78€ et 153,80€ by your Paypal account.

Thank you for patience.

Best regards.
само не разбирам каква е тази микро сметка , и трябва ли сега да направя нещо newsm78
Браво, много се радвам!
Нищо не трябва да правиш, в ПП ще постъпят първоначално и едва след няколко работни дни ще отидат в картата ти. А може и в ПП акаунта ти да останат. Сумите са 2, защото вероятно поръчката е разделена на 2 части.  Peace

Коректни са, да, но ако имаха подпис, че поръчката ти е доставена, нямаше толкова бързо да ти върнат парите. Не са толкова наивни.
Колкото и лесно и удобно да се струва на повечето от вас, аз съм убедена, че пратките ни не изчезват по вина на превозвачите. Заплюйте ме пак ,че защитавам Даниела, но е достатъчно да  се помисли малко преди да се хвърлят камъни... Както в нашите пощи изчезват пратки, така и там се случва това. Като са "бяла" държава уж, не значи, че там са по-честни  и няма кражби и злоупотреби!  Simple Smile
А специално ФТБ нямат Дирекция  и офис с много служители, та да има мегдан за пипане.
Аз имам загубена пратка от друг сайт, по това време също имаше доста оплаквания от липсващи поръчки към ФТБ.  И през ум не ми е минало, че Даниела или някой от хората ѝ ще ми гепи тигана....


аз съм на същото мнение  newsm10 newsm10
вземане даване със френските им партньори нямам и нищо не мога да кажа,но за Даниела съм сигурна че всичко което пристигне във България го изпращат на получатела!!!!!!!!
и аз мисля че ако имаха документ с подпис нямаше да ми върнат толкова бързо парите, бях се отказала да поръчвам вече от ларедут, но сега след като всичко е наред ще разгледам намалението. Благодаря на всички за подкрепата   bouquet

# 591
  • София
  • Мнения: 2 296
аз съм на същото мнение  newsm10 newsm10
вземане даване със френските им партньори нямам и нищо не мога да кажа,но за Даниела съм сигурна че всичко което пристигне във България го изпращат на получатела!!!!!!!!
Ами, френските им партньори са фирма. Голяма спедиторска фирма, в която само Кремена Живкова е българка, доколкото помня. Обвиненията в дребни кражби по подразбиране, че сме българи е несериозно според мен. На мен лично черни са ми куриерите и пощальоните из френско, като знам какви тъмни субекти работят в тези служби.
Една форумка, живееща във  Фр. ми е разказвала за какво иде реч и как от много сайтове поръчките се оставят в пощенската кутия( ако го позволява размера)  Mr. Green или направо пред входната врата...
Че там не е пълно с мургави братя, които небрежно да се наведат и да подберат лежащото пакетче на земята...  Tired

# 592
  • Варна
  • Мнения: 7 081
Моята изчезнала поръчка беше с проследяване и аз вярвам, че е била доставена след като е отбелязана в сайта на пощите като такава.
и не твърдя, че някой я е откраднал, само, че на френска земя след пощите някой не си е свършил работата и отговорност не поема никой.
Сайта връща веднага пари когато поръчките са без проследяване, дали не могат да докажат доставянето или не не знам, но труда и времето за една такава проверка месеци назад сред хилядите си продажби едва ли е оправдано, покриват си загубите и печелят доволни клиенти.

п.п. "куфара" ми е пристигнал в София сутринта, в понеделник ще ми го донесе куриера.

Последна редакция: пт, 11 яну 2013, 12:15 от Flash*

# 593
  • София
  • Мнения: 37 657
Смарт таксуват на започнат килограм. Ако имаш пратка 1.100, ще платиш 6лв Rolling Eyes

Е,как така,аз прочетох това и го копирам тук:
1.1. Доставка до България на поръчки от сайтове за бързо, лесно и удобно пазаруване от Франция и Англия.
 
2. Атрактивни цени за доставки от Франция и Англия до България - 2.93 лв. за един килограм, като изчисляването се извършва до грам (единственото условие е доставката на пратка да струва минимум 2.93 лв., т.е. даже и теглото на пратката да е по-малко от един килограм, цената, която следва да бъде заплатена е горепосочената).
 

От сайта:
1. Цената на посредническата услуга предлагана от Smart Delivery е :

За доставки от Франция до офиса в България:
3,00 лв (три лева) за всеки започнат килограм

Имах и уведомителен мейл по въпроса.

# 594
  • Мнения: 99
На мен миналия път като ми се загуби поръчката, изчезна след като пристигна на френски адрес и Франсето тогава ми възстановиха сумата. Сега пак ми изчезна една и ще видим какво ще стане.

Не обвинявам никого но знам за една мама от провинцията, която има чували с дрехи от ларедут  и други места без да пазарува по интернет, просто мъжа и е тираджия и я снабдява и тя после ги продава на приемливи цени. ( и аз си купих от нея едно пуловерче от новата колекция пролетта и така разбрах). Но повече инфо не знам.

Иначе съм съгласна че навсякъде има кражби по пощите и в чужбина и при нас. Както и че стават грешки при пакетирането.

# 595
  • Мнения: 23 097
Писанах на франсето вчера че съм направила поръчка на техен адрес, отговор никакъв.
Така ли се "комуникира" с тях?
Защото днес ще пускам още една, но ако ще съм в такова неведение през цялото време....просто супер...

# 596
  • София
  • Мнения: 37 657
Писанах на франсето вчера че съм направила поръчка на техен адрес, отговор никакъв.
Така ли се "комуникира" с тях?
Защото днес ще пускам още една, но ако ще съм в такова неведение през цялото време....просто супер...

Мирама, видях, че пита веднъж, но не отговорихме, сори.
Ако веднъж си се регистрирала при тях - офис Еконт и данни, не е нужно да им изпращаш мейли за всяка поръчка.
Преустановяват работата с БП, ако ти е такъв метода на доставка, пиши им адрес на Еконт, само това е промяната. Peace

# 597
  • Мнения: 4 447
Писанах на франсето вчера че съм направила поръчка на техен адрес, отговор никакъв.
Така ли се "комуникира" с тях?
Защото днес ще пускам още една, но ако ще съм в такова неведение през цялото време....просто супер...
Mirama, сега пусни една и с другия превозвач (аз съм много доволна от тях до момента) и ще можеш да си прецениш за нататък.
Едва ли ще могат на мига да отговорят все пак.

# 598
  • Мнения: 863
Писанах на франсето вчера че съм направила поръчка на техен адрес, отговор никакъв.
Така ли се "комуникира" с тях?
Защото днес ще пускам още една, но ако ще съм в такова неведение през цялото време....просто супер...

Мирама, видях, че пита веднъж, но не отговорихме, сори.
Ако веднъж си се регистрирала при тях - офис Еконт и данни, не е нужно да им изпращаш мейли за всяка поръчка.
Преустановяват работата с БП, ако ти е такъв метода на доставка, пиши им адрес на Еконт, само това е промяната. Peace

Аз отговорих веднага, че не се пише на Франсето за всяка поръчка, както и че инфо нямаме до последно и винаги е било така, но явно е нямало смисъл да пиша.

# 599
  • Мнения: 23 097
Ами друг писа, че се е свързал с тях и отговорили че имат курс.
За това попитах. В крайна сметка ми е първа поръчка, не само за мен и е нормално да се притеснявам и да искам да получа някаква информация.
Но все пак сме в БГ, където комуникацията с повечето подобни фирми е под всякаква критика за съжаление. (

Общи условия

Активация на акаунт