Тъпите таксита нямали работа, а отказват такава!

  • 23 630
  • 216
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: X
И тук ще дам 60 евро за 25 километра, ама освен от фирмата, поръчката ми беше потвърдена и лично от шофьора /който бях предупредена, че има опит с чужденци и освен родния си език, говори английски и що-годе два-три други/, проведох три разговора с  него по телефона, къде съм, с какво дете съм, има ли нужда от столче, посрещна ме, носи ми куфара, беше с риза и вратовръзка, водеше любезен разговор “сега погледнете наляво, това е Стад дьо Франс...“ и още, и още.

Все си мисля, че и тук за 5 лева на километър ще се барнат с вратовръзки и ще ти показват забележителностите.  Laughing

# 91
  • Мнения: 9 865
На мен веднъж един ми отказа да ме закара от кв. Орландовци до пл. Славейков, защото "таман ей са се връщам от там". На човека му омръзнал тоя маршрут, иска разнообразие. Следващият след него ме закара де, но това е най-смешният претекст, който съм чувала някога.
Относно услугата, има различни фирми и някои предлагат много добра услуга за тази цена. Случвало се е даже да ме вози шофьор с вратовръзка, с чиста и приятно миришеща кола. Жалко, че това не е стандарт.

# 92
  • Мнения: 2 280
Човек като е невъзпитан, да не кажа прост, за колкото и пари да му е работата все ще е недоволен, мърляв и ще се оплаква.
И проблемът изобщо не е в парите, които печелят, защото ако наистина не им стигат парите ще си скъсват задниците, ще те карат и през 3 блока, а не за 3км да ти отказват. Ама нали е по-лесно цял да люпиш семки и да се оплакваш Stop
И после само гледат колко бакшиш ще им оставиш...
 (разбира се, не всички, но предимно повечето).

# 93
  • София
  • Мнения: 6 602
И тук ще дам 60 евро за 25 километра, ама освен от фирмата, поръчката ми беше потвърдена и лично от шофьора /който бях предупредена, че има опит с чужденци и освен родния си език, говори английски и що-годе два-три други/, проведох три разговора с  него по телефона, къде съм, с какво дете съм, има ли нужда от столче, посрещна ме, носи ми куфара, беше с риза и вратовръзка, водеше любезен разговор “сега погледнете наляво, това е Стад дьо Франс...“ и още, и още.

Все си мисля, че и тук за 5 лева на километър ще се барнат с вратовръзки и ще ти показват забележителностите.  Laughing

И ще научат и езици Simple Smile Интересно е, че си вярваш на писанията.

# 94
  • София
  • Мнения: 12 190
Все си мисля, че и тук за 5 лева на километър ще се барнат с вратовръзки и ще ти показват забележителностите.  Laughing

Мисли си.
Който си е невъзпитан си остава невъзпитан и при тройно заплащане.

Вчера попаднах на готин шофьор на такси.  Peace И не се тръшкаше, че съм за кратко разстояние.

# 95
  • Мнения: X
И тук ще дам 60 евро за 25 километра, ама освен от фирмата, поръчката ми беше потвърдена и лично от шофьора /който бях предупредена, че има опит с чужденци и освен родния си език, говори английски и що-годе два-три други/, проведох три разговора с  него по телефона, къде съм, с какво дете съм, има ли нужда от столче, посрещна ме, носи ми куфара, беше с риза и вратовръзка, водеше любезен разговор “сега погледнете наляво, това е Стад дьо Франс...“ и още, и още.

Все си мисля, че и тук за 5 лева на километър ще се барнат с вратовръзки и ще ти показват забележителностите.  Laughing

И ще научат и езици Simple Smile Интересно е, че си вярваш на писанията.

Не, не си вярвам никак. Нашите невъзпитаници не могат никога да достигнат класата на пакистанците и индийците в Лондон например, които освен чужди езици са завършили и Психология и Връзки с обществеността.

# 96
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 23 687
На мене ми хареса това от горния линк.

"The driver may charge the passenger up to £40 for soiling if it requires the taxi to be taken out of service for cleaning."

40 паунда за почистване, ако му изцапаш колата.  Mr. Green
С дребното уточнение, че нямат предвид да му изцапаш колата, като си позволиш да влезеш с кални обувки, или не дай си Боже детето ти с обувки да изцапа гърба на предните седалки, както тук разбират "баси, как ми изцапа колата само!" шофьорите на такси  Laughing

"if it requires the taxi to be taken out of service for cleaning" - демек, да се наложи да я спреш от работа специално за почистване. Което е рядкост, например някой ако си върне двете шопски и петте големи ракии.

Както и да го въртите и да го сучете, тукашните шофьори на таксита имат още много да наваксват откъм култура - особено откъм възпитание и уважение към клиента.

Случвало се е даже да ме вози шофьор с вратовръзка, с чиста и приятно миришеща кола. Жалко, че това не е стандарт.

Това ще да е бил мъжът на Aisha!

Скъпия винаги много се радва на късите курсове. Не е реклама, но винаги  е чистичък, къпан и парфюмиран. Колата също е чиста, поддържана.

# 97
  • Мнения: X
На мене ми хареса това от горния линк.

"The driver may charge the passenger up to £40 for soiling if it requires the taxi to be taken out of service for cleaning."

40 паунда за почистване, ако му изцапаш колата.  Mr. Green
С дребното уточнение, че нямат предвид да му изцапаш колата, като си позволиш да влезеш с кални обувки, или не дай си Боже детето ти с обувки да изцапа гърба на предните седалки, както тук разбират "баси, как ми изцапа колата само!" шофьорите на такси  Laughing

"if it requires the taxi to be taken out of service for cleaning" - демек, да се наложи да я спреш от работа специално за почистване. Което е рядкост, например някой ако си върне двете шопски и петте големи ракии.

Както и да го въртите и да го сучете, тукашните шофьори на таксита имат още много да наваксват откъм култура - особено откъм възпитание и уважение към клиента.

А английският шофьор при вида на мръсните седалки ще те погледне и много културно и ще ти отвърне "Няма проблем, Мисис". Собственоръчно ще изчисти изцапаното от твоето дете и ще продължи работа. И през ум няма да му мине да ти иска пари за почистване, дори и да има такъв официален регламент. Sunglasses

Това за възпитанието и културата важи за всички. Далеч не са само (част от) шофьорите некултурни и невъзпитани. Такива елементи се срещат редовно, навсякъде и на всякакво ниво.

Последна редакция: вт, 11 дек 2012, 11:53 от Анонимен

# 98
  • Мнения: 14 900
И да си правим сравнение за английските шофьори, това едва ли ще повиши качеството на услугата тук..
Опира да културата на самия шофьор, незнам доколко фирмите упражняват рестрикции при оплакване от клиентите, но ме съмнява, защото ако имаше такива голяма част от тия шофьори, от които се оплакваме щяха да отпаднат.
А колите какво да ги коментирам има чисти и широки комфортни, има и такива бокручарници, че не е истина.
Случвало ми се е някой като ме издразни спирам го до някоя стоянка плащам му до стотинката и да ходи да троши главата.
А за багажа возила съм се в чужбина в таксита от летища и гари винаги шофьорът ми е качвал и свалял багажа, а тук не си правят и труда да слязат.
Да не говорим, че съм имала случай да поръчам такси до летището и като се отвори багажника- вътре огромната газова бутилка и няма място за куфара.

# 99
  • София
  • Мнения: 12 190
Това за възпитанието и културата важи за всички. Далеч не са само (част от) шофьорите некултурни и невъзпитани. Такива елементи се срещат редовно, навсякъде и на всякакво ниво.
С това няма как да не се съглася.   bouquet Но то не е свързано със заплащането, за съжаление.

# 100
  • София
  • Мнения: 12 190
Да не говорим, че съм имала случай да поръчам такси до летището и като се отвори багажника- вътре огромната газова бутилка и няма място за куфара.
Преди време дядо ми беше върнал така една кола и беше отказал да плати. При изрично предупреждение на диспечерката да ти се каже, че в багажника има метанова уредба и шофьорът бил очаквал да качикуфара на задната седалка... Crazy

# 101
  • Мнения: 2 052
Онзи ден закъснявах страшно за междуградски автобус, уточних ситуацията преди да се кача в таксито (спрях минаващо, по закона на Мърфи на стоянката нямаше, а от централа ми изпращаха твърде късно за спешната ситуация).
Оказа ми пълно съдействие по време на пътуване да намеря телефон на фирмата превозвач (имаше си таблет на таблото отпред), а след като взех телефона на автобуса той разговаря с шофьора от своя телефон и се разбраха къде и как да ме прехвърлят. Изчака с мен на уреченото място няколкото минутки до срещата и ми помогна с багажа. Разбира се, компенсирах го при заплащането - надявам се, адекватно. Ако този човек не ми беше оказал съдействие загубите ми чисто финансово щяха да да х6, отделно време и нерви. Много, много съм му благодарна.
Понякога ползвам таксита по къси маршрути от една до друга натоварена градска точка, тогава се е случвало да ми отказват курс, но сравнително рядко.

# 102
  • Мнения: 14 900
 Simple Smileбъръльо-бъръльо  и аз не съм плащала, с дете и с куфар и сак просто нямаше начин да се съберем в колата, е не че не можеше при желание, ама в крайна сметка, не мисля че трябва да правя компромиси с такива неща.

# 103
  • Мнения: 3 882
цената ( и в относителна , и в абсолютна стойност ) има значение за качеството на обслужването ,
не се заблуждавайте , сравненията със Запада няма да се получат

при такситата лошото е , че няма ка да се отсеят добрите от другите , както е в други сфери ,
такова е естеството на работа просто ...

# 104
  • Мнения: 386
Отказвали са ми доста пъти,но единият беше брутално.
На работа съм,бързам за среща, питам таксиметровя шофьор, а той ми заявяв "няма".Питам го защо - имал си работа, която не била в моята посока.Полудях.Що за отговор? Да беше казал - много е кратко разстоянето, ок (не,че е редно,де).Погледнах му номера на таблото, погледнах му името на баджа на таблото и се обадих на съответния номер.Беше ОК Супертранс.От там ми обясниха,че при сключване на договор, шофьорите са наясно,че нямат право да връщат клиенти.Обещаха ми да го накажат.Как - не съм питала.Не съм се и интерсувала после,де, но за мен беше достатъчно,че отсреща получих някакво човешко отношение и извинение.

Общи условия

Активация на акаунт