Пазаруване от Amazon.co.uk и Amazon.de - 15

  • 61 954
  • 740
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 1 536
В немският защо така са  вдигнали цените  на доставка? Shocked
Реших да поръчам една играчка ,доставката е 15 евро и се отказах.
Момичета ,гледам  доста намалени кремове  olay в английският амазон.Намаленията стигат до 70% на  някои  неща.  -  http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss_1?url=search-alias%3Dap … %3Aaps%2Ck%3Aolay 
Чудя  се ,дали  да  ги пробвам тези кремове,че нямам никакви ,а  ми е време вече...

# 271
  • Мнения: 3
Здравейте,
искам да попитам дали има код за отстъпка за първоначална поръчка или друг вид някакъв код за намаление от amazon.co.uk?

# 272
  • Мнения: 3 714
И аз отдавна им се чудя на тези кремове  Thinking

# 273
  • Мнения: 13 320
Здравейте,
искам да попитам дали има код за отстъпка за първоначална поръчка или друг вид някакъв код за намаление от amazon.co.uk?

http://www.amazon.co.uk/b/ref=amb_link_163289267_2?ie=UTF8&n … ;pf_rd_i=83450031

Ако се абонираш да получаваш рекламите им на мейла си, получаваш еднократно -20% за дрехи и обувки. Кода ти го изпращат на мейла, доколкото помня.

# 274
  • Мнения: 3
Vapor благодаря, но само дрехи нямам  Simple Smile имам куп бебешки неща затова питам...

# 275
  • Мнения: 13 320
Vapor благодаря, но само дрехи нямам  Simple Smile имам куп бебешки неща затова питам...

Мисля, че за друго няма отстъпки за първоначална поръчка. Sad

# 276
  • Мнения: 3 714
Vapor благодаря, но само дрехи нямам  Simple Smile имам куп бебешки неща затова питам...
ако те интересуват бебешките стоки се абонирай за амазон фемили
първите 3 месеца абонамента е безплатен, получаваш 10 паунда отстъпка, когато похарчиш 50 паунда за бебешки стоки в една поръчка и безплатен амазон прайм
след това трябва да се отпишеш иначе си плащаш членски внос
подробностите тук
http://www.amazon.co.uk/gp/family/signup/welcome/ref=sv_by_0

# 277
  • Мнения: 3 373
И аз отдавна им се чудя на тези кремове  Thinking
Аз съм имала крем Olay преди време, от sasa.com. Хидратиращ беше, доста мазен. Тези ми изглеждат по-луксозни. Моя беше в ей такава пластмасова кутийка http://www.amazon.co.uk/Olay-Anti-Wrinkle-Night-Packaging-Varies … 103104&sr=8-3

# 278
  • Мнения: 1 036
Влизам с молба за помощ. Получих това портмоне http://www.amazon.co.uk/gp/product/B006MQCJA0/ref=oh_details_o00_s00_i00 , но в черен цвят. И какво установявам - няма този "бутон" отпред, а вместо него  има 2 дупки. Отделен е въпросът, че е без кутия, а в някакъв оръфан целофан.
Смятам да пиша на продавача, но не знам дали мога да претендирам за връщане и поемане на пощенските разходи, т.к. е изпратено на адреса на превозвач. Най-лошото е, че беше предвидено за коледен подарък за сестра ми и сега нямам никакво време за избор на нещо друго. Изобщо, според вас какви претенции мога да предявя към продавача и как бихте постъпили вие.
Предварително благодаря на отзовалите се.  bouquet

# 279
  • Мнения: 4 992
не познавам марката, но катоувелиа фронтално кафявия вариант на портмонето се виждат дефект върху кожата покрай шевовете. А основната цена (преди намаленията) си е сеиозна - 44 П?

# 280
  • Пловдив
  • Мнения: 692
Влизам с молба за помощ. Получих това портмоне http://www.amazon.co.uk/gp/product/B006MQCJA0/ref=oh_details_o00_s00_i00 , но в черен цвят. И какво установявам - няма този "бутон" отпред, а вместо него  има 2 дупки. Отделен е въпросът, че е без кутия, а в някакъв оръфан целофан.
Смятам да пиша на продавача, но не знам дали мога да претендирам за връщане и поемане на пощенските разходи, т.к. е изпратено на адреса на превозвач. Най-лошото е, че беше предвидено за коледен подарък за сестра ми и сега нямам никакво време за избор на нещо друго. Изобщо, според вас какви претенции мога да предявя към продавача и как бихте постъпили вие.
Предварително благодаря на отзовалите се.  bouquet

Според мен ще ти възстановят най-вероятно  3,50 лири, които мисля ще ти покрият връщането по пощата..., а на мен веднъж ми написаха да пратя снимка на бележката, която беше за 15 лв.- а те ми възстановиха 15 евро .... (немци бяха продавачите, но в английския амазон)  Mr. Green

# 281
  • Мнения: 4 992
Ако имам такъв случай и поръчката е до ГБ адрес, а връщам от БГ ще ми признаят ли разходите?

# 282
  • Пловдив
  • Мнения: 692
Ако имам такъв случай и поръчката е до ГБ адрес, а връщам от БГ ще ми признаят ли разходите?

При мен случая с 15-те евра беше такъв. Но продавачът не беше амазон , както написах . Всякакви варианти съм чувала и стигам до извода , че всичко е индивидуално и до служителя, който обслужва проблема.

# 283
  • Мнения: 3 373
На мен пък ми бяха пратили 2 леви чехли. Бях поръчала до превозвач. Изпратих ти от БГ и ми възстановиха веднъж 3.5 лири, после още 5 май бяха и после още 2.8 и накрая излезе, че даже и пари са ми дали в повече Mr. Green Продавача си беше Амазон

# 284
  • Мнения: 1 036
Писах им, приложих и снимков материал. Моментално получих отговор, който засега нищо не значи, а именно:
 Good Evening.

Please accept my apologies in regards to you receiving a defective item. We do however run a strict QA process and cannot understand how this has happened. We quality check all of our items prior to listing, however after further investigation, the item you have received was listed by an ex employee who was dismissed from our company last week through errors and negligence. Please be assured that this is not a common error and we do take such complaints extremely seriously. Unfortunately I am unable to raise this issue with the person responsible but please be assured that, I will address this issue with the rest of our team to ensure that errors like these do not continue. Due to our company purchasing liquidated stock from an online retailer, our quantity supplies are limited, in which we are currently out of stock at present and are unsure as to if or when the item may become available again. May I ask if the item would still be of any use to you, if a discount could be applied, prior to a return being arranged? Alternatively please feel free to browse our store front for another product of similar value, at no extra cost, here is the link: <http://www.amazon.co.uk/b?ie=UTF8&node=2314092031> http://www.amazon.co.uk/b?ie=UTF8&node=2314092031; however please do contact us if you wish for us to help you in this matter further. I do hope that our response is of some reassurance and again please accept our apologies if any dissatisfaction caused.

Kind Regards
Becca
Пак им писах някои неща и чакам отговор. Ще пиша и тук какво се случва.
Благодаря Ви, момичета, за отговорите по моя казус!  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт