Подготвителните модули на СМГ "Паисий Хилендарски"

  • 103 299
  • 733
  •   1
Отговори
# 60
  • София
  • Мнения: 7 673
И аз с молба какво в крайна сметка са правили днес при Г-н Златилов - 3-ти клас, че и моето дете се разболя и пропусна. Благодаря предварително.

# 61
  • София
  • Мнения: 122
Днес 3 клас не са имали при Златилов.Чакали са децата до 11,20ч да дойде някой.  Златилов бил в чужбина, някой е трябвало да отиде да го замести, но станало недоразумение и така.

# 62
  • София
  • Мнения: 7 673
Днес 3 клас не са имали при Златилов.Чакали са децата до 11,20ч да дойде някой.  Златилов бил в чужбина, някой е трябвало да отиде да го замести, но станало недоразумение и така.
А така!
Интересно сега кога ще си вземат часа.
Апропо, другата седмица нали няма да има курсове по принцип заради ваканцията или...?

# 63
  • Мнения: 284
Другата седица е последното занимание за модула. Даже ще има родителска среща.

# 64
  • софия
  • Мнения: 547
Елза Тодорова е казала ,че на родителската среща другата седмица ще обясни и за вторият кръг на олимпиадата който ще се проведе в СМГ за 4кл на 25.02.13г.

# 65
  • Мнения: 226
На днешния предварителен изпит в СМГ зад. 3 (3 клас) е нееднозначно дефинирана;-)
Дъщеря ми естествено е дала отговор А-ягодов (решавайки я с дедективския метод, машинално без много да му мисли:-))....но отговора спокойно би могъл да бъде и ванилов....ако Ели и Нели са си купили еднакви сладоледи...никъде не се казва че сладоледите са различни....нали? Какво мислите?....може би верния отговор всъшност е г) не може да се определи

Последна редакция: нд, 17 фев 2013, 18:17 от Jayshree

# 66
  • Мнения: 911
Не вярвам да е отговорила машинално дъщеря ти,  Jayshree  Wink. Според мен това е верния отговор, а и предполагам че тя си е направила схемата и е изключила вероятните несъответствия.

# 67
  • Мнения: 980
Пробен - 17.02. - 4 клас (според мен): 1 – 8338 (объркано условие); 2 – Б; 3 – В; 4 – В; 5 – Г; 6 – Б; 7 – В; 8 – В; 9 – Б; 10 – Б; 11 – Г; 12 – А; 13 – Б; 14 – Б; 15 – В; 16 – 12; 17 – 29; 18 – 280; 19 – 13; 20 – 549.

Задача 1: а) 15 гр; б) 3/ББ + 12/ШМ; в) 27. Задача 2: а) 30 см; б) 18 м; в) 190; г) 73.

# 68
  • Мнения: 226
Не вярвам да е отговорила машинално дъщеря ти,  Jayshree  Wink. Според мен това е верния отговор, а и предполагам че тя си е направила схемата и е изключила вероятните несъответствия.

Ами да, тя си е направила схемата.и си я е решила чудесно:-).........но както казах по-горе....тъй като никъде не е казано, че децата са си купили различни сладоледи, а тя го е приела по презумпция получения отговор (ягодов) не е верния според мен, а  верния е Г) не може да се определи......исках да видя мнението и на друг родител, чието дете днес е било на изпит.........За мен задачата или е уловка...или е нееднозначно определена:-)........

# 69
  • Мнения: 911
Не ми се иска да има уловка, а да ги накарат да приложат наученото за този тип задачи, въпреки че си права да се съмняваш.

# 70
  • Мнения: 27
Пробен - 17.02. - 4 клас (според мен): 1 – 8338 (объркано условие); 2 – Б; 3 – В; 4 – В; 5 – Г; 6 – Б; 7 – В; 8 – В; 9 – Б; 10 – Б; 11 – Г; 12 – А; 13 – Б; 14 – Б; 15 – В; 16 – 12; 17 – 29; 18 – 280; 19 – 13; 20 – 549.

Задача 1: а) 15 гр; б) 3/ББ + 12/ШМ; в) 27. Задача 2: а) 30 см; б) 18 м; в) 190; г) 73.



Относно 20 задача на теста. Може ли да напишете как точно се решава. Виждам, че това е решение на задачата, но не мога да измисля никакъв алгоритъм.
благодаря

# 71
  • Мнения: 54
Бихте ли публикували задачите от пробните изпити за 3. и 4. клас от 17.02.2013 г.?

# 72
  • Мнения: 980
Пробен - 17.02. - 4 клас (според мен): 1 – 8338 (объркано условие); 2 – Б; 3 – В; 4 – В; 5 – Г; 6 – Б; 7 – В; 8 – В; 9 – Б; 10 – Б; 11 – Г; 12 – А; 13 – Б; 14 – Б; 15 – В; 16 – 12; 17 – 29; 18 – 280; 19 – 13; 20 – 549.

Задача 1: а) 15 гр; б) 3/ББ + 12/ШМ; в) 27. Задача 2: а) 30 см; б) 18 м; в) 190; г) 73.



Относно 20 задача на теста. Може ли да напишете как точно се решава. Виждам, че това е решение на задачата, но не мога да измисля никакъв алгоритъм.
благодаря

Нека трицифреното число е abc и цифрите му се разделят на две групи със сума от цифрите равна на S, следователно a + b + c = 2.S.

Ако c не е равно на 9, следващото число ще бъде ab(c+1) и тогава сумата от цифрите му ще бъде a + b + (c+1) = 2.S + 1 и в този случай цифрите не могат да се разделят на две групи с равни суми, защото 2.S + 1 е нечетно.

Следователно единствената възможност е c = 9 и числата са ab9 и а(b+1)0 или а99 и (а+1)00. Вторият случай е невъзможен, защото цифрите на (а+1)00 не могат да се разделят на две групи с равни суми.

Числата са от вида ab9 и а(b+1)0 и от второто число следва, че a = b + 1. Тогава търсеното число е от вида (b+1)b9.

Има три възможни разделяния на цифрите по групи: (b+1) отделно / b с 9; b отделно / (b+1) с 9 и b с (b+1) / 9 отделно. Ясно е че първите две разделяния не може да са с равни суми, откъдето остава единствената възможност b + (b+1) = 9 или b = 4, a = b + 1 = 5. Числото е 549.

# 73
  • Мнения: 7 275
Бихте ли публикували задачите от пробните изпити за 3. и 4. клас от 17.02.2013 г.?

Разполагам със задачите от пробните изпити за трети, четвърти и седми клас. Също така пред мен са и отговорите и решенията за трети клас, отговорите и критериите за оценяване за четвърти клас, както и отговорите за седми клас. Имам проблеми с техниката и в момента не мога да сканирам и да публикувам в темата всичко горенаписано.
В близките дни ще сканирам всичко с което разполагам и ще го пусна в темата. Ако някой има конкретни въпроси относно отговори или критерии и му е спешно, съм насреща.

# 74
  • столицата
  • Мнения: 4 469
Фран, оправяй по-бързо техниката, че те чакаме с нетърпение задачите Laughing

Общи условия

Активация на акаунт