МБАЛ Дева Мария, кв. Ветрен, Бургас - тема 12

  • 71 414
  • 750
  •   1
Отговори
# 630
  • By the sea
  • Мнения: 127
Аз бях с епидурална и преди епизиотомията ми сложиха локална Peace Нищо няма да усетиш от локалната, боц и готово Simple Smile

# 631
  • Мнения: 0
И аз хич не бях доволна от Стефка Узунова, но доколкото знам я изгониха отдавна от Девата и сега работи в Черноморска...

# 632
  • Бургас
  • Мнения: 1 003
desi_sunshine , съжалявам за неприятно изживяване, което си имала в нашия кабинет. Ще го сведа до знанието на д-р Хубчев, който е завеждащ отделение. Д-р Минчев е професионалист в работата си съм далеч от мисълта, че парична за това може да е некомпетентност.  Надявам се, че си добре и всичко е наред с теб.  Hug


аз ли усещам някаква дискриминация или не сте стигнали и до моето мнение което се намира на по-предната страница? Аз имах подобни изживявания, но няма да се сведе до знанието на Хубчев така ли?

# 633
  • Мнения: 222
anipalaz Благодаря за отговора.

Направо звучи абсурдно,
значи първо - нот. заверена декларация давам я там където ще раждам, в случая в Девата;
после в Общината да искаме разрешение , и като го получим на кой да го дадем, в кметството,
където ще издадат акта за раждане ли?
Лелеее не мога да повярвам...

# 634
  • Мнения: 107
Към Ани Палазова:
Подкрепям с 2 ръце за девойките на регистратура- нямам посещение, на което да не съм останала разочарована. На 3 пъти ми казват грешни цени за прегледи, не са запознати с намалението на 50% от ФМ, когато се следиш при техен лекар...и не само това, но не искам да пиша преди да родя и тогава ще се разправям и с Драгнева и с тях, сега ме е шубе Simple Smile

# 635
  • Мнения: 84
Таничка, в никакъв случай!   newsm25
Всяка критика получена за отделението и за конкретни лекари и персонал, няма да му бъде спестена.

Wild*Orchid, не искам да оправдавам момичетата на рецепция, но истината е, че през тях минава всичко. Те са наясно с цените за прегледи при различните специалисти, но има ситуации, в които на въпроса - каква е цената на преглед при д-р Х,  те да отговорят с някаква сума, която в последствие се оказва по-висока поради факта, че доктора е направил допълнителни манипулации, пуснал е други изследвания и т.н. ...В крайна сметка го отнася рецепция. Истината е, че тук момента е деликатен. Обикновено пациентите не питат самите лекари, това което ще им се прави, колко ще струва. От своя страна лекарите си гледат своята работа и поради факта, че на тях на ръка не се заплаща, то те не коментират пари със самите пациенти. Те обясняват на човека, че е необходимо да се направи това, това и това. Пациентът от своя страна се съгласява, понеже това е важно за диагностиката или лечението, което му се прилага. На входа на болницата са получили информация за стойността на прегледа и не отчитат факта, че се извършват допълнителни процедури.
Не споря ... сигурно и рецепция е допускала грешка, но това е по-скоро изключение, от колкото правило.

Айла ... какво да ти кажа, мила, такава ни е цялата държава... то само това да беше ...  Днес попитах секретарката на АГ по повод твоя въпрос. Тя ми го обясни това. И на мен ми се видя абсурдно и за всеки случай звъннах и в ЕСГРАОН, но виж, за това какво се случва след заявлението до кмета не попитах... в понеделник ще проверя и ще ти отговоря пак.   bouquet

# 636
  • Burgas,Bulgaria/Crawley, England
  • Мнения: 1 998
anipalaz не искам да се заяждам, но просто ми е чудно как две момичета, гледайки монитора по едно и също време, едното да казва, че нямам запазен час и че доктора си е тръгнал, а другата съвсем категорично да ми потвърди, че имам час  и както се оказа доктора си беше там.
Да ти кажа честно едва преживях тези 2 дни до часа с Хубчев, писала съм по-напред защо и наистина разчитах много на този преглед, ако другата девойка не ми потвърди часа, щях да си тръгна и много да се ядосам, защото съм си запазила час 2 дни по-рано, а изведнъж се оказва, че нямам такъв.
Да не говорим, че това щеше да си е за моя "сметка", защото щях да съм се разходила с отлепване за нищо и без назначеното лечение, за което съм отишла.

Всички имаме много работа, всички сме под напрежение, това не може да е оправдание за когото и да било, камо ли за служител в медицинско заведение  Peace

Последна редакция: пт, 21 юни 2013, 21:44 от TDI

# 637
  • Пловдив
  • Мнения: 4 595
На рецепция има едно почти постоянно текучество на персонал, докато научат кой доктор кой е - и дойдат нови.Дано поне са прекратили ужасния навик да коментират пациенти на всеослушание.

# 638
  • Мнения: 222
anipalaz Благодаря ти много, смятам да пробвам..да видим какво ще стане Simple Smile

# 639
  • Бургас
  • Мнения: 57
Момичета гледам че пак сме подхванали темата за рецепцията. Честно да ви кажа, аз нямам какво по-ново да напиша освен това, което винаги съм казвала, а именно че който не е доволен от нещо (независимо в коя болница е бил пациент) трябва на момента да го казва, защото тук и да си чешем езиците, я има ефект я няма. От личен опит знам, че собственикът на Девата държи да научава за всичко, което не се е харесало на мамите, за да го поправи. Докато лежах там той  минаваше по стаите и е разговаряше както с мен така и с останалите мами по тази тема. Явно е че човекът си държи на бизнеса и се стреми да угажда по всякакъв начин на родилките. В никакъв случай не  защитавам тези на рецепцията, но за мен са по-важни лекарите и останалите медицински работници, а от тях съм доволна. И третото си дете пак там ще родя. 

# 640
  • Пловдив
  • Мнения: 4 595
slava_desa всеки може да си казва каквото си иска като впечатления и защо си мислиш, че само се чешат езици тук?Собственикът , ако не знаеш, е народен представител вече и не минава през майките всеки ден.В една болница от такъв ранг е много важно първото впечатление - а то е рецепция.Всички там трябва да са екип, не е нормално административен персонал да не познава лекарите или да не умее да борави с графиците им.

# 641
  • Бургас
  • Мнения: 1 003
Благодаря за разбирането anipalaz! Ако има нужда мога да спомена и името на тази докторка която ме разкърви при взимане на микробиология...

А скоро ми се случи и още нещо...бях си отишла на записа на тонове, но акушерка така и не дойде. Ченешева е в отпуска жената и си оставила графика на акушерките ама те забравили и звъняха от Света София до Девата да дойде акушерка, при което аз киснах 1 час за да я чакам но такава така и не дойде докато аз бях там....в последствие дойде едно от момичетата в Света София и каза айде легни, аз ще се опитам да ти ги оправя....много мила жена, но надали това й беше работата....не може да имаш час за нещо и този който трябва да го поеме да е толкова безотговорен....взе пак връзва бременни жени да го чакат по цял ден....

# 642
  • Мнения: 7
slava desa е права, наистина ако някой е недовоен от нещо е най-добре да го казва на място, за да се реши проблемът му. Горгона също е права донякъде, но аз разбирам и момичетата на регистратурата. Работя в голяма фирма (не на рецепция но все пак) с над 150 души персонал и е много трудно да запомня имената на всички, камоли да им знам графиците и т.н. Момичетата на регистратурата зависят в повечето случаи от софтуерите в компютрите, най-вероятно там им е грешката. Вярно че първото впечатление е важно, но и за мен са по-важни отношенията на самите лекари,както се казва "по дрехите посрещат, по ума изпращат"  Peace

# 643
  • Мнения: 0
Момичета,може ли някоя от вас да ми каже добър мамолог в Бургас.Ходила съм при д-р Хрусанов и на два ехографа-единия в Девата,другия в Света София.На ехографите нищо не се видя,но си имам някаква болезнена бучица.Казаха ми,че е напълно нормално,след кърмене да е така,но аз се притеснявам,майка ми почина от рак на гърдата съвсем скоро.Възможно ли е да е останало нещо след запушен канал?Предварително благодаря за споделените мения   bouquet

# 644
  • Burgas,Bulgaria/Crawley, England
  • Мнения: 1 998
margaritta83 не можеш да сравняваш работата на някаква компания, която и да е тя, с отговорността, която се носи когато работиш в болница, независимо в кой отдел си.

slava desa е права, наистина ако някой е недовоен от нещо е най-добре да го казва на място, за да се реши проблемът му. Горгона също е права донякъде, но аз разбирам и момичетата на регистратурата. Работя в голяма фирма (не на рецепция но все пак) с над 150 души персонал и е много трудно да запомня имената на всички, камоли да им знам графиците и т.н. Момичетата на регистратурата зависят в повечето случаи от софтуерите в компютрите, най-вероятно там им е грешката. Вярно че първото впечатление е важно, но и за мен са по-важни отношенията на самите лекари,както се казва "по дрехите посрещат, по ума изпращат"  Peace

Къде на място? На кого да се оплача? anipalaz ако иска може да сподели контакти, на които се приемат оплаквания  Peace

margaritta83, нали разбираш, че в моя случай можеше и да не видя доктора!?

slava_desa най-лесно ми е да звънна на собственика и да му кажа. Само че мен не ме кефи когато вместо да ми кажат на мен, звънят на шефа ми. В случая видях, че има представител на болницата.

Спирам да споря защото първо не ми се отразява добре на състоянието, второ едва ли някоя от вас някога ще разбере (и не го пожелавам разбира се) в 13 седмица да разбере, че има отлепяне на плодния сак, което следящата по ЖК да не е видяла, да разчита само и единствено на д-р Хубчев да ме прегледа и да ми изпише нещо за отлепянето, защото само на него имам доверие... аз в тези 2 дни, в които чаках да се срещна с д-р Хубчев не мога да ви опиша какво преживях, знаейки, че не взимам никакви мерки и че всеки момент недай си Боже мога да  направя спонтанен аборт. И в този момент да ми кажат, че д-р Хубчев си е тръгнал и, че нямам запазен час, час който съм запазила дни преди това, и до който не съм мигнала да чакам
Но сития на гладния не вярва...

 

Общи условия

Активация на акаунт