Какво повече няма да купя - Тема 4

  • 114 122
  • 891
  •   1
Отговори
# 570
  • София
  • Мнения: 44 821
Замразена риба от Кауфланд и аз не купувам повече.

# 571
  • Мнения: 6 217
Вчера купих от Кауфланд Благоевград пакет от любимата ни риба сафрид. След размразяването беше отвратителна гледка-жълто-синя на цвят, на пипане се разпадаше, с дъх на гранясало, а иначе в срок до следващата година. Избрах 3-4 "по-прилични" рибки на децата да ги убедя, че не става за ядене дори и препържена с много лимон. Повече никаква риба няма да купувам от там. Имаше и пилешки продукти на промоция с 50% отстъпка, увити многократно в опаковъчно фолио, което обаче не беше скрило синкавия им цвят. Изводът, до който стигнах, е да не вярваме на сроковете, защото те се подменят многократно.
При неправилно съхранение сроковете не важат. Ако е замразено и размразено 5-6 пъти, какво като е в срок? Пак става отврат.

# 572
  • Мнения: 0
За бойлерите Stiebel Elton.
Да за София става въпросът,закупен е от техен представител,а искахме техния сервиз да ни го монтира,до тук ОК,работи не отказано две години,но от няколко дена почна да тече от изхода за топлата вода към меката връзка,обаждам се на сервиза за проблема в понеделник,пращат ми вчера един възрастен техник (според мен за пръв път вижда бойлери ),казва му се че бойлера е загасен но не и изпразнен, но той вместо да го изпразни първо и да спре спирачния кран, почва да отвинтва металния пръстен на изхода за топла вода,от там 120литра вряла вода се изсипват в апартамента и причиняват наводнение,той тогава се паникьосва не знаейки какво да прави и почва да събира водата с мен и само си повтаря ще си имам ядове, впоследствие установих че е счупил и спирателен ия кран на студената вода, отделно от причинените други щети, естествено не ми беше подменен счупения кран, свърши си работата отгоре отгоре и когато накрая му казах да напише какво е ремонтирал на гаранционната карта, не щя под претекст че не можел и това едва ли не е фалшива гаранция която аз сам си изработила независимо че има касов бон и номер на гаранция и под кои номер фигурираме в техните гаранционни списъци.обадих ме се на шефовете да се оплаче ме излезна че едва ли не ние сами сме си наводнили апартамента и ние сме и го монтирали а не те макар че изпуснаха името на техникът който го е монтирал , и не било важно че не е изпразнил водата това се прави накрая (значи право да те наводним па после ти си ремонтирал сам щетите) днес се обърнах към централата в Германия да си видят сервиза на какво ниво е в Бг и че лошо впечатление правят , отделно намерихме много оплаквания от други потърпевши из Бг сайтовете за черните фирми. това обаче не ги трогна отговорът беше че ще се обърнат към Бг сервиза да разберьт проблема .да те ще им кажат наводнихме апартамент на клиент ....повече никога няма да си купя техен продукт и ако ми се наложи ремонт ще си търси обикновен техник,без това те не си признават гаранциите.

# 573
  • София
  • Мнения: 44 821
Нещата с гаранционните сервизи в БГ, на която и да е марка, са малко тежки по принцип.
Но в такъв случай трябва да се оплакваме от сервиза и "майсторите", не от марката.

# 574
  • Мнения: 0
Проблемът е че официалният представител и сервиза са едно ,към една управа,а колкото да е добра марката нали един ден ще и се наложи профилактика или ремонт.като се изпати човек предупреждава другите нали за това е темата.

# 575
  • Мнения: 21 776
Проблемът е че официалният представител и сервиза са едно ,към една управа,а колкото да е добра марката нали един ден ще и се наложи профилактика или ремонт.като се изпати човек предупреждава другите нали за това е темата.
Точно така - на производителя трябва да му е ясно, че като се кооперира с кофти гаранционен сервиз, това пряко влияе върху имиджа на марката. Каква ми е ползата, че марката е със супер име и е наложена на пазара, като при елементарна повреда няма кой да ми я отстрани. То това е равносилно на лошо качество на продукта.

# 576
  • Мнения: 79
Замразените риби на "Атлантик груп" са отврат, след размразяване направо се разпадат, пълни са с вода. Обърна ли внимание на коя марка е рибата, защото в Кауфланд основно от тях се предлагат?

# 577
  • Мнения: 79
Проблемът е че официалният представител и сервиза са едно ,към една управа,а колкото да е добра марката нали един ден ще и се наложи профилактика или ремонт.като се изпати човек предупреждава другите нали за това е темата.
Точно така - на производителя трябва да му е ясно, че като се кооперира с кофти гаранционен сервиз, това пряко влияе върху имиджа на марката. Каква ми е ползата, че марката е със супер име и е наложена на пазара, като при елементарна повреда няма кой да ми я отстрани. То това е равносилно на лошо качество на продукта.

Имали съм такъв проблем, но с друга марка. Изпратихме оплакване по мейла до производителя в Япония и чудо, имаше резултат. Явно ги бяха набрали тези в БГ и след три дена имаше адекватна реакция.

# 578
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 877
Аз да ви доразкажа за сагата с рибата тон на "Диавена"- Ди Алба. Ами консервите,които са ми изпратили нямат нищо общо-рибата тон си е филе и стои на плочка,а не като каша. Браво за компенсацията. Въпреки всичко ме е страх да купя отново.. Rolling Eyes Ще им дам още един шанс,заради любезното отношение.

# 579
  • Мнения: 79
"Ди Алба" и ние не я купуваме, след като няколко пъти попаднахме на съмнително качество  Naughty

# 580
  • Мнения: 1 381
Темата е много интересна. Аз обаче имам един въпрос:
Връщате ли винаги продуктите с лошо качество?
Аз връщам, звъня на телефони, докато не ми обърнат внимание.
Веднъж имах случка в Billa, отидох да връщам един кашкавал, който редовно купувах, а последния път беше със съвсем различен вкус. Не беше развален, но нямаше нищо общо с това което съм вземала, а си беше на доста висока цена. Когато предупредих охраната, че ще рекламирам стока, без да ме изчакат да довърша, ме попитаха бонбони ли носите?
 Laughing

# 581
  • Мнения: 4 489
vion , охраната е помислила че ще рекламираш стока. Не е знаела , че ще правиш рекламация  Wink

# 582
  • Мнения: 1 381
Да, поправям се!

# 583
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 877
В 98% от случаите я връщам или се обаждам на изписания телефон на потребителя. Много рядко съм получавала груб отказ,дори си спомням само за 1 такъв.  Не ме мързи,искам наистина да предупредя хората,не че им пука... В 2% от случаите ме мързи,понеже работя и ми е трудно да отделя времето да обикалям.  Peace

# 584
  • Мнения: 79
За съжаление преди не го правех и така съм изхвърляла един вмирисан бекон и риба тон, за която писах. Сега вече купувам само доказани марки и от тях не съм имала рекламации. Веднъж обаче върнах в Карфур едно масло, което на рафта беше с промо цена, но излизайки от магазина видях, че в КБ си беше на стандартната цена. При все, че беше доста скъпо и го върнах веднага, но там си имат канал за такива рекламации и става веднага, бързо и без разправии. Дори не ме разпитваха, само казах, че етикета им е сложен на неправилния продукт, те извикаха служител от този сектор и му направиха забележа да оправи етикетите.

Иначе за техника и обувки- връщам.
Пресен спомен от преди два месеца, когато си купих сандалки за лятото. Те бяха на платформа и само след първото обуване, платформата се изкриви и на двете обувки. Опитаха се да минат с номера да съм си изберяла други и че не можели да ми връщат пари, но само с едно изречение им изясних, че няма да стане тази работа и си знам правата, след което парите ми бяха върнати на момента.

Общи условия

Активация на акаунт