тази обява ми стана "интересна" със задължениятар които се очаква да изпълнява един човек. Гледам и не вярвам на очите си. Възможно ли е 1 човек да изпълнява всичко.Моля за коментари:
Обява
Асистент кореспонденция и клиенти
Описание и
Изисквания: Описание и
Изисквания: Металснаб България – един от водещите дистрибутори на метали на българския пазар с история, датираща от 1950 г., търси да назначи Асистент администрация и клиенти за централния си офис в гр. София.
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
- Участва в реализирането на маркетинговата стратегия на фирмата; съвместно с отдел „Продажби” в ЦУ планира, разработва и организира рекламната политика и рекламни кампанни на фирмата; изпълнява функцията на личен асистент на Изпълнителния директор.
- Планира бюджета за маркетинг и реклама на фирмата, поръчката, доставката и разпространението на рекламни продукти и следи за изпълнението им.
- Организира изготвянето на промоционални материали за клиентите на фирмата, анализира информацията за потребителските вкусове и предлага допълнителни дейности за популяризирането на фирмата и нейната политика.
- отговаря за кореспонденцията, документопотока, координацията между звената на дружеството, Изпълнителните директори и Съдета на директорите.
- Координира и организира срещи, командировки и мероприятия
- Изпълнява задачи, свързани с управление на кредитните лимити и организация на кредитното застраховане на клиентите на дружеството;
- Създава основни данни за клиентите в счетоводната система, извършва и последваща корекция на съществуващата информационна база, създава и управлява базата данни;
- Подава клиенти за застраховане
- Въвежда кредитни лимити за клиентите;
- Въвежда информация за постъпленията от клиенти по разплащателни сметки;
- Засича банковите сметки, сметките Клиенти и Клиенти по аванси;
- Издава фактури за наеми и други приходи от допълнителни дейности;
- Издава кредитни известия за върнати материали по клоновете, след получаване на съответните документи;
- Развива и оптимизира процеса, инструментите и мерките за подобряване на Кредитното управление в дружеството
- Подготвя рамковите договори с клиенти и координира процеса, свързан с тяхното подписване;
- Да познава функциониращата в “Металснаб България” система за управление на качеството „ISO 9001:2008.
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
Висше образование - бакалавър/магистър, специалност „Счетоводство и контрол”, "Бизнес администрация" или друга икономическа специалност с изучаване на счетоводство;
минимум 2 г. трудов стаж по специалността;
отлични компютърни умения - MS Office, Internet умения за работа с програмни продукти;
Работа с информационна система ZERON, ERP, SAP;
Владеене на английски език - много добро ниво;
умение за работа в екип.
Компанията предлага отлични условия на труд, атрактивно месечно възнаграждение и социални придобивки, възможности за развитие и повишаване на квалификацията, работа в екип от високо-квалифицирани специалисти.
За да кандидатствате, моля изпратете мотивационно писмо и актуална автобиография не по-късно от 15.2.2013 г. Ако бъдете одобрени за интервю ще се свържем с вас по телефона.
Месторабота: София / България