Обява за работа - задължения

  • 4 015
  • 22
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 138
Здравейте,
тази обява ми стана "интересна" със задължениятар които се очаква да изпълнява един човек. Гледам и не вярвам на очите си. Възможно ли е 1 човек да изпълнява всичко.Моля за коментари:
 Обява

Асистент кореспонденция и клиенти
Описание и
Изисквания:    Описание и
Изисквания: Металснаб България – един от водещите дистрибутори на метали на българския пазар с история, датираща от 1950 г., търси да назначи Асистент администрация и клиенти за централния си офис в гр. София.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

- Участва в реализирането на маркетинговата стратегия на фирмата; съвместно с отдел „Продажби” в ЦУ планира, разработва и организира рекламната политика и рекламни кампанни на фирмата; изпълнява функцията на личен асистент на Изпълнителния директор.
- Планира бюджета за маркетинг и реклама на фирмата, поръчката, доставката и разпространението на рекламни продукти и следи за изпълнението им.
- Организира изготвянето на промоционални материали за клиентите на фирмата, анализира информацията за потребителските вкусове и предлага допълнителни дейности за популяризирането на фирмата и нейната политика.
- отговаря за кореспонденцията, документопотока, координацията между звената на дружеството, Изпълнителните директори и Съдета на директорите.
- Координира и организира срещи, командировки и мероприятия
- Изпълнява задачи, свързани с управление на кредитните лимити и организация на кредитното застраховане на клиентите на дружеството;
- Създава основни данни за клиентите в счетоводната система, извършва и последваща корекция на съществуващата информационна база, създава и управлява базата данни;
- Подава клиенти за застраховане
- Въвежда кредитни лимити за клиентите;
- Въвежда информация за постъпленията от клиенти по разплащателни сметки;
- Засича банковите сметки, сметките Клиенти и Клиенти по аванси;
- Издава фактури за наеми и други приходи от допълнителни дейности;
- Издава кредитни известия за върнати материали по клоновете, след получаване на съответните документи;
- Развива и оптимизира процеса, инструментите и мерките за подобряване на Кредитното управление в дружеството
- Подготвя рамковите договори с клиенти и координира процеса, свързан с тяхното подписване;
- Да познава функциониращата в “Металснаб България” система за управление на качеството „ISO 9001:2008.

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:

 Висше образование - бакалавър/магистър, специалност „Счетоводство и контрол”, "Бизнес администрация" или друга икономическа специалност с изучаване на счетоводство;
 минимум 2 г. трудов стаж по специалността;
 отлични компютърни умения - MS Office, Internet умения за работа с програмни продукти;
 Работа с информационна система ZERON, ERP, SAP;
 Владеене на английски език - много добро ниво;
 умение за работа в екип.

Компанията предлага отлични условия на труд, атрактивно месечно възнаграждение и социални придобивки, възможности за развитие и повишаване на квалификацията, работа в екип от високо-квалифицирани специалисти.

За да кандидатствате, моля изпратете мотивационно писмо и актуална автобиография не по-късно от 15.2.2013 г. Ако бъдете одобрени за интервю ще се свържем с вас по телефона.
Месторабота:    София / България
 

# 1
  • Мнения: 10 666
За мен това са две длъжности.
Но реално биха могли да се съчетават при достатъчно добра заплата и добър екип.

# 2
  • София
  • Мнения: 2 370
За мен са минимум пет  Laughing

# 3
  • Мнения: 261
Поне си пише какво се изисква от теб , и ти си преценяш. На половината от обявите нищо такова не е изяснено , кандидатстваш уж за едно , наемат те за друго  , накрая се оказва че вършиш още сто неща ooooh!
Ама това са поне 5 длъжности наистина  Crazy

# 4
  • София
  • Мнения: 679
Пропуснали са да добавят "Проверява Годишния Финансов Отчет и изготвя одиторски доклад"  Crazy

# 5
  • Мнения: 7 081
Според мен са поне 3 - секретарка, маркетинг асистент и някакъв младши счетоводител или асистент счетоводител, не знам те как се водят...

# 6
  • Мнения: 468
....
 Обява

Асистент кореспонденция и клиенти
Описание и
Изисквания:    Описание и
Изисквания: Металснаб България – един от водещите дистрибутори на метали на българския пазар с история, датираща от 1950 г., търси да назначи Асистент администрация и клиенти за централния си офис в гр. София.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

- Участва в реализирането на маркетинговата стратегия на фирмата; съвместно с отдел „Продажби” в ЦУ планира, разработва и организира рекламната политика и рекламни кампанни на фирмата; изпълнява функцията на личен асистент на Изпълнителния директор.
Това го прави отдел Продажби в диалог с изп. дир., т.е. минава през Позицията Асистент.

- Планира бюджета за маркетинг и реклама на фирмата, поръчката, доставката и разпространението на рекламни продукти и следи за изпълнението им.
Заедно с Маркетинг, Изп. Дир. и евентуално в диалог с клиентите.

- Организира изготвянето на промоционални материали за клиентите на фирмата, анализира информацията за потребителските вкусове и предлага допълнителни дейности за популяризирането на фирмата и нейната политика.
Заедно с Маркетинг, Изп. Дир. и евентуално с Продажби и в диалог с клиентите.

- отговаря за кореспонденцията, документопотока, координацията между звената на дружеството, Изпълнителните директори и Съдета на директорите.

- Координира и организира срещи, командировки и мероприятия
Тези срещи, командировки и мероприятия не са всеки ден по три пъти.

- Изпълнява задачи, свързани с управление на кредитните лимити и организация на кредитното застраховане на клиентите на дружеството;
Тези задачи също не се повтарят всеки ден, по-скоро веднъж годишно се ревизира.

- Създава основни данни за клиентите в счетоводната система, извършва и последваща корекция на съществуващата информационна база, създава и управлява базата данни;
Колко му е нанесеш данните на нов клиент в системата и да промениш данни на настоящ клиент...

- Подава клиенти за застраховане
... прехвърляне на данни на нов клиент към застрахователя.

- Въвежда кредитни лимити за клиентите;
заедно с една сюрия народ, от която и зависят тези кред. лимити; и подрежда в папките.

- Въвежда информация за постъпленията от клиенти по разплащателни сметки;
- Засича банковите сметки, сметките Клиенти и Клиенти по аванси;
- Издава фактури за наеми и други приходи от допълнителни дейности;
- Издава кредитни известия за върнати материали по клоновете, след получаване на съответните документи;
- Развива и оптимизира процеса, инструментите и мерките за подобряване на Кредитното управление в дружеството
Допълва, работи по схемата, мисли, работи ефективно.

- Подготвя рамковите договори с клиенти и координира процеса, свързан с тяхното подписване;
Договорите ги има в Word.  Изменят се според конкретния клиент и с неговите условия; при необходимост се консултира юрист.

- Да познава функциониращата в “Металснаб България” система за управление на качеството „ISO 9001:2008.

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:

 Висше образование - бакалавър/магистър, специалност „Счетоводство и контрол”, "Бизнес администрация" или друга икономическа специалност с изучаване на счетоводство;
 минимум 2 г. трудов стаж по специалността;
 отлични компютърни умения - MS Office, Internet умения за работа с програмни продукти;
 Работа с информационна система ZERON, ERP, SAP;
 Владеене на английски език - много добро ниво;
 умение за работа в екип.

...

Изисквания към кандидатите - адекватни.
 

Излишно се шашкате  Wink Просто е мн. добре описано. Друг е въпросът, дали е добре “озаглавена“ позицията.

# 7
  • София
  • Мнения: 679
На бас, че и кафенце ще вари  Wink. А заглавието на позицията е такава, защото вероятно ще получава възнаграждение за секретар, а изискванията за длъжността недвусмислено ни насочват, че това не е секретарска длъжност. Всичко може да бъде приемливо, ако това е някой ЕТ или малко дружество с мънички обороти, та да няма как да се назначат 2-3-ма, но все пак Металснаб...

Или пък придават излишна важност с това: планира, разработва, анализира. Виждала съм такива полудели "асистентки" - работят по 12-13 часа и текучеството е голямо.

Последна редакция: ср, 13 фев 2013, 22:50 от Туцка

# 8
  • Мнения: 1 715
Пълно е с такива обяви - изискванията и претенциите до тавана, а стане ли въпрос за заплащане цифрата е далеч по-скромна отколкото би следвало. Имам чувството, че вече и за чистач не взимат ако нямаш висше и поне 2 езика. При толкова безработни работодателите са станали меко казано капризни и стиснати. Rolling Eyes

# 9
  • Мнения: 2 144
.. търси да назначи Асистент администрация и клиенти ...

такава длъжност няма.

Интересно какво ли ще пишат в трудовия договор...  Wink

# 10
  • Мнения: 2 199
Ами запълват на 4овека времето, за да не кисне в бг-мама  Mr. Green
Тези задължения не са за един ден така,4е е възможно.

# 11
  • Мнения: 10 666
Добре, бе, хора, къде ги видяхте тези 5 длъжности?
Без две-три точки от счетоводната част, останалото фигурира и в моята длъжностна характеристика и  въобще не е нещо непосилно. Да, има моменти, които са натоварени, но всичко опира до опит, организираност и мотивация.

# 12
  • София
  • Мнения: 8 326
Ако всеки опише подробно какво извършва на заеманата от него позиция, ще се получи нещо такова. Вероятно са копирали длъжностната характеристика, която е много подробна. Пише, че искат опит с ERP системи, което означава, че до голяма степен работата ще е "механизирана". Не виждам нищо чак толкова фрапантно. Да, има несвойствени за асистентската позиция задачи, но предполагам, че по-скоро наименованието на позицията не е коректно.
Ако кандидатствам за работа, предпочитам подробно разписани задължения на позицията, отколкото да се чудя какво ще се очаква от мен.

# 13
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Моята длъжностна характеристика е от 3 страници.

# 14
  • Мнения: 31
Да, наистина е доста подробна обявата- нонито е за технически сътрудник, нито за асистент "каквото и да било", нито за счетоводител-ако може всичко да прави за 400 лв. заплата. Според мен е абсолютно издевателство над квалифицираните хора в България и подигравка с труда им.  Хубаво е обявите да подробни, за да се ориентира човек какво се изисква и се очаква от него-но ние затова сме на това дередже, защото секретарката е счетоводител, касиер и поне сервизен техник за офис оборудването.

Общи условия

Активация на акаунт