Училищата в район Младост, София- ІІ част

  • 61 903
  • 962
  •   1
Отговори
# 840
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
http://www.teacher.bg/Article/Details/38445

и пак доста е спестено...

# 841
  • София
  • Мнения: 985
.... че матурите след 4 клас са протекли без никаква намеса от страна на учителите,

Всъщност те се опитват да манипулират нещата много преди ВО.
Дъщеря ми е 2-ри клас в 125-то.
На изходните нива на края на годината , госпожата е карала децата да си преписват работите по-красиво и да поправят грешки, защото щяла да ги предава на директорката. newsm78

Та в случая проблемът с грешките и грозното писане е никакъв на фона на това, че примерът който дава госпожата, че всъщност има и друг начин, за мен е силно възмутителен.

# 842
  • Мнения: 11
Сега започвам да разбирам...

И за съжаление не ме учудва, както почти всико в нашата любима държава...

# 843
  • Мнения: 10 547
Разбира се, че има манипулация, но все пак тя е около 10% от резултата.

# 844
  • София
  • Мнения: 5 782
Биоли, дали сте разбрали съвсем правилно?  newsm78 В нашия клас например, след всяка писмена работа, правеха поправка децата... 

# 845
  • София
  • Мнения: 985
Биоли, дали сте разбрали съвсем правилно?  newsm78 В нашия клас например, след всяка писмена работа, правеха поправка децата... 


Съвсем правилно съм разбрала. На изходното ниво по математика дъщеря ми няма грешки. Госпожата я е накарала да препише работата, защото грозно е писала и да е по- представителна за пред директорката.
Няма нищо общо с поправката. Поправка се прави задължително след всяко едно контролно, но в тетрадките.

# 846
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
Разбира се, че има манипулация, но все пак тя е около 10% от резултата.

зависи какъв е прогнозният резултат. Wink
Въобще доста мирише, като поразровиш...
Да не говорим, че трябва да се сравняват еднозначни неща.
Не може школо с 2 паралелки да се сравнява с такива с 5-7.
Или пък училища с изисквания за успех (АК, СМГ, НЕГ...) с такива, като "Бузема".
Затова не знам защо някой си прави труд да прави тези статистики. ТЕ не дават обективна оценка на знания и умения и място на дадено школо, спрямо друго.
Ако въведат (а дали не го и въведоха?) акредитация за всяко школо (и преподавател), тогава пък гледайте какво става.  Crazy
Делегираните бюджети доста закопаха образователната система, но акредитацията ще сложи последната лопата. Според мен.
Това е едната страна.

Другата са школите за подготовка (след 7ми и кандидат-студентски) и реализиран прием на децата им. Twisted Evil

# 847
  • София
  • Мнения: 5 782
Биоли, дали сте разбрали съвсем правилно?  newsm78 В нашия клас например, след всяка писмена работа, правеха поправка децата...  


Съвсем правилно съм разбрала. На изходното ниво по математика дъщеря ми няма грешки. Госпожата я е накарала да препише работата, защото грозно е писала и да е по- представителна за пред директорката.
Няма нищо общо с поправката. Поправка се прави задължително след всяко едно контролно, но в тетрадките.


Хм, госпожата е накарала само твоята дъщеря или всички деца да си препишат по-красиво работите? И защо останах с впечатление, че в предишния ти постинг стана дума и за поправяне на грешки?

# 848
  • София
  • Мнения: 985

Хм, госпожата е накарала само твоята дъщеря или всички деца да си препишат по-красиво работите? И защо останах с впечатление, че в предишния ти постинг стана дума и за поправяне на грешки?

Именно, моето дете само я е преписало защото няма грешки, децата с грешки са преписвали , но вече правилно.

А дори и да е само преписване за да са по-красиви(какъвто е нашият случай), пак е манипулация.  И то много грозна и не прави чест на уважаващ себе си преподавател/ педагог, нарочен за един от най-добрите, в което вече много се съмнявам.





# 849
  • Мнения: 10 547
Добре! За това с пълен набор точки от теста по български има само едно дете от руската паралелка, по математика са около четири деца, по околен свят също. По какво се различават класовете?

Последна редакция: ср, 19 юни 2013, 12:57 от Касита

# 850
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
Добе! За това с пълен набор точки от теста по български има само едно дете от руската паралелка, по математика са около четири деца, по околен свят също. По какво се различават класовете?

мен ли питаш?
Ами в 125то колко паралелки са във вашия набор? Защото в 39то са само 2, доколкото знам. В 131во са също 2 (или 3).
Е, как може да се сравняват резултати на 35-40 деца с резултати на 100-120?

... най-много дефекти давали самолети БОИНГ. Ми това са най-многобройните летящи машини в световната авиация.

# 851
  • София
  • Мнения: 5 782
Биоли, изясни ми се ситуацията, благодаря. Това си е лъжа... Неприятно!

Шани, в нашето училище - 81-во са много деца. Специално нашия клас на НВО има среден успех 19 точки. Госпожата ни се оказа желязна просто. Чудесно подготви децата. Матурите им се видяха много лесни. За училището като цяло средният успех е по-нисък. Това няма никакво значение. Имам предвид, че класацията по училища не носи особен смисъл. Просто е поредното доказателство, че до 4-ти клас в държавно училище нещата са индивидуални. Основен фактор е преподавателят. За оценките на 7-ми клас пък основно значение си оказват всички школи и частни учители, при които децата ходят на уроци... Така че - нещата си зависят от нас, родителите, в много голяма степен. Разбира си, зависят и от усилията на децата. Но не особено от училището... Поне така стоят нещата според мен.

# 852
  • Мнения: 1 881
[Е, как може да се сравняват резултати на 35-40 деца с резултати на 100-120?

... най-много дефекти давали самолети БОИНГ. Ми това са най-многобройните летящи машини в световната авиация.

Е, как да не може, нарича се среден успех, защо да не се сравняват newsm78. И тук бройката няма отношение, т.е. ние не сравняваме колко на брой деца са с успех 5.00 и колко с 6.00 например, а колко процента % от децата имат успех 5.00 или 6.00 .

Понятието среден успех е количествен измерител и се измерва в %, няма значение дали средният успех е на 35-40 деца, или на 100 - 120, какъвто пример даваш. На коя група е по - висок, това е важното, а не бройката!

Последна редакция: ср, 19 юни 2013, 12:11 от Небесна

# 853
  • София
  • Мнения: 299
Ние сме приети в 125то при г-жа Весела Георгиева с английски език.Има ли някакви отзиви за нея,аз лично я видях,стори ми се усмихната и любезна.
[/quote




Здравей,и моят син е приет в същата паралелка ...и аз търсих отзиви за г-жата,но няма такива....дано сме имали късмет... baby_neutral

# 854
  • Мнения: 1 531
много моля за следните въпроси:

125то по какъв критерий има прием след 4ти клас за външни ученици? тези негови ученици 1-4 клас продължават ли си или и те държат изпит? или може би държат изпит, ако искат да се преместят в математическа паралелка. разбирам, че има две такива. и, ако има прием за външни ученици, има ли и за езиковия профил бройки или само за математическия?

приемът след 7ми клас по език или по математика е или по избор? и сериозен ли е или лесно се влиза?

за 1ви клас до колко ч. вечер се стои на занималнята? разбрах, че в шилер е до 17ч..........

предварително bouquet на отзовалите се Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт