Пазаруване от Amazon.co.uk и Amazon.de - 19

  • 59 741
  • 740
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 8 132
Отговориха ми, че нямат друг чифт. Предлагат ми 8 евро да ми върнат, което ми се вижда направо смешно. Или да им върна очилата. Някой от вас имал ли е такъв проблем? Само на мен ли ми се вижда малко за очила от 55 евро без пощата да ми предлагат заради одрасканото 8 евро, че те всички други модели се дублираха в испанския и бяха 10 евро надолу.

Обикновено предлагат 15-20% компенсация. Аз бих ги върнала (ще ти поемат пощенските). Кампания на Армани имаше преди месец, пак ще повторят, а и непрекъснато пускат очила на други добри марки - не си струва да задържиш тези.
ВИП-овете не заменят, не държат наличности (освен в аутлетите).

Отговориха ми току що. След като обясних как с 2 малки деца съм обиколила половината град за да стигна до пощата и колко съм разочарована им поисках 21.50 евро - да възстановят пощенските разходи по пратката и дефекта да компенсират. Писаха, че се рефънднати вече и ще си задържа очилата.

# 631
  • Мнения: 399
На мен чак днес са ми изтеглили парите за очилата, а сега в петък заминавам на почивка. Надявам се да седят и да си ме чакат в пощата или при куриера, но никъде не виждам по какъв начин ги пращат, за да знам какво да очаквам.

drago_2008 могат ли да се ползват очилата или драскотината пречи да се гледа и дразни окото?

Последна редакция: ср, 19 юни 2013, 12:17 от sis

# 632
  • Мнения: 3 714

На 12-ти ги поръчах и веднага си дръпнаха парите. От Buyvip.de са моите. Сега обачи ми сотана време да ги избърша, че чак в 7 взех от пощата и видях че имат надрано на едното стъкло Cry Тези имат ли он-лайн съпорт?

Много неприятно, тъй като аз преди 13 си счупих моите и за това си поръчах от Випа, но си купих също и други от оптика. Представител на фирмата/просто в момента беше в оптиката/ ми каза, че очилата нямали гаранция. Ако ми се счупила рамката, но се окажело че имало шупла вътре - да, ще ми признаят нещо и евентуално ще ми ги сменят, но иначе - не. Та ми е интересно какво ще ти отговорят тези от Випа, но в България това е действителността.
Е как така какво ще ми отговорят? Аз поне не допускам да се скатаят. Това е покупка он-лайн. Не мога да знам че са надрани, а и те виждат кога са получени. Не е получен дефект в резултат на употреба. Това няма общо с гаранцията. Това си е дефект, с който ги получавам. Закона казва, че имам 3 дни, за да ги информирам за дефект и да получа чисто нови. Да ги сменят ли или да ми връщат част от парите не знам... ама ще се карам с тях ако трябва #2gunfire. Да не говорим че при германците очилата бяха с 10 евро по-скъпи от испанските (само моите ги нямаше там Confused)
кой закон го казва това за 3-те дни, че ме озадачи  newsm78
7 дневен е срока при он-лайн покупка да върнеш закупената стока и няма значение дали има или няма дефект - ако не си доволен, ако не ти харесва, ако не става - връщаш
виповете имат 365 дни, също като джавари
някои стоки проявяват дефекти по-късно - като техниката например, но това не означава че не можеш да я върнеш, можеш и то в рамките на 2 години - мисля че и преди сме го коментирали това  Peace
Относно дефекта на стъклото на очилата - аз съм си сменяла счупено стъкло в оптика, така че ако дефекта те дразни и не можеш да ги носиш така, не се притеснявай да ги занесеш да ти сменят стъклата. Важното е че рамката е здрава и са те компенсирали  Hug

# 633
  • Мнения: 399
Оптиките от кога подменят стъкла на слънчевите очила/нали за такива говорим/, а не за диоптрични? Аз съм питала и са отказвали, обикновено очилата са внос?

# 634
  • Мнения: 3 714
Оптиките от кога подменят стъкла на слънчевите очила/нали за такива говорим/, а не за диоптрични? Аз съм питала и са отказвали, обикновено очилата са внос?
На Графа има една малка оптика подменят. И не само, че подменят, а имат доста мостри с различни цветове и плътност на стъклата.
Явно не си питала в точната оптика, аз не бих се разделила с любимите си очила, понеже съм имала нехайството да ги изтърва няколко пъти на земята и да им спраскам стъклата, затова потърсих и намерих кой да ми ги смени  Peace

# 635
  • Мнения: 8 132
Ами по принцип са 7 дните за он-лайн покупките да ги върнеш ако не ти харесат и т.н. Бяха ми казали, че ако има  ЯВЕН дефект до 3 дни трябва да съобщя  newsm78, за да избегна сервиз и автоматично да получа нов продукт... Това при моите си е явен дефект и е различно от проявили се такива по време на ползване... Гаранцията на очилата е 12 мес за Випа така ми казаха, за проявени скрити в последствие дефекти в резултат на нормалната им употреба.

Моите очила са от тези тип "маска" ако правилно се ориентирам. Имат 3 дребни драскотинки една до друга по около 2 мм, които образуват нещо като кръгче/точка. Слава богу стъклата са доста големи и това се пада по-надолу и не пречи като гледаш иначе нямаше да ги задържа Wink

И на мен в оптика са ми взимали очила, за да сменят повредени стъкла със същия модел. Казвали са, че не е проблем  newsm78 Сега конкретно за тези не знам дали би могло, че са много специфични, но предполагам че с повече чакане се изработват по твоя модел, друг е въпроса колко ще струва...

# 636
  • Мнения: 399
Оптиките от кога подменят стъкла на слънчевите очила/нали за такива говорим/, а не за диоптрични? Аз съм питала и са отказвали, обикновено очилата са внос?
На Графа има една малка оптика подменят. И не само, че подменят, а имат доста мостри с различни цветове и плътност на стъклата.
Явно не си питала в точната оптика, аз не бих се разделила с любимите си очила, понеже съм имала нехайството да ги изтърва няколко пъти на земята и да им спраскам стъклата, затова потърсих и намерих кой да ми ги смени  Peace
Предполагам е така, на мен за едни ми отговориха, че вносителя на очилата за България не вкарва резервни стъкла и няма как да ми сложат нови, а и за тези последните който купих, в разговора с търг. представител на фирмата ми се каза по същия начин - стъкла не подменят. А каква е гаранцията за качеството на тези стъкла, то и тези очила които купуваме са малко на юнашко доверие, само защото са в оптики и са на дадени фирми.

# 637
  • Мнения: 8 132
Просто няма да са с т.нар. оригинални... Не се учудвам. По добре за тях е ако ги надереш или счупиш да си купиш нови, а не да ти поръчват стъкла и да се занимават, няма как на тях да ти сложат 70-80% надценка  Laughing

# 638
  • Мнения: 92
Момичета, имам проблем с една поръчка от amazon.de и от вчера не ме свърта, незнам как да постъпя. Моля за помощ   bouquet  Мъжа ми ми е поръчал ето този колан http://www.amazon.de/G-STAR-Grace-Belt-Wmn-99561/dp/B008MVY9W4/ref=pd_sim_sbs_a_3 само че черен с доставка до Бг/която е 15евро/ Вчера пристигна колана, но е ужасен, супер тънък и катарамата малка. Искам да го върна, но да ми възстановят и парите за доставката до бг поне. Какво да им пиша на немците и може ли да им напиша на английски.

# 639
  • на морето
  • Мнения: 1 509
Оптиките от кога подменят стъкла на слънчевите очила/нали за такива говорим/, а не за диоптрични? Аз съм питала и са отказвали, обикновено очилата са внос?
Аз работя в оптика.Подменяме стъкла на всякакви очила и имаме страхотни слънчеви стъкла-всички са със 100% UV защита и поляризация PeaceЗа всякакви рамки стават,стига да не са евтини китайски,защото пластмасата им е много твърда и не подлежи на обработка.

# 640
  • Центъра на Вселената...
  • Мнения: 97
Момичета, направих първата си поръчка от италианския байвип,  получих имейл на пощата, сега колко време се чака горе долу? Разбрах, че по ДХЛ  пристигат нещата, нали така? И другото, което ме интересува е как следите поръчките си? Предварително благодаря!

# 641
  • Sofia
  • Мнения: 5 145
Аз мисля, че стъклата може и да се полират. drago_2008, добре, че сте се разбрали - сговорчиви са  Peace Само италианците са малко запънати, а и английският не им е силна страна  Mr. Green Коя маска взе? Аз исках маска, но взех класически бъбреци, че нещо не харесах маска - може би е била само при немците, а аз ги отсвирих, като сравних цените.
anbibian, наскоро проверявах сроковете за връщане на ВИП-овете, защото казах същото, което си написала и ти на една съфорумка, та рекох пак да погледна. Немският ВИП никъде не посочва срока от 365дни. Пише само за 30 дни  Confused При Испанците си е като Javari и Amazon.
koseca, в акаунта ти в поръчката ще има предвиден срок на изпращане и получаване. След като пратя нещата, ще получих мейл в който ще има или номер на UPS, или на DHL, или никакъв (БГ Пощи).

Моите пратки с DHL/БГ ПОщи от вчера са със статут София, а днес ги нямаше в клона Sad Някой забелязал ли е до колко дни ги пращат? Да не ги запратят в някое колетно та и аз с две малки деца и в супер жеги да ходя да ги търся Twisted Evil

# 642
  • Мнения: 8 132
Момичета, имам проблем с една поръчка от amazon.de и от вчера не ме свърта, незнам как да постъпя. Моля за помощ   bouquet  Мъжа ми ми е поръчал ето този колан http://www.amazon.de/G-STAR-Grace-Belt-Wmn-99561/dp/B008MVY9W4/ref=pd_sim_sbs_a_3 само че черен с доставка до Бг/която е 15евро/ Вчера пристигна колана, но е ужасен, супер тънък и катарамата малка. Искам да го върна, но да ми възстановят и парите за доставката до бг поне. Какво да им пиша на немците и може ли да им напиша на английски.
Ами то можеш да искаш пощенските при положение, че не съответства на описанието си или е дефектен. Примерно виж ако има размери на катарамата и са грешни или ако дебелината на колана е посочена по-голяма, а е по-малка... Не знам дали ще ги възстановят само на базата, че на теб не ти харесва  newsm78 По-добре потърси разминаване в описанието и реалния продукт и пиши за такова ако намериш. Ако не, пиши че е ужасен и си много разочарована и си искай и пощенските на късмет...

# 643
  • Центъра на Вселената...
  • Мнения: 97
А има ли вариант да добавя още един артикул към вече направена поръчка, за да не плащам за доставка два пъти??? Харесах си още няколко неща и сега се чудя...За Байвипа става въпрос.

# 644
  • Мнения: 8 132
Аз мисля, че стъклата може и да се полират. drago_2008, добре, че сте се разбрали - сговорчиви са  Peace Само италианците са малко запънати, а и английският не им е силна страна  Mr. Green Коя маска взе? Аз исках маска, но взех класически бъбреци, че нещо не харесах маска - може би е била само при немците, а аз ги отсвирих, като сравних цените.
anbibian, наскоро проверявах сроковете за връщане на ВИП-овете, защото казах същото, което си написала и ти на една съфорумка, та рекох пак да погледна. Немският ВИП никъде не посочва срока от 365дни. Пише само за 30 дни  Confused При Испанците си е като Javari и Amazon.
koseca, в акаунта ти в поръчката ще има предвиден срок на изпращане и получаване. След като пратя нещата, ще получих мейл в който ще има или номер на UPS, или на DHL, или никакъв (БГ Пощи).

Моите пратки с DHL/БГ ПОщи от вчера са със статут София, а днес ги нямаше в клона Sad Някой забелязал ли е до колко дни ги пращат? Да не ги запратят в някое колетно та и аз с две малки деца и в супер жеги да ходя да ги търся Twisted Evil

Ами на моите пише че на 17-ти вечерта са пристигнали в България в централна поща и че на 18-ти са предадени към съответния пощенски клон и аз направо вчера отидох да си ги взема... Моите бяха записани като колет. Не вярвам повече от една нощ да отнема да стигнат до вашата поща в София. Според мен са ти там в пощата. Те като малък пакет ли ги търсиха или като колет, че нали са им разделени?  newsm78
Ето тези са моите като са по-тъмни стъклата от даденото на снимката и стоят страхотно http://de.buyvip.com/#page=d&sale=A1VIZP5X80XGOB&asin=B0 … 00WEPX8S&fc=1

Общи условия

Активация на акаунт