Peg-Perego - колички, столчета за кола, столчета за хранене, играчки...

  • 107 036
  • 900
  •   1
Отговори
# 450
  • Пловдив
  • Мнения: 23 759
Да, и аз имам (все още имам) Simple Smile GT3. Нямам идея къде може да я има във Варна. Мога да покажа снимки в реални ситуации, с реално бебе.
http://media.snimka.bg/8992/024239818.jpg?r=0 - това е с коша Навета
http://media.snimka.bg/9827/025908387.jpg?r=0 - като ATV
http://media.snimka.bg/s1/0341/026926013.jpg?r=0 - с почти едногодишен господин
http://media.snimka.bg/s1/0735/027713396.jpg?r=0 - за отбелязване, събира се 5-годишен, съвсем прилично

За недостатък - това чудо е огромно, една от най-големите колички на пазара. Седалката е широка, гумите още повече - следователно не се събира в малки коли с малки багажници и в малки асансьори. Но аз карам ван и когато я ползвах живеех в къща.

# 451
  • Мнения: 1 753
Янтра и Портокалче, благодаря ви. Аз всъщност прегледах темата преди да пиша и видях постовете ви. Това за коша, че не се върти не е ли неудобство? Ние сме на шест месеца и все още е към мен, ползвам полска количка, май не бързам да се разделя с този контакт все още... Че е голяма, както писах не ме притеснява, дори обратното. Стига да я навра в колата. То и сегашната ни е голяма, малките не са ми на сърце.
С дистрибутора първия се свързах, нямат я, окончателно отпаднала. Интересно защо?! А на другия сайт я има, но дано успея да я видя наживо и тук. Ако някоя мама я има, нека се свърже с мен, моля.

# 452
  • Пловдив
  • Мнения: 786
Колкото повече пораства детето, толкова по-безинтересна ще му ставаш ти и ще иска да гледа напред.
Отзад на сенника частта се вдига, остава мрежичка, през която може да си го гледаш.
Ако има ФБ група за мами във Варна може там да питам дали някой я има и да се уговорите да я видиш.

# 453
  • Мнения: 1 753
Да, така е. Скоро и без това ще го завъртя и няма да ми е важно дали се върти, но това все пак е някакъв недостатък. За съжаление и във фб питах вече, не откривам никоя с такава количка. Благодаря отново.

# 454
  • Пловдив
  • Мнения: 786
А ти защо искаш да сменяш старата?

# 455
  • Мнения: 1 753
А ти защо искаш да сменяш старата?


От мерак. Grinning  Нямам причина реално, но ме сърбят ръцете да я пробвам. Той и мъжът ми се пита същото, как да му обясня Wink

# 456
  • Мнения: 103
Как една реклама може да ви подведе!

ОПАСНО е за тези, които ще ни станат клиенти, защото ще се върнат независимо дали ще закупят нещо друго или ще ни доведат приятел! При всички случаи, ще ни бъде приятно да се видим отново!

НАШЕТО МОТО Е: „НАПРАВИ КЛИЕНТА ЩАСТЛИВ  И ЩЕ СПИШ ПО-ДОБРЕ”

http://vitodesimone.com/za-nas/

Бих искала да споделя впечатленията си от посещението си като клиент и отношението в магазин Вито де Симоне или как една реклама може да ви подведе. Малко предистория – като всеки бъдещ родител, на когото му трябва количка си закупувам такава, на абсолютно случаен принцип от магазин Айко, Стара Загора. В последствие разбирам, че в Пловдив, където живеем, съществува магазин Вито де Симоне. След кратка употреба,  и преминавайки през песъчлив участък , количката започна да се движи по – трудно. Решавам да посетя въпросния магазин Вито де Симоне, за да потърся помощ ( срещу заплащане, осъзнавайки , че количката е гаранционна, но не и закупена от тях,) и стана техен клиент( необходими са ми и дюшече за летен кош, столче за хранене , а защо не и за вбъдеще и електромобил). Споделям проблема, при което научавам, че ми се налага почистване и смазване на колелетата, но поради факта , че не е закупена от тях, и по конкретно е закупена от Айко, това не може да ми бъде извършено. Цитирам : “  не сте наш клиент и  два пъти повече да ми платите , няма да ви го направя, вървете си в Айко да ви ги почистят”. Обяснявам на въпросния г- н Де Симоне, че при закупуването на количката не съм имала информация за тяхното съществуване и , че искам и да си закупя от тях дюшече и столче за хранене ( тоест да стана техен клиент) , при което ми се отвръща : “ идете си ги купете от Айко” . Впоследствие разбирам от него, че  докато въпросният магазин е бил единствен вносител за България за детски колички Пег Перего, магазин Айко е закупувал от тях, но след като вносителите стават два, последния се ориентира към другия вносител, което  явно е причина клиенти на Айко да не бъдат обслужвани. Г- н Де Симоне, явно мотото Ви “ направи клиента щастлив “ , не се отнася за Вас. Явно и клиентите са Ви в повече и нямате нужда от такива, след като така успешно ги отпращате!

# 457
  • Пловдив
  • Мнения: 18 386
Аз пък съм толкова доволна от обслужването във Вито де Симоне.Консултантката не я мързи до обяснява и да отговаря на тъпи въпроси.Нито веднъж не почувствах,че й досадих,а ходих 3 пъти да я гледам преди да я купя.Италианецът и той е готин.

Илен,странно е,че не са искали да ти обслужат количката

# 458
  • Мнения: 103
Жената изглеждаше мила, но тя не се намеси в разговора. Италианецът  подробно ме разпита от къде съм, къде живея, ама защо точно от Айко съм я взела, едва ли не ми се скара , че съм я купила от там. Обяснявам му, че допреди покупката идея съм си нямала, че техния магазин съществува, да съм била разпитала къде ги обслужват в Айко. Питам извънгаранционни колички обслужвате ли? Отговорът беше , да, на наши клиенти, закупени от нас. Аз не искам да ми я обслужва гаранционно, исках да си заплатя за услугата. Обяснете ми къде е разликата, каква е раликата ако беше изтекла гаранцията? Исках и да си купя разни неща, но.... Цялата работа е , че са загубили Айко, като клиент и сега ние сме им виновни, той , италианеца си го обясни много ясно. Недеоволен е, че не е единствен дистрибутор за БГ,мспотазумял се е да бъде ексклузивен само за електромобилите. За първи път виждам продавач да гони клиент дошъл с парите си на крака в магазина му, и то с такова отношение. Но все пак,  клиентът води клиент, негово си е решението какъв имидж създава.

# 459
  • Пловдив
  • Мнения: 18 386
Жената изглеждаше мила, но тя не се намеси в разговора.

Няма как да се намеси,защото той й е шеф.Явно враждата с Айко е голяма.Италианецът за мен не се държи като истински търговец.Но той си дава сметка и явно така е преценил

# 460
  • Мнения: 103
Ако беше такъв търговец, щеше да ми вземе парите. Аксесоарите не са евтини, исках и столче да си купя. Доволните клиенти водят други клиенти, познайте дали ще го препоръчам  на някого. Да не говорим, че аз пък най- малко имам вина за техните търговски взаимоотношения.

# 461
  • Мнения: 1 753
В интерес на истината и аз не получих кой знае какво отношение на страницата им, но не исках да коментирам - над тия неща съм принципно. Зададох въпрос, на който не ми беше отговорено, а получих само студено и кратко, че търсеният от мен модел го няма и толкова. Обърнах се към тях заради препоръките тук, а моделът все пак го има на други места в бг. Можеха да бъдат по-отзивчиви и любезни, но както и да е... След тази реакция на безразличие, занапред ще контактувам с втория представител на марката.

# 462
  • Мнения: 103
Аз се сверзах с втория представител. От тел в интернет попаднах в магазина, там много любезна девойка ми даде консултация какво да направя, да напръскам със силиконов спрей, и ако проблема не се отсрани да се свържа с еди кой си тел ( явно сервиз) . Аз предпочетох да не пробвам сама и директно се обадих на посочения телефон. От там много любезен мъж ми обясни, че ще ми съдейства, влезе в положение , че не съм от София, почистването не влиза в гаранцията ( както и очаквах) и ми каза и цена. Другата седмица смятам дс отида. Отношението и на двата телефона беше повече от чудесно.

# 463
  • Мнения: 1
Понеже за първи път пиша в BG – Mamma, искам да поздравя всички членове на този хубав форум, независимо дали са мои клиенти или не.

Здраве и късмет на всички майки, бащи и техните деца, и не на последно място спокойствие – това, което бих искал да имам и аз.
 
Много хора ни се обаждат, пишат или ни посещават на място и никой не може да се оплаче, че не сме били любезни, защото винаги даваме на всички голяма и изчерпателна информация относно предлаганата стока, както и компетентно и бързо обслужване.

Дали след това ще закупят от нас или от друг магазин, това си е техен избор!

Смятам, че почти 25 години Peg Perego в България, означава много!

Имам лош навик да работя постоянно и нямам нито време, нито желание да се занимавам с клюки, но всяко нещо си има своите граници.

Г-жо  Ilen13031 ,  на 29.09.2015 сте дала линк към нашия сайт
Аз направих този избор

http://vitodesimone.com/produkt/bebeshki-kolichki-peg-perego/book-pure-modular/

Jane-то много положителни отзиви виждам тук, но нещо не ме грабнаха.

На 11.07.2015  отново сте дала линк към нашия сайт с запитване към конкретен модел
Сега идвате при нас и пишете, че не сте  ни познавали и сте си закупили количката „на абсолютно случаен принцип от магазин Айко, Стара Загора”. 

До тук всичко е наред! Всеки сам избира от къде и какво да си закупи. Но след това, защото е по-удобно и близо,  да избира моя магазин все едно е сервиз за почистване – това ми идва малко повече!

Нямам  никаква вражда нито с магазин Айко, нито с преките ми конкуренти. Всеки от нас  работи по свой начин, без да пречи на другия и всички живеем доволни и щастливи!

Казах Ви, че продавам резервни части, но извършвам ремонт само на НАШИ КЛИЕНТИ! Нещо, което е написано и в нашия сайт, а при толкова цитирана информация от него, не вярвам да не сте го прочели – обърнете внимание на банера  http://vitodesimone.com/produktova-kategoria/za-bebeto/aksesoari-peg-perego/!   

След всичко това, не виждам с какво сме Ви подвели с нашата „Реклама”, като ние нямаме никакви взаимотношения с Вас. И да, 90% от клиентите се връщат при нас  заради коректното ни обслужване, заради самите нас  и заради експресната ни реакция в случай на проблем (нека нашите клиенти сами да преценят).

И тъй като Вие може би  нямате друга работа, започнахте да пишете навсякъде, надувайки един малък балон с горещ въздух. Затова Ви пожелавам да нямате никога проблеми с Вашата количка, защото дори и резервни части не бих Ви продал. Радвам се, че сте намерила любезни хора, които да почистят Вашата количка, надявам се да бъдат също толкова любезни и при по-сериозен проблем.

Г-жо light power , Вие сте направила запитване за  количка GT3. Отговорили сме, че нямаме този модел и дори отпада окончателно. На последващо запитване „Защо отпадна, не го ли произвеждат?” не сме отговорили, защото не е имало какво. Едва ли сте очаквали да Ви изпратим писмото от Peg Perego, с което ни уведомяват, че отпада като модел?  И на Вас Ви пожелавам да нямате никога проблеми, защото след Вашето оплакване от  „студененият ни  отговор” , може да очаквате само "студен сервиз", ако се наложи. Но смятам, че няма да има този страх понеже Вие писахте, че „ занапред ще контактувам с втория представител на марката”. Пожелавам Ви всичко най-добро!

Много често сме правили компромис и сме ремонтирали колички НЕ закупени от нас. Но това са били на хора, които са дошли с чисти намерения,  без лъжи и с действителна повреда, а не за колела, които трябва да се почистят и смажат – информация, която всеки наш клиент получава при закупуването и дори може сам да се справи с това!

Въпреки, че липсва повече от месец, пожелавам на целия форум Честита Коледа  и всичко най-хубаво през Новата година!

С уважение,
Вито Де Симоне

Последна редакция: ср, 18 ное 2015, 14:10 от Vito De Simone EOOD

# 464
  • Мнения: 86
Здравейте, нашата зелена пег перего уно вече ни е излишна. Ползвана малко с ужасно ревящо бебе.

Общи условия

Активация на акаунт