Peg-Perego - колички, столчета за кола, столчета за хранене, играчки...

  • 106 791
  • 900
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 103
Понеже за първи път пиша в BG – Mamma, искам да поздравя всички членове на този хубав форум, независимо дали са мои клиенти или не.

Здраве и късмет на всички майки, бащи и техните деца, и не на последно място спокойствие – това, което бих искал да имам и аз.
 
Много хора ни се обаждат, пишат или ни посещават на място и никой не може да се оплаче, че не сме били любезни, защото винаги даваме на всички голяма и изчерпателна информация относно предлаганата стока, както и компетентно и бързо обслужване.

Дали след това ще закупят от нас или от друг магазин, това си е техен избор!

Смятам, че почти 25 години Peg Perego в България, означава много!

Имам лош навик да работя постоянно и нямам нито време, нито желание да се занимавам с клюки, но всяко нещо си има своите граници.

Г-жо  Ilen13031 ,  на 29.09.2015 сте дала линк към нашия сайт
Аз направих този избор

http://vitodesimone.com/produkt/bebeshki-kolichki-peg-perego/book-pure-modular/

Jane-то много положителни отзиви виждам тук, но нещо не ме грабнаха.

На 11.07.2015  отново сте дала линк към нашия сайт с запитване към конкретен модел
Сега идвате при нас и пишете, че не сте  ни познавали и сте си закупили количката „на абсолютно случаен принцип от магазин Айко, Стара Загора”. 

До тук всичко е наред! Всеки сам избира от къде и какво да си закупи. Но след това, защото е по-удобно и близо,  да избира моя магазин все едно е сервиз за почистване – това ми идва малко повече!

Нямам  никаква вражда нито с магазин Айко, нито с преките ми конкуренти. Всеки от нас  работи по свой начин, без да пречи на другия и всички живеем доволни и щастливи!

Казах Ви, че продавам резервни части, но извършвам ремонт само на НАШИ КЛИЕНТИ! Нещо, което е написано и в нашия сайт, а при толкова цитирана информация от него, не вярвам да не сте го прочели – обърнете внимание на банера  http://vitodesimone.com/produktova-kategoria/za-bebeto/aksesoari-peg-perego/!   

След всичко това, не виждам с какво сме Ви подвели с нашата „Реклама”, като ние нямаме никакви взаимотношения с Вас. И да, 90% от клиентите се връщат при нас  заради коректното ни обслужване, заради самите нас  и заради експресната ни реакция в случай на проблем (нека нашите клиенти сами да преценят).

И тъй като Вие може би  нямате друга работа, започнахте да пишете навсякъде, надувайки един малък балон с горещ въздух. Затова Ви пожелавам да нямате никога проблеми с Вашата количка, защото дори и резервни части не бих Ви продал. Радвам се, че сте намерила любезни хора, които да почистят Вашата количка, надявам се да бъдат също толкова любезни и при по-сериозен проблем.

Г-жо light power , Вие сте направила запитване за  количка GT3. Отговорили сме, че нямаме този модел и дори отпада окончателно. На последващо запитване „Защо отпадна, не го ли произвеждат?” не сме отговорили, защото не е имало какво. Едва ли сте очаквали да Ви изпратим писмото от Peg Perego, с което ни уведомяват, че отпада като модел?  И на Вас Ви пожелавам да нямате никога проблеми, защото след Вашето оплакване от  „студененият ни  отговор” , може да очаквате само "студен сервиз", ако се наложи. Но смятам, че няма да има този страх понеже Вие писахте, че „ занапред ще контактувам с втория представител на марката”. Пожелавам Ви всичко най-добро!

Много често сме правили компромис и сме ремонтирали колички НЕ закупени от нас. Но това са били на хора, които са дошли с чисти намерения,  без лъжи и с действителна повреда, а не за колела, които трябва да се почистят и смажат – информация, която всеки наш клиент получава при закупуването и дори може сам да се справи с това!

Въпреки, че липсва повече от месец, пожелавам на целия форум Честита Коледа  и всичко най-хубаво през Новата година!

С уважение,
Вито Де Симоне
[/quote


Здравейте, коментарът Ви е непочтен, защото не е верен. Аз дойдох във Вашия магазин с единственото желание да Ви стана клиент. Намеренията ми бяха съвсем искренни ( получих добри отзиви за жената, която работи за Вас). Когато чухте , че количката е закупена от Айко , всичко останало спря да Ви интересува и отношението Ви рязко се промении в негативна посока, така че не твърдете, че нямате проблем с конкуренцията. Да, допреди да закупя количката, не Ви познавах. Количката е закупена на 30.05. ( имам гаранционна карта), след което разбрах за вашия магазин. При закупуването моделът ме грабна на външен вид, а за марката бях чула добри отзиви.  Към момента на закупуване бях в ранна бременност и се поинтересувах все пак  за отзивите  ( не характеристиките) за конктетната количка ( след закупуването). Така разбрах и за вас. Копирала съм Вашия линк, защото след изчерпване на артикул от Айко, той не излиза в интернет страницата и съответно не мога да приложа. За враждата Ви с тях ( за което аз нямам никакво отношение), мисля добре ми обяснихте, разяснявайки ми положението с вносителите. Моля да ми обясните с кое съм Ви излъгала, и повярвайте ми имам си и друга работа. Весели празници и на Вас!

Последна редакция: ср, 18 ное 2015, 22:14 от Ilen13031

# 466
  • Мнения: 1 205
И аз съм на мнение, че вносителят не е длъжен да почиства гумите на количката - с или без заплащане. Все едно да ми изпере коша защото съм го изцапала. Mr. Green Още повече за продукт, който той не е продал.
Моята количка я взех от там и господина много подробно ми обясни всичко за нея, както и как се свалят, почистват и смазват колелата, като последното е работа за 5 минути.

# 467
  • Мнения: 1 746
Вито де Симоне бях сигурна, че ще налазите темата. Това ми беше и едно от съображенията да не ви коментирам по-рано, тъй като явно не само имате агенти, но и я следите, за да затапвате всяко мнение и да го определяте като клюки. Правилно сте разбрали, че на нищо няма да разчитам от ваша страна, с тези заплахи за студен сервиз искрено ме разсмяхте. Но фактите си остават такива - нямаше нормална комуникация с вас, колкото и да сте пространни сега в обясненията. Ако подхождахте с уважение към всеки потенциален клиент, сега нямаше да си губите времето да пускате постове в бг-мамма. Нямам намерение да ви насочвам как по-ефективно да реагирате при запитвания, все пак такива съвети не се дават безплатно. Simple Smile

# 468
  • София
  • Мнения: 415
Някой може ли да сподели мнение за чувала за количка-удобен ли е, достатъчно ли топли.

# 469
  • Пловдив
  • Мнения: 18 386
Чувал или покривало за крака?Май чували нямат

# 470
  • София
  • Мнения: 415
Имат чувал,за него питам

# 471
  • Мнения: 31
Имат чувал,за него питам

Имат. И оригинални и неоригинални, също така и по-тънки, и по-дебели. Да, удобни са и държат доста топло.

# 472
  • Пловдив
  • Мнения: 191
Здравейте! Насочила съм се към количките Пег Перего и искам съвет.Дали за бебе, родено края на м.януари може да се използва летния кош направо? Доколкото разбирам има пълно легнало положение newsm78Голям проблем ми е мястото...дали може да се пропусне коша за новородено ?

# 473
  • София
  • Мнения: 415
Новата седалка на пег перего pop up НЯМА напълно легнало положение,въпреки че на много места е описана,че има. Води се одобрена за ползване от раждането. Аз лично не бих я ползвала, но всеки сам си решава. Освен, че не е напълно равна, според мен няма да е и достатъчно "закрита" за зимата. В момента ползвам тази седалка с бебе на 8+ и пак ми се струва една идея "проветрива". С две думи ако е само до място не си спестявай коша за новородено. Още повече,че единият модел може да се сгъва заедно с шасито.

Последна редакция: пн, 14 дек 2015, 11:24 от Murmur'ana

# 474
  • Пловдив
  • Мнения: 18 386
И според мен Поп ап седалката няма напълно легнало.Не знам защо така го обявяват.

zok,стълби,бордюри ще минаваш,как ще обезопасиш новороденото в ляттната седалка?Поставката за краката изобщо не си дига и не стои нагоре,за да е стопер,като на други колички.Трябва да е постоянно вързано с коланите,а те едва ли ще могат да го обхванат добре,защото не са за новородено.Зимно бебе ще му е супер комфортно в кошът за новородено,а на теб ще ти е спокойно,че е защитено от вятър и студ.Не се лишавай от него.Като приключиш с ползването ще го продадеш.А той взима много малко място,защото се свива и става плосък.

# 475
  • Пловдив
  • Мнения: 191
Момичета, благодаря за съветите!
Elfita, на кой модел зимния кош се свива и става плосък? Сигурно задавам глупави въпроси, но добивам представа за количките основно от клипчета, че карам трудна бременност и трябва да лежа. ..
Иначе видях, че летния кош има лека чукапка като, че ли...
Незнам и аз какво да избера така като немога да ги видя на живо. ..

# 476
  • Пловдив
  • Мнения: 18 386
Незнам и аз какво да избера така като немога да ги видя на живо. ..

Трудно ако не ги видиш на живо.За 15 минути защо не отскочиш до представителя на Брезовско шосе?Много е любезна продавачката и всичко ще ти обясни.
Аз съм с Поп ап и зимен кош.Ето я.Зимния кош става плосък. http://vitodesimone.com/produkt/bebeshki-kolichki-peg-perego/book-pop-up-modular/

Летния има чупка и според мен не е ОК за новородено.Отделно твоето ще е зимно бебе и ще му е много на завет в зимния

# 477
  • Пловдив
  • Мнения: 191
Благодаря, Elfita! Така ще направя, отида на място...

# 478
  • Мнения: 6
Здравейте, съвсем скоро се сдобих и аз с Бук С-поп ъп. Не бях я виждала на живо изцяло с вашите отзиви направих своя избор,  за което благодаря. Оправда напълно очакванията ми, компактна и сравнително лека. Тъй като имах кошче за кола Макси коси 0-6м, не закупих това на Перего.  Въпросът ми е, има ли накрайници, с които да ползвам  Косито с шасито на Бука, ако да от къде да закупя, видях че има някакви в амазон,  но искам  да разбера дали накой е ползвал такива?

# 479
  • Мнения: 1 308
Вече 2-3 пъти поставям малката в столчето за кола, без да й поставям коланите, но стои някак неестествено прегъната и под вратлето й остава празно, та я взимам на ръце. Столчето е primo viaggio sl. Аз ли не правя нещо правилно или просто е така?

Общи условия

Активация на акаунт