Здраве и късмет на всички майки, бащи и техните деца, и не на последно място спокойствие – това, което бих искал да имам и аз.
Много хора ни се обаждат, пишат или ни посещават на място и никой не може да се оплаче, че не сме били любезни, защото винаги даваме на всички голяма и изчерпателна информация относно предлаганата стока, както и компетентно и бързо обслужване.
Дали след това ще закупят от нас или от друг магазин, това си е техен избор!
Смятам, че почти 25 години Peg Perego в България, означава много!
Имам лош навик да работя постоянно и нямам нито време, нито желание да се занимавам с клюки, но всяко нещо си има своите граници.
Г-жо Ilen13031 , на 29.09.2015 сте дала линк към нашия сайт
http://vitodesimone.com/produkt/bebeshki-kolichki-peg-perego/book-pure-modular/
Jane-то много положителни отзиви виждам тук, но нещо не ме грабнаха.
На 11.07.2015 отново сте дала линк към нашия сайт с запитване към конкретен модел
http://vitodesimone.com/produkt/bebeshki-kolichki-peg-perego/book-pure-modular/
Сега идвате при нас и пишете, че не сте ни познавали и сте си закупили количката „на абсолютно случаен принцип от магазин Айко, Стара Загора”.
До тук всичко е наред! Всеки сам избира от къде и какво да си закупи. Но след това, защото е по-удобно и близо, да избира моя магазин все едно е сервиз за почистване – това ми идва малко повече!
Нямам никаква вражда нито с магазин Айко, нито с преките ми конкуренти. Всеки от нас работи по свой начин, без да пречи на другия и всички живеем доволни и щастливи!
Казах Ви, че продавам резервни части, но извършвам ремонт само на НАШИ КЛИЕНТИ! Нещо, което е написано и в нашия сайт, а при толкова цитирана информация от него, не вярвам да не сте го прочели – обърнете внимание на банера http://vitodesimone.com/produktova-kategoria/za-bebeto/aksesoari-peg-perego/!
След всичко това, не виждам с какво сме Ви подвели с нашата „Реклама”, като ние нямаме никакви взаимотношения с Вас. И да, 90% от клиентите се връщат при нас заради коректното ни обслужване, заради самите нас и заради експресната ни реакция в случай на проблем (нека нашите клиенти сами да преценят).
И тъй като Вие може би нямате друга работа, започнахте да пишете навсякъде, надувайки един малък балон с горещ въздух. Затова Ви пожелавам да нямате никога проблеми с Вашата количка, защото дори и резервни части не бих Ви продал. Радвам се, че сте намерила любезни хора, които да почистят Вашата количка, надявам се да бъдат също толкова любезни и при по-сериозен проблем.
Г-жо light power , Вие сте направила запитване за количка GT3. Отговорили сме, че нямаме този модел и дори отпада окончателно. На последващо запитване „Защо отпадна, не го ли произвеждат?” не сме отговорили, защото не е имало какво. Едва ли сте очаквали да Ви изпратим писмото от Peg Perego, с което ни уведомяват, че отпада като модел? И на Вас Ви пожелавам да нямате никога проблеми, защото след Вашето оплакване от „студененият ни отговор” , може да очаквате само "студен сервиз", ако се наложи. Но смятам, че няма да има този страх понеже Вие писахте, че „ занапред ще контактувам с втория представител на марката”. Пожелавам Ви всичко най-добро!
Много често сме правили компромис и сме ремонтирали колички НЕ закупени от нас. Но това са били на хора, които са дошли с чисти намерения, без лъжи и с действителна повреда, а не за колела, които трябва да се почистят и смажат – информация, която всеки наш клиент получава при закупуването и дори може сам да се справи с това!
Въпреки, че липсва повече от месец, пожелавам на целия форум Честита Коледа и всичко най-хубаво през Новата година!
С уважение,
Вито Де Симоне
[/quote
Здравейте, коментарът Ви е непочтен, защото не е верен. Аз дойдох във Вашия магазин с единственото желание да Ви стана клиент. Намеренията ми бяха съвсем искренни ( получих добри отзиви за жената, която работи за Вас). Когато чухте , че количката е закупена от Айко , всичко останало спря да Ви интересува и отношението Ви рязко се промении в негативна посока, така че не твърдете, че нямате проблем с конкуренцията. Да, допреди да закупя количката, не Ви познавах. Количката е закупена на 30.05. ( имам гаранционна карта), след което разбрах за вашия магазин. При закупуването моделът ме грабна на външен вид, а за марката бях чула добри отзиви. Към момента на закупуване бях в ранна бременност и се поинтересувах все пак за отзивите ( не характеристиките) за конктетната количка ( след закупуването). Така разбрах и за вас. Копирала съм Вашия линк, защото след изчерпване на артикул от Айко, той не излиза в интернет страницата и съответно не мога да приложа. За враждата Ви с тях ( за което аз нямам никакво отношение), мисля добре ми обяснихте, разяснявайки ми положението с вносителите. Моля да ми обясните с кое съм Ви излъгала, и повярвайте ми имам си и друга работа. Весели празници и на Вас!