Демонстрации на козметична линия Де Шели (De Sheli)

  • 388 907
  • 2 962
  •   1
Отговори
# 1 890
  • Мнения: 35 388
А, да, контактите....
На мен ми беше казано, че, ако не дам телефони, няма да бъде заплатено на козметичката за процедурата, та дадох. Но повечето от тези, на които дадох искаха да идат на прословутата презентация.

# 1 891
  • Sofia
  • Мнения: 6 235
А, да, контактите....
На мен ми беше казано, че, ако не дам телефони, няма да бъде заплатено на козметичката за процедурата, та дадох. Но повечето от тези, на които дадох искаха да идат на прословутата презентация.
И на мен това ми казаха, но аз им отговорих, че момичето е много мило, опита се да си свърши добре работата, но техните правила не ме засягат.
 Имат нужда малко повече от обучения за продажбени техники, тъй като работата им с възражение куца.
Ако някой се заеме сериозно с обучението на персонала съм убедена, че много бързо мозметиката им ще бъде любима. Все пак продажбата  е чиста психология.

# 1 892
  • Мнения: 74
Цитат
Ние не продаваме продукта както другите козметики, защото не вярваме, че така може да бъде добре оценен и разбран.
Цитат
О, "другите козметики" се стремят да бъдат добре оценени и разбрани. Затова правят едно просто нещо - дават тестери и време да решиш харесваш ли ги. По този начин човек може да прецени сам  какво е качеството им след няколко използвания.  Може да види продуктите върху кожата във всякакви условия, а не само в изкуствено осветен кабинет, да използва продукта няколко пъти, за да прецени има ли лоша реакция на кожата. От едно намазване е нереалистично да се очаква да се видят всички ефекти (добри и лоши).  Да не говорим, че има продукти с оптически ефект, които изглеждат като че ли имат видим ефект, но след като се свалят оставят кожата все така зле - и това няма как да се прецени веднага.
Цитат
Чудодейните кремове на Дешели, благодарение на които ще останете вечно млади.
Не ставайте абсурдни, моля ви.

Здравейте г-жо/це Coraline,
Това е нашият метод на работа. Ние сме решили, че така се работи по-добре и така ни харесва. Различните хора, както и фирми си имат различен стил на работа. Ние вярваме, че този е най-добър и ефективен. Не казваме, че сме безгрешни и че някои от нашите служителки не правят глупости, които не сме ги учили, но в стремежа си да продадат и да вземат % правят глупости и казват неща, които не сме ги учили. Но това също се коригира. Поведението и нашия персонал е много по-различен от преди това и това се случва с опита, който трупат хората. Другото което е, след като си продадем продукта ако има проблеми и нещо не е както трябва може да се върне. Има такива случай, така че човек може да го тества във всички условия, но не желаем да правим мостри за сега. Можете да го счетете като минус, но така сме решили да процедираме.

Цитат
Не ставайте абсурдни, моля ви.
Ми не, не ставаме абсурдни. Козметиката ни е наистина добра и с високо качество. Имаме доволни клиенти и си продаваме козметиката по цял свят с този бизнес модел. Като гледаме работи...

Цитат
Лош опит за сарказъм, с който показвате желание да затапите събеседника, а не да водите диалог.
Какво значи лош опит за сарказъм г-жо/це Coraline,
Напротив, опита ни е много добър....
Това, което се казва, че затваряме хората и не ги пускаме е пълна лъжа. Даже в господари на ефира със скритите камери няма такова нещо.. Тука сме наклеветени и обидени и затова реагираме по този начин. Говорят се глупости и затова си правим сарказъм, ако искате да водим диалог, в който да се уважаваме и да зачитаме мнението на другия, ние сме отворени, но тези мнения трябва да са истина, а не лъжи, че затваряме хората и не ги пускаме да излизат, все едно са в затвор или нещо си. А може и ние да не сме разбрали правилно какво точно се казва, но не сме хора лишени от емоции и затова си реагираме емоционално... Все пак има доста клевети по дадената тема...

Цитат
Смятате за нормална маркетингова техника консултантките да карат клиентките ви да се чувстват зле и да приемат решения под натиск? Или да им обясняват как да си водят финансите на семейството и какви отношения да имат със съпрузите си? Или да изискват от тях лична информация на други хора, която не желаят да дадат, но го правят за да спестят време и лоши емоции?

И въобще не разбирам как намазването на лицето с кремове, които след това настояват да купиш може да се нарече "безплатна спа процедура". Нито е спа, нито идеята й е да е безплатна. Още от телефонния разговор клиентите Ви са заблуждавани.

Консултантките ни не карат нашите клиенти да се чувстват зле! Това не е така! Консултантките ни показват позитивните ефекти на козметиката ни и ако вие се чувствате зле поради една или друга причина, предполагам защото ефекта на козметиката ни е много добър, а може и нещо друго се извиняваме. Ще се опитаме да видим дали можем по по-добър начин да представим козметиката си, но нямаме за цел клиентите ни да се чувстват зле. Относно за натиска, не знам, не съм била там лично и не знам точно какво е направил дадения консултант, но не такива са ни обученията и стратегията като цяло. Ако някои е направил грешка, е ми хората не са безгрешни... Извиняваме се! Също така, може и да не е имало никакъв натиск, а вие да сте ни разбрали погрешно и така да сте го почувствали. И в двата случая се извиняваме и ще се постараем по-добре с новите ни клиенти...
Относно съпрузите, извиняваме се, не сме учили служителите ни да говорят подобни неща, в клиповете на господари на ефира се вижда, няма такива неща. Ние също така се надяваме, че като ги говорите тези неща казвате истина, а не ни лъжете. Приемаме за истина каквото казвате, макар, че не можем да го потвърдим.... Но има и още един елемент тука. Някои от служителите ни може да има повече опит или да е гледал нещо в нета, има много маркетолози, които прилагат тактики спрямо жените. Има много клипове по тези въпроси и даже аз лично съм гледала на Браян Трейси неща, където се говори, че продажба може да стане по-лесно, чрез жените от колкото мъжете и някои от служителите ни сигурно е правил подобни тактики без да е обсъдено с нас...

Вижте, това, което на вас може да ви се види абсурдно за много други хора може да е начин на живот. По света има много абсурдни неща, но ги има, това, че вие не можете да ги разберете и ги слагате под знаменател "абсурден" си е ваше желание. Но много често хората са негативни към нещата, които не могат да разберат, както и към нови неща...

Ние се извиняваме ако някои се е почувствал зле като е идвал при нас, не ни е била това целта. Извиняваме се, ако някой от нашите служители е казал нещо или е направил нещо нередно. Ще се работи по тези въпроси и ще се опитаме да предоставим още по-високо качество на обслужване.

Козметиката ни е скъпа, съгласни сме, но пък смятаме, че е високо качествена и успяваме да си я продадем в много страни. Ние твърдо вярваме в нея и резултатите в много от случаите са удивителни.
Продуктите са израелски и в сайта ни www.desheli.bg можете да намерите и съставките на тези продукти...

След закупуване на  продукт и има алергии или проблеми като цяло, продукта може да се върне. Така ние оставаме с чиста съвест, че продаваме висококачествени продукти за хора, които искат да са по-красиви и привлекателни...

# 1 893
  • София
  • Мнения: 37 585
Уважаеми ДешелИ,
Имате ли на понятие какво означава СПА?
Престанете с вашите "СПА процедури", че цялата ви некомпетентност лъщи с ослепителна сила. ooooh!

# 1 894
  • out of space
  • Мнения: 8 623
Имам два въпроса към г-жа Дешели:

1. Защо техен персонал ми звъни вече 8 (осем) пъти, при положение, че всеки път любезно отказвам.

2. До кога ще продължава това звънене?

# 1 895
  • Германия
  • Мнения: 1 091
Имам два въпроса към г-жа Дешели:

1. Защо техен персонал ми звъни вече 8 (осем) пъти, при положение, че всеки път любезно отказвам.

2. До кога ще продължава това звънене?

Допълвам още един въпрос. Ако практиките за манипулиране са взети от интернет, а не са внедрени от вас, защо тук имаше публикувани снимки на страници с инструкции точно от вас как да се реагира на различните възражения?

# 1 896
  • София
  • Мнения: 20
Някой май най-накрая се е научил как се пишат пунктуационните знаци в word стил, само че има още проблеми със слагането на запетаите на точните места и пропускането им като цяло. Но само това да беше проблема. НАУЧЕТЕ ГО ТОЗИ БЪЛГАРСКИ НАЙ-СЕТНЕ!!! Уважаваните компании имат грамотни PR специалисти, каквато се опитва да се изкара г-жа/г-цата от ДЕ ШЕЛИ, пишейки такива хвалебствия за фирмата си.

Следя темата от самото начало и мога спокойно да кажа, че това е несполучлив опит да се защитите, защото хората помнят всичко. Иначе поздравления, че Ви отне почти 2 години да разберете, че чрез фалшиви профили на "доволни клиентки" и служителки, които обиждат недоволните клиентки, няма да стане.
Разбирам каква Ви е целта - разчитате на това, че ако някой влезе в интернет, потърси информация за ДЕ ШЕЛИ и попадне на този форум, по този начин ще има не само хиляди недоволни коментари относно фирмата Ви, но и коментари ОТ фирмата, целящи защита. Разчитате също някой да си каже "О, колко са злобни българите. Горката фирма се опитва да се защити, да се поучи от грешките си, а те не спират да злорадстват.". Съжалявам, но след като съм изчела всички възможни коментари от тези 127 страници, няма как да не забележа лъжите Ви. Едната от тях е, че не сте учили служителите си да говорят такива неща (точно относно съпрузите имаше изписани няколко реда какво точно да казват).
Спрете да повтаряте, че не държите клиентите си заключени и че всеки е свободен да си тръгне по всяко време. Това е ясно и мисля, че ако някой го е казал, е целял да опише накратко психическия натиск, полаган върху клиентките. За тези, които тепърва мислят да ходят, за да видят дали е истина всичко, за което се говори по форумите, мога да кажа, че ДЕ ШЕЛИ със сигурност са променили част от начините си на действие, именно за да докажат, че не са истина историите, изписани тук.
Що се отнася до Господари на ефира - нормално е да не могат да запишат всичко. Темата в този форум е от почти 2 години и нещата изписани тук са се случвали ежедневно в продължение на тези 2 години. Тук има мнения от всякакъв тип и от различни гледни точки, както на недоволни клиенти, така и на служители. Няма как Господари на ефира с няколко репортажа да обхванат всичката помия, свързана с ДЕ ШЕЛИ.

Спрете да си изсмуквате от пръстите "защитни доводи"!

# 1 897
  • Мнения: 40 144
Имам два въпроса към г-жа Дешели:

1. Защо техен персонал ми звъни вече 8 (осем) пъти, при положение, че всеки път любезно отказвам.

2. До кога ще продължава това звънене?

Да добавя и аз още едно въпросче  Laughing
Защо след като козметиката е напълно безвредна и уж натурална не се препоръчва на бременни, болни от рак, с проблемна щитовидна жлеза и други мисля че имаше.
Ако една жена закупила продукта си реши да забременее след 3 месеца какво прави?  newsm78
Аз за пръв път чувам коземтика да не се препоръчва при разни заболявания.
Та се надявам на отговор.

# 1 898
  • Мнения: 44
Здравейте! След като нищо не бях чувала за тази измама, днес се хванах на въдицата и се чувствам като пълна глупачка... Наистина ме впечатли ефекта на място. След около час се усъмних и потърсих в Google и косата ми се изправи... Върнах се веднага на място и казах, че искам да върна нещата . Казаха уж, че няма проблем, но понеже е неделя да дойда утре в 10 часа тъй като юристката не е на работа... Свързах се и с TBi кредит. От там ми казаха, че трябва от фирмата да им се обадят и да подам там молба утре.. Уж досега са имали много такива случаи и били върнати парите. Но на мен ми е свит корема на топка и се чувствам като най-голямата идиотка. Няма да спя цяла нощ, докато не оправя нещата... Дали наистина връщат парите? Има ли тук някой, който се е отървал.? Започвам да се притеснявам и че ми снимаха личната карта и да не направят някоя измама с нея...

# 1 899
  • Мнения: 625
Здравейте! След като нищо не бях чувала за тази измама, днес се хванах на въдицата и се чувствам като пълна глупачка... Наистина ме впечатли ефекта на място. След около час се усъмних и потърсих в Google и косата ми се изправи... Върнах се веднага на място и казах, че искам да върна нещата . Казаха уж, че няма проблем, но понеже е неделя да дойда утре в 10 часа тъй като юристката не е на работа... Свързах се и с TBi кредит. От там ми казаха, че трябва от фирмата да им се обадят и да подам там молба утре.. Уж досега са имали много такива случаи и били върнати парите. Но на мен ми е свит корема на топка и се чувствам като най-голямата идиотка. Няма да спя цяла нощ, докато не оправя нещата... Дали наистина връщат парите? Има ли тук някой, който се е отървал.? Започвам да се притеснявам и че ми снимаха личната карта и да не направят някоя измама с нея...

Случайно попадам на темата,а за въпросната фирма разбрах от Господари на ефира...пълно безумие.Не се заяждам с вас , но от коментара разбирам, че ефекта ви е харесал и след това като сте разбрали.....което ми се струва  Whistling....,тоест ефектът е уау,но заради коментарите....
лично аз не бих взела козметика за тези пари и при тези трикове и агресивни подходи,които използват Никога...за толкова прехвалените им продукти би трябвало да дават мостри или отливки,да видим тогава колко вълшебно е това Дешели #2gunfireаман от далавераджий значи #2gunfire #Cussing out

# 1 900
  • Мнения: 44
  Колкото и малоумно да изглежда отстрани е факт, че не само аз, а явно и стотици други успяват да се заблудят. Винаги съм се смяла на глупостта на хората, но ето вече е факт и за мен и явно тези хора успяват наистина да влияят на психиката на хората. Съветвам всички да не съдят другите хора, защото не се знае и на тях кога ще се случи. Аз лично вече няма да съдя никого. Иначе по моя проблем - днес сутринта постъпих точно по начина, по който mary089 беше описала, за което безкрайно много и благодаря, както и на всички, които са писали по темата, защото успях да се подготвя какво точно трябва да направя. Отново се опитаха да ме заблудят, но аз казах, че докато не си вземат куфарите обратно аз няма да мръдна от там, така че успях да свърша всичко за един ден, без да се налага да чакам цяла седмица да ми се обадят. Подадох заявление първо в банката, после в офиса на Дешели - за анулиране на кредита и още едно за връщане на продуктите и анулиране на продажбата. Подписахме споразумение за кредита и за анулиране на покупката, както и приемно- предавателен протокол. Върнаха ми и парите, които бях дала на ръка. Връчих им куфарчето и се надявам кракът ми да не стъпи повече там. Сега единствено изчаквам да си взема документ от TBI, че не дължа нищо. Засега не е анулиран кредита. Обясниха ми от там, че документите трябва да стигнат до тях, което може да отнеме 2-3 дни. Аз ще звъня всеки ден, защото все още не мога да се успокоя, докато не видя и този документ. Въпреки че дадох споразумението на юриста в нашата фирма и той каза, че всичко би трябвало да е ок. Още веднъж благодаря на всички, които са писали съвети и напътствия.

# 1 901
  • София
  • Мнения: 5 695
Днес ми звъняха и на мен да ме канят на "безплатна спа процедура - подарък от приятелка". Любезно ги изслушах и още по-любезно отговорих, че няма да се възползвам и моля да си отбележат това. Дали ще ме търсят пак, как мислите?  Grinning

# 1 902
  • Мнения: 555
Цитат
Здравейте г-жо/це Coraline,
Това е нашият метод на работа. Ние сме решили, че така се работи по-добре и така ни харесва. Различните хора, както и фирми си имат различен стил на работа. Ние вярваме, че този е най-добър и ефективен. Не казваме, че сме безгрешни и че някои от нашите служителки не правят глупости, които не сме ги учили, но в стремежа си да продадат и да вземат % правят глупости и казват неща, които не сме ги учили. Но това също се коригира. Поведението и нашия персонал е много по-различен от преди това и това се случва с опита, който трупат хората. Другото което е, след като си продадем продукта ако има проблеми и нещо не е както трябва може да се върне. Има такива случай, така че човек може да го тества във всички условия, но не желаем да правим мостри за сега. Можете да го счетете като минус, но така сме решили да процедираме.
Този начин на работа и е крайно нетипичен за козметична компания. Ясно ми е, че така сте решили и го смятате за най-добър. Въпросът е защо смятате така. Единственото с което е "добър" е че не дава на клиента време за тестване и вземане на решение. Защо се налага това?

Цитат
Ми не, не ставаме абсурдни. Козметиката ни е наистина добра и с високо качество. Имаме доволни клиенти и си продаваме козметиката по цял свят с този бизнес модел. Като гледаме работи...
Едно е козметиката Ви да е с високо качество (напълно достоверно твърдение), друго да е чудодейна (малко вероятно), а трето - да обещавате вечна младост (абсурдно), на което беше отговорът ми "не ставайте абсурдни".

Цитат
Какво значи лош опит за сарказъм г-жо/це Coraline,
Напротив, опита ни е много добър....
Това, което се казва, че затваряме хората и не ги пускаме е пълна лъжа. Даже в господари на ефира със скритите камери няма такова нещо.. Тука сме наклеветени и обидени и затова реагираме по този начин. Говорят се глупости и затова си правим сарказъм, ако искате да водим диалог, в който да се уважаваме и да зачитаме мнението на другия, ние сме отворени, но тези мнения трябва да са истина, а не лъжи, че затваряме хората и не ги пускаме да излизат, все едно са в затвор или нещо си. А може и ние да не сме разбрали правилно какво точно се казва, но не сме хора лишени от емоции и затова си реагираме емоционално... Все пак има доста клевети по дадената тема...
Сигурно има измислици. Също така вероятно не всички консултантки действат еднакво. Но и вие не може да отречете, че има натиск, иначе нямаше да има толкова клиенти размислили на другия ден. Цялата постановка купуването там и на място е сбъркана. Ако един продукт ти е харесал днес, ще си го купиш и утре. И ако Вие не разчитате на това, явно не вярвате достатъчно в качествата на козметиката си.

Цитат
След закупуване на  продукт и има алергии или проблеми като цяло, продукта може да се върне. Така ние оставаме с чиста съвест, че продаваме висококачествени продукти за хора, които искат да са по-красиви и привлекателни...
Добре, нека изясним това, радвам се, че имаме тази възможност. Нека предположим, че аз си купя от вас комплекта. След 5 дни съм се изприщила. Не ужасно, нямам огромни възпалени зони, но чувствително. При мен понякога се получава дори от медицинска козметика. Ще ми върнете ли парите, въпреки, че съм използвала част от продуктите? Трябва ли ми бележка от лекар, за да докажа, че не ми понася? И ще мога ли да върна продуктите дори реакцията да не е силна до степен да ме е срам да се показвам на улицата примерно? Не се заяждам, просто наистина искам да съм наясно с условията.


# 1 903
  • Мнения: 74
Уважаеми ДешелИ,
Имате ли на понятие какво означава СПА?
Престанете с вашите "СПА процедури", че цялата ви некомпетентност лъщи с ослепителна сила. ooooh!

Здравейте,
консултирах се и сте прави! Термина СПА процедури не е правилен. Заблудата за това нещо идва от руския превод, който имаме и явно не беше преведено както трябва и оттам вече се предава на другите служители и грешката се продължава. Но благодарение в сайта ни и в отговорите ни ще използваме термин "БЕЗПЛАТНА индивидуална демонстрационна сесия на луксозни козметични продукти" - то си е цяло изречение, но описва нещата точно такива каквито са... Извиняваме се за грешката...

# 1 904
  • Мнения: 74
Имам два въпроса към г-жа Дешели:

1. Защо техен персонал ми звъни вече 8 (осем) пъти, при положение, че всеки път любезно отказвам.

2. До кога ще продължава това звънене?

Здравейте,
спрямо запитването ви направих проверка в кол центъра и оттам ме увериха, че тази практика вече не се прилага. Ако бъдете притеснен отново, моля ви да ни изпратете името на човека, който ви се обажда дата и час на обаждането и телефонния номер и ние ще се погрижим нататък. Ще се постараем да не ви притесняваме и се извиняваме за причиненото неудобство..

Общи условия

Активация на акаунт