Демонстрации на козметична линия Де Шели (De Sheli)

  • 389 761
  • 2 962
  •   1
Отговори
# 2 085
  • Мнения: 1 519
Де Шели, виждам,че си отново на линия, затова ти цитирам въпроса ми към теб от вчера, бъди така добра да не ме подминаваш, а да ми отговориш.

...
Като ви е толкова класна и безвредна козмецевтиката, защо карате клиентките да подписват декларация за освобождаване от отговорност - в случай че получат нежелани реакции, да нямат никакви претенции към вас?
Може ли да предлагате кремове за 2350 лв без поемането на каквато и да е отговорност за последствията от използването им?!
Ако наистина бяха безвредни (както лъжете), вие нямаше да се застраховате предварително с подписа на клиентките, това е.
Защо като каните по телефона клиентки на процедура, не им съобщавате, че марката се казва Де Шели?! Ако ви попитат или премълчавате, защото било изненада или си измисляте някакви нищо не значещи имена като Даймънд Трежърс и т.н.?

# 2 086
  • където ми харесва
  • Мнения: 4 086
Да давам примери за какво по-конкретно?
Всеки един пост, който сте написали, особено в последните три (минимум) страници, показва, че не сте кадърна да бъдете ПР.
Нека започнем от граматическите грешки, които допускате, след това минем и през липсата на препинателни знаци, смело да препуснем през тона, който си позволявате да държите на останалите, които пишат по темата и нежно да завършим с некомпетентността, която показвате спрямо козметиката, която предлагате.
Пропуснах и тънкия факт, че си позволявате да говорите както на мен, така и на останалите тук на ТИ. Аз не си го позволявам, вие откъде накъде си го позволявате?

# 2 087
  • Мнения: 4 841
 Joy Joy Joy Зачетох се в сайта, към който госпожицата от Дешели е дала линк  Joy Joy Joy

Уникални коментари, тц, тц, тц, как пък така в онзи журнал като по чудо са се събрали само доволни клиентки, цели осем броя, пък тук - хейтър до хейтъра  Joy

Плоско, евтино и непрофесионално  Naughty

# 2 088
  • Мнения: 74
Де Шели, виждам,че си отново на линия, затова ти цитирам въпроса ми към теб от вчера, бъди така добра да не ме подминаваш, а да ми отговориш.

...
Като ви е толкова класна и безвредна козмецевтиката, защо карате клиентките да подписват декларация за освобождаване от отговорност - в случай че получат нежелани реакции, да нямат никакви претенции към вас?
Може ли да предлагате кремове за 2350 лв без поемането на каквато и да е отговорност за последствията от използването им?!
Ако наистина бяха безвредни (както лъжете), вие нямаше да се застраховате предварително с подписа на клиентките, това е.
Защо като каните по телефона клиентки на процедура, не им съобщавате, че марката се казва Де Шели?! Ако ви попитат или премълчавате, защото било изненада или си измисляте някакви нищо не значещи имена като Даймънд Трежърс и т.н.?

Това според мен си е чиста лъжа и няма такова нещо, но ще се консултирам още веднъж да съм сигурна в думите си. Бихте ли ми казали също така, кога се е случило това нещо ? Искам да ги проверя нещата на 100%...

# 2 089
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Продължавайте да пишете дами! Така качеството на козметиката и фирмата стават мноооого по-ясни.
С всеки "представителен" пост. Simple Smile

ПП Adelle, явно смятат, че всеки който се занимава с тях не заслужава абсолютно никакво уважение...

# 2 090
  • Мнения: 74
Joy Joy Joy Зачетох се в сайта, към който госпожицата от Дешели е дала линк  Joy Joy Joy

Уникални коментари, тц, тц, тц, как пък така в онзи журнал като по чудо са се събрали само доволни клиентки, цели осем броя, пък тук - хейтър до хейтъра  Joy

Плоско, евтино и непрофесионално  Naughty

Сега какво става, нашите извори на доволни клиенти са лоши, а пък вашите извори на недоволни клиенти са хубави така ли ?

# 2 091
  • Мнения: 4 841
Сега какво става, нашите извори на доволни клиенти са лоши, а пък вашите извори на недоволни клиенти са хубави така ли ?

Не знам кои са "нашите" и "вашите", не бяхме ли всички от една и съща страна - там, където жените със самочувствие  се грижат за красотата си с висококачествени и безвредни продукти  Thinking
Ако "вие" сте от друга страна - обозначете ясно от коя.

Блогчето с "доволни клиентки" е толкова смехотворно, че наистина би трябвало работодателят ви да се замисли за какво ви плаща, а вие да се образовате в по-реномирано учебно заведение, ако все още смятате, че ПР е вашата област. Казвам го съвсем добронамерено. С подценяване на толкова широка аудитория от потенциални клиенти резултати не се постигат. Тоест, постигат се, но точно обратни.  Фирмата ви отдавна вече е за посмешище.

# 2 092
  • Мнения: 74
Да давам примери за какво по-конкретно?
Всеки един пост, който сте написали, особено в последните три (минимум) страници, показва, че не сте кадърна да бъдете ПР.
Нека започнем от граматическите грешки, които допускате, след това минем и през липсата на препинателни знаци, смело да препуснем през тона, който си позволявате да държите на останалите, които пишат по темата и нежно да завършим с некомпетентността, която показвате спрямо козметиката, която предлагате.
Пропуснах и тънкия факт, че си позволявате да говорите както на мен, така и на останалите тук на ТИ. Аз не си го позволявам, вие откъде накъде си го позволявате?

Здравейте,
първо аз не съм ПР, вие сами ме определихте като такава! Второ, граматическите грешки и препинателните знаци не ме притесняват мен лично. Ако си проверя текста мога да си отстраня грешките, само че пиша бързо и имам още куп задачи, които са ми на главата и нямам време за проверка...
Тона, ако някъде без да искам съм нагрубила някой много се извинявам, в бързината си не съм обърнала внимание. Между другото тука аз се извиних за много неща, но до този момент получавам само негативни критики (не градивни) и никой не ми се е извинил на мен за тона, който на мен ми се държи... Съмнявам се, че и ще го направите... Компетентността, която аз имам по дадените продукти ви уверявам, че е по-голяма от вашата тъй като ги ползвам и разучавам и съм доволна.. Това, че не знам всичко и че съм нова, и че се уча, не значи, че няма да получите отговор. Такъв е процеса, като кажете нещо, на което аз да не мога да отговоря се допитвам и след като ми се отговори ви давам отговор и на вас. Което значи, че компетентен отговор ще получите, или сега какво, тази процедура, която предприемаме не ви харесва и айде сега аз съм некомпетентна...

Виждате ли ... не сте ме разбрали, не знаете и каква ми е дейността. Определили сте си че съм ПР и т.н. и почвате да имате някакви изисквания към мен и очаквания, заблудата си е ваша, но и по-големия проблем, е че почвате да ме атакувате, защото аз не покривам вашите изисквания за ПР (нещо, което не съм). Вижте, ако искате да говорим и да повдигаме конкретни въпроси относно нашата козметика давайте...
Ако ще се заяждате с мен и ще ми говорите глупости... еми и на това имате право.. и аз ви прощавам предварително за всичко, не съм злонамерен и негативен човек, но ясно се вижда, че сте хейтър (причината да ви го кажа, е защото не говорим конкретно за козметиката, а се заяждате с мен лично).

Относно ТИ отношението, извинявам се, изпуснала съм се в бързината, ако се случи и в бъдеще се извинявам и за напред... както казах имам доста други задачи...

Помолих ви, ако е възможно личните въпроси да ги задавате към мен лично, а не публично във форума, защо го правите тука ? Искате да ме унижите ли ? Да ме обидите ли ? Това ви е май целта...

# 2 093
  • където ми харесва
  • Мнения: 4 086
Да ви унижавам не е моя цел. Повярвайте ми, справяте се отлично и сама с това.
Щом не сте ПР на марката, не би било редно да се явявате в качеството си на такава във форума.
Да, смятам, че след като ДеШели имат нужда от такъв вид защита, то това трябва да бъде направено от човек, който е компетентен по въпросите, които получава.
В крайна сметка, тази марка, освен козметика, предлага на клиентите си и отношение, и би трябвало целия персонал да е компетентен. А вие самата, искате да ви се задават въпроси, на които се затруднявате да отговорите и се оправдавате, че сте нова. Доколкото съм наясно, за да започнете работа в която и да било фирма, първо минавате през обучение, на което би трябвало да сте се запознали с ползите и вредата на козметиката, която предлагате (най-малкото...).

# 2 094
  • София - Рим и обратно
  • Мнения: 11 229
Ами без да иска, човек се насочва към лични въпроси, след като личното неграмотно списване отсреща боде очите. За липсата на лексика да не отваряме и дума, камо ли професионална. Нивото на изказ Ви е махленско. И не, причината за това не може да е многото задачи, които имате. Човек остава с усещането, че ако Ви отнемат 100 думи от речника, ще започнете да мучите.

# 2 095
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Ако една от задачите ми е да изградя добра репутация на дейност/фирма/продукт с вече пропаднала такава, не бих смятала това за една от многото ми задачи. Не и след като не е останало вече много добро име.

Предният пост е недоразумение. И това е ясно след много диагонален поглед.

ПП Правят го тук защото не искат някой, който не се притеснява от "ти" да се опари от козметиката.

# 2 096
  • Мнения: 74
Сега какво става, нашите извори на доволни клиенти са лоши, а пък вашите извори на недоволни клиенти са хубави така ли ?

Не знам кои са "нашите" и "вашите", не бяхме ли всички от една и съща страна - там, където жените със самочувствие  се грижат за красотата си с висококачествени и безвредни продукти  Thinking
Ако "вие" сте от друга страна - обозначете ясно от коя.

Блогчето с "доволни клиентки" е толкова смехотворно, че наистина би трябвало работодателят ви да се замисли за какво ви плаща, а вие да се образовате в по-реномирано учебно заведение, ако все още смятате, че ПР е вашата област. Казвам го съвсем добронамерено. С подценяване на толкова широка аудитория от потенциални клиенти резултати не се постигат. Тоест, постигат се, но точно обратни.  Фирмата ви отдавна вече е за посмешище.

Еми не знам дали фирмата е за "посмесище", но на нас кабинетите ни се пълнят с хора и коментарите на доволни клиенти из нета се увеличават. Относно "нашите и вашите" ясно се вижда, че изворите като petel.bg както и ladiesjournal.info да не говорим и за фирмения ни сайт където има позитивни неща започват веднага да се осмиват от хората тука. Което е доказателство, че в този форум има хейтъри. Защо то толкова много проверки и т.н. ние нямаме и една глоба ?

Факт е, при това неоспорим, че фирмата е обект на мноооооожество проверки. Нямаме седмица без проверка било то от КЗП (Комисия за защита на потребители), било то от РЗИ (Регионален здравен инспекторат), било то от Инспекция по труда и т.н.

До този нито КЗП, нито РЗИ са ни правили глоби.

# 2 097
  • Мнения: 9 586
Аз имам чувството,че госпожата е на заплата тук! Ама е хубаво от време на време да поглеждат какви ги пише! Щом сте решили да променяте гледната точка на толкова потребители е добре да не си позволявате некомпетентност относно работата на ВАШАТА фирма!

# 2 098
  • София - Рим и обратно
  • Мнения: 11 229
Аз имам чувството,че госпожата е на заплата тук!
То е добре, че са взели такъв човек, защото явно вече ножът им е опрял до кокала. Обаче е видно, че заплатата е мизерна, а човекът некомпетентен и необразован. Това е лошото.

# 2 099
  • Мнения: 74
Ами без да иска, човек се насочва към лични въпроси, след като личното неграмотно списване отсреща боде очите. За липсата на лексика да не отваряме и дума, камо ли професионална. Нивото на изказ Ви е махленско. И не, причината за това не може да е многото задачи, които имате. Човек остава с усещането, че ако Ви отнемат 100 думи от речника, ще започнете да мучите.

Благодаря ви за личния коментар, който ми направихте. Сигурно сте парва, не ви се сърдя и ви прощавам ако има нещо за прощаване (вие си преценете сама). Аз лично се надявам вие да сте все така компетентна и голяма професионалистка. Пожелавам ви да имате много успехи и най вече да сте щастлива...

Общи условия

Активация на акаунт