Демонстрации на козметична линия Де Шели (De Sheli)

  • 381 261
  • 2 962
  •   1
Отговори
# 2 865
  • Мнения: 31 703
demmy, и аз не съм видяла снимка. Даже и в профила на Косенцето гледах. Пак ни баламосват. Ясно е, че се изпусна.




Катрин може и да не се върне. Все пак я разкрихме, че не е клиентка.  Grinning

Здрасти lanfear, не, напротив, клиентка съм си. Просто отношението и обидите, които изрекохте към фирмата и към мен (не директно, а като техен клиент) ми станаха неприятни и реших да ви отвърна. Нещо, което е нормално.

Какви въпроси имате към мен лично ?

И lanfear, тук видях в темата и по-рано да ти се задават въпроси от рода на „Защо пишеш против фирма, в която не си работила и против бранд, който не си ползвала ?“ Мисля, че отговора ти е нещо свързано със съвест или ... не те разбрах много добре. Ето, фирмата си работи напълно законно и няма измамени клиенти, напротив, има доволни клиенти. Знаеш ли колко много повече и по-лоши фирми има от тази, които наистина лъжат, защо не си активна там, а си активна тука ? На мен ми е любопитно, просто от чисто любопитство какви са ти задните цели, да пишеш срещу фирма, с която не си запозната изобщо ?

Не, не си. Лъжата ти прозря. Но продължавай да си го повтаряш. Може и сама да си повярваш.
Всеки има право на мнение и отношение към даден човек или фирма. И както администраторът ясно заяви, всеки има право да пише. Проумей го. А с обидите започна първа ти. Виж си първия пост в тази тема  Wink
Не, не е нормално да изпростееш, да дойдеш заради някаква си фирма да обидиш още в първия си пост всички потребители, които говорят против фирмата ти.
А към теб въпроси вече нямам. Падна ми в очите вече, че да те взема насериозно.
Разбирам объркването ти мила. Когато човек не притежава ценностна система не може да проумее защо някой прави нещо. Не те ли е малко срам да задаваш един и същи въпрос, да получаваш отговор и да не можеш да го разбереш?

Впрочем акушерката Емилия Ковачева също не я познавам, но съм писала  в темата, както и много други потребители. И ако утре някой я вземе примерно на работа, не бих стъпила в тази болница.
Така както знам кой е Банин и какво е правил, не бих използвала, нито имала хубаво мнение за която и да е фирма в която "работи". И е мое право да мрънкотя колкото си искам.
Така че вземи да млъкнеш и не си позволявай да ми казваш къде да пиша, защото нямаш право  и си никоя за да го правиш. Активна съм където аз реша. Що за наглост си позволяваш?

А колко доволни клиентки има не стана ясно. Още се обработва сайта с положителните коментари  Joy

Впрочем съм фен на козметиката на Юсерин. Срещала съм отрицателни мнения из нета за фирмата и продуктите, но защо ли не съм влязла и да нарека потребителя хлебарка и тъпанар? Защото клиентите, ама истинските не правят така.

# 2 866
  • USA
  • Мнения: 7 298
Аз пиша като страничен наблюдател и следяща разговора от стр.1
Не съм ползвала козметиката на споменатите тук фирми,нито съм работила там.

Дотук какво се разбра:

Desheli и DEEP Cosmetics не са една и съща компания,НО :

-> Работят на същия принцип,процеса на работа с даден клиент върви по същата линия на наизустен сценарий.

-> част от персонала на Дешели работи в DEEP Cosmetics,с ключов фактор Максим Банин,който е основният инициатор зад името Дешели и който бил нает от DEEP,за да обучава персонала.
(фалирал и обществено посочен като непочтен,некоректен търговец).Същият този човек до преди няколко месеца е бил придружаван от преводачка,защото не разбира и не говори български език.

-> Апаратура и обзавеждане от Дешели,някак си се оказват в офиса на DEEP.

-> Търговския регистър казва,че фирмата зад DEEP стоят семейство Банин и други руски "търговци",все взаимно познати.Домена,сайт на DEEP се оказва,че е собственост на съпругата на Банин,която нали била приятелка с Ана Плотникова,официален представител и собственик на DEEP го е получила по приятелска линия.

-> Тук потребителка изпраща мейл на фирмата,която DEEP твърди,че им произвежда кремовете за лице,но същата тази фирма отрича да има нещо общо с DEEP.

-> В темата се включва доволна клиентка на DEEP - Katrin Petrova(с малки букви),която върло и страстно защитава DEEP(какъв лоялен клиент!!!) и между другото акцентира на мейл,който е вътрешна информация и като клиент няма абсолютно никакъв достъп до такъв тип документи.След което ще каже,че всъщност за този мейл е споменато от друг потребител с ник Kosi Bosi,представящ се като доволен работник в DEEP.Да,но такава информация не е предоставяна от Kosi Bosi (потвърдено от няколко дами,следящи темата).Всички тези суперлативи за кремовете,идващи от "аз съм доволна клиентка на DEEP cosmetics" губят вече смисъл.

Има и още, и още информация,която върви разпиляна из страниците.
Нарочно пиша имената на фирмите с латински букви,за да излизат по-лесно в търсачката.

Последна редакция: пн, 04 апр 2016, 23:05 от Beautyholicа

# 2 867
  • Мнения: 31 703
Beautyholicа, браво за резюмето. Поклон за труда.
Името е Анна Плотникова.

# 2 868
  • Мнения: 11
Аз пиша като страничен наблюдател и следяща разговора от стр.1
Не съм ползвала козметиката на споменатите тук фирми,нито съм работила там.

Дотук какво се разбра:

Desheli и DEEP Cosmetics не са една и съща компания,НО :

-> Работят на същия принцип,процеса на работа с даден клиент върви по същата линия на наизустен сценарий.

-> част от персонала на Дешели работи в DEEP Cosmetics,с ключов фактор Максим Банин,който е основният инициатор зад името Дешели и който бил нает от DEEP,за да обучава персонала.
(фалирал и обществено посочен като непочтен,некоректен търговец).Същият този човек до преди няколко месеца е бил придружаван от преводачка,защото не разбира и не говори български език.

-> Апаратура и обзавеждане от Дешели,някак си се оказват в офиса на DEEP.

-> Търговския регистър казва,че фирмата зад DEEP стоят семейство Банин и други руски "търговци",все взаимно познати.Домена,сайт на DEEP се оказва,че е собственост на съпругата на Банин,която нали била приятелка с Ана Поликлотникова,официален представител и собственик на DEEP (тук ме поправете с правилното изписване на името й) го е получила по приятелска линия.

-> Тук потребителка изпраща мейл на фирмата,която DEEP твърди,че им произвежда кремовете за лице,но същата тази фирма отрича да има нещо общо с DEEP.

-> В темата се включва доволна клиентка на DEEP - Katrin Petrova(с малки букви),която върло и страстно защитава DEEP(какъв лоялен клиент!!!) и между другото акцентира на мейл,който е вътрешна информация и като клиент няма абсолютно никакъв достъп до такъв тип документи.След което ще каже,че всъщност за този мейл е споменато от друг потребител с ник Kosi Bosi,представящ се като доволен работник в DEEP.Да,но такава информация не е предоставяна от Kosi Bosi (потвърдено от няколко дами,следящи темата).Всички тези суперлативи за кремовете,идващи от "аз съм доволна клиентка на DEEP cosmetics" губят вече смисъл.

Има и още, и още информация,която върви разпиляна из страниците.
Нарочно пиша имената на фирмите с латински букви,за да излизат по-лесно в търсачката.

Към това искам да добавя, че информацията в сайта им е некоректна/подвеждаща.  Outta Joint

# 2 869
  • Мнения: 31 703
За което Itti те казаха, че било грешка. Е, ние не вярваме в такива грешки.
На всичкото отгоре подобна лъжлива реклама са използвали и Дешели. Поредното съвпадение.

Beautyholicа, не знам дали споменах, но проверих постовете на Коси и там няма никакви скрийншотове на имейли.

Както спомена, могат да се добавят още много неща.

# 2 870
  • Мнения: 2 650
Плюс още едно - фирма която няма нищо, ама грам нюню с Дешелито, се вихри и отговаря на въпроси в тема...  за Дешелито  Laughing

# 2 871
  • Мнения: 11
Да, да. Със сигурност е грешка. Как иначе. Simple Smile Чак ми е смешно как за всяко нещо се намира възможно най-невинното оправдание. Разбира се, че никой собственик на фирма няма да тръгне да преглежда собствения си сайт... newsm78 Това показва колко сериозна е фирмата. bowuu Възможно е, разбира се, собственикът да не разбира български. Но тогава пък как ги обучава тези служители? Или може би, за да работиш там, трябва да знаеш руски.  

# 2 872
  • Мнения: 31 703
Плюс още едно - фирма която няма нищо, ама грам нюню с Дешелито, се вихри и отговаря на въпроси в тема...  за Дешелито  Laughing

Да бе мирно седяло, не би чудо видяло - както се казва.  Mr. Green

# 2 873
  • USA
  • Мнения: 7 298
Спомням си най-най-първото включване на Коси Боси,която първо възпитано и тактично(не трая за дълго) Mr. Green започна да обяснява за DEEP cosmetics.

Никой друг преди това дори не беше споменал името на тази фирма,+ малцина навярно са знаели за съществуването й.
Тогава всички направихме сметката и се разбра,че са една и съща фирма под ново име.На въпроса защо ако не са Дешели,пише в тази тема,тя отговори - "И аз се питам защо в тема на Дешели се споменава нашето име,искаме да се разграничим".
Да,ама преди нея,DEEP cosmetics дори не беше обсъждана.
Те просто по инерция си влизат в темата за Дешели,защото са си все същите шарлатани.

# 2 874
  • Мнения: 78
Здравейте,

Тука пускам линк отново към снимката, която и по-рано бях пуснала:
http://prikachi.com/images.php?images/894/8722894s.jpg

Също аз бих искала да си изкажа мнението относно коментара на beatyholica.
Има много неща, които казва като истина, но между истината има и много неточности, които няма как да минат за верни.

1.      Дешели и Дийп са две различни фирми, показано в Търговския регистър както и това, че продават различен бранд козметика.

2.      Фирмата Дийп си оперира на българския пазар абсолютно законно, съвестно и лоялно спрямо своите клиенти.

3.      Максим Банин е служител в нашата фирма Дийп и обучава персонала в кол центъра. За момента се спрявя добре с Българския език, даже още от самото начало от както е нает (близо 9 месеца) и също така си върши най-нормално и съвестно работата и няма причини фирмата да е недоволна от него.

4.      Апаратурата за компютърна диагностика от Дешели е в нашата фирма (не съм питала, но или е подарък от Оксана или е купена втора ръка тъй като апаратурата работи отлично и е в отлично състояние)

5.      В търговския регистър ясно се вижда, че Банини никога не са били собственици на фирмата и не стоят зад фирмата Дийп. Оксана временно е била управител, но никога не е била собственик и е била управител за да помогне на г-жа Плотникова временно докато я няма.

6.      От съфорумка се изпрати имейл-запитване към фабриката, която произвежда козметиката и е получила отрицателен отговор. Не знаем по какви причини и до колко имейла е истински и това твърдение е истинско, но след това ние качихме документи в нашия сайт (фактури и официално писмо) доказващи истината, за това, че дадената фабрика произвежда нашата козметика. Всеки може да разгледа документите на страница: http://deep-cosmetics.net/production/producer/1-b4u-ltd Това са документи с подпис и печат, за които ако са фалшиви, фирмата носи наказателна отговорност.

7.      В темата са се включили много доволни клиентки, не само една и са писали за нашата фирма, която до този момент няма и един недоволен клиент или недоволен служител, който да тръгне да пише против нас. Всички, които до момента не ни харесват и пишат са бивши служители от Дешели, които имат лично отношение към Банин и тъй като той е в нашата фирма, те пишат директно против фирмата.

8.      Домейна Дийп е бил собственост на Оксана, но вече не (след което не знам точно, но или ни е даден или е купен). В началото Оксана ни правише доставките на козметиката, а последните доставки си ги правим вече ние. Оксана и Анна са партньорки по тенис и се познават.
До този момент смея да твърдя, че има хора, които ни клеветят и лъжат и продължават да манипулират истината така както на тях им изнася и много съфорумки го прозряха това. Разбира се, веднага почва да се пише и против тях. Ние ще излизаме и ще се защитаваме, това е наше право.

Ако някои има въпроси нека да ми пише и ще се постарая да ви отговоря. Demmy не съм те забравила, тия дни ще ти отговоря.

# 2 875
  • Мнения: 78
Спомням си най-най-първото включване на Коси Боси,която първо възпитано и тактично(не трая за дълго) Mr. Green започна да обяснява за DEEP cosmetics.

Никой друг преди това дори не беше споменал името на тази фирма,+ малцина навярно са знаели за съществуването й.
Тогава всички направихме сметката и се разбра,че са една и съща фирма под ново име.На въпроса защо ако не са Дешели,пише в тази тема,тя отговори - "И аз се питам защо в тема на Дешели се споменава нашето име,искаме да се разграничим".
Да,ама преди нея,DEEP cosmetics дори не беше обсъждана.
Те просто по инерция си влизат в темата за Дешели,защото са си все същите шарлатани.

Това не е вярно, което се твърди тука. Нашето име и за нашата козметика започна да се пише тука в тази тема. Има даже жена, която беше отворила нова тема, само че темата й е затворена и пренасочена от администраторите насам. След което аз започнах да пиша тука, тъй като нямам друг избор. Аз лично съм писала няколко пъти към администраторите да се промени името или да се отвори нова тема с нашето име и там да се пише, но нямам никакъв отговор. В крайна сметка нямам голям избор, щом администраторите не искат да са коректни и оставят да пишем в тема за фирма, която вече не работи и пишем за фирма, която работи, но е друга фирма с друг бранд козметика какво можем да направим ? Ето пак се обръщам към тях най-официално да затворят темата за Дешели и да се отвори нова тема за Дийп и да пишем за Дийп бранда. Ако те не го направят аз нямам избор освен да вляза и да пиша в тази тема.

# 2 876
  • Мнения: 78
Ето, тука публикувам постове извадени назад във форума от доволни клиенти. Бих пуснала и линка към сайта ни с доволни клиенти, но имаме технически проблеми в момента, които се отстраняват. Това са само няколко поста, които съм извадила от темата, сигурна съм че има още доста такива в тази тема, които са доволни от нас.


maria88obreikova
Лелее, като гледам темата колко е нараснала само за няколко дена. Да си кажа честно, хич нямам желание за конфронтация и да се джавкам с някого за благото на някого друг. Ама в следващия момент отивам в офиса на тези мили хора, гледам как се държат учтиво и любезно с мен. Правят си диагностиката, показват ми резултатите, правят ми подаръци и после влизам в тази тема и виждам каква омраза се излива по техен адрес и не мога да си го обясня какъв е проблема. Гледам обаче друг доволен клиент Катрин е решила да ги защити и ме вдъхновява това, което е написала. Браво Катрин! В моите очи получаваш не отличен а седмица за смелостта си да отговориш на тази омраза и за защитата ти на тези невинни хора. Твоя пост мен вдъхнови и аз да пиша и да говоря с някой мои приятелки, които също ползват козметиката и са доволни да се включат. Много е неприятно да се гледат такива издивателства над която и да е фирма и като си представя, че това може да ми се случи на мен, определено се убедих, че трябва да пиша.

Lanfear, относно твоя въпрос, който ми зададе няколко страници по-назад отговора ти е следния: „Използвам продуктите от 3 месеца и определено съм доволна. Макар и минимални вече има  и видими резултати. Най-сериозният проблем при мен са петната, които се появиха след раждането на сина ми, при тях няма резултат, но като цяло тена е по приятен. Най- видим ефект имам върху бръчките, които са около очите , определено не са дълбоки като преди, дори и вкъщи забелязват промяната.“


maria88obreikova
Здравейте, Аз случайно попаднах на тази тема. Виждам, че е за дешели, а всъщото време се пише за други продукти, които нямат нищо общо с дешели. Това не трябва ли да е в друга тема ? Така се случи, че преди 3 месеца ми звъннаха и на мен от тази фирма „Бюти Индъстри“ и отидох на тяхната презентация. Презентацията ми хареса и реших да си взема на другия ден козметиката, като си направих и сметка у нас. Не знам как е при другите, но на мен ми излиза нормална цена, за козметика за около година. Горе долу ги смятах около 20лв на месец на продукт, че ми излиза. Също така имам и безплатна месечна диагностика, където си я ползвам за сега за 3 месеца имам подобрения. НЕ са нещо фрапиращо, но има подобрения! Ще видим след още 3 месеца какво ще стане.


viktoria_pashova
Здравейте, Аз и моя приятелка бяхме на скоро на такава презентация. Нямаше много хора и ни приеха 5-10 мин преди уречения час. Презентацията не беше лоша. С един уред, не го разбирам много добре ми показаха състоянието на клетките ми по лицето, което ме впечатли! При повечето случай като си купувам козметика отивам в магазина гледам, харесвам си викам си приятеля ми и ми купува  Very Happy. А тука има добро отношение към клиента или поне към нас. Прочетох предни постове, обаче не виждам това, което на нас ни се случи да има нещо общо с повечето неща писани из форума. Най-нормална презентация. Показаха ми клетките, намазаха ме, после се видях в огледалото, имаше малки подобрения. Обещават ми нещо като месечен преглед и следене на резултатите ако ползвам козметиката. Като цяло аз и моята приятелка останахме очаровани от отношението и сме доволни. Козметиката за година на пред ни говорят, че се ползва и ако е така не излиза скъпо, пък и до колкото разбрах не е задължително всичко да се купува, ама не знам, не е лесно да се изкарат толкова пари на куп само за козметика, приятелят ми ще се шашне  Shocked, пък и съм много скептична спрямо тия кредити, колко измами са ставали.  Thinking

# 2 877
  • Оптимист по принуда
  • Мнения: 12 702
Здравейте,

Тука пускам линк отново към снимката, която и по-рано бях пуснала:
http://prikachi.com/images.php?images/894/8722894s.jpg

Здрасти! Лъжеш още от събуждането. Смешни сте. Нямаш ли съвест или за теб да се излагаш толкова долно е нещо нормално? Това никога не е пускано тук  Naughty  Измамници.

Чакам да ми отговориш за политиката за връщане на пари, както и за финансирането - какво се случва, ако ви върна продукт.

п.п. Авторите на имейла към вас също не блестят с познания по английски  Crazy

Последна редакция: вт, 05 апр 2016, 10:17 от demmy.

# 2 878
  • Мнения: 31 703
Изключително нагла лъжа  Shocked Снимката не си я пускала "уважаемо" Косенце.
Дори не се усещат, че дава поредната причина на хората четящи темата да се усъмнят още повече.

И това ли са многото доволни клиенти  Joy Ми те направо са хиляда и двеста бре  Joy
Как да те питаме като лъжеш най-нагло  ooooh!

Ама ще те питам въпросче да ти видя поредната излагация.
Как такъв хубав крем без консерванти и с натурални съставки издържа една година?

А мошеника Максим и пет фирми да има, за мен те са едни и същи. Щом Банини са там - се извършват измами.


# 2 879
  • Мнения: 1 084
Здравейте,

Тука пускам линк отново към снимката, която и по-рано бях пуснала:
http://prikachi.com/images.php?images/894/8722894s.jpg


А как имейл, изпратен до B4You, се озовава в пощенската кутия на "Дийп"?  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт