Демонстрации на козметична линия Де Шели (De Sheli)

  • 381 335
  • 2 962
  •   1
Отговори
# 2 880
  • Мнения: 31 942
Също така искам Косенцето да самоцитира поста си от който Катрин е черпила информация, а ние не  Flutter

# 2 881
  • Оптимист по принуда
  • Мнения: 12 702
И аз исках да я помоля за същото, но предполагам, че прекалено ще я затрудня  Mr. Green

# 2 882
  • Мнения: 13
И аз исках да я помоля за същото, но предполагам, че прекалено ще я затрудня  Mr. Green

Руската компания, която официално пласира израелска козметика у нас, необезпокоявано от никой и под носа на всички институции ЗОМБИРА българските потребители. Твърдя, че това е така, а екипът на управителя Максим Константинович Банин е от висока класа, действа изключително рафинирано и нагло. Според потърпевши и хора от персонала, фирмата навлиза на нашия пазар агресивно и ползва в работата си хипнотични и сектантски техники за зомбиране при директен маркетинг на стоки. 
БАЛСАМЪТ НА ВЕЧНАТА МЛАДОСТ „ДЕЕП” И СХЕМАТА 
 Схемата работи по следния начин: от кол – центъра  звънят на мобилни номера. Канят отзовалата се дама на безплатна демонстрация на чудодейни кремове, които гарантират вечна младост. Към безобидната покана идва и бонус – козметична спа - процедура на лице, отново напълно безвъзмездно. 
Посрещат я усмихнати девойки - козметички и я отвеждат в стая за процедури. След като демонстрацията завърши, започва най – важното, психологическата обработка. Целта:  клиентката, трябва да бъде убедена да закупи цялата серия от кремове „ДЕЕП”.

Сумата е прекалено висока за българските  стандарти на живот. Затова, веднага идва и предложението за разсрочено плащане и сключване на договор с банка или кредитна институция. Отвеждат дамата на друг етаж и след минути неусетно, с изключителен възторг и превъзбуда, поредната госпожа полага парафа си под контракта. 

Като знак на благодарност към щедрите посветители в тайнството на вечната младост е нужно щастливката безплатно да даде поне 20 телефонни номера на свои приятели/ки, които ще получат покана за подобно въведение в чудото.

Всички служители на офиса в София се следят и записват с картина и звук  от Център за наблюдение в сградата на фирмата, в нарушение на всички стандарти и права на личността. „Чувстваме се като в централа на КГБ”, коментират с ужас бивши вече служителки. 

Камерите следят не само  магическата процедура, но и  спазването на строго регламентирани правила за дисциплинираност и очакваното поведение на персонала и мениджърите на центъра, обучени за постигане на търговските цели по специална методика и техника.  
Клиентките го определят след време като изключително манипулативно и агресивно, изпилващо въздействащи на подсъзнанието хипнотични техники. 
След продажбата, най – честият вариант, който  се случва още на другия ден е следния:  клиентката се връща окопитена, с желание да разтрогне договора си и  почти винаги започва скандал с руската фирма за анулиране на сделката. В повечето случаи, „проглеждането” по повод подписания договор, касаещ разсроченото плащане на продукта към компанията, маскиран като кредит, настъпва фатално късно. Опитите за връщане на козметиката, също не са толкова лесно начинание….

# 2 883
  • Мнения: 13
И аз исках да я помоля за същото, но предполагам, че прекалено ще я затрудня  Mr. Green

Руската компания, която официално пласира израелска козметика у нас, необезпокоявано от никой и под носа на всички институции ЗОМБИРА българските потребители. Твърдя, че това е така, а екипът на управителя Максим Константинович Банин е от висока класа, действа изключително рафинирано и нагло. Според потърпевши и хора от персонала, фирмата навлиза на нашия пазар агресивно и ползва в работата си хипнотични и сектантски техники за зомбиране при директен маркетинг на стоки.
БАЛСАМЪТ НА ВЕЧНАТА МЛАДОСТ „ДЕЕП” И СХЕМАТА
 Схемата работи по следния начин: от кол – центъра  звънят на мобилни номера. Канят отзовалата се дама на безплатна демонстрация на чудодейни кремове, които гарантират вечна младост. Към безобидната покана идва и бонус – козметична спа - процедура на лице, отново напълно безвъзмездно.
Посрещат я усмихнати девойки - козметички и я отвеждат в стая за процедури. След като демонстрацията завърши, започва най – важното, психологическата обработка. Целта:  клиентката, трябва да бъде убедена да закупи цялата серия от кремове „ДЕЕП”.

Сумата е прекалено висока за българските  стандарти на живот. Затова, веднага идва и предложението за разсрочено плащане и сключване на договор с банка или кредитна институция. Отвеждат дамата на друг етаж и след минути неусетно, с изключителен възторг и превъзбуда, поредната госпожа полага парафа си под контракта.

Като знак на благодарност към щедрите посветители в тайнството на вечната младост е нужно щастливката безплатно да даде поне 20 телефонни номера на свои приятели/ки, които ще получат покана за подобно въведение в чудото.

Всички служители на офиса в София се следят и записват с картина и звук  от Център за наблюдение в сградата на фирмата, в нарушение на всички стандарти и права на личността. „Чувстваме се като в централа на КГБ”, коментират с ужас бивши вече служителки.

Камерите следят не само  магическата процедура, но и  спазването на строго регламентирани правила за дисциплинираност и очакваното поведение на персонала и мениджърите на центъра, обучени за постигане на търговските цели по специална методика и техника.  
Клиентките го определят след време като изключително манипулативно и агресивно, изпилващо въздействащи на подсъзнанието хипнотични техники.
След продажбата, най – честият вариант, който  се случва още на другия ден е следния:  клиентката се връща окопитена, с желание да разтрогне договора си и  почти винаги започва скандал с руската фирма за анулиране на сделката. В повечето случаи, „проглеждането” по повод подписания договор, касаещ разсроченото плащане на продукта към компанията, маскиран като кредит, настъпва фатално късно. Опитите за връщане на козметиката, също не са толкова лесно начинание….

РУСКИТЕ МЕДИИ РАЗСЛЕДВАТ БАЛСАМА ?

Рекламираната като израелска козметична линия -  „ДЕЕП” се оказва, че въобще не е популярна в Израел. Нещо повече  - за нея никой не е и чувал. Това твърдят руските медии и потребители.

В чуждестранните форуми /в това число и руските/ е пълно с мнения на хора, които са опитвали т.нар. балсам. Има много случаи на алергии, противореакции, ужилени финансово клиенти, там… в Русия.

В братската нам страна козметиката струва 35.000, после 45.000 , след това - 52.000 рубли. Първата вноска е в размер на 3.999.

Разновидностите на мошеничеството са жестоки и са много. Преди години, същата фирма е пласирала прахосмукачки в необятната страна от изтока. Практика е,  всяко едно от дружествата – клонинги в отделната страна или република, да  се регистрира отделно, независимо едно от друго или от компанията – майка. Така, няма опасност да повлече при провал никого. Ако пък изчезне от пазара внезапно, следите не водят към никого. Руските власти отдавна гонят тези мошеници.  

ЕЛЕКСИР НА ВЕЧНАТА МЛАДОСТ ИЛИ .................... ?
Компанията в Русия и тук  - в София рекламира продукта си, като натурален и оригинален и уникален, с чудодеен ефект и така  мотивира космическото ниво на цената му. Малко хора на практика знаят какво има в самите кремове.
„Вълшебнине подукти” не можете да намерите свободно в търговската мрежа или аптеките. Странно е, че служителите, които се набират за работа в тези компаниите – пласьори, търгуващи с лечебна козметика не е нужно да имат специално образование. Мотивацията, освен чрез процент от продажбите се постига и с обещание за просперитет, партньорство, бонуси при определени нива на продажбите.
ДАЛИ И ИНСТИТУЦИИТЕ ЩЕ ПОИСКАТ ДА СЕ РАЗХУБАВЯТ ?
У нас, за сега дейността за  пласирането на  „Д” се развива безпрепятствено. Кредит за красота, мошеничество, пране на пари, пирамида или нагло ужилване на българските потребители? Според неофициална информация, компанията е близка до руски подземни кръгове с дейности у нас.
Но, къде са институциите? Кой ще защити интереса и българските граждани от такива опасни практики?  
Наложително е  данъчните власти и финансовото разузнаване да проверят, с кои банки и кредитни институции работят от „Алфа екотрейд” ООД и "ДЕЕП", към кои банки се насочват българските клиенти на руската чудодейна компания. Кой стои зад този чуждестранен бизнес, кой го закриля у нас?

Липсата на действия, би била знак за големи интереси или отказ от желанието „ да останеш вечно млад” ?!

Горните факти бяха потвърдени от  клиенти и служители на компанията в София, които ще запазя в анонимност.
Статията е взета оригинално от блога на ivanvarbanovtv.blog.bg, откъдето мистериозно изчезна.

Последна редакция: вт, 05 апр 2016, 13:40 от Lusi Nikolova

# 2 884
  • Мнения: 110
Изключително нагла лъжа  Shocked Снимката не си я пускала "уважаемо" Косенце.
Дори не се усещат, че дава поредната причина на хората четящи темата да се усъмнят още повече.

И това ли са многото доволни клиенти  Joy Ми те направо са хиляда и двеста бре  Joy
Как да те питаме като лъжеш най-нагло  ooooh!

Ама ще те питам въпросче да ти видя поредната излагация.
Как такъв хубав крем без консерванти и с натурални съставки издържа една година?

А мошеника Максим и пет фирми да има, за мен те са едни и същи. Щом Банини са там - се извършват измами.


Там е проблема, че вие лъжете. Снимката е пускана, само че коментара сигурно беше репортнат и изтрит. Как не вие е срам вие само да лъжете и да нападате тези мили и работливи хора, толкова много ли им завиждате ?

# 2 885
  • Мнения: 110
Малееее, вие пак почнахте с лъжите и измамите. Аз като тяхна клиентка нищо такова не ми се е случило. Ама няма и грам истина в думите на Люси. Поредната клевета и атака към дадената невинна фирма, която както и катрин и други казват „оперира напълно законно“. Люси, кой ти плаща за тези неща ?

Ето отидох на линка, който е посочен и там тази статия я нямаше, което показва, отново поредните нагли, ама нагли лъжи.

# 2 886
  • Мнения: 66
Абе на тези не ли им писна да пишат лъжи след лъжи ? Къде са администраторите или модераторите тука ? Как може да се оставят такива клевети да се пишат в такъв известен форум ?? Много съм възмотена и разочарована от този форум.

# 2 887
  • Мнения: 63
Искам само да кажа,че този mail който е питал не е мой!!! Да аз съм питала,само,че питах дали те произвеждат продуктите за компания DEEP България и съответно,ако имам интерес дали бих могла да си ги закупя директно от фабриката!!!
Другото което е,интересно ми е как Косито има достъп до такъв вид информация ? От кога на консултантките Ви е позволено да имате такъв вид информация?
Относно обидите ми -бих искала и аз да се извиня за държанието си в няколко поста,но не се извинявам конкретно на някой профили,ами просто не трябва да падам на нивото на хората които гледат да защитават фирмата в която работят -не знайно защо толкова много защитават фирмата си (може би така им е наредено от обучаващият ги ) но лично мнение е ,че не бих се карала с маса хора за една измислена фирма обречена да фалира !!!Все пак сме България и крадците виреят временно -ще вкарат колкото могат жени в кредити,ще лъжат останалите които нямат пари и ще оставят "грозни"бедните жени които не могат да си го закупят!!!
Интересно ми е само,защо не може да се закупи козметиката на разсрочено плащане без да минава през финансова институция?Предполагам,че би трябвало да може-дали и при Вас новата фирма е първоначалната вноска 400лв(толкова струваха продуктите на целият комплект на дешели) си получават куфарът с козмецевтиката ?

# 2 888
  • Мнения: 63
Интересно Максим обучаваше уж Консултантите Ви-сега изведнъж стана Кол Центъра?Изобщо Ти знаеш ли и как изглежда и кой е той?-Въпрос към Косито

# 2 889
  • Мнения: 78
Интересно Максим обучаваше уж Консултантите Ви-сега изведнъж стана Кол Центъра?Изобщо Ти знаеш ли и как изглежда и кой е той?-Въпрос към Косито

Уговорките с фабриката ни са такива, че ние сме единствените вносители на този бранд за България и никой друг не може да ги внася или купува директно. Тъй като вие сте направили запитване да си ги купите от тях, те веднага ни информираха и вече Анна Плотникова ми изпрати снимката на мен. Аз тази снимка за втори път я публикувам тука. Предния пост ми беше изтрит.

На мен ми става много интересно Кристина, как така говориш против нашата козметика без да си я ползвала, че е под нивото ти да я ползваш и сега искаш да си я купиш от фабриката ?

Също така, аз никога не съм казала, че г-н Банин обучава консултантките ни, той винаги си е работил само и единствено в кол центъра. Нещо си в грешка.

# 2 890
  • Мнения: 78
Също така искам да кажа, че информацията споделена от Люси Николова е напълно невярна и лъжлива. БГ МАМА направи пост да не се обиждаме и да говорим в добър тон. Също така не би трябвало да се споделя невярна и лъжлива информация. Също така, lanfear ни обижда като използва термина "Дийпшели". Сега ще видим администраторите на този форум и модераторите колко са коректни и защитават правилата на форума след като съм направила репортите за тези лъжливи и обидни постове.

# 2 891
  • Мнения: 6 324
Там е проблема, че вие лъжете. Снимката е пускана, само че коментара сигурно беше репортнат и изтрит.
Предполагам не сте наясно, но всички изтрити публикации се пазят. Нищо не се изтрива напълно.
В "кошчето" има един единствен коментар на потребител kosi.bosi и в него не се съдържат линкове или изображения.

Къде са администраторите или модераторите тука ? Как може да се оставят такива клевети да се пишат в такъв известен форум ?
Форумът е място за дискусии и комуникация. Форумът не е съд. Администраторите и модераторите не са следователи и съдии, които да разследват и да отсъждат коя информация е истина и коя не.
Намесваме се при лични разпри, директни обиди между потребители, които изобилстваха в последните страници. Модераторите и администраторите не са длъжни да извършват разследване, за да доказват или отхвърлят твърдения, изказани от други потребители по дадена тема.
Всеки има право да изрази собственото си мнение, да цитира, споделя и коментира информация, спазвайки правилата на форума и законите на страната.

# 2 892
  • Оптимист по принуда
  • Мнения: 12 702
Косе, брада ми поникна да те чакам да ми отговориш.

# 2 893
  • Мнения: 5 632
Косе, брада ми поникна да те чакам да ми отговориш.
Чакай сега, че трябва да измислят как да се оправдаят факта, че "доволната клиентка" има достъп до имейлите на фирмата.

# 2 894
  • Мнения: 31 942

Косе, брада ми поникна да те чакам да ми отговориш.

То и аз задавах въпроси, ама така и не благоволи да ми отговори.  Mr. Green


Аз тази снимка за втори път я публикувам тука. Предния пост ми беше изтрит.


След поста на администратора нямаш ли малко срам или ще продължиш да си пееш същата песен?
Гледам рефрена се носи и от "клиентките".


Колкото до Дийпшелито - не ставай смешна. Това не е обида.
За мен сте си един и същи. Дали ще кажа Дийпшели или че сте една и съща фирма  е все едно.
Аз пък съм обидена от наглите ви лъжи тука, ама нищо не казвам  Flutter

Общи условия

Активация на акаунт