Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са изискванията за балообразувание в българските университети, включително Софийския университет?
Какви са изискванията за балообразуване в Медицинския университет - София?
Какви са изискванията за балообразувание в чужбина?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са изискванията за балообразувание в българските университети, включително Софийския университет?
В Софийския университет балообразуванието за придобиване на образователно-квалификационна степен 'бакалавър' се определя от оценките по предмети, които имат отношение към избраната специалност, изучавана във висшето учебно заведение. Например, балът включва оценки, свързани с избраната специалност. Изпитванията за бал в българските университети варират според специалността. Например, за медицина, дентална медицина и фармация в МУ София балът се формира от оценките по биология и химия от държавни зрелостни изпити или диплома за средно образование, както и от удвоените оценки от конкурсните изпити по биология и химия. Максималният бал е 36, а минималният за участие в класирането е 24.
-
Какви са изискванията за балообразуване в Медицинския университет - София?
В Медицинския университет - София, балът за класиране в специалностите медицина, дентална медицина и фармация се образува от оценките по биология и химия от държавните зрелостни изпити или от дипломата за средно образование, както и от удвоените оценки от конкурсните изпити по биология и химия. Максималният бал е 36, а минималният за участие в класирането е 24.
-
Какви са изискванията за балообразувание в чужбина?
Изискванията за балообразувание в чужбина могат да варират в зависимост от университета и страната. Например, за приемане в LMU Мюнхен, класирането се основава на общия успех от дипломата за средно образование, като се вземат предвид и оценките по физическо възпитание от всички години на гимназията.
-
Какви са мненията относно формирането на класа и физическото възпитание в училище?
-
Какви са стандартите за физическо в 2-3 клас?

Ама като сме се хванали на хорото, ще го играем.

. Цял клас 29 деца са учили АЕ, всички имат оценки между 5 и 6 в 7 клас и сега започват от азбуката и пишат като луди снощи за домашно 99 думи по 20 пъти, а след това и в речника. И то като при детето на hedra числа и думи от детската градина. Синът ми каза, че ако е така всеки ден, защото имат всеки ден по 3 часа, сигурно ще намрази АЕ. Да ,ние сме си виновни, че е в тази паралелка, но какво да се прави,тази специалност върви с този език.

) - децата все пак знаят латинската азбука и трябва да са живели колиба горе в планината без тв, интернет и дори радио, за да не са хванали по нещо от английския. В нашия клас имаме една девойка от Шилер, която от предучилищната е с немски. В пети клас и те са започнали да учат английски, така че все нещо назнайва. Като направиш едно упражнение да се попълват липсващи букви от азбуката и някъде, където да има да разпознае, че трябва да си попълни името или да свърже познати думи с картинка примерно (почти няма дете, което да не може да свърже ябълката с apple) - и имаш упражнения и за най-начинаещите. Всичко е въпрос на желание и съобразяване, нищо повече.И без това стандартни входящи тестове няма и учителят ги разработва.