Осми клас съм вече аз :D Тема 31.

  • 36 295
  • 725
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 9 000
Нямам идея защо сте решили децата да дъвчат същия език, който са учили вече, ако става въпрос за езикови гимназии, това си е ваша работа, а и би трябвало да си е ваш проблем, не мисля, че някой е обещавал нещо друго, всички знаем и сме обсъждали в годините точно това, че е започва от "а". Личното ми мнение е, че системата на езиковите такава, каквато е, е успешна.

Това за езиковите, за математическите принципно винаги ми  било странно подгответо по език и съм го споделяла.
Там си мисля, че подгответо трябва да е математика, а езикът на модули според нивото на учениците, защото там децата избират математиката, а не езика и наистина не са имали избор, докато езикови бол.

ПП. Русалке, всичко е на Клет, само книга за упражнения или нещо от сорта, още не съм навлязла в немския Wink, е на Понс.

# 646
  • Мнения: 18 952
Нямам идея защо сте решили децата да дъвчат същия език, който са учили вече, ако става въпрос за езикови гимназии, това си е ваша работа, а и би трябвало да си е ваш проблем, не мисля, че някой е обещавал нещо друго, всички знаем и сме обсъждали в годините точно това, че е започва от "а". Личното ми мнение е, че системата на езиковите такава, каквато е, е успешна.

Това за езиковите, за математическите принципно винаги ми  било странно подгответо по език и съм го споделяла.
Там си мисля, че подгответо трябва да е математика, а езикът на модули според нивото на учениците, защото там децата избират математиката, а не езика и наистина не са имали избор, докато езикови бол.


 Peace Peace Peace

# 647
  • Мнения: 416
hedra, благодаря за разяснение.  Peace Това, което обясняваш е наистина разумно, а аз си представях входящ тест едва ли не преговор на това, което са взели до момента децата изучавали АЕ.   

# 648
  • Варна
  • Мнения: 4 295
А на мен пък дискусията относно кой какво е избрал да "дъвчи"  ooooh! ми е непонятна  и леко навлиза в личното пространство  с разни въпроси и подмятания. newsm78
Всяка една споделя нейните си мисли и впечатления от учители,начини и изисквания на преподаване и си казва личното мнение.Няма нужда от назидателното "Ми що избрахте това?"
Целите и амбициите на децата са различни,както и нивото им по езика,така че кой ,какво и защо го е избрал си е лично негова работа. Stop

# 649
  • Мнения: 24 467
А на мен пък дискусията относно кой какво е избрал да "дъвчи"  ooooh! ми е непонятна  и леко навлиза в личното пространство  с разни въпроси и подмятания. newsm78
Всяка една споделя нейните си мисли и впечатления от учители,начини и изисквания на преподаване и си казва личното мнение.Няма нужда от назидателното "Ми що избрахте това?"
Целите и амбициите на децата са различни,както и нивото им по езика,така че кой ,какво и защо го е избрал си е лично негова работа. Stop

Peace

А моят син е доволен от трите дами по език, вкл. от чужденката, която, слава Богу, не говори български и смята, че наистина ще си направи тази година ниво добро по езика, след което ще си гони неговите си цели, а те не са да става преводач или колекционер на езици.  Laughing Избра си специалност с по- различни профилиращи предмети, въпреки че си имат и езикова година в VІІІ клас за цялото училище, каквато няма навред. Предметите са му интересни и съвпадат с настоящите му намерения за "по- натам". Надявам се само класът общо взето да му хареса, както и учителите /за специалните предмети тази година си е един жив практик, не професионален учител/.
Всеки си преценява какво и защо е избрал /за децата говоря, аз избор от името на голямо дете не съм правила/. Ако за един дадена специалност е върхът, то друг по никой начин не би я избрал, стига да не е човек, който се влачи по- скоро по течението и модата. И добре, че е така.

# 650
  • Мнения: 1 705
В 91 НЕГ за осми клас учебника е Direct на Klett. Достави им го издателство Понс, което ме кара да мисля, че това е системата за осми клас само. Относно качествата на учебника - единайсетокласника го разгледа подробно и каза, че му се струва по-добър от Лагуната като текстове. Граматиката е двуезична. Аз лично нямам мнение, защото все още с този език съм на "вие", да видим кога ще го променя това положение та да се разбирам с внуците. Mr. Green

Нямам идея защо сте решили децата да дъвчат същия език, който са учили вече, ако става въпрос за езикови гимназии, това си е ваша работа, а и би трябвало да си е ваш проблем, не мисля, че някой е обещавал нещо друго, всички знаем и сме обсъждали в годините точно това, че е започва от "а". Личното ми мнение е, че системата на езиковите такава, каквато е, е успешна.


Подкрепям напълно. Peace
Моят учи 7г английски и ако не беше станало в двете немски, идеята ми беше Френската, испанската и прочие. Ясно е, че ако беше в някоя английска и аз сега щях да се вайкам, че му се губи времето. Wink Но сега в немската, като и азбуката не знае, да видите колко му е спечено и как се старае и вълнува.  Mr. Green

деска, когато се споделя мнение е ясно, че не всички ще са на твоята страна. Ако не можеш да го понесеш, не се споделя. Не го приемай лично. Peace
 

Последна редакция: чт, 19 сеп 2013, 10:18 от paleto

# 651
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 146
Ха-ха много сте ми смешни, че като са дъвчили и искат те самите още да дъвчат, или мама трябва да каже с какво да се захрани следващо,  не така а така, ами те ще ходят на училище, не вие. Вие сте избирали навремето, я стига сте ги обсъждали децата, те си знаят повече какво искат.

Ок, да си кажем мнение и аз така, ама кой те слуша и наистина личностите които знаят какво искат са така. А тия дето се поддават на навивките на мама не са добър пример.

# 652
  • София
  • Мнения: 842
В 91 НЕГ за осми клас учебника е Direct на Klett. Достави им го издателство Понс, което ме кара да мисля, че това е системата за осми клас само. Относно качествата на учебника - единайсетокласника го разгледа подробно и каза, че му се струва по-добър от Лагуната като текстове. Граматиката е двуезична. Аз лично нямам мнение, защото все още с този език съм на "вие", да видим кога ще го променя това положение та да се разбирам с внуците. :mrgreen
В 73 СОУ учебниците са същите.Direct на Klett, доставено от издателство PONS(добре че беше русалка, та да погледна издателствата Simple Smile).
Относно внуците много ме разсмя.Може до тогава да направят разговорни курсове за баби -ето една свободна пазарна ниша! Simple Smile

# 653
  • Мнения: 18 952
Моята е учила английски досега, но не е ходила по уроци, така че не мисля, че кой знае колко знае  Mr. Green

И за мен е непонятен чуждия език първата година в МГ . Има майки, които дори твърдят, че учели език колкото в езиковите. Е кога учат математика тогава питам тези мами  newsm78

# 654
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 146


И за мен е непонятен чуждия език първата година в МГ . Има майки, които дори твърдят, че учели език колкото в езиковите. Е кога учат математика тогава питам тези мами  newsm78

Да така е - гадничко си е, после разликата им е, че предметите не са на език следващите класове, че да затвърдят еднаквостта.

# 655
  • Мнения: 9 000
А на мен пък дискусията относно кой какво е избрал да "дъвчи"  ooooh! ми е непонятна  и леко навлиза в личното пространство  с разни въпроси и подмятания. newsm78
Всяка една споделя нейните си мисли и впечатления от учители,начини и изисквания на преподаване и си казва личното мнение.Няма нужда от назидателното "Ми що избрахте това?"
Целите и амбициите на децата са различни,както и нивото им по езика,така че кой ,какво и защо го е избрал си е лично негова работа. Stop

Нали същото съм написала,-"ваша си работа", обсъждали сме го много пъти, знаем, че в езиковите е така, че училите езика ще скучаят в началото и такива работи.
Не съм искала никого да засегна или назидавам.  Peace
Не одобрявам не вашия избор, той си е личен и откъде накъде аз ще го одобрявам или не, а съм против промяната в системата на обучение такава, каквато е, защото ми се струва, че е от малкото останали читави.

# 656
  • Мнения: 24 467
Рая, часовете в VІІІ клас са същите по език в МГ. Имат един час горница математика, ИТ или според профила, който са избрали. След VІІІ клас си учат по- засилено, съгл. профила, вече специалните предмети. М ВГ нямат и отделни предмети на чужд език, но като проучих в доста ЕГ има само по един предмет, което, за мен, си е направо нищо.
Лично за мен разлики от 2-3 часа седмично по език не хвърлят изобщо. Понеже имам много познати с по- големи деца, учещи къде ли не, та си знам, че дори в ПГ /професионална гимназия/ може да се научи език на добро ниво, което да върши работа, според целта, както и в МГ, паралелка АЕ и втори НЕ, вторият може да се овладее с допълнителни седмични уроци тъй, че детето да отпраши за Германия в специалност медицина или стоматология. Друго за немски не ще и да чуе, но си учи втори френски и си продължава с този втори точно в чужбина. Следващ е благодарен на руския си, щото благодарение на него в САЩ си намира чудесна платена работа във верига магазини с изискване за владеене точно на този език.

Дороти, баш като захранване звучи така, както го пишеш.  Laughing Вярно, че смешно звучи.

А скучаенето ще е само първия месец, за училите, доколкото разбрах.

Последна редакция: чт, 19 сеп 2013, 10:36 от Judy

# 657
  • София, Младост 2
  • Мнения: 8 374
Хайде да внесем яснота кой срещу какво протестира. На всички ни е ясно, че в езиковите гимназии се започва от азбуката с оглед на това децата, които никога не са учили език, да могат да го научат, и то бързо - както и всички знаем, че сегашната система за набутване на знания в главите на децата работи (което я прави успешна - но това не е равнозначно на хубава, а идеалният вариант е да е и успешна, и приятна за децата).

Всички сме наясно обаче и с това, че обичайно има една бройка деца, които имат предварителни знания по езиците - това се знае откакто има езикови гимназии. Въпросът не е в това да си избираме гимназия, в която не знаем езика - а в това учебната програма да е гъвкава и да може да се нагажда към нуждите на учениците, без да се прави уравниловка еднакво за всички. И го казвам като учител, който знае, че е трудно и изисква повече работа от учителя - но и знам, че това е честното и правилното спрямо децата. Това важи с особена сила за английските гимназии, където болшинството от децата идват с предварителни знания и логиката е това да се отчете и с годините да се разработят системи за справяне, а не да се лежи "ние това така го правим от 60 години, значи няма нужда да го променяме". За 60 г светът се е променил неузнаваемо по отношение на ученето на английски - и само с периодичната смяна на учебниците промяна не се прави.

Във Френската обичайно тези проблеми изобщо ги нямат, на тях им е "лесно" hahaha

# 658
  • Мнения: 18 952
Понеже имам много познати с по- големи деца, учещи къде ли не, та си знам, че дори в ПГ може да се научи език на добро ниво, което да върши работа, според целта, както и в МГ, паралелка АЕ и втори НЕ, вторият може да се овладее с допълнителни седмични уроци тъй, че детето да отпраши за Германия в специалност медицина или стоматология.

Джуди, защо му е математика на туй дете дето ще учи стоматология в Германия  newsm78

# 659
  • Мнения: 2 013
Внуците? Те май ще трябва да ходят в китайската гимназия, както е тръгнал светът... С баща им сме завършили английската и това ни върши добра работа и до момента, те избраха френската (опциите бяха немски, френски и испански) - поради ЕС, безплатното учене там и т.н. На днешния пазар вече се приема по подразбиране, че трябва да се знае английски, това не е допълнително умение, а в базовия пакет.
За съжаление България е твърде малка, а българският твърде бутиков в световен мащаб.

Доста тъжно ми става, когато отворя jobs.bg и видя, че най-много обяви има за кол центрове с всевъзможни чужди езици.

Общи условия

Активация на акаунт