vis vitalis

  • 1 315
  • 14
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Мога ли да попитам какво мислите за Вис Виталис ?

# 1
  • Мнения: 1 056
Не знам защо питаш, но аз ще отговоря, защото още ми държи влага последното ми посещение там.
Отвратително, арогантно отношение от консултант-продавчите. С бременна жена в девети месец. За това, че говорих с друга клиентка за предимствата на една марка шишета. Колежките и те на същото ниво. Бях приготвила двеста лева. Е, похарчих ги другаде.

# 2
  • София
  • Мнения: 1 349
Отвратителен магазин! Повече няма да отида. Много са нелюбезни. Скараха ми се 4 пъти за 15 минути и то, защото :
1. Не знам какво търся.
2. Не знам номера за големината на дрешката./по принцип винаги преценявам дрехите на око. Няма значение дали за мен, за мъжа ми или за малката. Просто, като го видя и мога да преценя.
3. Имах наглостта да попитам за торбичка, в която да сложа закупените неща / не съм я искала безплатно, знам че се заплаща/
4. Нямам точно пари.

И като казвам скараха, абсолютно буквално го приемете- 3 пъти съм ходила и съм си тръгвала с поне 100лв стока, но повече никога. Реших, че първия път е някакво недоразумение. Втория път, че нещо не са в настроение, но трети път да се държат с мен толкова грубо... На всичкото отгоре се държаха адски арогантно и много нахално с една бременна жена.

 Има достатъчно други магазини, а и не предлагат нещо кой знае колко по-различно!

# 3
  • Мнения: 1 171
Пазарувам оттам просто защото са единствения детски магазин, до който мога да стигна пеша с бебе.

Абсолютно потвърждавам грубото отношение, липсата на какъвто и да било професионализъм от страна на т.наречените "консултанти", които най-често ги няма или се карат помежду си  ooooh!

Иначе отдавна не ми се е случвало да отнеса някоя сръдня от тях просто защото знам кое къде е и къде да го търся и не ги занимавам с въпроси, на които така или иначе не могат да отговорят  ooooh! ooooh!

Последният път като ходих памперсите нямаха никъде цени ( а те са в другия край на магазина) и жената, която очевидно трябваше да ги реди и да им слага цени ме прати до касата да разбера каква е цената на даден пакет. За щастие успя да схване намека, че това не е моя работа. Пък и не бях в настроение да се заяждам да я пращам до касата да провери цените на другите 5 вида  Mr. Green

# 4
  • Мнения: 2 846
 ooooh! Ама как може заради някакви си тъпи продавачки да спрете да посещавате някой магазин? Аз да не съм отишла някой да ми държи тон - защо violenzaa не им се сопна ами ги трая да ти се карат 4 пъти Shocked На мен ми харесват стоките там, дреме ми за невъзпитаните пъпчиви пуйки, които изкарват поредния си работен ден там Sick

# 5
  • София
  • Мнения: 46 858
Защо да не спрат, мен също ме отказва подобно отношение, след прочетеното, надали ще вляза в този магазин изобщо? Магазини колкото искаш, нищо кой знае какво уникално няма в този като стока, а човек трябва да се чувства добре като пазарува и да му е приятно да си дава парите, не да ходи да се кара и сопва на "пъпчивите пуйки". Да си сменят персонала с по-приветлив, разбиращ и учтив ако ен им се губят клиенти, но явно и на собствениците им е все тая.

# 6
  • София
  • Мнения: 1 349
malina07, и аз като теб ходих там, защото ми е близо. Сега се сетих, че втория път като ходих, наистина се караха по между си за някакви отпуски Simple Smile
svetlina, няма смисъл да се карам с тях за глупости. Нито ще променя даден човек откъм възпитание и ищах за работа, нито нищо. Не съм скандална личност и никога не съм се карала, още повече с обслужващ персонал, защото и моята работа е свързана с обслужване на клиенти. Знам, че има голяма разлика между клиентите, но се старая винаги да съм полезна и да държа добър тон.
Аз нямам желание някой да ми се лигави насреща или да ми се усмихва винаги или да ми се превъзнася.. но при положение, че нищо лошо не съм направила, да ми се зверят насреща, ето това не обичам. И понеже това ми е неприятно, за себе си реших, че няма да ходя там повече. Да, например бельото за дъщеря ми там е много хубаво и евтино, но това няма да ме върне отново там.
А освен всичко останало, съм на мнение, че когато работиш в един такъв магазин, е редно да проявяваш по-специално отношение към бременни и деца. Хайде към мен.. все едно. Но на бременна клиентка да говориш така. Ето това веч, много ме възмути.

# 7
  • Пловдив
  • Мнения: 1 598
Аз пък съм от доволните клиенти.Ходила съм само4-5 пъти,защото ми е много далеч.Винаги обаче са били отзивчиви.Даже по няколко пъти са ходили до склада да проверяват за номер и цвят на дрехи,на обувки.

# 8
  • UK
  • Мнения: 4 342
Аз нямам проблеми с тях, пазарувам много често оттам, защото ми е съвсем близо. Нямам проблеми и с продавачките, усмихнати и спокойни жени. Разбирам обаче, че говорите за други магазини, Вис Виталис има 5 общо в Пловдив и София. Няма да спра да пазарувам оттам, защото в някой от другите продавачката била груба.
Нямам никъде наблизо такова разнообразие от пюрета и ми беше удобно, когато захранвах, бодита и бельо купувам/х само от там, не ми харесва, че от известно време насам копчетата на бодитата ги направиха пластмасови, по-рано бяха метални, вече не купувам, но предполагам за второтоо ще са от друго място. Говоря за собственото им производство, не за другите марки дрехи, които предлагат. Играчки също има доста, но играчки има навсякъде. Освен тези на Фишър прайс, имат и по-евтини, дрънкалки купувах на килограм за по 1-2 лв. когато им беше времето. Пелени, мокри кърпи, прах за пране, такива неща, купувам по-евтино от други места.

# 9
  • на Мелмак
  • Мнения: 11 988
Познавам собствениците - изключително мили и възпитани.
Определено държат нещата да са както трябва , така, че ще им намекна за свадите Mr. Green

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 3 934
Аз пък съм от доволните клиенти.Ходила съм само4-5 пъти,защото ми е много далеч.Винаги обаче са били отзивчиви.Даже по няколко пъти са ходили до склада да проверяват за номер и цвят на дрехи,на обувки.

Присъединявам се. Много съм доволна от обслужването и в двата магазина. Веднъж една от продавачките отвори почти всички изложени марки шишета, за да пробваме дали пасват едни дръжчици за някакви си два или три лева. Признавам, че аз не бих се занимавала с подобна врътка, ако бях на нейно място, но може би жената ме знае, че съм редовен клиент и ме помнят всички още от времето когато бях бременна. Посрещат ме с широки усмивки и много се радват на детето.  И още примери мога да дам... но да не разводнявам...

# 11
  • Мнения: 472
Пазарува ли сме в Пловдив- не ми направи впечатление да са груби.., но и аз не съм питала нищо. Дрехите са качествени и на добра цена.

# 12
  • Мнения: 1 171
Аз пък съм от доволните клиенти.Ходила съм само4-5 пъти,защото ми е много далеч.Винаги обаче са били отзивчиви.Даже по няколко пъти са ходили до склада да проверяват за номер и цвят на дрехи,на обувки.

Присъединявам се. Много съм доволна от обслужването и в двата магазина. Веднъж една от продавачките отвори почти всички изложени марки шишета, за да пробваме дали пасват едни дръжчици за някакви си два или три лева. Признавам, че аз не бих се занимавала с подобна врътка, ако бях на нейно място, но може би жената ме знае, че съм редовен клиент и ме помнят всички още от времето когато бях бременна. Посрещат ме с широки усмивки и много се радват на детето.  И още примери мога да дам... но да не разводнявам...

 Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Ей това във софийския Вис Виталис на Симеоновско никога не биха го направили  Peace

# 13
  • Мнения: 3 477
Абсолютно! Съгласна съм с мненията, че нито стоката, нито обслужването оправдават цените в тази верига. Не си заслужава човек изобщо да влиза, освен в един случай: някой от магазините му е наблизо и го ползва като кварталната бакалия - напр. да вземе набързо малък пакет памерси или пък мокри кърпички или друго дребно нещо, ако внезапно е изпаднал в нужда.

# 14
  • София !
  • Мнения: 1 239
Защо да не спрат, мен също ме отказва подобно отношение, след прочетеното, надали ще вляза в този магазин изобщо? Магазини колкото искаш, нищо кой знае какво уникално няма в този като стока, а човек трябва да се чувства добре като пазарува и да му е приятно да си дава парите, не да ходи да се кара и сопва на "пъпчивите пуйки". Да си сменят персонала с по-приветлив, разбиращ и учтив ако ен им се губят клиенти, но явно и на собствениците им е все тая.


Напълно подкрепям  Peace Peace

Общи условия

Активация на акаунт