Сватба в училище - мнения?

  • 6 243
  • 56
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 266
Тази тема сериозна ли е?

Като почти всичките в Клюкарника.  Wink Peace

# 31
  • Мнения: 62
Авторката Simple Smile, отиваш при директора, молиш го за разрешение, изтъкваш, че хората се женят къде ли не-алпинисти се женят по върховете Mr. Green, водолази-под водата, парашутисти-на самолет, преди да скочат...Каниш на сватбата целия учителски състав, и готово. Party

# 32
# 33
  • Мнения: 62
Добре де, автор. Simple Smile Мен ми е леко тегаво сватба в салон, ама кво от тва, те мен нема да ме канят. WinkЧовек трябва да прави квото му се ще, не трябва да слуша хората как се правят нещата, кво може, кво не...Хайде, нема нужда! Stop

# 34
  • Мнения: 373
а аз си помислих, че някоя ученичка ще е жени  Laughing
Присъствала съм на 60 годишен юбилей в училищен стол.Прекрасно беше, имаше си и човек -оркестър..
...ехеее колко ракия се изпи тогава  Laughing

# 35
  • Западен парк
  • Мнения: 417
Сещам се за сериозно затруднение - посудата. Да предположим, че ще си поканите двадесетина гости в задушевната обстановка на салона... Ще трябва да се осигурят двадесет стола, пет маси, около сто чинии (за ордьовър или салата, обяд, десерт), същият брой чаши (за алкохол, безалкохолно, кафе) и около тридесет комплекта прибори (лъжица, вилица, нож). Отделно е храната. Ако е кетеринг ще е по лесно, дори чиниите и приборите може да ви осигурят. Но ако ще си приготвяте храната сами ще трябва да се включат всички гости с миене, рязане, и др. подобни.

А ако гостите са повече от петдесет, хич си нямам идея колко време и ресурси ще са ви нужни, за да празнувате най-хубавия ден!
Желая ви най-доброто решение за вас и ми се иска да споделиш нещичко тук след събитието.

# 36
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 562
Сещам се за сериозно затруднение - посудата. Да предположим, че ще си поканите двадесетина гости в задушевната обстановка на салона... Ще трябва да се осигурят двадесет стола, пет маси, около сто чинии (за ордьовър или салата, обяд, десерт), същият брой чаши (за алкохол, безалкохолно, кафе) и около тридесет комплекта прибори (лъжица, вилица, нож). Отделно е храната. Ако е кетеринг ще е по лесно, дори чиниите и приборите може да ви осигурят. Но ако ще си приготвяте храната сами ще трябва да се включат всички гости с миене, рязане, и др. подобни.

А ако гостите са повече от петдесет, хич си нямам идея колко време и ресурси ще са ви нужни, за да празнувате най-хубавия ден!
Желая ви най-доброто решение за вас и ми се иска да споделиш нещичко тук след събитието.

И така описано( което си е баш така, освен ако няма да сервират в пластмасови чинии директно от баката), едва ли ще излезе по- евтино, отколкото мероприятието да се осъществи в нормален ресторант.

# 37
  • Мнения: 190
Доста 4есто по американо-филмите  дават някакви купон4ета по складове и 4есто във у4илишните салони !Може и тука да ни връхлети някаква такава "мода" .Автора единствено може да иде да попита .

# 38
  • Мнения: 328
всичко е възможно аз съм за Laughing
и чистачка ще се намери и посуда
живот и здраве  bouquet

# 39
  • Мнения: 362
Не мисля, че се опитват да спестят пари, а дори и така да е, това си е лично тяхна работа и няма нищо срамно в това. По-добре така, отколкото "на гол тумбак чифте пищови" и да се изхвърлят с ресторанти, които не са им по джоба, не са достатъчно големи, поставят неприемливи условия или изнудват с напълно нереални цени. Все пак целта на сватбата е младите да се съберат и да празнуват с хората, които са им скъпи. Ако гостите са истински приятели, ще им е все тая къде се празнува и няма да товарят младоженците с излишни претенции. Пожелавам на всички да се обградят само с такива приятели!

Ние бяхме на сватба във физкултурен салон преди година и младоженците (добре печелещи германци) директно си казаха, че са предпочели този вариант заради многото място и цената. За късмет в ДЕ не важи толкова "ама какво ще си помислят хората" и хората не се притесняват да си кажат, ако нещо им е скъпо. Празнувахме супер весело, с много танци и пространство. Малко ресторанти могат да предложат това, та аз лично препоръчвам варианта със зала/салон и кейтъринг. Важно е само настилката да е подходяща за ходене с обувки на токчета.

Нашата сватба беше в Русе предното лято и направо ми призля от срещите с управителите на ресторанти. То не беше "ама тортата от нас трябва да се вземе", "ама алкохол допълнително не става", "180лв допълнително на час след полунощ", "не знам дали можем да ви запазим датата, има много време дотогава" и какви ли не глупости. За късмет си намерихме хубава зала с градина, наехме кетъринг, той донесе маси, столове, покривки, поръчахме си който и каквото откъдето искахме и останахме изключително доволни.

Та, към автора: отидете и питайте директора. Имайте предвид, че организацията ще е повече, но мисля, че ще си струва. Друг вариант е театрална зала, в която столовете не са постоянно монтирани. Успех и весело празнуване!

# 40
  • Мнения: 28 802
Twisted EvilДруг вариант е театрална зала, в която столовете не са постоянно монтирани.

А защо не в цирка? Тъкмо ще си дойдат на думата.  Laughing (За подпийналите гости - яздене на тигъра. За свекървата - целувка с кобрата. За младоженеца - ролята на клоуна. И т.н. Идейно, к'во?  Party)

Аз друго се зачудих - ако е напълно нормално в училищния салон (защо не в стола, не ми стана ясно) да се провеждат сватби, защо не и кръщенета, и погребения? Ами, така де - нали училището подготвя децата за живота. Да се учат от малки. Сватба - кръщене - погребение. (И после - червеи, както е казал поетът.)
Може и училищният оркестър да разучи подходящи парчета и да изкара някой лев... Учителите - да се цанят сервитьори. Секретарката - да води ритуала. Дечицата от началното училище - шаферчета. Учителите по музика - професионални оплаквачи (за погребенията). Директорът - прасенце-касичка. За чистачките е ясно.
И ще ми разправяте после, че било криза, че нямало възможности за печалба. Айде де!  Crossing Arms

# 41
  • Мнения: 17 233
Няма никакъв проблем. Зала като зала, наемаш я, викаш кетъринг и нямаш проблеми.

За справка, сватбата ни, беше в художествена галерия, с кетъринг ( имаше и алкохол, и ядене, и торта)... а и посуда от кетъринг компанията.

# 42
  • Мнения: 28 802
А галерията частна ли беше, или държавна?
Щото има разлика... Те и сега училищните салони са цъфнали и вързали, децата се скъсват да ги ползват, представям си пък като мине една тълпа пияни сватбари какво ще остане след тях...
Директорите на училищата отдавна ги имат за бащиния и правят каквото си щат, ама все пак да не забравят, че комисионите влизат в техните джобове, ама поддръжката е за сметка на данъкоплатеца.

# 43
  • Мнения: 17 233
Частна беше, но си предаваш галерията, както си си я взел.

Ти да не мислиш, че училището няма да и вземат наем... по същата логика можеш да си наемеш и парк или музей ( за справка "Историческия музей във Варна предлагат подобна услуга...и да държавна институция са).

Това е начин да влязат пари в касата на училището, 100 на 100 имат такива пера в бюджета си.

И от кога по презумция сватбарите са "тълпа пияници"...не мерете всичко от собствената си камбанария.

# 44
  • Мнения: 28 802
Ами, да си наемат салона на някое частно училище и да си карат и медения месец там, ако искат.  Peace

Но в държавното училище, в което децата масово не играят физическо или поне не във вида, в който трябва да се провеждат часовете, защото салоните се дават под наем на всевъзможни частни фирми, остава само сватби и други семейни мероприятия да почнат да провеждат...  ooooh!
И не, при отдаването под наем на училищни обекти, наемът не влиза 100% в училищния бюджет. Обектите се отдават за жълти стотинки, а разликата до действителната сума отива в джоба на определени хора от РИО и (евентуално) директора. И това не е е някаква тайна, да речеш.

Общи условия

Активация на акаунт