Buyincoins - Нашите покупки и отзиви,поръчване и помощ от приятели -11 :)

  • 48 516
  • 744
  •   1
Отговори
  • Казанлък
  • Мнения: 953
Това е  BuyInCoins - китайски сайт със стоки на изгодни цени

Основни положения:
-Плащането: с PayPal. За начинаещи: темата за PayPal

-Доставка:  безплатна със Air Mail.
Ако поръчката ви е над 30$,то получавате безплатен проследяващ номер. Иначе, при желание винаги можете да доплатите 1,90$ за да го получите.

-Регистрира се с е-мейл адрес, парола и никнейм.  http://i.imgur.com/zeXHr.png

След това ще получите е-мейл и трябва да потвърдите регистрацията си оттам. (Ако имате проблем с регистрация,пробвайте първо да смените браузъра...най-безпроблемният в случая е IE)
-Има и кодове за отстъпки. Те най-често са със ограничен срок на действие и могат да се ползват 1-3 пъти във един акаунт . Така че избирайте в коя поръчка да ги ползвате.
Ще споделяме актуалните кодове в темата.
-Ако при регистрация (или преди първо плащане) въведете никнейм на поръчителя в полето "Recommender",ще имате 5% отстъпка при първа поръчка. Recommender важи само за първа поръчка, не може да се ползва заедно със код за отстъпка. Избирайте между двете неща...което е по-изгодно

-Препоръчвам ви да въведете предварително адреса за доставката тук:
My Account>>>Address
Можете да добавяте няколко адреса и да избирате нужният преди плащането. Основният можете да го зададете със зеленото бутонче Set as default

-Пазаруването е лесно. newsm71
Харесвате продукт и го добавяте в кошницата със бутона Add to card. Пътят към кошницата се вижда в горната част на екрана.След като сте готови,натискате бутона Shopping Cart: http://i.imgur.com/gPAvdlc.png .
На тази страница виждате вашата поръчка. Под кошница имате поле за въвеждане на отстъпки.
Ако ви е първа поръчка,то можете да изберете какво да ползвате между Recommender или Coupon  http://i.imgur.com/IjRu8cb.png ,след това натискате Submit. Вдясно ще виждате крайната цена.
http://i.imgur.com/qmRsCto.png

След това преминавате към плащането със бутона за PayPal или Standart Checkout.
Препоръчвам да ползвате Standart Checkout. Там ще проверите адреса си и начина на доставката,ще ползвате натрупаните коинси(ако имате такива) и при натискането на бутона Confirm Order сайта автоматично ще ви прехвърли към Paypal,където ще платите нужната сума.

http://i.imgur.com/HvM9iVv.png

-Харесваните продукти винаги можете да ги запазите във "любими"  със бутона Favorite: http://i.imgur.com/IRrBlLc.png
 Пътя към любими продукти: My Account>>>Favorites

-Няма онлайн чат,но може да се оставя съобщение във My Account>>>Messages. Има синьо бутонче Write message http://i.imgur.com/ykZUKUe.png . Отговарят доста оперативно.

-Всяка направена поръчка можете да прегледате,като влезете във My Account >>>Orders и да натиснете бутонче View до съответната поръчка
След изпращането на поръчката можете да видите и снимката на пакета!
Ако пратката е с проследяващ номер,той също ще се вижда там.

-За да намалите шанса поръчката ви на стойност над 20$ да отиде на митница и да избегнете ДДС,препоръчвам ви да им пишете веднага от страницата със поръчката(бутон Write a message) и да ги помолите да пишат по-ниска стойност: http://i.imgur.com/JJoVIWT.png . Примерният текст: http://i.imgur.com/5TZJqQg.png

-Ако нямат в наличност някои артикули във вашата поръчка,то няма да я задържат много. Могат да я пратят на части. Ако не искате да разделят поръчката ви, веднага след плащането пратете съобщението от типа Don`t split my order №.........
Ако артикула не се появи до няколко дена,пращат ви много извинително писмо и правят Refund (връщат парите в картата ви чрез Paypal)

-Това са сайтове за проследяване на вашите поръчки,ако имате проследяващ номер от този тип RA*********CN :

http://www.17track.net/
http://www.sao.cn/
http://intmail.183.com.cn
http://post-tracker.ru

http://www.bgpost.bg/?cid=176 - в сайта на БГ пощи поръчката се вижда след,като пристигне в България.

Една полезна програма за проследяване на международни пратки. Трябва да се инсталира на компютъра.
http://www.trackchecker.net
Инструкция за ползване на тази програма,направена от heros e тук: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=663504.525

Ползване на коинси.
Коинси(монетки) е вътрешна валута на сайта. Дават се за писане на отзиви и за ползване на реферална програма. Информация за реферална програма е тук: http://www.buyincoins.com/help.html#152
Ако имате  коинси,които са в статус Available,то можете да ги използвате при плащане на поръчката ви. Пълните кошница и прилагате купон,който е валиден на този момент. След това за плащане натискате бутон Standart Checkout и продължавате,както е описано горе.
Ако сумата не е достатъчна за цялата поръчка,сайта автоматично ще ви прехвърли към Пейпал,където ще доплатите остатъка.


Старите теми са тук: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Приятно пазаруване!  newsm51

# 1
  • Казанлък
  • Мнения: 953
Всички действащи акции,кодове за отстъпки,разпродажби, новини и предложения от сайта са в новата тема тук:

BuyInCoins - акции,кодове,новини и предложения!

Благодаря на всички, които помагат в темата и споделят своя опит, както положителен, така и негативен.   Hug
Един съвет от мен: за ваше успокоение заснемайте на видео отварянето на пакетите.
Срокът на доставката може да варира от нормалните 2-3 седмици до месец и повече по време на празниците.
Ако пратката ви се бави,моля,не се притеснявайте предварително,изчакайте повече време,но за ваше успокоение пускайте диспут във Paypal на 43-44 ден от деня на плащането и ще имате още 20 дена да чакате пратката.
Поддръжката на сайта е доста добра,винаги можете да контактувате с тях, също така и да ми пишете на лични,ако имате въпроси или проблеми.  Hug

Пътят към новите постъпления на сайта можете да намерите на главната страница тук: http://i.imgur.com/fNPQ9Nm.png

# 2
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
 Hug  bouquet

# 3
  • Мнения: 1 350
Valpan Благодарности за новата тема и помощта за успешни и изгодни покупки   bouquet hug

# 4
  • Мнения: 341
valpan,   bouquet
Искам да питам за нещо, което ми се струва, че е новост. Вчера направих поръчка, но поради проблеми с картата (най-вероятно недостатъчна наличност) плащането не мина. До сега, в такава ситуация, ми е давало грешка и нещата си остават в кошницата. Вчера обаче видях, че кошницата е празна, а поръчката е с номер и е в списъка ми с поръчки. До нея има бутон "pay". Въпросът ми е някой знае ли колко време ще се пази тази поръчка?

# 5
  • Мнения: 1 410
  bouquet valpan

... и за да не е "гол" запис да попитам - имате ли впечатления от фотоапаратите в сайта? Гледах ето тези http://www.buyincoins.com/item/36904.html и http://www.buyincoins.com/item/36911.html или пък този - http://www.buyincoins.com/item/36906.html струват ми се доста прилични за цената си, особено последния... Вие какво ще кажете?

Последна редакция: вт, 24 сеп 2013, 10:34 от jazzzzy

# 6
  • Мнения: 1 350
valpan,   bouquet
Искам да питам за нещо, което ми се струва, че е новост. Вчера направих поръчка, но поради проблеми с картата (най-вероятно недостатъчна наличност) плащането не мина. До сега, в такава ситуация, ми е давало грешка и нещата си остават в кошницата. Вчера обаче видях, че кошницата е празна, а поръчката е с номер и е в списъка ми с поръчки. До нея има бутон "pay". Въпросът ми е някой знае ли колко време ще се пази тази поръчка?



и аз имам такава поръчка,  от 21.07.13 си стои във списъка със поръчки,чака плащане  Peace

# 7
  • Мнения: 2 188
Благодаря за темата.

Да, неплатените поръчки си остават завинаги в хронологията. Дори някой беше писал, че нарочно е направил такава поръчка, без да я плати с цел да си запази стоката и ползва код за отстъпка докато е валиден, а после да реши дали да плати.

Веднъж ми заби компа и не стана плащането, но като натиснах бутона pay, ме прехвърли към плащането и стана.

Фотоапаратите в китайските сайтове категорично не стават или както се писа тук преди време могат да се ползват за детски играчки.

Имам лек напредък по моя казус, но ще споделя като приключи всичко.  Whistling

# 8
  • Мнения: 20
Благодаря за темата.

Да, неплатените поръчки си остават завинаги в хронологията. Дори някой беше писал, че нарочно е направил такава поръчка, без да я плати с цел да си запази стоката и ползва код за отстъпка докато е валиден, а после да реши дали да плати.

Веднъж ми заби компа и не стана плащането, но като натиснах бутона pay, ме прехвърли към плащането и стана.

Фотоапаратите в китайските сайтове категорично не стават или както се писа тук преди време могат да се ползват за детски играчки.

Имам лек напредък по моя казус, но ще споделя като приключи всичко.  Whistling
Дано всичко да завърши добре. Моят телефон май пристигна в Китай, сега ще видим какво ще стане...кой знае и аз колко нерви ще изхабя  ooooh!

# 9
  • Карлово
  • Мнения: 5 278
Вал,
благодаря за труда, който полагаш за да си ни полезна.  bouquet

# 10
  • Мнения: 2 188
Пуууууу айде похвал- влязоха ми парите по сметката. В крайна сметка не разбрах Пейпал ли ги върна или от БИК, защото след като Пейпал ме отряза, писах на сайта и им казах, че ето на диспута е затворен и да ми връщат парите.  Crossing Arms Нали това искаха все пак. Тогава нагло ми казаха, че аз съм го подновила и цитираха датата на затварянето на клайма + допълнението "успех". Един вид гледай си работата. Аз обаче им казах, че не си държат на думата и им припомних какво са ми казвали преди. След 2 дни имах отговор- ок, дайте да видим от кой пейпал акаунт е плащането. Отговорих им и след това последваха извинения и обещание за рефънд. Така и не получих мейл за рефънда, а на самото плащане пишеше реверс или нещо такова, цитирам по памет. И си мисля, че по-скоро е от Пейпал, защото е с дата 19-ти, а БИК ми обещаха рефънд едва този уикенд. Един вид им е писнало, видяли са, че по тази транзакция тече възстановане на сумата и са ми казали, че те ги връщат, докато реално Пейпал е отсъдил така. Май клоня към тази версия.
В крайна сметка загубата ми е около 50лв. от платено ДДС на митница, таксата на пощата за връщането на пакета и курсовата разлика.

# 11
  • Пловдив
  • Мнения: 503
Хоп, и аз тук! Валпан, благодаря и аз за безграничната помощ, която оказваш на всички нас!   bouquet

# 12
  • Казанлък
  • Мнения: 953
Coolmummy  Hug
Радвам се,че все пак си върна парите.

За тези,които са връщали пратките и се притесняват за тяхната съдба.
През последните няколко дена контактувах доста с представителя на сайта. Ще ви оставя част от кореспонденцията сега(на руски е...),защото за 1 седмица заминавам за санаториум в Хисар. Пак ще имам достъп до интернет,но не е като от вкъщи.  Wink
За тези,които не разбират руски,с 2 думи да кажа,че практиката е такава: Стоката се получава от пощата в склада,там съответните хора проверяват за проблеми и после я регистрират. Чак след това поддръжката може да възстанови сумата. Тук често се губи връзката между двата отдела и стават забавянията.
Договорихме се за следното. След като статуса на поръчката ви е Finaly Delivery поне една седмица,то за да направят връщането по-бързо,от сайта ще искат копие от бележката от пощата...един вид доказателство,че сте изпратили артикула. Можете да я сканиране или да направите снимката и а да я изпратите на е-мейл,който трябва да поискате от тях. Но това е само в случая,че по проследяването поръчката вече е приета.
Нямат желание да губят клиентите си, така че само вие ще решите как ще действате.
Единият начин е Пейпал и връщане на парите към картата. Другият начин е да се доверите на поддръжката на сайта.
Скрит текст:
Да, понятно, что планшеты и телефоны это дорогие вещи, могу понять настроение покупателей.

постараюсь обяснить подробнее.

1.    я вам покажу процесс возврата товаром, обычно когда персоналы получили возвращенные товары, они запишут информацию и проверят товары, потом сдаст бланк или перечень поддержке, и поддержка сделают возврат по правилам.

Это стандартный порядок. То есть, обычно, если персоналы не во-время обновят возвращенные товары, тогда поддержка не может в первое время решит такую проблему. Конечно это плохо.

Я попросил, ну показать чек или квитацию исходную почтовую, этот более удобный способ для определения:  действительно отправили покупатели товары. Да, ладно, пусть покажет то, что есть, соответственные чек и квитацию, на которой написан номер трек, понял, про стоймость посылки, это не важно, важно чтоб показать ей чек.

Если у кого-то без сканера, пусть сделает снимок камерой телефона, тоже удобно, лучше загрузить скрин на сайтах, дадут поддержке ссылку на фото.

2.    Пусть девушка покажет свой чек, действительно уже долго прошло со статусом Finaly Delivery, поговорит с поддержкой, я скажу поддержке сначала решит ее проблему.

Проблема с планшетом Ainol Fire я сообщил об этом коллеге по покупке, чтобы дальше такого не будет. У кого-то проблемы есть, пусть отправят назад, и как получаем, возврат денег сделаем)

# 13
  • Мнения: 156
Привет,нямам опит в китайските сайтове за това се обръщам към вас  Smile Търся си  панел за iPhone 3 (32GB) бихте ли ми помогнали ?

# 14
  • Мнения: 5 173
Пуууууу айде похвал- влязоха ми парите по сметката. В крайна сметка не разбрах Пейпал ли ги върна или от БИК, защото след като Пейпал ме отряза, писах на сайта и им казах, че ето на диспута е затворен и да ми връщат парите.  Crossing Arms Нали това искаха все пак. Тогава нагло ми казаха, че аз съм го подновила и цитираха датата на затварянето на клайма + допълнението "успех". Един вид гледай си работата. Аз обаче им казах, че не си държат на думата и им припомних какво са ми казвали преди. След 2 дни имах отговор- ок, дайте да видим от кой пейпал акаунт е плащането. Отговорих им и след това последваха извинения и обещание за рефънд. Така и не получих мейл за рефънда, а на самото плащане пишеше реверс или нещо такова, цитирам по памет. И си мисля, че по-скоро е от Пейпал, защото е с дата 19-ти, а БИК ми обещаха рефънд едва този уикенд. Един вид им е писнало, видяли са, че по тази транзакция тече възстановане на сумата и са ми казали, че те ги връщат, докато реално Пейпал е отсъдил така. Май клоня към тази версия.
В крайна сметка загубата ми е около 50лв. от платено ДДС на митница, таксата на пощата за връщането на пакета и курсовата разлика.
Много се радвам за теб Hug.
Аз тотално се отказах да купувам телефон или таблет от сайта.  Sick

Общи условия

Активация на акаунт